abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131085553
Elke dinsdagavond 21:30 uur - RTL4.

De kredietcrisis raakt meer en meer mensen en een groeiend aantal gezinnen glijdt maandelijks verder in het rood. Een Dubbeltje Op Zijn Kant schiet te hulp. Niet door een zak geld op tafel te leggen, maar door gezamenlijk onder de loep te nemen hoe het zo ver heeft kunnen komen, wat de boosdoeners elke maand zijn en welke weg er bewandeld moet worden om weer uit het dal te komen.

Vorige topics:
TV / Een dubbeltje op zijn kant #4 Waar John geen tegenspraak duldt!
TV / Een dubbeltje op zijn kant #3. Met John is alles mogelijk!

Hier verder! :)
pi_131085658
Nice, ik wist niet dat hier en reeks voor was.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_131085691
schamen die mensen zich niet voor het feit dat ze niet met geld om kunnen gaan?
rikker de flikker
  donderdag 12 september 2013 @ 08:23:17 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131085706
wat een domme mongolen gisteren weer. 55k schuld, en maar vast houden aan e.o.a. lullig drive in hobby bedrijfje. En dan al jaren lang totaal geen idee van wat er in komt en wat er uit gaat :')

1,5k te kort in de maand, en dan als klap op de vuurpijl een katje d'r bij nemen 8)7 _O- :')
pi_131085708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:21 schreef rikkerdeflikker het volgende:
schamen die mensen zich niet voor het feit dat ze niet met geld om kunnen gaan?
Op zich geeft dat nog niet eens, als je maar wel open staat en bereid bent om te veranderen.
pi_131085734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:23 schreef RaymondK het volgende:
wat een domme mongolen gisteren weer. 55k schuld, en maar vast houden aan e.o.a. lullig drive in hobby bedrijfje. En dan al jaren lang totaal geen idee van wat er in komt en wat er uit gaat :')

1,5k te kort in de maand, en dan als klap op de vuurpijl een katje d'r bij nemen 8)7 _O- :')
En constructieve oplossingen, geen optie vinden. Helaas voor het lieve meisje, maar deze mensen verdienen het om volledige 'uitgekleed' te worden.
pi_131085756
Ik heb een aantal kritische opmerkingen;

- Waarom tonen ze niet meer een uitgebreid overzicht van de kosten en lasten? Enkel na de eerste reclamebreak zie je het even snel in beeld verschijnen. Dit was in het eerste seizoen beter.

- Waarom krijgen de "slachtoffers" slechts een paar opdrachten? Via de werbsite worden tal van bespaartips gegeven, deze worden lang niet allemaal toegepast. Of ze zenden het niet uit. Jammer, wees hard, keihard bezuinigen. Niet van dat halfbakken gedoe

- Hou eens op met die constante terugblikken. Er is genoeg materiaal om uit te zenden lijkt me. Nu slaan ze elke afleveringen weer dingen of knippen ze er gewoon uit. Jammer
pi_131085757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:23 schreef RaymondK het volgende:

dit bedoel ik, waarom zouden die mensen zich zo voor schut zetten tegenover heel nederland? ik dacht dat mensen met geldproblemen dat juist binnenhuis probeerden te houden.
rikker de flikker
  donderdag 12 september 2013 @ 08:30:43 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131085806
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:25 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

En constructieve oplossingen, geen optie vinden. Helaas voor het lieve meisje, maar deze mensen verdienen het om volledige 'uitgekleed' te worden.
ja. En wat van die twee domme droeftoeters vorige week dan> Met dat Donald Duck abonnement.
Te dom om te scheiten waren ze.
"ja en bij de bank zeiden ze dat die top beleggings hypotheek volledig veilig was, en dat ik daar mooi m'n 20k schuld mee kon dichten en toch moooi kon wonen blabla en ik snap het allemaal nie hoor"

Dit soort mensen zou eigenlijk gewoon onder curatele horen te staan vanaf het moment dat ze geboren worden :') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 12-09-2013 08:40:22 ]
pi_131086728
Die mensen van Camping Powned (Bijlmer types?) mogen ook wel mee doen, met hun 50k+ schuld.
:P
pi_131087606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:29 schreef Pap89 het volgende:
Die mensen van Camping Powned (Bijlmer types?) mogen ook wel mee doen, met hun 50k+ schuld.
:P
Dat is inderdaad net zo prachtig, ik heb echt met verbazing gekeken de afgelopen twee weken. En maar klagen en wijzen naar anderen. Volgende week gaat volgens mij ook nog een mooie aflevering worden met die au-pair. Hoe kun je GVD een au-pair nemen als je geldproblemen hebt :').
pi_131087629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja. En wat van die twee domme droeftoeters vorige week dan> Met dat Donald Duck abonnement.
Te dom om te scheiten waren ze.
"ja en bij de bank zeiden ze dat die top beleggings hypotheek volledig veilig was, en dat ik daar mooi m'n 20k schuld mee kon dichten en toch moooi kon wonen blabla en ik snap het allemaal nie hoor"

Dit soort mensen zou eigenlijk gewoon onder curatele horen te staan vanaf het moment dat ze geboren worden :') :')
Respect voor deze man _O_. Wellicht is voortijdig levensbeëindiging ook goede optie, dan komen komen we misschien ook eerder uit de crisis, win-win ^O^.
pi_131087642
300p/m is niet veel, was het zeker niet toen ze nog "geld" hadden.
Maar als je niks binnen harkt....en maar thuis zit :') tja..
  donderdag 12 september 2013 @ 10:22:08 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131087653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Respect voor deze man _O_. Wellicht is voortijdig levensbeëindiging ook goede optie, dan komen komen we misschien ook eerder uit de crisis, win-win ^O^.
ja toch. :9
leuk die schuldsanering, maar sommige doen het er gewoon om. En dan is het de gemeenschap die er voor op draait voor zulk volk. :r
pi_131087757
vraag mij af of schuldsanering een optie is voor deze lui. moet je daar voor niet kunnen aantonen dat je er echt alles aan gedaan hebt? een aanbod van 2 banen laten liggen lijkt mij niet echt er alles aan doen.
het programma had uiteindelijk 2 banen voor hem geregeld; eentje fulltime en eentje op basis van 8 tot 24 uur. hij riep zelf op het einde dat hij wilde kijken voor een parttime baan van max 4 dagen. dan neemt hij dus blijkbaar geen van beide banen aan. daar kom je toch niet mee weg bij een schuldsanering?

en btw, is het eigenlijk niet gewoon een verkapte Rene Froger wannabee?
ergens in het begin zaten ze in de keuken en toen zei zijn vrouw iets als 'gaat nu je droom van muziek in rook op?'
was dat echt over zijn 'bedrijfje' dat verlies maakt of ging dat over zijn droom door te breken als echte artiest?
ja hoe naïef gestoord kun je zijn maar dat ze niet van deze wereld zijn was al wel duidelijk.
oftewel, zijn eigenlijke droom is artiest zijn en om dat te bekostigen is hij dan maar de podiumbouw en verhuur van geluidsinstallaties in gegaan maar was al evenmin succesvol?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 10:27:44 #16
43556 miss_dynastie
pi_131087792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:20 schreef poepeneesje het volgende:
Dat is inderdaad net zo prachtig, ik heb echt met verbazing gekeken de afgelopen twee weken. En maar klagen en wijzen naar anderen. Volgende week gaat volgens mij ook nog een mooie aflevering worden met die au-pair. Hoe kun je GVD een au-pair nemen als je geldproblemen hebt .
Het zou kunnen zijn, met de bizarre kosten van kinderopvang, dat een au pair goedkoper is dan een kinderdagverblijf of naschoolse opvang. Zeker als je ruim 3k netto binnen brengt, vergis je daar niet in.
pi_131087818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef WRH het volgende:
vraag mij af of schuldsanering een optie is voor deze lui. moet je daar voor niet kunnen aantonen dat je er echt alles aan gedaan hebt? een aanbod van 2 banen laten liggen lijkt mij niet echt er alles aan doen.
het programma had uiteindelijk 2 banen voor hem geregeld; eentje fulltime en eentje op basis van 8 tot 24 uur. hij riep zelf op het einde dat hij wilde kijken voor een parttime baan van max 4 dagen. dan neemt hij dus blijkbaar geen van beide banen aan. daar kom je toch niet mee weg bij een schuldsanering?

en btw, is het eigenlijk niet gewoon een verkapte Rene Froger wannabee?
ergens in het begin zaten ze in de keuken en toen zei zijn vrouw iets als 'gaat nu je droom van muziek in rook op?'
was dat echt over zijn 'bedrijfje' dat verlies maakt of ging dat over zijn droom door te breken als echte artiest?
ja hoe naïef gestoord kun je zijn maar dat ze niet van deze wereld zijn was al wel duidelijk.
oftewel, zijn eigenlijke droom is artiest zijn en om dat te bekostigen is hij dan maar de podiumbouw en verhuur van geluidsinstallaties in gegaan maar was al evenmin succesvol?
Afgezien van het feit of hij nu artiest wil worden of dat hij het voor ene hobby doet, denk ik dat dit soort mensen geen succesvol bedrijf kunnen runnen, omdat ze o.a. geen prioriteiten weten te geven en efficiënt weten te werken. Een eigen bedrijf is doorgaans harder/meer werken dan in loondienst, dat zie ik bij deze mensen nog niet echt gebeuren.
pi_131087880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het zou kunnen zijn, met de bizarre kosten van kinderopvang, dat een au pair goedkoper is dan een kinderdagverblijf of naschoolse opvang. Zeker als je ruim 3k netto binnen brengt, vergis je daar niet in.
Ik zou eerder kiezen voor bijvoorbeeld oppasouders, de man en vrouw gaven al aan dat de AU makkelijk is en dat ze dan even geen "stress" hebben daardoor. Die mensen hadden wat mij betreft nooit kinderen moeten krijgen. Die kinderen groeien zo echt verrot op; ouders die hun werk niet op orde hebben, maar hun privéleven blijkbaar ook niet.
pi_131087895
eh nee inderdaad.
ik heb een eigen bedrijf en ik hoop ergens toch echt dat ik ietsjes meer hersens heb dan dit stel :@
dit soort mensen moet gewoon simpel werk in loondienst doen, ze worden al geen wijs uit hun loonstrookjes waarschijnlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 10:34:15 #20
43556 miss_dynastie
pi_131087947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ik zou eerder kiezen voor bijvoorbeeld oppasouders, de man en vrouw gaven al aan dat de AU makkelijk is en dat ze dan even geen "stress" hebben daardoor. Die mensen hadden wat mij betreft nooit kinderen moeten krijgen. Die kinderen groeien zo echt verrot op; ouders die hun werk niet op orde hebben, maar hun privéleven blijkbaar ook niet.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'oppasouders', maar zowel gastouder als kinderdagverblijf zijn, zeker met meer dan een kind, duurdere oplossingen dan een au pair, die om en nabij de 700 euro per maand kost (http://www.smilingfaces.nl/nl/werkwijze/kostenoverzicht-841.html) en veel meer vrijheid biedt dan gastouder of kinderdagverblijf, waar je bijv. niet altijd je zieke kind mag brengen.
  Redactie Frontpage donderdag 12 september 2013 @ 10:45:49 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131088214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef WRH het volgende:
vraag mij af of schuldsanering een optie is voor deze lui.
Voor schuldsanering mag je sowieso geen eigen bedrijf hebben dus dan raakt ie alles kwijt, met de oplossing van 40 u werk en bedrijf ernaast was dat de beste optie geweest
pi_131088687
Met zijn 2-en slechts ¤1.750 binnen brengen, in een groot duur huis wonen (¤1.100 hypotheek per maand) met 6 kinderen en het dan voor elkaar spelen om elke maand bijna 2 keer zoveel uit te geven dan dat er binnen komt |:(
En het dan nog steeds niet door hebben |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131088712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt met 'oppasouders', maar zowel gastouder als kinderdagverblijf zijn, zeker met meer dan een kind, duurdere oplossingen dan een au pair, die om en nabij de 700 euro per maand kost (http://www.smilingfaces.nl/nl/werkwijze/kostenoverzicht-841.html) en veel meer vrijheid biedt dan gastouder of kinderdagverblijf, waar je bijv. niet altijd je zieke kind mag brengen.
Ik heb het over opa/oma, verder zou je kunnen kijken of je 2 dagen in de week kan oppassen op kinderen van anderen en die van jezelf en 3 dagen in de week je kinderen bij mede-ouders onderbrengt. Verder kun je daar best creatief in zijn en zijn er goedkopere oplossingen, dan een AP of GA. Maar ik verwacht niet dat deze mensen zo creatief zijn.
pi_131088759
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
Met zijn 2-en slechts ¤1.750 binnen brengen, in een groot duur huis wonen (¤1.100 hypotheek per maand) met 6 kinderen en het dan voor elkaar spelen om elke maand bijna 2 keer zoveel uit te geven dan dat er binnen komt |:(
En het dan nog steeds niet door hebben |:(
Mja, hoe langer je erover nadenkt kan het eigenlijk niet anders dan dat ze zwart nog een heleboel bijklussen. Of het hele gebeuren is in scene gezet. Anders zaten ze al lang zonder eten.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:14:33 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_131088899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je vergeet het verplichte zakgeld, zorgverzekering, kost en inwoning, verplichte taalcursus en nog wel wat andere dingen die het gastgezin moeten betalen voor de aupair..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 11:16:50 #26
43556 miss_dynastie
pi_131088967
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:14 schreef E.T. het volgende:

[..]

Je vergeet het verplichte zakgeld, zorgverzekering, kost en inwoning, verplichte taalcursus en nog wel wat andere dingen die het gastgezin moeten betalen voor de aupair..
Ik zie dat allemaal meegenomen zijn in dat overzicht? Zakgeld per maand, visum kosten, au pair verzekering, taalcursus, basisverzekering, enzovoorts?

Ik kom (ongeveer) dit bedrag overigens op meer sites tegen: deze site spreekt zelfs over 600 euro per maand (http://www.aupairamsterdam.nl/pages/61583/AU_PAIR.html), deze heeft het ook over 700 euro per maand (http://www.triplecgroup.org/Tarieven/121/121/nl/triplecgroup).

[ Bericht 23% gewijzigd door miss_dynastie op 12-09-2013 11:23:46 ]
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 11:18:43 #27
43556 miss_dynastie
pi_131089035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:06 schreef poepeneesje het volgende:
Ik heb het over opa/oma, verder zou je kunnen kijken of je 2 dagen in de week kan oppassen op kinderen van anderen en die van jezelf en 3 dagen in de week je kinderen bij mede-ouders onderbrengt. Verder kun je daar best creatief in zijn en zijn er goedkopere oplossingen, dan een AP of GA. Maar ik verwacht niet dat deze mensen zo creatief zijn.
Het lijkt me wel heel arrogant om te veronderstellen dat opa en oma zin, tijd en geld hebben om meerdere malen per week gratis op hun kleinkinderen te passen! En tuurlijk kan je creatiever zijn, maar per saldo is dit al gauw een goedkopere optie dan reguliere manieren van opvang.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:23:36 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_131089176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zie dat allemaal meegenomen zijn in dat overzicht? Zakgeld per maand, visum kosten, au pair verzekering, taalcursus, basisverzekering, enzovoorts?
Volgens mij komt dat er allemaal nog apart bij :Y (paar jaar geleden iig nog wel)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 11:27:33 #29
43556 miss_dynastie
pi_131089317
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat er allemaal nog apart bij :Y (paar jaar geleden iig nog wel)
In de overzichten is het allemaal meegenomen.
Bovendien kost de zorgverzekering je volgens diverse sites netto niets, omdat je er ook zorgtoeslag voor krijgt, zie bijv. hier: http://www.triplecgroup.org/Tarieven/121/121/nl/triplecgroup

De optie wordt vaak als duurder en luxer beschouwd dan 'ie daadwerkelijk is. Punt is natuurlijk wel dat je ruimte in je huis moet hebben om zo'n au pair fatsoenlijk te huisvesten, de bezemkast of bij een kind op de kamer is geen optie (ja, ik heb daar mensen serieus weleens over zien klagen :') )
pi_131101762
wat een treurnis die mensen. zou bijna denken dat de aflevering in scene is gezet. waarom staan ze niet op straat? als niet willen leren zullen ze snel gaan voelen. buiten onder de brug welteverstaan.
pi_131101904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad net zo prachtig, ik heb echt met verbazing gekeken de afgelopen twee weken. En maar klagen en wijzen naar anderen. Volgende week gaat volgens mij ook nog een mooie aflevering worden met die au-pair. Hoe kun je GVD een au-pair nemen als je geldproblemen hebt :').
Zijn reactie daarop was nog mooier "ja de ene gaat 2x per jaar op vakantie, de ander neemt een au-pair"

uhuhuuhuh o|O
pi_131105082
Echt raar. Dat dit kan in Nederland. Hoe kan je al bijna 21 duizend euro schuld hebben bij de zorgverzekering. Het ergste vindt ik het nog voor de kinderen. Dat je zelf in de schulden zit oke. Maar sleur je 6 kinderen er niet in mee. Laat je kinderen een goede toekomst krijgen en ga gewoon 5 dagen werken.
pi_131167361
Die hadden gewoon gehoopt dat Johny effetjes een paar schulden laat kwijtschelden bij de schuldeisers. Zie je wel eens voorkomen in andere afleveringen.
pi_131174600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het lijkt me wel heel arrogant om te veronderstellen dat opa en oma zin, tijd en geld hebben om meerdere malen per week gratis op hun kleinkinderen te passen! En tuurlijk kan je creatiever zijn, maar per saldo is dit al gauw een goedkopere optie dan reguliere manieren van opvang.
Ik noem opa/oma als voorbeeld, maar het kunnen ook ooms/tantes/vrienden/kennissen/oppastieners/etc. zijn. Mij maak je niet wijs dat die mensen een AP nodig hebben, laat staan überhaupt kunnen betalen.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 20:15:37 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_131290597
Vanavond gelijk met Slechtste Chauffeur :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131291164
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Hier ook een dilemma. Dat wordt één van de twee morgen terugkijken via internet.
pi_131293741
Dat wordt weer lachen gieren brullen zometeen. Toch echt wel mijn favo programma op de gehele vaderlandse televee.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 21:16:05 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131293783
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ja daar ben ik altijd na een paa afleveringen klaar mee, op dat circuit is er geen reet aan
pi_131294006
Ik zit al klaar :P
pi_131294463
ben benieuwd of het weer zo'n pareltje als vorige week gaat worden
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:26:56 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131294527
*zit recht
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_131294620
Ik heb er zin in! Popcorn etc.
pi_131294745
SJON WEEK UP!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:29:56 #44
137949 Disana
pi_131294749
Volgens mij krijgen we weer een stel sukkels.
pi_131294760
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
SJON WEEK UP!
_O_
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:30:27 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131294814
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Volgens mij krijgen we weer een stel sukkels.
2000 euro aan huishoudelijke kosten per maand.. HOE DAN?!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:31:31 #48
137949 Disana
pi_131294835
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

2000 euro aan huishoudelijke kosten per maand.. HOE DAN?!
'Als een roadrunner door de winkelstraat.'
pi_131294854
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef Disana het volgende:

[..]

'Als een roadrunner door de winkelstraat.'
Ohja! :P
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:32:16 #50
137949 Disana
pi_131294892
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ohja! :P
Ze zien er niet zo erg uit als die twee van vorige keer.
pi_131294907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Zij niet, hij kijkt wel een beetje sloom
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:32:43 #52
22592 crew  Ole
pi_131294921
*check
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_131294947
Weer mensen die hebben getekend voor andermans lening.. Dat zou ik nooit doen denk ik..
pi_131294961
Kleding is in elk geval mooi ingesteld op de inrichting en elkaar.
pi_131294971
Bizar met zo'n inkomen niet rond kunnen komen

Of ik mis geloof ik wat, let niet goed op
٩๏̯͡๏)۶
pi_131294977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef MilaNL het volgende:
Weer mensen die hebben getekend voor andermans lening.. Dat zou ik nooit doen denk ik..
Nee, en zeker niet in deze tijden..
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:33:50 #57
137949 Disana
pi_131294995
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Zij niet, hij kijkt wel een beetje sloom
Ja, maar lang niet zo erg.

En huppa, er zijn weer kinderen in het spel.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:34:09 #58
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131295012
Bakartikelen winkel :{
:')
pi_131295018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kleding is in elk geval mooi ingesteld op de inrichting en elkaar.
inderdaad _O-
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_131295024
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, maar lang niet zo erg.

En huppa, er zijn weer kinderen in het spel.
Nee, dat klopt _O-
pi_131295028
Wel je ouders garant laten staan en dan 2 jaar later het héél erg vinden dat de schuldeisers ook bij je ouders kunnen aankloppen om het geld op te halen... |:(
pi_131295057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:34 schreef Ivo1985 het volgende:
Wel je ouders garant laten staan en dan 2 jaar later het héél erg vinden dat de schuldeisers ook bij je ouders kunnen aankloppen om het geld op te halen... |:(
Echt he.. daar denk je toch over na van te voren? Mijn god..
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:34:52 #63
pi_131295068
Verkoop dat enorme huis, opgelost
pi_131295078
"Kijk mij, ik laat me niet commanderen door mijn man." :')
pi_131295090
Zowel als kind, als als ouder zo ik daar toch wel 6 keer over nadenken ja...
pi_131295098
Dubbeltjes moeten omdraaien om te kunnen eten, maar wel een bos bloemen op tafel(waar je 2 dagen van kunt eten)
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:35:52 #67
137949 Disana
pi_131295117
Drie kinderen maarliefst en dan zo'n onverantwoordelijk uitgavenpatroon.
pi_131295131
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Dubbeltjes moeten omdraaien om te kunnen eten, maar wel een bos bloemen op tafel(waar je 2 dagen van kunt eten)
Ik zou ze gewoon in een vaas laten ipv op een bord...
pi_131295154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik zou ze gewoon in een vaas laten ipv op een bord...
Godver :') _O-
pi_131295188
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Godver :') _O-
Nee, Gadver :P
pi_131295211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Nee, Gadver :P
Dit. :P

Ontopic:
Je ouders meetrekken in je eigen malaise. :r
pi_131295215
Wehkamp _O-
pi_131295231
Wehkamp 15% rente...
pi_131295240
hoeveel??
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:37:57 #75
pi_131295251
2400 euro bij wehkamp :')
pi_131295262
WHUT, zoveel!
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:38:08 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131295266
Wehkamp ;(
pi_131295290
Er "alles aan gedaan" met ¤3430 inkomsten..
pi_131295293
WHUUUUUUTTTTTT
pi_131295294
Boem, 53000.

Moet te doen zijn met netto 3400 euro inkomsten.... Leven van 2400 euro, en 1000 per maand naar je schulden. Hoef je niet eens héél zuinig aan te doen.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:38:50 #81
137949 Disana
pi_131295310
40.500
7000
2400
53.000 totaal aan schulden

1800 hij
700 zij
3430 totaal inkomsten

2600 vaste lasten
250 boodschappen
750 kleding etc
1000 contante opnames

Valt me nog mee.
pi_131295331
¤750 aan kleding etc.! ¤1000 extra opnemen per maand!!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:39:21 #83
22592 crew  Ole
pi_131295341
Nu wel uitgebreid de uitgaven besproken!
2000 euro 'zomaar' :o
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:39:33 #84
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131295357
Wie van de 2 is er verslaafd aan coke met die 1000 contant?
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_131295362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:39 schreef Ole het volgende:
Nu wel uitgebreid de uitgaven besproken!
2000 euro 'zomaar' :o
FINALLY _O_
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:40:09 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131295397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Disana het volgende:

Nee vind ik ook niet.
pi_131295405
Ik zou willen dat ik per maand 'zomaar' ¤1000 kon opnemen.
Pak d'r, Sjon!
It will set you free
pi_131295409
Dat wijf is dat schuld, dat zie je meteen.

Zo een feeks had ik al lang en breed de kooi uitgetrapt :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:40:24 #89
22592 crew  Ole
pi_131295411
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:39 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Wie van de 2 is er verslaafd aan coke met die 1000 contant?
Of gokken
Of drank
Of wiet
pi_131295413
Boehoehoee.. 3400 inkomen, we komen niet rond, boehoehoe. Alles aan gedaan. Sterf toch. Je had allang de helft van je schuld afbetaald kunnen hebben!
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:40:31 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131295426
Winkelerslaafd. Domme kut
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:11 #92
22592 crew  Ole
pi_131295469
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:40 schreef Geralt het volgende:
Dat wijf is dat schuld, dat zie je meteen.

Zo een feeks had ik al lang en breed de kooi uitgetrapt :r
Mijn tv scherm barst bijna van dat leugenachtige gezicht
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:12 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131295471
Goed voor de economie wel :))))))
pi_131295479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
40.500
7000
2400

800 hij
700 zij
3430 totaal inkomsten

2600 vaste lasten
250 boodschappen
750 kleding etc
1000 contante opnames

Valt me nog mee.
800 hij moet zijn 1.800 hij.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:40 #95
137949 Disana
pi_131295501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Dank, zal het even editten.
pi_131295511
Wat een stelletje mongols weer. (Maar lang niet zo erg als dat stel met die donaldduckies.)
pi_131295523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
40.500
7000
2400

1800 hij
700 zij
3430 inkomsten

2600 vaste lasten
250 boodschappen
750 kleding etc
1000 contante opnames

Valt me nog mee.
Dus ik tel 4600 uitgaven... 1200 te kort per maand bij een toch best wel aardig gezinsinkomen.

Dan is die schuld als gevolg van de geflopte eigen zaak niet het probleem, maar dan zijn je uitgaven dat. Maar goed, dat weten wij. Dat stel kennelijk nog niet, anders zaten ze niet in het programma.
pi_131295524
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Boehoehoee.. 3400 inkomen, we komen niet rond, boehoehoe. Alles aan gedaan. Sterf toch. Je had allang de helft van je schuld afbetaald kunnen hebben!
1800+700. Dat is samen 2500.

Krijgen die hufters bijna 1000 euro aan toeslagen?! WTF man!? }:|

Ik krijg goftedomme helemaal niks }:|

Overigens moet dat mens maar wat meer gaan werken. Verkoop je kinderen en binnen 10 jaar ben je van die schuld af :')
pi_131295578
HRA, kinderopvang toeslag, kinderbijslag etc. Tikt aardig aan natuurlijk als je 3 koters en een koophuis hebt.
pi_131295588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

1800+700=3430 totaal inkomsten??? Ik snap je berekening echt niet. :)
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:43:07 #101
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131295590
Die hebben dus mogelijk geen doorlopend krediet. Ze pint mogelijk na storting van salaris :{ ! Daarna kan de hypotheek en alles niet afgeschreven worden en voila
pi_131295595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Dus ik tel 4600 uitgaven... 1200 te kort per maand bij een toch best wel aardig gezinsinkomen.
Aardig gezinsinkomen ja? Mooi. Dan zit ik daar boven. Goed om te weten :+
pi_131295599
Maar dan moet die zaak ook een eenmanszaak geweest zijn.. Anders kun je er geen persoonlijke schuld aan overhouden. En met een eenmanszaak neem je geen risico van ¤50.000
pi_131295601
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Overigens moet dat mens maar wat meer gaan werken. Verkoop je kinderen en binnen 10 jaar ben je van die schuld af :')
Zal ook wel hypotheekrenteaftrek en 3 x kinderbijslag bijzitten
pi_131295654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Zal ook wel hypotheekrenteaftrek en 3 x kinderbijslag bijzitten
Dat werd dit keer zelfs even snel genoemd door Annemarie ;)
pi_131295660
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

10 jaar? Veeeel eerder met dit inkomen..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:44:14 #107
22592 crew  Ole
pi_131295672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ze heeft toeslagen en HRA er ook nog bijgerekend.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:44:28 #108
137949 Disana
pi_131295685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat is inclusief toeslagen en dergelijke.
pi_131295688
Dat wijf is het 100% schuld, let maar op zo na de reclame.

En die vent heeft geen ballen.

Ik gun het ze bijna dat ze uit hun huis geflikkerd worden. De tering. :X
pi_131295692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef MilaNL het volgende:
Maar dan moet die zaak ook een eenmanszaak geweest zijn.. Anders kun je er geen persoonlijke schuld aan overhouden. En met een eenmanszaak neem je geen risico van ¤50.000
Haha...je moet eens weten hoeveel mensen grotere risico's nemen in de vorm van een eenmanszaak of een vennootschap onder firma.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:44:47 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131295704
2000 aan zooi-uitgaven minus 1200 teveel = 800 voor boodschappen. Simpelll
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:16 #112
22592 crew  Ole
pi_131295738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef MilaNL het volgende:
schuld van de zaak was iets van 24.000
rest is Wehkamp e.d.
pi_131295752
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Aardig gezinsinkomen ja? Mooi. Dan zit ik daar boven. Goed om te weten :+
Ik zeg niet dat je meteen stinkend rijk bent, maar dat is ruim 2,5 keer zo veel als een netto minimumloon. Dan moet je toch wel de eindjes aan elkaar kunnen knopen en af en toe een paar euro over houden voor wat leuks en de aflossing van je schuld.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:47 #114
137949 Disana
pi_131295773
Ik snap niet zo goed dat ze elke keer mensen hebben die het aan zichzelf te danken hebben. Heeft dan nooit iemand geen schuld aan zijn slechte financiële situatie?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:46:10 #115
22592 crew  Ole
pi_131295796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef Renesite het volgende:
2000 aan zooi-uitgaven minus 1200 teveel = 800 voor boodschappen. Simpelll
gewoon 200 per week pinnen en het daarmee doen. Moet kunnen.
Is mijn 'truc' als ik een beetje wat wil overhouden per maand.
pi_131295806
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

10 jaar? Veeeel eerder met dit inkomen..
Nouja als je 500 in de maand kan aftikken dan doe je er 100 maanden over grofweg.
Dat zou op 8 jaar uitkomen. Zegmaar 10 met al die rente enzo die je dokt.

Ik zie die mensen van een tekort van tig ineens structureel elke maand 500 overhouden 10 jaar op rij.

pi_131295826
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze elke keer mensen hebben die het aan zichzelf te danken hebben. Heeft dan nooit iemand geen schuld aan zijn slechte financiële situatie?
Die komen in het programma ervoor? :+
pi_131295845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Ole het volgende:

[..]

schuld van de zaak was iets van 24.000
rest is Wehkamp e.d.
24.000 moet je ook niet doen. Eenmanszaak is voor je freelance werk wat geen leningen/kosten meebrengt. Anders moet je BV worden.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:47:00 #119
137949 Disana
pi_131295856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die komen in het programma ervoor? :+
Dat is zo saai, daar kijk ik niet naar :{w
pi_131295914
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is zo saai, daar kijk ik niet naar :{w
Tja... dan nu niet zeuren.

Mensen die zelf al écht alles doen om de schulden in te perken levert nu eenmaal hele andere televisie op dan waar we nu naar kijken.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:48:05 #121
22592 crew  Ole
pi_131295917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef MilaNL het volgende:

[..]

24.000 moet je ook niet doen. Eenmanszaak is voor je freelance werk wat geen leningen/kosten meebrengt. Anders moet je BV worden.
Tja, dat is nu te laat.
Nadeel van BV is dat je allerlei startersvoordelen misloopt. En als je niet zo heel veel verdient kan het fiscaal gunstiger zijn om eenmanszaak te zijn. Risico is wel groter
pi_131295921
quote:
Heeft dan nooit iemand geen schuld aan zijn slechte financiële situatie?
Mijn moeder. Lang verhaal, prive en ga ik hier niet uit de doeken doen.
pi_131295935
Dat familie-uitje zit er effe niet in denk ik.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 21:48:23 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131295944
Wat voor bedrijf had ze, winkel of online?
pi_131295987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Hoeveel is dat dan ongeveer?
Per post bedoel ik...
pi_131295993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor bedrijf had ze, winkel of online?
winkel, ze had ook nog een schuld bij de verhuurder
pi_131295994
Ze verkocht bakspullen.
pi_131295999
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:44 schreef Ole het volgende:

[..]

OMFG :X
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:49:20 #129
137949 Disana
pi_131296008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Tja... dan nu niet zeuren.

Mensen die zelf al écht alles doen om de schulden in te perken levert nu eenmaal hele andere televisie op dan waar we nu naar kijken.
Je ziet mij niet zeuren hoor :) Ik ben gewoon verbaasd dat ze alleen maar sukkels helpen. Maar ik vermaak me er prima mee.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:49:50 #130
137949 Disana
pi_131296040
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mijn moeder. Lang verhaal, prive en ga ik hier niet uit de doeken doen.
Beter van niet nee. Maar zij zit dus niet in dit programma dat alleen maar eikels uitkiest.
pi_131296050
Deze week geen verhaaltje van AM dat ze van bijstandsmoeder is uitgegroeid tot succesvol zakenvrouw?
pi_131296076
Ze kijkt al wat moeilijker...
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:50:35 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Reismeis het volgende:
Dat familie-uitje zit er effe niet in denk ik.
Dat gezeik over uitjes :r !!!
pi_131296091
quote:
Had ik trouwens ook (deels) niet. Duizenden euro's medische kosten door een 'ongelukje' (zinloos geweld). De nood is opgelost met hulp van m'n ouders, 3 jaar later heb ik uiteindelijk de kosten vergoed gekregen. Intussen ook wel flink in salaris gestegen en daarmee al veel afbetaald.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 21:50:41 #135
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131296096
Die vrouw heeft een verslaving
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:50:57 #136
22592 crew  Ole
pi_131296114
Ze kijken wat stoicijns..
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:51:03 #137
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131296119
Die vent is naar de hoeren gegaan.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131296137
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef Reismeis het volgende:
Ze kijkt al wat moeilijker...
want ze moeten nu samen de administratie gaan doen. She can't hide anymore
pi_131296144
nou ben benieuwd
pi_131296145
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Deze week geen verhaaltje van AM dat ze van bijstandsmoeder is uitgegroeid tot succesvol zakenvrouw?
Vind ik altijd zo'n raar verhaal. Alsof het een (het zijn van een alleenstaande moeder) het ander (een succesvol zakenvrouw zijn) uitsluit.

John is wel lekker streng deze keer :Y)
It will set you free
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:51:28 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296151
Annemarie is tof _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:51:32 #142
22592 crew  Ole
pi_131296157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Die vrouw heeft een verslaving
yup
pi_131296162
Haha. AM heeft de bitch door :P
pi_131296163
Annemarie AKA de redactie weet het wel.
pi_131296176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat gezeik over uitjes :r !!!
Ik ben het met je eens.
pi_131296184
Quote i.p.v. edit
It will set you free
pi_131296188
Allemachtig wat een gat in de hand hebben die mensen, krankzinnig
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:52:06 #148
137949 Disana
pi_131296195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Had ik trouwens ook (deels) niet. Duizenden euro's medische kosten door een 'ongelukje' (zinloos geweld). De nood is opgelost met hulp van m'n ouders, 3 jaar later heb ik uiteindelijk de kosten vergoed gekregen. Intussen ook wel flink in salaris gestegen en daarmee al veel afbetaald.
Wat fijn dat je daar uiteindelijk uit kon komen. Schulden lijken me heel naar.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:52:07 #149
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296196
Neeeee dat klopt niet :'D :'D :'D
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:52:18 #150
pi_131296208
ze is het er niet mee eens :')
pi_131296210
Hadden ze eigenlijk kinderen?
pi_131296225
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef MilaNL het volgende:
Hadden ze eigenlijk kinderen?
jep, 3
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:52:58 #153
22592 crew  Ole
pi_131296256
female intuition!!!
pi_131296257
Nogmaals; SJON, WEEK UP!
pi_131296268
Hij weet het ook wel. Lijkt me sterk dat ie het niet weet.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:53:19 #156
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296281
Wake-up Sjon!!

En mevrouwtje jankt over haar koopverslaving.
pi_131296285
Shopverslaving?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:53:29 #158
22592 crew  Ole
pi_131296289
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

jep, 3
wel 3 keer kinderbijslag *O* *O*
shoppen!!!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:53:37 #159
pi_131296300
Geheime gokverslaving
pi_131296315
Kinderen krijgen het gelukkig niet zo mee :)
pi_131296318
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Nogmaals; SJON, WEEK UP!
*O*
Ik voel een nieuwe topic titel!
It will set you free
pi_131296331
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

*O*
Ja *O*
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:54:32 #163
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296357
Jamaar er is een verklaring! :') !
pi_131296362
Ah, ze heeft niet liggen piekeren, ze heeft verklaringen bedacht!
pi_131296364
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat fijn dat je daar uiteindelijk uit kon komen. Schulden lijken me heel naar.
Inderdaad heel fijn. Prettige bijkomstigheid is dat ik doordat ik een hele tijd krap zat de kleine dingen des levens die weinig/geen geld kosten heel erg ben gaan waarderen. Daar pluk ik nu nog steeds de vruchten van :) De enige schuld waar ik ooit nog vrijwillg aan zal beginnen is een hypotheek.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:54:45 #166
22592 crew  Ole
pi_131296375
dure kinderkleertjes
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:54:46 #167
pi_131296376
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef MilaNL het volgende:
Kinderen krijgen het gelukkig niet zo mee :)
Ze hebben geen uitstapjes !!!!111
pi_131296393
Ik kijk 's ochtends wat voor kleren ze aan moeten, en dan koop ik het!
pi_131296406
Die kinderen zullen wel buitensporig verwend worden. Zou die kledingkasten wel eens willen zien
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:22 #170
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131296429
zij heeft niet het idee dat ze iets fout heeft gedaan......
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:28 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296438
's avonds even in de Wehkampfolder kijken en dan kopen voor morgen *O* *O* *O* *O* *O* !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:29 #172
22592 crew  Ole
pi_131296440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

*O*
*O*
pi_131296454
_O- Ze gaat winkelen
pi_131296458
Uiterlijke schijn ophouden.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:43 #175
137949 Disana
pi_131296463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Inderdaad heel fijn. Prettige bijkomstigheid is dat ik doordat ik een hele tijd krap zat de kleine dingen des levens die weinig/geen geld kosten heel erg ben gaan waarderen. Daar pluk ik nu nog steeds de vruchten van :) De enige schuld waar ik ooit nog vrijwillg aan zal beginnen is een hypotheek.
Oh ongetwijfeld is het leerzaam en leer je de kleine dingen waarderen. Maar als je de keuze hebt, dan toch liever geen schuld.
pi_131296479
vrij nieuwe auto ook. Of is dat een leasewagen van haar man? Anders: verkopen!
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:56:02 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296491
Dat lijkt mij een duuuur winkeltje :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:56:04 #178
22592 crew  Ole
pi_131296492
En een lol dat ze heeft!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:56:14 #179
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131296503
dat mens is gewoon koopgeil :r
pi_131296512
Echt kerel, wees eens een echte vent!
pi_131296527
Oh my... ze is echt geschift..
pi_131296567
Als ze een jaar normaal gaan doen, zijn ze zo van hun schuld af.
٩๏̯͡๏)۶
pi_131296569
Oh my... dan doe je mee met zo'n programma.. en dan ga je dit vertellen.. :')
pi_131296570
Oh noes wat een verschrikkelijk wijf. Je zou zoiets thuis hebben zitten.

En het ergste is dat ik uit ervaring weet dat echt heel veel vrouwen zo zijn. :')
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:56:58 #185
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131296580
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my... ze is echt geschift..
no kidding
pi_131296587
Die domme hoer staat nog te lachen ook. Wat een grafkut :r
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:57:24 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296607
Wat ik gedaan heb

dinsdag 17 september 2013 @ 21:57:29 #188
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131296612
He, ze is in Meppel aan het winkelen!
pi_131296621
Het is zijn schuld!!! Hij confronteert haar niet!
pi_131296627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:56 schreef hpeopjes het volgende:
Oh noes wat een verschrikkelijk wijf. Je zou zoiets thuis hebben zitten.

En het ergste is dat ik uit ervaring weet dat echt heel veel vrouwen zo zijn. :')
:+
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:57:40 #191
137949 Disana
pi_131296628
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef Geralt het volgende:
Die domme hoer staat nog te lachen ook. Wat een grafkut :r
Inderdaad, alsof ze er lol aan heeft.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:58:07 #192
22592 crew  Ole
pi_131296657
Ze geeft meer uit op haar werk dan ze verdient!!!
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:58:14 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296669
GW gezondheidswinkel.

Oh
My
pi_131296678
Ze blijft erbij lachen... ze snapt het echt niet.. :')
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 21:58:23 #195
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131296680
Koopverslaafd
pi_131296702
Het gaat nog slechter... en maar blijven kopen :')
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:58:41 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296708
Verkeerde strategie :')
pi_131296733
Zij is echt eng! :o
En maar blijven lachen als je vertelt dat je kleren voor je kinderen blijft kopen, terwijl de deurwaarders bij je ouders op de stoep staan :{w .
It will set you free
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 21:59:04 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296736
Ik stort het liefste alles in een keer over :') !!!!

Jadakantochnie
pi_131296741
OMG!!! Pap, mam, kunnen jullie even onze rekeningen betalen? Ik heb weer te veel kinderkleertjes gekocht.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 21:59:25 #201
22592 crew  Ole
pi_131296763
Dat wordt dus weer meer kopen dan verkopen :P
pi_131296771
Die bloemen heeft ze nooooit zelf gekocht want die kleuren niet bij het interieur
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:59:43 #203
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131296781
Hij is ook een domme lul zeg.....they deserve eachother
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:59:46 #204
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131296784
Ik ga haar morgen uitlachen op haar werk!
pi_131296785
Oh, ze hebben wel geld over gehouden aan de rommelmarkt.
pi_131296810
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:+
Ergens vind ik dat nou eigenlijk ook weer niet zo heel erg. Zolang het te betalen is. Daar is het nu eenmaal een vrouw voor. :')

Maar je moet zo'n truus echt nooooit thuis de administratie laten doen. :N
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:00:10 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296815
PATRICK ZE HEBBEN OOK WELCOME OP EEN BORDJE *O*
pi_131296820
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik ga haar morgen uitlachen op haar werk!
hahahaha
pi_131296833
Zij doet het liefst de administratie alleen _O-
pi_131296839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
PATRICK ZE HEBBEN OOK WELCOME OP EEN BORDJE *O*
Ja, dan weet je al genoeg *O*
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:00:36 #211
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131296844
wat een arrogant kutwijf zeg brrrrrrr
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:00:37 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296845
iPad natuurlijk.
Ik heb het in mijn hoofd wat ik wil.
We gaan het in vijf minuten uitgeven.
Wij gaan het delen.
Soms een andere mening.

Mijn god...
pi_131296850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef MilaNL het volgende:
Zij doet het liefst de administratie alleen _O-
Ja duh... stel je voor :+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:07 #214
22592 crew  Ole
pi_131296871
Krijgen we nu een Goed Gesprek
pi_131296874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
iPad natuurlijk.
Ik heb het in mijn hoofd wat ik wil.
We gaan het in vijf minuten uitgeven.
Wij gaan het delen.
Soms een andere mening.

Mijn god...
Maar een iPad heb je nodig.. Voor de administratie.. Om geld te besparen.. Zeiden ze op de TelSell.
pi_131296888
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja duh... stel je voor :+
Toch lastig als je man een eigen mening heeft
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:31 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:33 #218
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296897
popcornmomentje
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:38 #219
pi_131296899
Confronteer die vrouw :r en die man dat hij zn mannetje moet staan
pi_131296901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:01 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Maar een iPad heb je nodig.. Voor de administratie.. Om geld te besparen.. Zeiden ze op de TelSell.
_O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:01:44 #221
22592 crew  Ole
pi_131296906
Confrontaaaaasssssiee!!!
pi_131296927
Reconstructie.. Het is net Peter R. de Vries.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:02:22 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131296931
Reconstructie :D
pi_131296942
* RunForrestRun Pakt de popcorn w/
It will set you free
pi_131296946
Ik heb geen idee :')

WERKELIJK... :')
pi_131296950
Die iemand...... zit naast je :D:D
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:02:45 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296951
Nou, zeg eens :')
pi_131296953
hij heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de grijze massa
pi_131296955
Busted!
pi_131296976
miep miep zoefffffffffffffff!
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:11 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131296979
Iemand
Wie
Geen idee

:D
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:16 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131296987
Bij de Wehkamp :'(
pi_131296991
Compleet koop verslaafd
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:24 #234
22592 crew  Ole
pi_131296993
30 dingen op een dag :o
pi_131297009
30 items... heb ik wel zo veel kledingstukken? (ondergoed/sokken niet meegeteld)
pi_131297032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef Ivo1985 het volgende:
30 items... heb ik wel zo veel kledingstukken? (ondergoed/sokken niet meegeteld)
Ik in ieders geval niet :')
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:55 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297038
quote:
Ja maar de kinderen willen het :'( !!!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:03:59 #238
22592 crew  Ole
pi_131297046
Ontkenning
pi_131297053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:02 schreef Ivo1985 het volgende:
Die iemand...... zit naast je :D:D
No shit! Sherlock Williams
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:02 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131297054
Wat een sul is hij dat ie dat niet weet dat zij aan het shoppen was.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:04 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_131297057
Ik koop amper 30 dingen in een jaar :')
niet zo tof doen
pi_131297063
Dan moet je psycholoog zijn :')
pi_131297067
quote:
Ik als echte Fok!ker heb 1 outfit.
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:18 #244
pi_131297069
Wat een faalhaas die man
pi_131297095
Haha nu komt t! En wat zijn ze zielig...
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:43 #246
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297101
Ja ik ben niet gelukkig niet :'(
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:51 #247
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131297116
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
krent ;)
pi_131297124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
Ja ik ben niet gelukkig niet :'(
Ik ook niet ;(
pi_131297125
Ik denk ook dat jij beter af bent zonder pinpas.
Creditcard moet je eens proberen. No spending limit.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:05:14 #250
22592 crew  Ole
pi_131297139
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ja maar jij hebt geen 3 engeltjes van dochters die er elke dag tiptop moeten bijlopen!
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:05:20 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_131297144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

krent ;)
Zuunig ;)
niet zo tof doen
pi_131297153
Ik vind het bijna zielig voor de kerel. Die heeft geen idee en komt wat simpel over.

Je zou dat wijf toch helemaal afslaan als die elke maand dergelijke bedragen aan complete bullshit erdoorheen flatst :X
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:05:48 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt geen 3 engeltjes van dochters die er elke dag tiptop moeten bijlopen!
Ja maar liesje lotje en leentje moeten wel een nieuw jurkjeee
pi_131297193
Die vent weet het vast wel maar stopt zn kop in het zand.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef MilaNL het volgende:
Ik denk ook dat jij beter af bent zonder pinpas.
Creditcard moet je eens proberen. No spending limit.
Verbaast me eigenlijk dat ze die niet heeft :D
pi_131297226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja maar liesje lotje en leentje moeten wel een nieuw jurkjeee
Minstens net zo vaak als dat kroost van Wim-Lex en Max. Liefst nog vaker natuurlijk.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:07:20 #256
22592 crew  Ole
pi_131297265
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Minstens net zo vaak als dat kroost van Wim-Lex en Max. Liefst nog vaker natuurlijk.
En niet van de Zeeman of de Wibra natuurlijk!
pi_131297280
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de kerel. Die heeft geen idee en komt wat simpel over.

Je zou dat wijf toch helemaal afslaan als die elke maand dergelijke bedragen aan complete bullshit erdoorheen flatst :X
Je zou toch wat eerder de administratie induiken als je zo'n uitgavepatroon hebt.... Kom, zo zielig is die vent ook weer niet.
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:58 #258
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131297371
Ik vind haar eng met al die stippen/vlekken.
Ze lijkt wel een Dalmatiër
Ik ben inmiddels overleden
pi_131297377
Ik vond het een tijd geleden ook leuk om (veel en snel) geld uit te geven, bij dat ik daar van af ben :+
pi_131297403
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:07 schreef hollander87 het volgende:

[..]

Je zou toch wat eerder de administratie induiken als je zo'n uitgavepatroon hebt.... Kom, zo zielig is die vent ook weer niet.
En als je het uitgavenpatroon niet helemaal door hebt, dan toch wel bij de eerste betalingsherinnering/aanmaning...
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:10:20 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131297457
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het een tijd geleden ook leuk om (veel en snel) geld uit te geven, bij dat ik daar van af ben :+
Ik ook
Nu denk je, waarom
pi_131297468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:07 schreef Ole het volgende:

[..]

En niet van de Zeeman of de Wibra natuurlijk!
En alleen de nieuwste collectie uiteraard, niet die pauper uitverkoop :{w
٩๏̯͡๏)۶
pi_131297477
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen vindt dat toch leuk. Gaat om wat discipline om het niet te doen.
pi_131297522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Gewoon lekker de oude gematigdheid is voldoende O-)
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:11:43 #265
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131297539
Ik vind vooral het uitzoeken leuk, zodra het besteld is vind ik het niks meer aan.
Heb overal bij webwinkels lijstjes die ik toch nooit bestel. :')

Ben een schrale calvinist.
pi_131297561
En dan glashard beweren dat ze er alles aan gedaan hebben maar samen niet uitkomen. Ik wed dat ze een abonnement op de donald duck hebben.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:13:14 #267
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131297642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef utrecht1970 het volgende:
En dan glashard beweren dat ze er alles aan gedaan hebben maar samen niet uitkomen. Ik wed dat ze een abonnement op de donald duck hebben.
Iig op de Neckerman
pi_131297643
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ook
Nu denk je, waarom
Nou, inderdaad... Ging nergens over bij mij...
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:13:21 #269
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_131297648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat is een 1e levensbehoefte. :{w
pi_131297664
quote:

[..]

Ja, maar dat had ik niet, met wat gevolgen van dien :+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:13:38 #271
22592 crew  Ole
pi_131297669
quote:

[..]

wat ik al zeg: gewoon jezelf even onder curatele stellen en elke week vast bedrag pinnen en het daarmee doen.
pi_131297674
Sowieso heeft > 50% de Postcodeloterij.
pi_131297685
Die arme kinderen morgen op school!!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:14:21 #274
pi_131297711
Humberto heeft nog nooit van GTA gehoort :')
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:14:41 #275
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131297733
en nu faal je niet natuurlijk.. O-) .
pi_131297736
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:13 schreef ElsTeyr het volgende:
Die arme kinderen morgen op school!!
Dat valt wel mee, hun klasgenootjes liggen al op bed. Die moeder op het schoolplein.... :+
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:14:59 #277
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131297753
Nee, je zoekt een zondebok
Echt verslavingsgedrag, een excuus zoeken
Zo duidelijk verslaafd
pi_131297756
Dat arme mens kon er niks aan doen dat ze zoveel kocht, het kwam door onderliggende emotionele problemen :'( .

Ga toch weg.
It will set you free
pi_131297770
Nou nou, ze heeft het gevoel dat het haar schuld is.. Meid..
pi_131297831
Die zaak is het probleem niet. Ook zonder de nasleep van die zaak geef je veel te veel geld uit MUTS.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:16:03 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297841
Maar wat vind je nou zo erg?

"NOU! Door die zaak en het verdriet merk ik dat mijn kinderen straks geen uitjes meer hebben... Dat vind ik zo erg"
pi_131297871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Renesite het volgende:
Maar wat vind je nou zo erg?

"NOU! Door die zaak en het verdriet merk ik dat mijn kinderen straks geen uitjes meer hebben... Dat vind ik zo erg"
_O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 september 2013 @ 22:16:35 #283
22592 crew  Ole
pi_131297881
Pasjes inleveren. Sofort! ~O>
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:16:37 #284
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_131297884
Hèb ik het gedaan krijg ik nòg de schuld... :')
pi_131297892
Gelukkig slaat Wehkamp je creditcardnummer gewoon op :) Heb je geen pasje voor nodig.
pi_131297901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef Ivo1985 het volgende:
Die zaak is het probleem niet. Ook zonder de nasleep van die zaak geef je veel te veel geld uit MUTS.
Dus dat, ze blijft excuses zoeken..
pi_131297911
ohhhhhh wat kleinerend voor die vrouw...
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:17:01 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297915
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Snowsquall het volgende:
Hèb ik het gedaan krijg ik nòg de schuld... :')
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:17:08 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131297924
Voice over zegt dat ze problemen hebben door failiisement
Nee, door een koopverslaving
pi_131297930
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef hpeopjes het volgende:
ohhhhhh wat kleinerend voor die vrouw...
Heerlijk!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 22:17:24 #291
pi_131297939
Gratis koffie!
pi_131297966
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gratis koffie!
Nee, zelf betaald, middels rente.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 22:17:51 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131297967
hahahahahahahahaha

:r :r :r :r :r :r
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 22:18:02 #294
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet