quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Lol gezelligquote:
Wat leukquote:
Ja, zie men post hierboven. Daar staat wel tegenover dat ik soms 6 dagen werk en dat ik om de week op zaterdag moet werken.quote:
Dat is veelquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Ja, zie men post hierboven. Daar staat wel tegenover dat ik soms 6 dagen werk en dat ik om de week op zaterdag moet werken.
Hey jijquote:
Retail, waar mensen hard werken, weinig verdienen en er steeds minder personeel is.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is veel! Welke branche zit je?
Zorg is erger hoor. Vriendin werkt in de zorg maar daar zou ik qua tijden niet willen zitten. Af en toe meer dan 7 dagen achter elkaar werken om er 1 vrij te zijn.. Maar ik ga er idd van genieten, truste iedereen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:52 schreef Uiltje90 het volgende:
Zelfde als in de zorg zo te horen... geniet van je weekend dan =)
Koenquote:
quote:
Het maakt me verdrietig, ik moet nog 2 dagenquote:
metooquote:Op donderdag 12 september 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het maakt me verdrietig, ik moet nog 2 dagen
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollenquote:
hmmmm hoe lang zou het duren voordat iemand er iets van zegt?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollen
Tsja dat is wel waar (zit zelf ook in de zorg) maar daar tegenover staat dat je soms ook zo ineens een week vrij bent.. kun je weer opladen voor je volgende reeks =pquote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Zorg is erger hoor. Vriendin werkt in de zorg maar daar zou ik qua tijden niet willen zitten. Af en toe meer dan 7 dagen achter elkaar werken om er 1 vrij te zijn.. Maar ik ga er idd van genieten, truste iedereen!
Op de grond rollebollenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer en ik ga gewoon uit protest 2 dagen lang over de grond rollen
Dat hoef ik niet te lezen hoor, mijn toekomstquote:Op donderdag 12 september 2013 00:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Tsja dat is wel waar (zit zelf ook in de zorg) maar daar tegenover staat dat je soms ook zo ineens een week vrij bent.. kun je weer opladen voor je volgende reeks =p
Trustee
Ach we doen het met liefde tochquote:Op donderdag 12 september 2013 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te lezen hoor, mijn toekomst
Kweeniequote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm hoe lang zou het duren voordat iemand er iets van zegt?
Hmmm, jaquote:
jij bent trouwens aardig versquote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ach we doen het met liefde tochde leuke clienten (soms) houden ons op de been.. doe ik het voor
Klopt.. hoooooooooi:D ... erg??...quote:
Rib uit je lijf?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gordijnen gekocht. Ben ineens arm.
verre vanquote:Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Klopt.. hoooooooooi:D ... erg??...
Ik hou van je.quote:
Ook van jou, Fasje :$quote:
Nohquote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[..]
Dan nodig ik je niet uit.
Ja, net nieuwe gordijnen.quote:
Ok dan is het goedquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, net nieuwe gordijnen.
Ik haal ze er wel even af, dan mag je langs komen.
Gek genoeg heb ik wol liggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dan is het goed
Geef me een bolletje wol om mee te spelen, ok?
Ik ga helemaal loesoe, ik zweer je mang!!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik wol liggen.
Ik zie het helemaal voor me![]()
Jij mag je uitleven op het bolletje wol.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga helemaal loesoe, ik zweer je mang!!
[ afbeelding ]
YAYquote:Op donderdag 12 september 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag je uitleven op het bolletje wol.
Ik zal ook een krabpaal neerzetten.
Awww, xxxquote:
Waarom geen sleutel? Ik heb gister sleutel van de zaak gekregen, nu mag ik er als eerste zijn. Jippiequote:Op donderdag 12 september 2013 07:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh, wachten op de zaak tot er iemand is die de garage open kan maken...
Nu nog een alarmcodequote:Op donderdag 12 september 2013 07:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom geen sleutel? Ik heb gister sleutel van de zaak gekregen, nu mag ik er als eerste zijn. Jippie
Let's spend the night togetherquote:Op donderdag 12 september 2013 08:10 schreef AldoTheApache het volgende:
boemboemboem Aldo in tha room
Die komt in mijn foboquote:Op donderdag 12 september 2013 08:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Let's spend the night together
From now until forever
Boom boom boom boom
I wanna double Aldo
Let's spend the night together
Together in my room
No hommo
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag je uitleven op het bolletje wol.
Ik zal ook een paal neerzetten.
Lol weet niet of ze dat hebben.quote:
en dan weekend?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat is zeker zo
Ooh nog een halfuurtjeee
Sterkte.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ga nu naar amsterdam zuid
Achja alleen om te vergaderen, verder niks hoor!quote:
Waai niet weg tussen de gebouwen daar.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja alleen om te vergaderen, verder niks hoor!
Ik loop altijd buiten de gebouwen om, ik krijg daar zo'n onbehaaglijk gevoel van.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Waai niet weg tussen de gebouwen daar.
FOK!ker gespot!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik loop altijd buiten de gebouwen om, ik krijg daar zo'n onbehaaglijk gevoel van.
Oh haha, dacht dat je mij zagquote:Op donderdag 12 september 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou gewoon, je post hier toch ofnie
quote:
Ik ga voor een nieuwe, zorgelijke look.. Inclusief grijze haren en allesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PAS OP JOH je mooie gezichtje met rimpels, dat kan heul niet.....
Geil.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe, zorgelijke look.. Inclusief grijze haren en alles
leesbrilletje, rollator en je bent klaar, cute little grannyquote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe, zorgelijke look.. Inclusief grijze haren en alles
Ik heb een liefjequote:Op donderdag 12 september 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zou doen.
Uhuquote:Op donderdag 12 september 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles nog goed in het paradijs?
Mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu
Hoe gaat het met jouw paradijsje
Neuh zo vind ik het al mooi zat.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MooiNu nog een prinsesje.
Net een lamp en tv meubel op marktplaats gezet wegens surplus. Kan me niet herinneren hoeveel dat meubel kostte, maar ik dacht 100 euro ongeveer. Staan op marktplaats voor 30. :S
Heb ook nog dingen op zolder liggen waarvan ik niet weet of ik ze ga gebruiken.
Hehehe, ik zie jou eigenlijk best voor me als vader.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh zo vind ik het al mooi zat.
Ja, helaas levert het 2e hands een stuk minder op. Bij de ikea gehaald toendertijd?
Zweepjes e.d.?
Ik? Dat heb je volgens mij al een keer eerder gezegd alleen ik zie het niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe, ik zie jou eigenlijk best voor me als vader.
Ja, met ex uitgezocht. Waren er niet zo gek veel die pasten toen, qua grootte en hoogte. Maar heb nu een nieuwe.
Nee, zweepjes enzo had mijn ex allemaal meegenomen. Die ga ik sowieso niet meer gebruiken.
Maar oude gordijnen, oude kast en nog meer.
Ik word geen vader.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik? Dat heb je volgens mij al een keer eerder gezegd alleen ik zie het niet.
Ow nouja beter dat je iets nieuws hebt.
Keertje opruimen dan? Hoe heb je die kast op zolder gekregen of is dat trapgat inmiddels groter gemaakt?
Ik ook niet, vind het wel gezegend zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word geen vader.
Ik word peetvader van Myr en twi hun kinderen.
Dat gat is groter gemaakt. Maar weet niet of ik dat kastje ga gebruiken op zolder.
Zodra mijn bank er is.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het wel gezegend zo.
Ik ben een onofficiele peetvader van mijn nichtje en suikeroom.
Ah ben wel benieuwd, wanneer geef je je feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |