Vergeet vooral Fergie Time niet hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:36 schreef DeNummer10 het volgende:
United is al jaren een ploeg die keer op keer 'saved by the bell' werd door individuele klasse. Team cijfert zich weg voor Ronaldo, Rooney of Van Persie die in vorm heel veel (belangrijke) goals maken. Het voetbal bij United is al jaren wisselvallig en matig.
Dat is een detail, hun manier van spelen een groot onderdeel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Vergeet vooral Fergie Time niet he
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:41 schreef Tranquilize het volgende:
Kan de foto hier niet plaatsen maar lijkt mij wel photoshop trouwens.
Ja, ik lig achter, schijnt hetquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Je kan beter (met adblocker) de betere streamingsites nemen.
Dit vond ik eigenlijk ook. West Brom speelde best sterk, Arsenal minder goed dan recentelijk maar zeker niet zò slecht. En ik had ook best een lastige pot verwacht. Ze zeggen altijd wel 'kijken hoe ze het tegen de grote namen doen' maar er zijn toch een paar van dit soort clubs waar de grote namen regelmatig punten laten liggen... dus al met al vind ik een puntje prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:04 schreef SpamNinja het volgende:
Met de manier waarop West Borm speelde en de scheids die duidelijk wel van een fysiek potje houdt is één punt hier nog prima. Wilshere had er, na zijn eerste helft, eigenlijk af gemoeten na de rust. 2de helft stuk beter van hem. Rosicky viel wel aardig in maar miste toch wat scherpte en ik vond dit Mesut zijn minste wedstrijd tot nu toe. Was nagenoeg onzichtbaar![]()
Had trouwens wel graag Gnabry nog gezien tegen het eind, houdt het veld breed en heeft wat snelheid. Hoop dat het met Ramsey mee valt en we straks na de interlands iedereen weer fit terug zien.
We staan nog steeds bovenaan, als is het maar op alfabetische volgorde en het kan erger jongens, Spurs 0 - 3 West Ham bijvoorbeeld
Heerlijk middenveld welquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:21 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |