Vergeet vooral Fergie Time niet hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:36 schreef DeNummer10 het volgende:
United is al jaren een ploeg die keer op keer 'saved by the bell' werd door individuele klasse. Team cijfert zich weg voor Ronaldo, Rooney of Van Persie die in vorm heel veel (belangrijke) goals maken. Het voetbal bij United is al jaren wisselvallig en matig.
Dat is een detail, hun manier van spelen een groot onderdeel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Vergeet vooral Fergie Time niet he
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:41 schreef Tranquilize het volgende:
Kan de foto hier niet plaatsen maar lijkt mij wel photoshop trouwens.
Ja, ik lig achter, schijnt hetquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Je kan beter (met adblocker) de betere streamingsites nemen.
Dit vond ik eigenlijk ook. West Brom speelde best sterk, Arsenal minder goed dan recentelijk maar zeker niet zò slecht. En ik had ook best een lastige pot verwacht. Ze zeggen altijd wel 'kijken hoe ze het tegen de grote namen doen' maar er zijn toch een paar van dit soort clubs waar de grote namen regelmatig punten laten liggen... dus al met al vind ik een puntje prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:04 schreef SpamNinja het volgende:
Met de manier waarop West Borm speelde en de scheids die duidelijk wel van een fysiek potje houdt is één punt hier nog prima. Wilshere had er, na zijn eerste helft, eigenlijk af gemoeten na de rust. 2de helft stuk beter van hem. Rosicky viel wel aardig in maar miste toch wat scherpte en ik vond dit Mesut zijn minste wedstrijd tot nu toe. Was nagenoeg onzichtbaar![]()
Had trouwens wel graag Gnabry nog gezien tegen het eind, houdt het veld breed en heeft wat snelheid. Hoop dat het met Ramsey mee valt en we straks na de interlands iedereen weer fit terug zien.
We staan nog steeds bovenaan, als is het maar op alfabetische volgorde en het kan erger jongens, Spurs 0 - 3 West Ham bijvoorbeeld
Heerlijk middenveld welquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:21 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktoberquote:
Vermaelen zit gewoon op de bank.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heerlijk middenveld welWeet niet of er nog wat goede verdedigers aankomen? Vermaelen al weer bijna fit?
"You can't win it the first 10 games, but you can lose it." Toepasselijke quote gezegd bij MOTD gisteren, die zowel op Arsenal als Man utd slaat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktober
Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
"You can't win it the first 10 games, but you can lose it." Toepasselijke quote gezegd bij MOTD gisteren, die zowel op Arsenal als Man utd slaat.
Arsenal heeft zeker nog wat te bewijzen tegen de wat betere teams, maar het is wel een groot verschil met vorig jaar.
Manchester United had Ozil moeten kopen, dat was de perfecte speler geweest voor hun i.p.v. die Belg met die afro. Gelukkig is dat niet gebeurd en zit Ozil nu bij Arsenal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.
Alleen de spits positie is wat mij betreft dun bezaaid. Je moet niet vergeten dat Walcott, Podolski, en Chamberlain nog geblesseerd zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.
Zij maken mij weer trots en dat is al lang niet meer gebeurd. Arsenal speelde de voorbije jaren wel eens goed maar ook zo vaak onstabiel. Een Arsenal van paar jaar geleden kon makkelijk gelijk spelen tegen een ploeg als Norwich die fysiek vaak lastig zijn. Nu is Arsenal slimmer, technischer en zelfs fysieker geworden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktober
Dat heeft hij in het verleden toch al laten zien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik vraag me alleen af of Wenger in staat is zijn team tot het kampioenschap te brengen. Fergie was het 100% zeker gelukt met deze selectie.
Ja toen hij een elftal had waar hij makkelijk de CL mee had moeten winnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat heeft hij in het verleden toch al laten zien?
Die assist van Ramsey bij de laatste goal was ook heel slim. Dit middenveld van Arsenal kan ook nog zoveel beter worden, ze zijn allemaal ook nog erg jong. (Wilshere 21, Ramsey 23 en Ozil 25.) Als ze nou allemaal nog een tijdje blijven gaat Arsenal daar nog heel veel plezier aan beleven, ze zullen nog meer groeien en nog beter op elkaar ingespeeld raken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Het gaat echt niet alleen om Özil hoor. Ramsey liet sinds vorig jaar al een stijgende lijn zien die hij dit jaar heeft doorgetrokken. Het is in principe gewoon de oude Ramsey die ein-de-lijk weer boven komt drijven.
Aaron heeft 1,5 jaar nodig gehad om weer zonder angst te kunnen spelen, natuurlijk is hij voetballend ook beter geworden, maar de jongen was altijd al een groter talent dan Jack Wilshere.
Die 2e laat het nu ook weer zien, zeker vandaag zag je weer deels de oude Jack terug, een speler die met een sublieme versnelling en vechterslust spelers kan passeren alsof zij er niet staan.
En dan heb je natuurlijk nog Cazorla die ook pas gister weer terug is gekomen. Het is allemaal nog wat onscherp en onwennig maar dat is natuurlijk logisch bij een gebrek aan wedstrijdritme.
Verder spelen we zonder vleugelspelers met diepgang, best bizar eigenlijk, maar ons midenveld beschikt nu over zóveel kwaliteit dat we in staat zijn om iedere tegenstander, tot nu toe, kapot te spelen. Ik denk dat je tegen een Man City erg veel kan hebben aan de diepgaande Walcott.
Ten slotte vergeten we misschien wel de belangrijkste man: Olivier Giroud! Wauw! Wat heeft hij zich verbeterd zeg, ongelooflijk. Zijn kaatsing is van een belachelijk niveau ( Bij die 1e goal was hij de cruciale schakel met zijn dubbele hakbal ) en ook die voorzet op Özil was uiterst precies.
Giroud doet mij denken aan Drogba, het is bizar om te zien dat Giroud bijna geen enkel duel verliest.
Vind het daarom ook lastig om in de winter een nieuwe spits aan te stellen, Benzema is bijvoorbeeld in potentie een betere spits, maar in de huidige vorm en ontwikkeligen van Giroud kan je dat absoluut niet maken.
Op naar Dortmund en dan de maand des oordeels in! Eens kijken waar we dan staan.
Zeker, daar kan je zo nog 10 jaar van genieten, als het niet meer is. De pass op Ramsey van Rosicky mag daar voorafgaand ook wezen. Hey! Tis net een teamsport.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Die assist van Ramsey bij de laatste goal was ook heel slim. Dit middenveld van Arsenal kan ook nog zoveel beter worden, ze zijn allemaal ook nog erg jong. (Wilshere 21, Ramsey 23 en Ozil 25.) Als ze nou allemaal nog een tijdje blijven gaat Arsenal daar nog heel veel plezier aan beleven, ze zullen nog meer groeien en nog beter op elkaar ingespeeld raken.
Nou nee, Fergie weet niet eens hoe ie een nr10 moet gebruiken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik vraag me alleen af of Wenger in staat is zijn team tot het kampioenschap te brengen. Fergie was het 100% zeker gelukt met deze selectie.
November wordt dé maand ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Blistering het volgende:
Als we over 30 dagen nog eerste staan dan ga ik echt geloven dat we een goeie kans maken op het kampioenschap.
Idd wilde net zeggen. Fergie heeft wel een aantal spelers verneukt, denk aan Anderson. Die jongen heeft zoveel voetballende kwaliteiten maar is nooit goed gebruikt. Veron paste bijvoorbeeld ook helemaal niet bij united en ging gelukkig snel weg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou nee, Fergie weet niet eens hoe ie een nr10 moet gebruiken.![]()
Fergie prefeert klassieke wingers, met veel snelheid, diepgang en creativiteit. Ik vermoed dat hij de selectie van Arsenal verre van ideaal vind. Naar mijn mening is Wenger tactisch ook beter, maar dat is lastig te zeggen, beiden grootheden in het voetbal.
Anderson is verkracht door Fergie ja, beetje als dmf gebruiken. Foetsjie voetbalcarrière. Over Veron heb je ook gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef Djibril het volgende:
[..]
Idd wilde net zeggen. Fergie heeft wel een aantal spelers verneukt, denk aan Anderson. Die jongen heeft zoveel voetballende kwaliteiten maar is nooit goed gebruikt. Veron paste bijvoorbeeld ook helemaal niet bij united en ging gelukkig snel weg.
Fergusson 13 keer PLquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar mijn mening is Wenger tactisch ook beter,
Zwart of wit hè.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:38 schreef habitue het volgende:
Kritiek hebben op fergusson
[..]
Fergusson 13 keer PL
2 keer CL
5 keer FA cup
Wenger:
3 keer PL
4 keer FA cup
Nuff said
Genoeg verdiept hoor. Denk je nou echt dat Fergusson ook 7 jaar geen prijzen had gewonnen met Arsenal?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zwart of wit hè.Misschien even verdiepen in beide klimaten.
Kans was erg groot geweest. Waarom denk jij van wel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Genoeg verdiept hoor. Denk je nou echt dat Fergusson ook 7 jaar geen prijzen had gewonnen met Arsenal?
Wel met dezelfde middelen, maak je daar maar niet druk over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Genoeg verdiept hoor. Denk je nou echt dat Fergusson ook 7 jaar geen prijzen had gewonnen met Arsenal?
Omdat de beste man zelfs met matig materiaal altijd prijzen heeft gewonnen. Zelfde verhaal met Mourinho, garantie voor prijzen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:01 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Kans was erg groot geweest. Waarom denk jij van wel?
Fergietimequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Omdat de beste man zelfs met matig materiaal altijd prijzen heeft gewonnen. Zelfde verhaal met Mourinho, garantie voor prijzen.
Ramsey wou uitverdedigen door z'n eigen 16 uit te dribbelen, Mkhitaryan profiteerde daarvan door de bal af te pakken en makkelijk binnen te schieten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoe is de goal gemaakt? Heb de eerste 20 min moeten missen.
Staat alweer op het veld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ramsey wou uitverdedigen door z'n eigen 16 uit te dribbelen, Mkhitaryan profiteerde daarvan door de bal af te pakken en makkelijk binnen te schieten.
Wilshere nu geblesseerd.
Zo erg is het toch ook weer niet? 1-2 verliezen tegen een van de beste clubs ter wereld, Arsenal maakt nog steeds een goede kans om door te gaan in de Champions League.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
We zijn weer meer beide voeten op de grond gezet.
Klopt, nog niets aan de hand. Het gaat simpelweg afhangen van de wedstrijd in Italië tegen Napoli.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? 1-2 verliezen tegen een van de beste clubs ter wereld, Arsenal maakt nog steeds een goede kans om door te gaan in de Champions League.
Oh, nee hoor. Maar je kon wel zien dat er vandaag de scherpte niet was. Misschien dat ze juist door zo'n nederlaag dat weer worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? 1-2 verliezen tegen een van de beste clubs ter wereld, Arsenal maakt nog steeds een goede kans om door te gaan in de Champions League.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nou nou, ho ho.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Maar wel een hele slechte wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heerlijk, drie punten, de nul gehouden en nog steeds eerste na dit weekend.
Doet me niets, dat wordt pas vervelend als er verloren wordtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:41 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Maar wel een hele slechte wedstrijd.
Sagnaquote:
Jazeker. Hij verdient het om nog een prijs te pakken met Arsenal.quote:Op zondag 3 november 2013 14:03 schreef Djibril het volgende:
[..]
Sagna![]()
Hoop dat hij zijn carriere bij ons afsluit. Hij moet de 10 jaar volmaken. Toch wel een van de beste rechtsbacks in de wereld.
Hij was niet echt aanwezig gisteren. Sowieso heb ik het gevoel dat de tegenstanders gewoon bang voor hem zijn puur om zijn naamquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Bryann het volgende:
Echt geweldige speler die Özil! Toen hij nog bij Real Madrid speelde was hij al een van mijn favoriete spelers, en ik ben een Barca fan
Klopt, ik denk dat het ook even wennen is voor hem. PL is een hele andere competitie dan La Liga. Maar voor iemand die niet veel aanwezig is in een wedstrijd heeft hij wel goede statistieken.quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Djibril het volgende:
[..]
Hij was niet echt aanwezig gisteren. Sowieso heb ik het gevoel dat de tegenstanders gewoon bang voor hem zijn puur om zijn naam![]()
Ik vind hem zijn niveau van Real nog niet halen. Toch komt hij makkelijk mee in de Premier League alleen niet zo aanwezig.
Het enige dat kansloos is ben jij hier.quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:
Arsenal bovenaan, kansloze competitie PL dit jaar
Je bent in de war met vorig seizoen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef Aloulou het volgende:
Arsenal bovenaan, kansloze competitie PL dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |