abonnement Unibet Coolblue
pi_132355337
pi_132355494
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:18 schreef Djibril het volgende:
Arsenal succesvol is
Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktober
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132355553
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Syntix het volgende:

[..]

Heerlijk middenveld wel _O_ Weet niet of er nog wat goede verdedigers aankomen? Vermaelen al weer bijna fit?
Vermaelen zit gewoon op de bank.
pi_132355684
quote:
3s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktober
"You can't win it the first 10 games, but you can lose it." Toepasselijke quote gezegd bij MOTD gisteren, die zowel op Arsenal als Man utd slaat.
Arsenal heeft zeker nog wat te bewijzen tegen de wat betere teams, maar het is wel een groot verschil met vorig jaar.
pi_132355882
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

"You can't win it the first 10 games, but you can lose it." Toepasselijke quote gezegd bij MOTD gisteren, die zowel op Arsenal als Man utd slaat.
Arsenal heeft zeker nog wat te bewijzen tegen de wat betere teams, maar het is wel een groot verschil met vorig jaar.
Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132356002
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.
Manchester United had Ozil moeten kopen, dat was de perfecte speler geweest voor hun i.p.v. die Belg met die afro. Gelukkig is dat niet gebeurd en zit Ozil nu bij Arsenal. :P
pi_132356107
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ze zijn goed op weg. Maar ik heb dat eerdere seizoenen ook gezien, sterk begin en rond maart implodeerden ze weer. Verder vind ik dat ze qua kwaliteit behoorlijk dun bezaaid zijn voorin, wat ze straks kan gaan opbreken. Maar een heerlijk middenveld hebben ze wel. Denk dat ze bij United allemaal zouden starten.
Alleen de spits positie is wat mij betreft dun bezaaid. Je moet niet vergeten dat Walcott, Podolski, en Chamberlain nog geblesseerd zijn.
pi_132356256
quote:
3s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Eeh ze hebben nog helemaal niks en het is pas oktober
Zij maken mij weer trots en dat is al lang niet meer gebeurd. Arsenal speelde de voorbije jaren wel eens goed maar ook zo vaak onstabiel. Een Arsenal van paar jaar geleden kon makkelijk gelijk spelen tegen een ploeg als Norwich die fysiek vaak lastig zijn. Nu is Arsenal slimmer, technischer en zelfs fysieker geworden.
United heeft altijd in mijn ogen een middelmatige elftal gehad met paar individuele uitzonderingen. Wat hen zo goed maakte is dat ze als team gewoon erg goed waren, het was gewoon een superorganisme gemaakt uit paar normale individuen die hen taken goed uitvoerden. Nu lukt het Moyes niet om die superorganisme weer te maken.

Arsenal _O_ Enige reden waarom ik in regenachtig Engeland kom.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:03:25 #234
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_132356963
Het gaat echt niet alleen om Özil hoor. Ramsey liet sinds vorig jaar al een stijgende lijn zien die hij dit jaar heeft doorgetrokken. Het is in principe gewoon de oude Ramsey die ein-de-lijk weer boven komt drijven.
Aaron heeft 1,5 jaar nodig gehad om weer zonder angst te kunnen spelen, natuurlijk is hij voetballend ook beter geworden, maar de jongen was altijd al een groter talent dan Jack Wilshere.

Die 2e laat het nu ook weer zien, zeker vandaag zag je weer deels de oude Jack terug, een speler die met een sublieme versnelling en vechterslust spelers kan passeren alsof zij er niet staan.

En dan heb je natuurlijk nog Cazorla die ook pas gister weer terug is gekomen. Het is allemaal nog wat onscherp en onwennig maar dat is natuurlijk logisch bij een gebrek aan wedstrijdritme.

Verder spelen we zonder vleugelspelers met diepgang, best bizar eigenlijk, maar ons midenveld beschikt nu over zóveel kwaliteit dat we in staat zijn om iedere tegenstander, tot nu toe, kapot te spelen. Ik denk dat je tegen een Man City erg veel kan hebben aan de diepgaande Walcott.

Ten slotte vergeten we misschien wel de belangrijkste man: Olivier Giroud! Wauw! Wat heeft hij zich verbeterd zeg, ongelooflijk. Zijn kaatsing is van een belachelijk niveau ( Bij die 1e goal was hij de cruciale schakel met zijn dubbele hakbal ) en ook die voorzet op Özil was uiterst precies.

Giroud doet mij denken aan Drogba, het is bizar om te zien dat Giroud bijna geen enkel duel verliest.
Vind het daarom ook lastig om in de winter een nieuwe spits aan te stellen, Benzema is bijvoorbeeld in potentie een betere spits, maar in de huidige vorm en ontwikkeligen van Giroud kan je dat absoluut niet maken.

Op naar Dortmund en dan de maand des oordeels in! Eens kijken waar we dan staan. :)
pi_132358166
Die 1-0 is echt fucking ziek
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132359315
Heerlijk dit Arsenal, wel kanttekening dat we ze nog niet vaak tegen de echte top hebben gezien, maar denk dat ze een goede kans maken om de PL te winnen/ver te komen in de CL.
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:27:04 #237
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_132360058
Als we over 30 dagen nog eerste staan dan ga ik echt geloven dat we een goeie kans maken op het kampioenschap.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132360532
Ik vraag me alleen af of Wenger in staat is zijn team tot het kampioenschap te brengen. Fergie was het 100% zeker gelukt met deze selectie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132361689
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik vraag me alleen af of Wenger in staat is zijn team tot het kampioenschap te brengen. Fergie was het 100% zeker gelukt met deze selectie.
Dat heeft hij in het verleden toch al laten zien?
pi_132361985
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:05 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Dat heeft hij in het verleden toch al laten zien?
Ja toen hij een elftal had waar hij makkelijk de CL mee had moeten winnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132362742
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Het gaat echt niet alleen om Özil hoor. Ramsey liet sinds vorig jaar al een stijgende lijn zien die hij dit jaar heeft doorgetrokken. Het is in principe gewoon de oude Ramsey die ein-de-lijk weer boven komt drijven.
Aaron heeft 1,5 jaar nodig gehad om weer zonder angst te kunnen spelen, natuurlijk is hij voetballend ook beter geworden, maar de jongen was altijd al een groter talent dan Jack Wilshere.

Die 2e laat het nu ook weer zien, zeker vandaag zag je weer deels de oude Jack terug, een speler die met een sublieme versnelling en vechterslust spelers kan passeren alsof zij er niet staan.

En dan heb je natuurlijk nog Cazorla die ook pas gister weer terug is gekomen. Het is allemaal nog wat onscherp en onwennig maar dat is natuurlijk logisch bij een gebrek aan wedstrijdritme.

Verder spelen we zonder vleugelspelers met diepgang, best bizar eigenlijk, maar ons midenveld beschikt nu over zóveel kwaliteit dat we in staat zijn om iedere tegenstander, tot nu toe, kapot te spelen. Ik denk dat je tegen een Man City erg veel kan hebben aan de diepgaande Walcott.

Ten slotte vergeten we misschien wel de belangrijkste man: Olivier Giroud! Wauw! Wat heeft hij zich verbeterd zeg, ongelooflijk. Zijn kaatsing is van een belachelijk niveau ( Bij die 1e goal was hij de cruciale schakel met zijn dubbele hakbal ) en ook die voorzet op Özil was uiterst precies.

Giroud doet mij denken aan Drogba, het is bizar om te zien dat Giroud bijna geen enkel duel verliest.
Vind het daarom ook lastig om in de winter een nieuwe spits aan te stellen, Benzema is bijvoorbeeld in potentie een betere spits, maar in de huidige vorm en ontwikkeligen van Giroud kan je dat absoluut niet maken.

Op naar Dortmund en dan de maand des oordeels in! Eens kijken waar we dan staan. :)
Die assist van Ramsey bij de laatste goal was ook heel slim. Dit middenveld van Arsenal kan ook nog zoveel beter worden, ze zijn allemaal ook nog erg jong. (Wilshere 21, Ramsey 23 en Ozil 25.) Als ze nou allemaal nog een tijdje blijven gaat Arsenal daar nog heel veel plezier aan beleven, ze zullen nog meer groeien en nog beter op elkaar ingespeeld raken.
pi_132363372
Heerlijk dagje weer als Arsenal fan O+ , alles is al zo'n beetje gezegd maar toch een klein minpuntje van gister was denk ik het wegvallen van Flamini. In zo'n beetje het halfuur daarna miste we echt zijn aanwezigheid en geschreeuw op het middenveld en had Norwich meer van het spel, iets wat je tegen een Dortmund of Chelsea niet moet hebben.

Hij is ook nog 1 gele kaart verwijderd van een schorsing dus wel een aandachtspuntje voor Wenger. Maar het blijft toch mooi dat een gratis speler waar niemand eigenlijk om stond te springen zo veel impact heeft :D

Wat denken jullie van dinsdag? Stiekem hoop ik op weer zo'n Napoli avondje, lees dat Dortmund een aantal spelers mist, al zijn ze dan alsnog wel sterker als die Italianen

[ Bericht 6% gewijzigd door SpamNinja op 20-10-2013 16:57:26 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:51:28 #243
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_132363389
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:31 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Die assist van Ramsey bij de laatste goal was ook heel slim. Dit middenveld van Arsenal kan ook nog zoveel beter worden, ze zijn allemaal ook nog erg jong. (Wilshere 21, Ramsey 23 en Ozil 25.) Als ze nou allemaal nog een tijdje blijven gaat Arsenal daar nog heel veel plezier aan beleven, ze zullen nog meer groeien en nog beter op elkaar ingespeeld raken.
Zeker, daar kan je zo nog 10 jaar van genieten, als het niet meer is. De pass op Ramsey van Rosicky mag daar voorafgaand ook wezen. Hey! Tis net een teamsport. :P

Iedereen stond subliem te ballen, zo zie je maar dat dit Arsenal uitpuilt van het talent en (zelf)vertrouwen the key is naar succes.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:53:39 #244
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_132363454
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik vraag me alleen af of Wenger in staat is zijn team tot het kampioenschap te brengen. Fergie was het 100% zeker gelukt met deze selectie.
Nou nee, Fergie weet niet eens hoe ie een nr10 moet gebruiken. :')

Fergie prefeert klassieke wingers, met veel snelheid, diepgang en creativiteit. Ik vermoed dat hij de selectie van Arsenal verre van ideaal vind. Naar mijn mening is Wenger tactisch ook beter, maar dat is lastig te zeggen, beiden grootheden in het voetbal.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:54:21 #245
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_132363474
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef Blistering het volgende:
Als we over 30 dagen nog eerste staan dan ga ik echt geloven dat we een goeie kans maken op het kampioenschap.
November wordt dé maand ja.
pi_132363661
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nou nee, Fergie weet niet eens hoe ie een nr10 moet gebruiken. :')

Fergie prefeert klassieke wingers, met veel snelheid, diepgang en creativiteit. Ik vermoed dat hij de selectie van Arsenal verre van ideaal vind. Naar mijn mening is Wenger tactisch ook beter, maar dat is lastig te zeggen, beiden grootheden in het voetbal.
Idd wilde net zeggen. Fergie heeft wel een aantal spelers verneukt, denk aan Anderson. Die jongen heeft zoveel voetballende kwaliteiten maar is nooit goed gebruikt. Veron paste bijvoorbeeld ook helemaal niet bij united en ging gelukkig snel weg.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:02:33 #247
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_132363711
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef Djibril het volgende:

[..]

Idd wilde net zeggen. Fergie heeft wel een aantal spelers verneukt, denk aan Anderson. Die jongen heeft zoveel voetballende kwaliteiten maar is nooit goed gebruikt. Veron paste bijvoorbeeld ook helemaal niet bij united en ging gelukkig snel weg.
Anderson is verkracht door Fergie ja, beetje als dmf gebruiken. Foetsjie voetbalcarričre. Over Veron heb je ook gelijk.
pi_132364105
22 Oktober: Dortmund (Thuis)
26 Oktober: C. Palace (Uit)
29 Oktober: Chelsea (Thuis) (Beker)
2 November: Liverpool (Thuis)
6 November: Dortmund (Uit)
10 November: Man Utd (Uit)

20 dagen tijd :o
pi_132364385
Dortmun uit en united uit mag je gelijkspelen. De rest moet je eigenlijk allemaal winnen.
pi_132364734
Kritiek hebben op fergusson :')

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Naar mijn mening is Wenger tactisch ook beter,
Fergusson 13 keer PL
2 keer CL
5 keer FA cup

Wenger:
3 keer PL
4 keer FA cup

Nuff said
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')