Er lopen nu alleen al vier scharen rondquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn inmiddels meer homostelletjes dan heterostelletjes geweest in Spangas?
Voor de kijker is het allang duidelijk dat Deef, Eman, Abel, Raaf en Tinco ook gewoon homo zijn, alleen die worden pas door de schrijvers uit de kast geschreven wanneer ze een tekort aan verhaallijnen hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er lopen nu alleen al vier scharen rond
Nee, ze is briesexueel. Er kwam kaasachtig spul uit haar kutje toen ze geil wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken omdat ik aan mijn laptop zat te klooien, maar Renee is dus biEcht of verzinnen jullie dat maar?
Zo iets suggereerde ze in haar "kijk dan op Spangas.nl" praatje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken omdat ik aan mijn laptop zat te klooien, maar Renee is dus biEcht of verzinnen jullie dat maar.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze is briesexueel. Er kwam kaasachtig spul uit haar kutje toen ze geil was
En het maakte haar niet uit of jongens en meisjes het opaten, want jongens en meisjes zijn beide tof en leuk en liefquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze is briesexueel. Er kwam kaasachtig spul uit haar kutje toen ze geil was
Ze heeft al een dealtje gesloten met Eldert, die mag nu in de pauze broodjes "brie" verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En het maakte haar niet uit of jongens en meisjes het opeten, want jongens en meisjes zijn beide tof en leuk en lief
Oh ja dat is echt idioom aan bi-zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo iets suggereerde ze in haar "kijk dan op Spangas.nl" praatje.
+ het pittige kapsel
+ haar mannelijke loop
+ haar hobby als automonteur
Revolutie in de herhaling.quote:
Ik vind het niet erg om het Spangalis meerdere keren te zien af fikken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze het meerdere malen proberen, wat flauw.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |