Dan gaat die persoon googlen op Corrie en FOK! en ik weet niet of dat gaat helpen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
OK als ik ga solliciteren en er zit een vent tegenover me met zo een bril ... uitkijken geblazen.
Neuh, dat is imo toch echt het verschil tussen duurzaamheid en massa. Maar er zullen inderdaad best wat mensen zijn voor wie dat wel opgeld doet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef OProg het volgende:
Is echt precies hetzelfde. Het allemaal zielig vinden maar ondertussen weinig idee hebben hoe het allemaal gaat en ook voor een dubbeltje eerste rang willen zitten.
Gelukkig is mijn naam niet Corrie, dat scheelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat die persoon googlen op Corrie en FOK! en ik weet niet of dat gaat helpen.
Dat weten wij, hij niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn naam niet Corrie, dat scheelt.
parodiequote:Op donderdag 12 september 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik snap dit niet, moet dit grappig zijn of is dit een serieus nummer of zo?
Oh reclame?
Maar als je op Corrie googelt vind je vast iemand andersquote:Op donderdag 12 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weten wij, hij niet.
Die lachen waarschijnlijk ook om de la...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die dit grappig vinden hebben last van jeugdpuistjes.
Dit vond ikquote:Op donderdag 12 september 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar als je op Corrie googelt vind je vast iemand anders
Mag hoor. De context van mijn gesprek over de lama´s in dat andere topic was als volgt:quote:Op donderdag 12 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lachen waarschijnlijk ook om de la...
Nee die zin maak ik niet af.
Kut dat ben ik! Hoe kan dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vond ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |