Kan iemand aub ff checken of hij/zij wel Ned 1 en 3 kan ontvangen (analoog)quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Ontvangen jullie wel nederland 3 op je TV?
Ik krijg op alle 3 de publieke zenders Nederland 2 te zien :S
Ik kijk trouwens analoog
Kijk even wat ik verder schrijf.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat niet alleen: dat deze mensen er 'arm' uitzagen hoeft niet te zeggen dat ze het ook waren. Ook een hele grote fout als je in een winkel werkt natuurlijk.l
En hard.quote:
Ja sorry, stond er ook inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk even wat ik verder schrijf.Sterker nog in ken wel een aantal mensen die toch heel behoorlijke banen hebben maar zich nog steeds niet al te "netjes" kleden.
Je kijkt zeker nooit nieuwsuur maar altijd Hart van Nederland als je dat niet wist.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik was niet van plan te kijken, maar nu wil ik graag weten wie Kysia is.
Bij één snap ik 't echt niet, kerel heeft altijd ongewassen kleren aan maar ja die zit volgens mij ergens in een kamertje alleen allemaal ingewikkelde dingen te berekenen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sorry, stond er ook inderdaadEn die ken ik ook wel. Zelfs met vies vet haar
Onnodig dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit nieuwsuur maar altijd Hart van Nederland als je dat niet wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |