Kut geschreven dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat ze Odette op deze manier het uit laten maken met Charley. Kon dat niet normaal. Nu is ze opeens een kutwijf geworden.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer dat ze Odette op deze manier het uit laten maken met Charley. Kon dat niet normaal. Nu is ze opeens een kutwijf geworden.
Ik dacht anders eerst gepsquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Nou moeilijk hoor van 4 letters een woord vormen
Ik dacht juist pegs, als het meervoud van pech.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht speg, soort spek maar dan anders
Als gesp fout is (ja ik zit er nu serieus over na te denkenquote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht juist pegs, als het meervoud van pech.
Neuh gesp is goedquote:Op zondag 15 september 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als gesp fout is (ja ik zit er nu serieus over na te denken), zou het dan een afkorting zijn? Of de beginletters van 4 namen?
Het slaat sowieso natuurlijk weer nergens op. Geef die knuppels huiswerk in plaats van stomme raadseltjes.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neuh gesp is goed
Is gewoon om het spannend te maken.
Overigens is het wel raar om eerst het spangalis af te laten fikken en vervolgens zo'n raadsel te maken, je zou denken dat dat gevoelig ligt.
Het Spangalis is geen gewone schoolquote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het slaat sowieso natuurlijk weer nergens op. Geef die knuppels huiswerk in plaats van stomme raadseltjes.
Plus, waarom zou het ze boeien als de school affikt, normale kinderen zijn dan juist blij.
En het zijn bovendien ook geen normale kinderen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het Spangalis is geen gewone school
Wij kijken dan ook niet naar een realistisch beeld, maar naar de manische gedachtespinsels van een paar mislukte linkse scriptschrijvers die als enig doel hebben om de jeugd zo vroeg mogelijk te indoctrineren met een naïef, multicultureel 'alles-is-leuk-en-lief' wereldbeeld.quote:Op zondag 15 september 2013 15:14 schreef OProg het volgende:
[..]
En het zijn bovendien ook geen normale kinderen.
quote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je verliefd wordt op een ander, met je gevoelens in de knoop zit, je niet weet hoe je het de ander moet vertellen, etc.quote:Op maandag 16 september 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Dit met Odette is eigenlijk zo tegen het brave Spangas idee in. Je zou denken dat ze de kinderen willen leren hoe het 'netjes' uit te maken en niet op deze manier. Zoals het in de 'echte' wereld dus NIET gaat maar de slijmerige Spangas manier.
Ja dat, dat strookt toch helemaal niet met de Spangas manier? Heel vreemd dat ze het zo gedaan hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat je verliefd wordt op een ander, met je gevoelens in de knoop zit, je niet weet hoe je het de ander moet vertellen, etc.
Maar nee, Odette gaat staan te bekken met een ander meisje en breekt de beker van Charley symbolisch doormidden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |