abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131086308
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  donderdag 12 september 2013 @ 09:07:46 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131086401
Moggeh LB :W Mocht je gelijk een nieuw topic openen :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131086450
Goedemorgen!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:34 schreef Enfermera het volgende:
Die laatste foto ook... zo mooi! was het nou een eeneiige tweeling of niet?

geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:14:21 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131086512
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!

[..]

geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!
pi_131086541
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!

[..]

Mogge!

Ik vind dat zo grappig, een vriendin van mij is ook deel van een tweeling en die lijken suuuuper op elkaar maar ze weten ook niet of ze eeneiig zijn, ze denkt zelf van niet, en de rest van de wereld van wel ;).

Hier een poepnacht gehad, maar ze slaapt alweer. Als ze zo wakkerr is, ga ik BABYKLEERTJES KOPEN JEEEEEEEEEEEEE *O*
pi_131086594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.

Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.

Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check :@ ). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.

Leuk Olf, waar ga je heen en wat ga je kopen?
pi_131086709
We beginnen bij Bijenkorf en Hema, en nog 2 kleinere zaakjes. Ze heeft best veel nodig, ik wil eigenlijk 2 van die hele pakjes, en sowieso een zacht broekje en nog 1 of twee truitjes of jurkjes met lange mouwen.

Had tijdens zwangerschap heeeeeel veel gekocht tot en met maat 68, maar daar is ze nu al weer een tijd uit en nu heeft ze hele tijd dezelfde kleren aan. Al lang niet meer echt iets gekocht dus behalve rompers en maillotjes maar nu los in (een beetje) 74 en (veel) 80! Jeeeee!
pi_131086768
Oeh, leuk Olf. Enjoy!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 12 september 2013 @ 09:36:36 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131086823
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.

Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.

Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check :@ ). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.

Mijn schoonzus is ervan oivovertuigd dat haar jongens 2- eiig zijn maar zelfs mijn broer zag het verschil lang niet altijd toen ze baby waren. (Gelukkig heeft 1 een aardbeien vlek op z'n bil). En onderhand zijn ze 4 en kunnen ze mij vertellen hoe ze heten :+
Ik vind je damdames ook echt heel veel op elkaar lijken. Jammer dat onderzoek zo duur is. Staan ze in het tweeling register? Misschien is het daarvoor wel van belang dat het bekent is of ze 1-eiig zijn?

En Coco, ik moest llachen. Ik vind je foto heel mooi gepimpt voor een verjaardags uitnodiging
pi_131086886
Leuk Olf! Veel plezier!

Het is ook afwachten hoeveel ze nog op elkaar lijken als ze ouder zijn. Papa en oma gaan ook nog regelmatig de mist in....
pi_131086941
quote:

[..]

Ik zou ook met enige zekerheid durven zeggen dat ze eeneiig zijn. Ze lijken echt veel meer op elkaar dan het gemiddelde babybroertje en -zusje. Laat staan als ze ook nog precies even zwaar zouden zijn.

Shop ze Olfie!
pi_131086948
Welke kleine zaakjes ga je heen Olf? shop ze!
Ik bedenk me nu opeens dat ik vrijwel alle kinderkleertjes online koop en bijna nooit iets meeneem uit de winkel :o Hema vind ik voor jongetjes niet zo denderend eigenlijk.

LB, hoe is het met de family issues?

Spees, hoe ging het gister?

Lekker nachtje Loj! Fokwet :D Hopelijk vannacht weer! Eens met de rest, ik vis mijne ook gewoon uit bed en net als LE wil ik dat mijn kind weet dat ik er ben als er iets is. Overstuur gaat hij helemaal niet slapen. Ik moet wel zeggen dat ik (te?) makkelijk daarin ben (zeker 's nachts :@), huilen = troosten en evt drinken, dan slapen we allebei het snelst weer.

En ik zag heel veel leuke foto's! O+

We moeten trouwens hier echt een grotere autostoel nu, het kind draaide zichzelf de hele tijd achterstevoren gisteren zodat hij vooruit kon kijken, haha. (en hij komt ook behoorlijk dicht bij de rand van de MC).
pi_131086962
Help, F is voor het eerst naar de gastouder! Het is zo lekker rustig! :D
  donderdag 12 september 2013 @ 09:48:28 #14
259886 pessie
pi_131087017
Mineola HEMA vond en vind ik ook niet echt wat voor jongetjes. Ik ben fan van name it, maar dichtstbijzijnde winkel is anderhalf uur rijden. Dus lang leve internet *O*
pi_131087070
Hema heeft nu superleuke shirtjes met een vosje erop! O+

Spannend Suiker, moet je je inhouden steeds te bellen? :D Dat heb ik wel altijd zo'n eerste keer.

Ohja, Fokwet he :( Ik zal nooit meer iets zeggen over een goede nacht, vannacht heb ik Sticker iets van 7 keer aan de borst kunnen hangen. Hij is nu ook nog wat pieperig, niets voor hem. Regeldagje ofzo wellicht?
pi_131087105
Had Spees al geupdate over de rechtszaak, of heb ik dat gemist?
pi_131087113
Suiker lekker rustig :)

Mooie foto's in vorige topic O+ vooral die met de toddlers en tiara foto natuurlijk O+ O+ :D

Olf kleertjes kopen *O*

M. is vandaag naar het cb geweest, hij was afgevallen ;( , hij was anderhalve week geleden ook wel erg ziek, als in helemaal niet eten en zelfs (kleine beetjes) melk nog weer uitspugen, maar dat heeft dus wel behoorlijke invloed gehad. Behalve dat is hij sinds de vorige keer ook veel actiever geworden, dus dat hij niet hard aan zou komen had ik wel verwacht. Nou ja, stats, 9360 gram en 73,5 cm. Gelukkig wel in lengte iets gegroeid weer.

LE slechte nacht :* en loj betere *O*
pi_131087124
Name it vind ik ook leuk Pessie! Heb ooit een felgroen (groen O+) jasje van Mefke overgenomen daarvan, echt een heel fijn ding.
pi_131087134
Oh Loj heeft een goede nacht gehad lees ik! Fijn zeg!

==

Mineola, dan zal hij superblij zijn met de autostoel! O+

LE, 7 keer?! :X

[ Bericht 37% gewijzigd door Spees_Eend op 12-09-2013 10:46:41 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 09:58:50 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131087176
Olf kleertjes! *O* Jammer van de poepnacht :+
Ohhh lekker shoppen ik hoor het al :9

quote:

[..]

Ah oke... Ja precies :) Lastig!
Whaha XD Oh echt.. wat grappig :D

Suiker oeh spannend! :o :D Ik mag haar maandag brengen maar werk dan zelf.. Vind het nu al spannend :@

Och Spees :* Heftig zeg. Ik duim.

LE :*
pi_131087186
7 keer is peanuts. Je spoiler is heftig. :*
  donderdag 12 september 2013 @ 10:01:01 #22
259886 pessie
pi_131087219
Zolena wat naar dat hij zo ziek is geweest :*

Spees, wat een rottig gebeuren toch allemaal.

Mineola, tof merk blijft het.

Le :*

Wij hadden gisteravond een paar uurtjes oppas, en toen we thuiskwamen zat Lauren IP schoot, die was wakker geworden maar hadden ze rustig gekregen door voor haar te zingen. Was maar 10 minuutjes, en dat was ook de tijd geweest die we nodig hadden gehad om thuis te komen als ze had gebeld.
pi_131087229
Spees, wat is het toch een rotsituatie zeg. Heftig :*
pi_131087418
Suiker zal even wennen zijn!

Spees wat een rotsituatie, hopelijk komt er snel een uitspraak in jullie voordeel :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131087457
Pffff Spees, lijkt mij ook heel heftig! Maar het klinkt alsof je het goed gedaan hebt! :*
pi_131087465
Bah Spees, klinkt als een heftige dag voor jullie. :*

Suiker, spannend! Vast wennen ineens, die stilte!

Een slechte nacht bij LE -O-

Goede nacht voor Loj!

Olf, heel veel plezier! Leuk om te shoppen!

Niet leuk Zolena! Hopelijk komt hij weer aan nu hij niet meer ziek is. Wel sneu hoor, zo ziek dat je niets kan eten..

Kyara, ik vond het zo grappig toen je vertelde dat jullie ze niet altijd uit elkaar konden houden. Maar het lijkt me ook wel lastig soms!

Omen, mooie foto's zijn het geworden!

Coco, die laatste foto _O-

Ik ben de naam vergeten van degene van foto van zichzelf en kindje maar wat een schattige foto!

Zo, ik ga me aankleden en koffie maken. Mijn kind ligt er net weer in :D
E.
pi_131087552
Spees :* voor je spolier, pff wat heftig.
pi_131087596
Zolena, volgens mij is het idd een bekend gegeven dat het aankomen wat minder hard gaat als ze beweeglijker worden. Afvallen is niet de bedoeling, maar dat trekt hij vast wel weer recht volgende keer. :)
pi_131088065
Ohh Suiker gek he?? Jezelf lekker bezig houden hoor. En als hij het leuk heeft gehad ben je zo gewend.

Le pfff :*

Zolena wat sneu dat hij ervan is afgevallen. Maar het trekt vast snel bij.

Kyara hoeveel kost het? Misschien kunnen we een inzamelingsactie doen :+ Maar ff serieus, ik denk ook echt een-eiig :Y

Mineola wat spannend een grote stoel!

Olf lekekr shoppen O+

Spees wat vreselijk voor je dat je dit moet meemaken :* hopelijk heeft de rechter het juiste beeld gekregen
pi_131088260
Kyara, wat zijn ze toch leuk, je dametjes O+ O+

Omen, Riley is zo'n mooi fijn poppetje, gaaf die photoshoot! O+

Skoap, wat ben je mooi samen met je zoon O+

Coco, Blingbling Saar O+ Zelfs dat kan ze hebben ;)

Spees :* Wow wat klinkt dat spannend en heftig! Gelukkig is het achter de rug en heb je kunnen zeggen wat je wilde. Nu de uitspraak en uitvoering daarvan. In ieder geval, super goed gedaan wijfie! We zijn hier met z'n allen hartstikke trots op je!

L-E, Wow wat een nacht!

Och Zolena, dat is minder leuk! Gaat het nu wel weer goed met eten? Dan is ie de volgende keer vast wel weer aangekomen! Eventueel een extra weeguurtje mee pakken binnenkort, gewoon voor jezelf? :* (Voor je mini dus wel, maar dat je zelf weer geruster bent ;) )

Olf, lekker shoppen! Veel plezier!

Suiker, woah, gek zo opeens zonder F. thuis! Wat ga je vandaag doen? En hoe was je verjaardag gisteren nog?

's Nachts gaat het hier net als bij Mineola, als er gemurmeld wordt dan gaat ze aan de borst. We slapen dan allemaal het snelst weer verder en niemand raakt overstuur en zo. Het scheelt dat ze hier dus meteen in slaap valt zodra ik d'r aanleg en dat ze meestal maar 1 keertje wakker wordt 's nachts.
Mijn lief neemt haar dan 's ochtends een uurtje mee naar de woonkamer zodat ik dan nog even iets langer uit kan slapen O+
pi_131088470
Lieve mensen, het viel wel mee hoor, mijn nacht! Ik vond het vooral rot voor hem dat hij zo niet lekker in zijn vel zat ;( Maar hij heeft lekker veel tegen me aan gelegen, dat helpt altijd wel :)
pi_131088569
Oh ik lees hier eigenlijk niet meer , maar bedankt voor de 'sterkte' wensen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_131088624
Goed, ik race er even doorheen want ik heb bijna 24 uur in te halen.

Allereerst bedankt voor alle felicitaties, ik had een supertoffe dag O+

Tico & Joene, snert. Heftige periode, maar met hele mooie momenten waarschijnlijk. Sterkte jullie!

As wat heerlijk geen gehuil, en misschien wat meer pauzes houden of heeft hij er geen last van dat hij zo snel drinkt?

Olf F zou iets boven gemiddeld zijn op de UD en dat kan wel kloppen want met 37+3 was hij redelijk gemiddeld (50cm/3300g).
En shop ze! *O*
Mineola ik shop ook bijna alles online, maar soms kom ik iets tegen.
Gisteren bijvoorbeeld een Kik Kid pilotenmuts O+

F vond de Bibispeen eerst te klein denk ik, toen hij de Avent een beetje in kon houden ben ik alsnog op de Bibi over gestopt (want dental). Ik heb zelf wel een voorkeur voor de speen, maar qua uitvallen zou de duim echt geweldig zijn. Maar vriend en ik hebben allebei een korte bovenlip en redelijk aanwezige voortanden en het ziet er naar uit dat F dat ook heeft, dus ik hoop dat zijn voortanden in elk geval niet naar voren gaan staan.

Kyara nog gefeliciteerd met de gecorrigeerde 6 maanden! *O*
En wat leuk, van de naam van mijn vriend. Hij is helemaal trots :D
En ga alsjeblieft door met de spam, soms mag er best een M bij trouwens O+

Coco wel beginnen met spuiten he vandaag ;) En we gaan ervan uit dat de zwangerschap goed gaat natuurlijk. O+ En de productiedatum is de verjaardag van mijn vriend :D
Liefde voor de S-foto trouwens O+

Isa _O- Ik dacht dat de olifantenkont raar was, maar zijn slurf is misschien nog wel iets gekker :D

Olf en XM, niemand reageert op jullie gesprek, daar sluit ik me geheel bij aan :+ :*

Omen ik herken haar bijna niet op de foto! Normaal straalt ze altijd zo, dat zal het zijn O+

Skoap ik had me jou heel anders voorgesteld, uiteraard met kleine witte krulletjes :+ Jullie ogen zijn echt tof op de foto, mooi! O+

Lila die probeert een forumleven op te bouwen :D Ik probeer juist altijd af te bouwen!

Zolena afvallen bij ziekte is niet heel gek toch? Volgende keer zit er vast weer meer spek aan! :9

Spees :*

Pessie dat klinkt als een lieve oppas!

Loj, F wordt niet vaak wakker 's nachts maar overdag wel, als hij rustig blijft aai ik hem in slaap terwijl hij in bed ligt en ik mijn hoofd tegen zijn hoofd aan houd (hoe dat is ontstaan weet ik niet meer, het is een onmenselijke houding maar het werkt als een tiet en hij ruikt zo lekker O+). Als hij gaat huilen en het wordt harder dan til ik hem op, doekje over de ogen en loop ik heen en weer tot hij weer ontspant en dan leg ik hem terug. Ik heb besloten dat ik niet meer vooruit kijk of dingen wel of niet een goed idee zijn. Ik was panisch over het aantal flessen en nu zitten we met bijna 5 maanden nog steeds op 6 en dat maakt ons eigenlijk geen reet uit. Ik was bang dat hij niet meer zelf in kon slapen en op een dag deed hij het ineens. Ik probeer me er niet meer te druk over te maken en heel te proberen wat ons het beste uitkomt, meestal werkt dat voor hem ook het beste en is iedereen dan blij.

L-E Nee hoor ik vind het heerlijk dat hij er even niet is! Het helpt wel dat hij heel goedgemutst was vanmorgen O+ Ik heb hem expres niet zelf weggebracht en mijn vriend zei dat hij lekker bij S de gastouder op schoot zat en rustig rond keek, toen hebben ze nog even zo zitten kletsen en heeft hij afscheid genomen en is gegaan. Ben wel heel benieuwd hoe het is gegaan hoor!
Balen van je nacht trouwens.. :* En we horen de hele tijd fantoom-F'jes :D
Ik voer geen reet uit trouwens, heerlijk om even niets te hoeven. Om 13:00 moet/mag ik hem alweer ophalen!
pi_131088763
Pff, ik heb tijd tekort (of ik stel verkeerde prioriteiten)... Kan t niet meer bijhouden hier, dus individueel reageren lukt echt niet, sorry...

Maar ik blijf zo af en toe meelezen, en meeleven met alle familieperikelen, zieke kindjes, rollende kindjes, bijna-jarige en halfjarige kindjes etc etc.

Hier verder een heel blije baby J. met lievelingsknuffel (even fotospam, maar soms is ie zo grappig):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met ZIJN blok (mag absoluut niet afgepakt worden }:| ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131088789
Wat een leukerd MM O+ Zo blij!
pi_131088797
Wat een vrolijke snoet heeft ie! En zo ontspannen O+
pi_131088890
Wat een vrolijkerd MM O+

Suiker, door jou post ga ik twijfelen. Is een Avent Fopspeen niet goed?
E.
pi_131088918
Meestal is t een relaxed lachebekje dat zichzelf goed kan vermaken, maar hij heeft soms ook mama-plak-dagen hoor (of zoals gisteren: KDV-juf-plak dag) :o
pi_131088936
Hij is leuk MM! O+
pi_131088954
Suiker dat had ik ook! :D Oh L is wakker, snel kijken! Oh nee hij is bij de gastouder }:|

MM wat een leukerd. En dat blok :D

Ik durf bijna niks te zeggen maar L valt nu ook zelf in slaap. Misschien omdat hij nog niet helemaal opgeknapt is maar toch :o
Morgen even zijn hoestje laten beoordelen. Hij hoest nu ook in zijn slaap.
pi_131088962
Suiker, klinkt heerlijk!

Fieder, beterschap voor je jommetje :*
pi_131089024
Oh Suiker, fijn! Thx voor de samenvatting :s) ben niet zo in de megapostmood dus ik sluit me even lui bij haar aan.

MM wat een leuke foto's, hij heeft echt een zachtaardig, lief gezicht O+

Hier ook bibi trouwens, vanwege dental en vanwege glowinthedarkbovenkant aangezien we m toch alleen in het donker gebruiken. 's Nachts wel handig.

Oh en iemand vroeg naar die schattingen van gewicht? Bij Silvijn klopte het uiteindelijk bijna perfect. Hij werd in eerste instantie op P70 geschat maar dat bleek achteraf door een groeispurt te komen die daarna weer afremde. Daarna nog door een bad call een groeiecho gehad omdat een vk hem bij een controle wel erg klein vond, maar dat bleek nergens voor nodig, geboortegewicht bij 40w werd door de echoscopist daar op 3500 geschat. Op de hand gokte mijn vk ook op 3500. Uiteindelijk woog hij bij de geboorte met 41+3 3565 gram.

Bedankt iedereen trouwens voor de lieve berichten!

[ Bericht 2% gewijzigd door Spees_Eend op 12-09-2013 11:24:38 ]
pi_131089132
Hier was de schatting (dmv een groeiecho) tegen de 1800 gram, en hij was 1545. En die groeiecho was op vrijdag, hij werd woensdag geboren, dus het verschil was nog iets groter.

(Ik weet nog dat ik heel naief tegen mijn man zei: Misschien halen we de 2kg wel, als hij vrijdag al bijna 1800 was! :') )

Fieder, beterschap voor L!
  donderdag 12 september 2013 @ 11:22:50 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131089150
Hadden jullie mijn kleine houthakkertje al gezien trouwens? O+
SPOILER
pi_131089153
Wat goed, Fieder! Hoop dat hij de trend doorzet om lekker zelf in slaap te vallen.

Ik heb even gelezen over Avent spenen en die schijnen ook geen belemmering te vormen voor de mondontwikkeling. Pfiew :')

Schatten geboortegewicht: aardig goed gelukt hier! Met 37 weken volgens mij werd ze op 3500 gram geschat door de gyn met echo. Met de hand voelen vonden ze haar ook flink.
Ze is met 38.3 geboren met 3945 gram O+
E.
pi_131089195
L werd door de gyn op de hand op 3500 geschat. Zeeeeker niet zwaarder. 4120 }:|
pi_131089213
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een vrolijkerd MM O+

Suiker, door jou post ga ik twijfelen. Is een Avent Fopspeen niet goed?
Jawel hoor. Ik wilde gewoon een dental, ik vond die er wat dunner uitzien tussen de tanden. Zoals ik al zei, ik ben nogal gefocust op zijn voortanden (die hij nog niet heeft :') )

Enf O+ met HAAR roZe sokken erbij! Geen puntmuts voor handen? ;)
pi_131089232
Enf O+ heeft ze het hout voor dat kastje ook zelf gehakt? :+
pi_131089241
Thnx Suikertante, weet ik weer waar jullie gebleven waren!

k heb besloten dat ik niet meer vooruit kijk of dingen wel of niet een goed idee zijn. Ik was panisch over het aantal flessen en nu zitten we met bijna 5 maanden nog steeds op 6 en dat maakt ons eigenlijk geen reet uit. Ik was bang dat hij niet meer zelf in kon slapen en op een dag deed hij het ineens. Ik probeer me er niet meer te druk over te maken en heel te proberen wat ons het beste uitkomt, meestal werkt dat voor hem ook het beste en is iedereen dan blij.

En hier wil ik even Amen op zeggen.
Sinds ik dat licht gezien heb doe ik ook gewoon wat op dat moment de juiste,snelste,beste oplossing lijkt. Over een maand is alles toch weer anders ;) en als iets echt een gewoonte wordt waar je allebei geen baat bij hebt kun je het altijd nog weer aanpassen.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:25:42 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131089242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik wilde gewoon een dental, ik vond die er wat dunner uitzien tussen de tanden. Zoals ik al zei, ik ben nogal gefocust op zijn voortanden (die hij nog niet heeft :') )

Enf O+ met z'n rode sokken erbij! Geen puntmuts voor handen? ;)
:o Roze sokken! ZE! :o :+ Nou, nee, die foto heb ik wel maar die bewaar ik voor haar verjaardag (net uitnodigingen besteld O+)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')