quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Lol gezelligquote:
Wat leukquote:
Ja, zie men post hierboven. Daar staat wel tegenover dat ik soms 6 dagen werk en dat ik om de week op zaterdag moet werken.quote:
Dat is veelquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Ja, zie men post hierboven. Daar staat wel tegenover dat ik soms 6 dagen werk en dat ik om de week op zaterdag moet werken.
Hey jijquote:
Retail, waar mensen hard werken, weinig verdienen en er steeds minder personeel is.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is veel! Welke branche zit je?
Zorg is erger hoor. Vriendin werkt in de zorg maar daar zou ik qua tijden niet willen zitten. Af en toe meer dan 7 dagen achter elkaar werken om er 1 vrij te zijn.. Maar ik ga er idd van genieten, truste iedereen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:52 schreef Uiltje90 het volgende:
Zelfde als in de zorg zo te horen... geniet van je weekend dan =)
Koenquote:
quote:
Het maakt me verdrietig, ik moet nog 2 dagenquote:
metooquote:Op donderdag 12 september 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het maakt me verdrietig, ik moet nog 2 dagen
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollenquote:
hmmmm hoe lang zou het duren voordat iemand er iets van zegt?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollen
Tsja dat is wel waar (zit zelf ook in de zorg) maar daar tegenover staat dat je soms ook zo ineens een week vrij bent.. kun je weer opladen voor je volgende reeks =pquote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Zorg is erger hoor. Vriendin werkt in de zorg maar daar zou ik qua tijden niet willen zitten. Af en toe meer dan 7 dagen achter elkaar werken om er 1 vrij te zijn.. Maar ik ga er idd van genieten, truste iedereen!
Op de grond rollebollenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollen
Dat hoef ik niet te lezen hoor, mijn toekomstquote:Op donderdag 12 september 2013 00:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Tsja dat is wel waar (zit zelf ook in de zorg) maar daar tegenover staat dat je soms ook zo ineens een week vrij bent.. kun je weer opladen voor je volgende reeks =p
Trustee
Ach we doen het met liefde tochquote:Op donderdag 12 september 2013 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te lezen hoor, mijn toekomst
Kweeniequote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm hoe lang zou het duren voordat iemand er iets van zegt?
Hmmm, jaquote:
jij bent trouwens aardig versquote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ach we doen het met liefde tochde leuke clienten (soms) houden ons op de been.. doe ik het voor
Klopt.. hoooooooooi:D ... erg??...quote:
Rib uit je lijf?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gordijnen gekocht. Ben ineens arm.
verre vanquote:Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Klopt.. hoooooooooi:D ... erg??...
Ik hou van je.quote:
Ook van jou, Fasje :$quote:
Nohquote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[..]
Dan nodig ik je niet uit.
Ja, net nieuwe gordijnen.quote:
Ok dan is het goedquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, net nieuwe gordijnen.
Ik haal ze er wel even af, dan mag je langs komen.
Gek genoeg heb ik wol liggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dan is het goed
Geef me een bolletje wol om mee te spelen, ok?
Ik ga helemaal loesoe, ik zweer je mang!!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik wol liggen.
Ik zie het helemaal voor me![]()
Jij mag je uitleven op het bolletje wol.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga helemaal loesoe, ik zweer je mang!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |