wat zij zegtquote:Op donderdag 19 september 2013 09:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een opzegtermijn is redelijk normaal hoor.
Ik heb het zelfs bij interne procedures wel eens mee gemaakt dat het 3 (!) maanden duurde voordat mensen konden overstappen.
Ik heb mijn brief en CV overigens altijd in een bijlage. Mijn brief heeft een aparte opmaak en dat werkt niet als je 'm copy paste in een mailtje. Daarbij is mijn ervaring dat de hele bulk wordt uitgeprint door de HR mensen en dat de stapel met printjes op het bureau van de mensen die er over gaan terecht komt.
Ja goedzo!!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Yes!Ik ben het vaste gezicht tot zeker eind oktober!
Morgen een belletje plegen voor mijn rooster. Ik ben er erg blij mee! In ieder geval wat stabiels de komende maand.
En je weet maar nooit, misschien bieden ze me in de toekomst nog eens iets echts aan!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik was vandaag bij mijn oude stage-instelling om te bespreken wat daar mogelijk zou zijn qua werk, en nu heb ik een fulltime baan met jaarcontract!Ik begin maandag al.
Netjes meid! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik was vandaag bij mijn oude stage-instelling om te bespreken wat daar mogelijk zou zijn qua werk, en nu heb ik een fulltime baan met jaarcontract!Ik begin maandag al.
Je gaat solliciteren bij de politie als snelheidscontroleur?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga vandaag weer twee flitsende sollicitaties op de bus doen
Ik heb dat serieus overwogenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat solliciteren bij de politie als snelheidscontroleur?
daarna verdien je ook maar een habbekrats voor het kutwerk dat je doetquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb dat serieus overwogen(als politie), alleen verdien je dan het eerste jaar echt een habbekrats (1000 euro netto)
Ik heb nog 1 ICT-solli lopen. Voor de rest reageer ik op verkoop/winkelvacatures. Verdient ook niet best, maar lijkt me wel leukerquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daarna verdien je ook maar een habbekrats voor het kutwerk dat je doetAls er één groep onderbetaald wordt dan is het wel de politie!! Het is meer een roeping
![]()
Waar solliciteer je nu allemaal op, Semtex? Ik dacht gelezen te hebben dat je de ICT beu was.
Oh echt, een winkel lijkt me vreselijk. Maar wel tof dat je het op een andere boeg gaat gooien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 ICT-solli lopen. Voor de rest reageer ik op verkoop/winkelvacatures. Verdient ook niet best, maar lijkt me wel leuker
Gelukkig zijn vind ik belangrijker dan veel geld hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt, een winkel lijkt me vreselijk. Maar wel tof dat je het op een andere boeg gaat gooien.
Heb ik ook gedaan, het verdiend stukken minder dan de ict maar ik vermaak me prima.
Succes
Ik ook inmiddels, maar het moet wel redelijk blijven. Een vetpot is het niet meer, maar ik kan wel mijn huis en auto nog bekostigen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vind ik belangrijker dan veel geld hebben
Jeuk krijg ik van afwijzingen. Wat ook vaak voorkomt is dat "we hebben al veel aanmeldingen"quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:53 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is wel belangrijk ja. Bij mij is de grootste kostenpost mijn huis en mijn studieschuld-aflossing.
Krijgen jullie trouwens ook jeuk van een omschrijving als 'administratieve kanjers'
Collega's en wat je precies moet doen maakt natuurlijk ook heel veel uit! Dus er gewoon voor gaan als het je leuk lijktquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
En net via via een ICT-job vernomen die ik wél zie zitten. Ga toch reagerenNetwerken pays off.
Nee. Heb ik ook gedaan bij mijn vorige baan. Hun eerste bod was geloof ik 2500, ik heb dat omhoog weten te krijgen naar 2600 euro én reiskosten (want die waren nogal hoog, treinen etc.)quote:[b]Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef
Zou een tegenbod zin hebben?
Of komt dat te brutaal over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |