www.tunlr.netquote:Op donderdag 12 september 2013 09:29 schreef ssebass het volgende:
Misschien hoe de Amerikaanse catalogus gebruikt kan worden. Aanbod in NL is nu erg marginaal. Zo'n 20-40 films per genre max.
werkt dat betrouwbaar met zo'n gratis toko?quote:
Is dit niet gewoon een soort proxy opzetten? Dacht dat er een andere mogelijkheid was. Heb nu gewoon een account van de Nederlandse Netflix.quote:
Gisteravond werkte het gewoon goed stabiel.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
werkt dat betrouwbaar met zo'n gratis toko?
Ik kijk al dik een jaar via Unblock-US 3 dollar per maand.
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteravond werkte het gewoon goed stabiel.
Kijk nu alleen even omdat het gratis is. Wilde het aanbod zien en kijken hoe het werkt. Opzeggen staat al geagendeerdquote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k ben benieuwd of dat op lange termijn ook zo is. Dan ga ik dat ook doen namelijk![]()
Waarom kijken mensen zowiezo naar de Nederlandse Netflix als het aanbod zo mariginaal is t.o.v. de amerikaanse? 5 dollar per maand daar
Hier 8 euro
ic ic.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Kijk nu alleen even omdat het gratis is. Wilde het aanbod zien en kijken hoe het werkt. Opzeggen staat al geagendeerdZie ik dan wel of het bevalt.
aanbod ga ik wel vanuit dat dat nog wel meer gaat worden, ( hoe meer leden hoe meer aanbod)quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
'k ben benieuwd of dat op lange termijn ook zo is. Dan ga ik dat ook doen namelijk![]()
Waarom kijken mensen zowiezo naar de Nederlandse Netflix als het aanbod zo mariginaal is t.o.v. de amerikaanse? 5 dollar per maand daar
Hier 8 euro
Het is net een dag live, laat ze eerst maar eens met beperkte content beginnen. als het na 3 maanden nog steeds tegenvalt vallen er vanzelf wel abonnees weg. Het is nog te vroeg om commentaar op het aanbod te hebben vind ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
Je vergelijkt een dienst die al jaren in de VS actief is met die net een dag live is. De kosten zijn in de VS $8 ex. btw en het aanbod was toen ze daar begonnnen ook niet zo uitgebreid.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
dat begrijp ik allemaal wel, ik wil er alleen mee zeggen dat er een veel betere variant beschikbaar is...quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Je vergelijkt een dienst die al jaren in de VS actief is met die net een dag live is. De kosten zijn in de VS $8 ex. btw en het aanbod was toen ze daar begonnnen ook niet zo uitgebreid.
ze beginnen altijd met weinig content in een nieuw land; eerst infrastructuur testen daarna content uitbreiden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat begrijp ik allemaal wel, ik wil er alleen mee zeggen dat er een veel betere variant beschikbaar is...
Hoe werkt dat dan? Je moet je toch ook registeren of geef je dan gewoon een vals adres op in de US? Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
was dat wel zo in de UK?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ze beginnen altijd met weinig content in een nieuw land; eerst infrastructuur testen daarna content uitbreiden.
http://www.radio1.nl/item(...)vers-over-de-plannen
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Je moet je toch ook registeren of geef je dan gewoon een vals adres op in de US? Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?
Ja, zie tunlr.netquote:Op donderdag 12 september 2013 10:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?
of je maakt een nederlands account aan en voert de tunrl dns-en in op je xbox/ps3 en je hebt amerikaanse content.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.
Uiteindelijk betaal je met je credit card.
ah zo, jammer dat ik geen credit card hebquote:Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.
Uiteindelijk betaal je met je credit card.
ja nu dus wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of je maakt een nederlands account aan en voert de tunrl dns-en in op je xbox/ps3 en je hebt amerikaanse content.
Ja, er waren alleen meer eigen Britse series beschikbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |