geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:34 schreef Enfermera het volgende:
Die laatste foto ook... zo mooi! was het nou een eeneiige tweeling of niet?
Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
[..]
geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
Mogge!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
[..]
geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!
Mijn schoonzus is ervan oivovertuigd dat haar jongens 2- eiig zijn maar zelfs mijn broer zag het verschil lang niet altijd toen ze baby waren. (Gelukkig heeft 1 een aardbeien vlek op z'n bil). En onderhand zijn ze 4 en kunnen ze mij vertellen hoe ze hetenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.
Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.
Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.
Leuk Olf, waar ga je heen en wat ga je kopen?
Ik zou ook met enige zekerheid durven zeggen dat ze eeneiig zijn. Ze lijken echt veel meer op elkaar dan het gemiddelde babybroertje en -zusje. Laat staan als ze ook nog precies even zwaar zouden zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.
Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.
Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.
Ah oke... Ja preciesquote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |