geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:34 schreef Enfermera het volgende:
Die laatste foto ook... zo mooi! was het nou een eeneiige tweeling of niet?
Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
[..]
geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
Mogge!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen!
[..]
geen idee. Tijdens de zwangerschap gingen ze uit van twee-eiig (95% kans). Maar gezien hoeveel ze op elkaar lijken vragen we ons wel soms af of ze niet toch bij die overige 5% horen. Alleen DNA test kan uitsluitsel bieden en dat is heel erg duur.
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahh oke... Hadden ze dan 2 placenta's en 2 vruchtzakken? Ja idd. Mja het is ook omdat ze even oud zijn natuurlijk dat ze erg op elkaar lijken. Jammer dat een DNA test zo duur is!
Mijn schoonzus is ervan oivovertuigd dat haar jongens 2- eiig zijn maar zelfs mijn broer zag het verschil lang niet altijd toen ze baby waren. (Gelukkig heeft 1 een aardbeien vlek op z'n bil). En onderhand zijn ze 4 en kunnen ze mij vertellen hoe ze hetenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.
Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.
Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.
Leuk Olf, waar ga je heen en wat ga je kopen?
Ik zou ook met enige zekerheid durven zeggen dat ze eeneiig zijn. Ze lijken echt veel meer op elkaar dan het gemiddelde babybroertje en -zusje. Laat staan als ze ook nog precies even zwaar zouden zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dan kan het nog steeds een-eiig zijn, dan is het heel vroeg al gesplitst. Bij de meisjes van Cathmar is het wel duidelijk.
Je ziet bij mijn dames wel verschillen maar de hele botstructuur, haarinzet, haar- en oogkleur is precies hetzelfde. Volgens de verpleegkundigen op neo is het wel een-eiig.
Ik geloof dat het tweelingregister uit gaat van een een-eiige tweeling als de ouders ook wel eens in de fout gaan (check). Dat de rest van de wereld ze niet uit elkaar kunnen houden boeit dan minder.
Ah oke... Ja preciesquote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met ZIJN blok (mag absoluut niet afgepakt worden):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jawel hoor. Ik wilde gewoon een dental, ik vond die er wat dunner uitzien tussen de tanden. Zoals ik al zei, ik ben nogal gefocust op zijn voortanden (die hij nog niet heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een vrolijkerd MM![]()
Suiker, door jou post ga ik twijfelen. Is een Avent Fopspeen niet goed?
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik wilde gewoon een dental, ik vond die er wat dunner uitzien tussen de tanden. Zoals ik al zei, ik ben nogal gefocust op zijn voortanden (die hij nog niet heeft)
Enfmet z'n rode sokken erbij! Geen puntmuts voor handen?
Ja man, en toen zo heel hard roepen: TIMBERRR!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Fieder het volgende:
Enfheeft ze het hout voor dat kastje ook zelf gehakt?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
M en Saar zouden zo'n schattige broertjes zijn
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
M en Saar zouden zo'n schattige broertjes zijn
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Hadden jullie mijn kleine houthakkertje al gezien trouwens?Aah, wat een leukerd... Dat blousje zou mijn uk ook leuk staan denk ik (maar da's wel een jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Maar ik vind m voor een meisje ook heel leuk hoor! Hou je zelf niet zo van echte meisjesdingen, en kleed je haar daarom wat stoerder, dat mensen vaak denken dat ze een jongetje is?
Koop voorlopig maar geen kleertjes meer, hij groeit te snel. Gisteren waren definitief alle broeken mt. 62 veel te kort (hij had zo'n leuke), en we zijn dus echt echt echt helemaal over naar 68 met elastiek op het aller-allerstrakst
J. heeft ook paarse rompers hoor, donkerpaars van de Hema staat m geweldig, en ik vind paars unisex (mits geen frutsels enzo).quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Lilalau het volgende:
Wat een stoere heb je Enf. En mensen zeggen altijd maar wat joh, qua geslacht. Mijn jongetje lijkt best op een jongetje maar wordt toch vaak een schattig grietje genoemd. Al had hij laatst ook een paarse romper aan (dacht in de winkel dat hij grijs was)
Dit zie ik nu pasquote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef Lilalau het volgende:
Thnx Suikertante, weet ik weer waar jullie gebleven waren!
k heb besloten dat ik niet meer vooruit kijk of dingen wel of niet een goed idee zijn. Ik was panisch over het aantal flessen en nu zitten we met bijna 5 maanden nog steeds op 6 en dat maakt ons eigenlijk geen reet uit. Ik was bang dat hij niet meer zelf in kon slapen en op een dag deed hij het ineens. Ik probeer me er niet meer te druk over te maken en heel te proberen wat ons het beste uitkomt, meestal werkt dat voor hem ook het beste en is iedereen dan blij.
En hier wil ik even Amen op zeggen.
Sinds ik dat licht gezien heb doe ik ook gewoon wat op dat moment de juiste,snelste,beste oplossing lijkt. Over een maand is alles toch weer andersen als iets echt een gewoonte wordt waar je allebei geen baat bij hebt kun je het altijd nog weer aanpassen.
Whehe XD Ach joh het geeft echt nietquote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Suikertante het volgende:
Jemig jongens, ik krijg meteen vier verschillende berichtjes![]()
Ik kan het wel verklaren want ik had de foto van Skoap in mijn hoofd. Met L.
Maar ik weet natuurlijk best dat jouw gesleevede stoere man jullie mooie meisje vasthield op die foto. Dus daar ligt het aan. En aan de houthakkersblouse met de rode sokken (ze lijken echt rood!!!!).
Maar jongetjes zijn minstens zo leuk als meisjes dus vat het gewoon als een compliment op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Aah, wat een leukerd... Dat blousje zou mijn uk ook leuk staan denk ik (maar da's wel een jongetje) Maar ik vind m voor een meisje ook heel leuk hoor! Hou je zelf niet zo van echte meisjesdingen, en kleed je haar daarom wat stoerder, dat mensen vaak denken dat ze een jongetje is?
Koop voorlopig maar geen kleertjes meer, hij groeit te snel. Gisteren waren definitief alle broeken mt. 62 veel te kort (hij had zo'n leuke), en we zijn dus echt echt echt helemaal over naar 68 met elastiek op het aller-allerstrakst
Ja ik vind paars vanaf nu dus ook unisex. Maar ik kan me voorstellen dat bejaarden dat wat minder hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
J. heeft ook paarse rompers hoor, donkerpaars van de Hema staat m geweldig, en ik vind paars unisex (mits geen frutsels enzo).
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Suikertante het volgende:
Waar heb je ze gekocht? Dan ga ik even kijken of ze in het echt wel roze zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Dat met die knoopjes? Dat je het dan kleiner kan maken? Ik snap dat denk ik ook niet, maakt hier ook niks uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohja, dat strakke elastiek. Snap ik dat nou gewoon niet hoe dat werkt of scheelt dat maar een millimeter? Ik doe de broekjes naar mijn idee op zijn allerstrakst en dan nog zakt het af. Ik doe voortaan een riempje om als hij geen jumpsuit aanheeft maar een broek.
En tsja. Nog steeds maat 68..![]()
Elastiek is niet van kristal he mensen, je kunt er gewoon een gaatje extra in maken en daar het knoopje door steken![]()
![]()
Het ligt aan de broekjes, is mijn ervaring. Bij sommige winkels maakt het geen fuck uit idd. Bij broeken van Name-It en We (voor Kleuter) merk ik wel verschil.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ohja, dat strakke elastiek. Snap ik dat nou gewoon niet hoe dat werkt of scheelt dat maar een millimeter? Ik doe de broekjes naar mijn idee op zijn allerstrakst en dan nog zakt het af. Ik doe voortaan een riempje om als hij geen jumpsuit aanheeft maar een broek.
En tsja. Nog steeds maat 68..![]()
Jij weet toch niet of ik kristallen broeken koop!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Suikertante het volgende:
Elastiek is niet van kristal he mensen, je kunt er gewoon een gaatje extra in maken en daar het knoopje door steken
Silvijns Swarovskicollectie![]()
![]()
OMG ELASTIEK IS NIET VAN KRISTAL MENSEN!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Suikertante het volgende:
Elastiek is niet van kristal he mensen, je kunt er gewoon een gaatje extra in maken en daar het knoopje door steken![]()
![]()
Ik heb ook riemen. Je moet wel, met smalle jongetjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suiker![]()
![]()
NIETquote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Suikertante het volgende:
Elastiek is niet van kristal he mensen, je kunt er gewoon een gaatje extra in maken en daar het knoopje door steken
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Och jeetje.. wat heftig zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suiker![]()
♥![]()
Spark wat vreselijk![]()
Hebben jullie tips hoe je je baby zelfstandig kan laten drinken?
Waar begin je mee? Ik las dat een bekertje het beste is maar dat kan hij echt nog niet.![]()
Ik ben begonnen met een tuitbeker, heb er 1 van hema en nu van avent (anti lek). Sinds kort snapt ze pas dat als ze 'm beethoudt en omhoog dat er wat uit komtquote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef Fieder het volgende:
Spark wat vreselijk![]()
Waar begin je mee? Ik las dat een bekertje het beste is maar dat kan hij echt nog niet.Voor die tijd moest ik 'm dan vasthouden, en dan snapte ze idd dat er wat uit kwam net als uit een fles
Gewoon elke dag aanbieden, dan krijgt ie het uiteindelijk wel door..
♥![]()
Nee Fieder, ik probeer eigenlijk steeds een tuitbekertje of uit een gewone beker, met zeer wisselend succes. Rietjesbeker heb ik nog niet geprobeerd. Maar nu met ruim 9 maanden gaat dat nog steeds niet echt soepel hoor, het is vooral bellen blazen enzo. En volgens mij zusje die op een kdv werkt is het op die leeftijd nog heel gebruikelijk dat baby's weinig drinken en het nog lastig vinden. En jouw baby is nog ietsjes jonger![]()
![]()
Ohhh ik wil te snel zie ikbaby van een vriendin dronk met 6 maanden al zelfstandig. En in die info mailtjes staat ook steeds dat je nu moet beginnen. Ik laat me weer opjagen
Tuitbekers zijn trouwens om keihard op de vloer te bonkenaldus L
![]()
Bij just small werkt dat elastiek ook prima, bij noppies spijkerbroekjes doet t niet zo veel (maar die zijn dan ook smal van zichzelf), prenatal elastiek doet hier ook z'n werk redelijk...quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ligt aan de broekjes, is mijn ervaring. Bij sommige winkels maakt het geen fuck uit idd. Bij broeken van Name-It en We (voor Kleuter) merk ik wel verschil.
Een riem bij maatje 68, is dat niet vervelend als ze nog zo veel liggen? Heb er wel 1 liggen, zat bij een broekje, maar vrees dat ik daarin ook gaatjes bij zou moeten maken...
![]()
Spees je hebt het echt super gedaan! Echt knap! Nu dus afwachten. Echt naar dat dit nodig was.
Mineola, winkeltjes bedoelde ik het Kevertje op de Springweg mee en die nieuwe Zweedse op vredenburg naast zara (stiekem nogal groot haha).
De eerste lading is iig binnen, zo pasronde en dan gaan we vanmiddag de andere kant van de stad nog even doen
Mijne van december snapt d'r tuitbeker echt nog niet.![]()
beekertje koud water in bad?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef Fieder het volgende:
Spark wat vreselijk![]()
Waar begin je mee? Ik las dat een bekertje het beste is maar dat kan hij echt nog niet.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Oh en Spark, afschuwelijk nieuwssnap dat het bij jou ook extra veel emotie weer naar boven haalt. Pfffff.
![]()
Spark wat heftig zeg. Sterkte.
Olf lekker geshopt! En dan komt er nog een lading. Ik ga de mijne van een groeispurtje overtuigen! Ik wil ook.
Deze van 9 maanden snapt zijn tuitbeker ook niet. Uit een bekertje drinken doet ie wel. Nou ja, ik giet het er in dan he. Anders wordt het een puinhoop natuurlijk.![]()
Die ga ik ook proberen, misschien vind ie t watquote:![]()
Ik heb trouwens net bekers met neusuitsparing besteld. Vriendin had die voor haar dochter, en meisje leek het daar snel mee te leren. Schijnt ook nog goed te zijn voor houding en drinktechniek enzo... (deze: http://www.sisigma.nl/producten/eten-en-drinken)
Hier is met 8 maanden de tuitbeker ook nog te ingewikkeld hoor...![]()
Nou, ik zie mijn kind eigenlijk nooit horizontaal behalve bij het verschonen en als ie slaaptquote:Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij just small werkt dat elastiek ook prima, bij noppies spijkerbroekjes doet t niet zo veel (maar die zijn dan ook smal van zichzelf), prenatal elastiek doet hier ook z'n werk redelijk...
Een riem bij maatje 68, is dat niet vervelend als ze nog zo veel liggen? Heb er wel 1 liggen, zat bij een broekje, maar vrees dat ik daarin ook gaatjes bij zou moeten maken...
Hij ligt nooit. Maar die riem is wel echt nodig. Het lijkt nu alsof ik mijn kind in veel te kleine kleding prop maar ter illustratie, dit zijn foto's van gister, broek en trui 68:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en bram drinkt alleen nog maar uit een fles. Ik vind het nog wat vroeg eigenlijk ook om echt al andere dingen aan te bieden dan melk of water als het warm is.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Voor Luc had ik eerst een tuitbeker, maar ik vond dat zo onhandig. Ik moest hem in de wipstoel zetten of maxi-cosi zodat hij er makkelijk uit kon drinken.
Ik heb toen zo'n beker met rietje gekocht. En na 2 dagen oefenen kon hij daaruit drinken. (10 maand)
Daar ben ik echt zo blij mee.
In bad geef ik hem ook vaak een normale beker met wat water, maar binnen een paar min zit het vol met badwater en gaat hij dat proberen op te drinken
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
![]()
M'n wuiverd. Let niet op mn hoge stemmetje. En misschien heb ik lichtelijk overdreven dat ze wuift als een vorst maar ik vind het schattig.![]()
Mooie kleren heeft hij aan zeg! Staat hem goed!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef Spees_Eend het volgende:
die riem is wel echt nodig. Het lijkt nu alsof ik mijn kind in veel te kleine kleding prop maar ter illustratie, dit zijn foto's van gister, broek
Mijne staat ook alleen maar verticaal inderdaad, liggen alleen in bed en zelfs dan zonder enthousiasme.![]()
![]()
Die broek is mijn lievelings. Maar wel in maat 74 hier. Zit ie ook ongeveer zo. En mijnes is ook niet zo groot. Heeft Silvijn korte beentjes?![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, ik zie mijn kind eigenlijk nooit horizontaal behalve bij het verschonen en als ie slaaptHij ligt nooit. Maar die riem is wel echt nodig. Het lijkt nu alsof ik mijn kind in veel te kleine kleding prop maar ter illustratie, dit zijn foto's van gister, broek en trui 68:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die van mij kan nog niet staan.... Of kruipen.... Of zitten....
Liggen en rollen it is dus...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: