ehm ik zeg niet dat Wilders makkelijk scoort hè. Ik zeg dat het item makkelijk was. Itempje van niks.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je dit in vredesnaam stellen. Wat DIjkstra deed was makkelijk scoren, Wilders hield voet bij stuk. Dit roept hij al 10 jaar.
In dat geval mee eens. Ik werd er zelfs een beetje droevig van wat mijn post wellicht kan verklaren.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm ik zeg niet dat Wilders makkelijk scoort hè. Ik zeg dat het item makkelijk was. Itempje van niks.
De AH Open Dagen moeten wel leuk blijven he, dus plofkipkwekers mogen niet meedoen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Niet slecht dat er mensen zijn die nu met de neus op de feiten gedrukt worden hoe dit allemaal gaat.
Inderdaad, alleen de gezellige zorgboerderijtjes mogen meedoen waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
De AH Open Dagen moeten wel leuk blijven he, dus plofkipkwekers mogen niet meedoen.
iets minder drinken voortaanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het dringt nu pas door
Ik had het in een ander topic over de lama's, vandaar.
of zoals Basta destijdsquote:Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk laten ze de slacht zien live op grote schermen, dan worden ze helemaal gek.
Iets meer slapen voortaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iets minder drinken voortaan
quote:
dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |