abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 20:40:39 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131175230
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Heeft 8 maanden geduurd, maar ik heb weer een baan!
Awesome! Wat ga je doen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131188983
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Heeft 8 maanden geduurd, maar ik heb weer een baan!
Gefeliciteerd!

Laten jullie wel eens iets weg uit je CV? Ik wil graag voor een paar traineeships solliciteren, maar ben bang dat ze me sowieso afwijzen als ik zeg dat ik bijna gepromoveerd ben. Omdat ik nog maar net een jaar ben afgestudeerd, en omdat op mijn contract bij de uni officieel "onderzoeksmedewerker" staat (mijn professor is een beetje een uitbuiter), laat ik dit gegeven weg bij de sollicitaties voor startersfuncties. Is dit slim? Ik neem nu namelijk aan dat ze me dan eigenwijs en overgekwalificeerd zullen vinden. Technisch gezien heb ik nog maar een jaar werkervaring, dus zoveel beter dan andere kandidaten voor de vacature zal ik niet zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 september 2013 @ 11:10:45 #78
Brabo Bastard
pi_131190641
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:37 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Laten jullie wel eens iets weg uit je CV? Ik wil graag voor een paar traineeships solliciteren, maar ben bang dat ze me sowieso afwijzen als ik zeg dat ik bijna gepromoveerd ben. Omdat ik nog maar net een jaar ben afgestudeerd, en omdat op mijn contract bij de uni officieel "onderzoeksmedewerker" staat (mijn professor is een beetje een uitbuiter), laat ik dit gegeven weg bij de sollicitaties voor startersfuncties. Is dit slim? Ik neem nu namelijk aan dat ze me dan eigenwijs en overgekwalificeerd zullen vinden. Technisch gezien heb ik nog maar een jaar werkervaring, dus zoveel beter dan andere kandidaten voor de vacature zal ik niet zijn.
Ik zet eigenlijk alles op mijn CV. En als ze er vragen over hebben licht ik dat ook toe. Al kan ik niets zeggen over jouw vakgebied om dat ik daar geen ervaring mee heb :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131193005
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat voor baan is het? Zul je wel blij mee zijn of niet? :D
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Awesome! Wat ga je doen?
jazeker! het is niet mijn richting (ict) maar een verkoopfunctie bij een bouwmarkt :D anyway het is leuk werk, geen slecht loon en ik mag weer aan de slag!
<hr>
  zondag 15 september 2013 @ 12:55:36 #80
296595 foodlover
live and learn
pi_131193283
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 12:46 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

[..]

jazeker! het is niet mijn richting (ict) maar een verkoopfunctie bij een bouwmarkt :D anyway het is leuk werk, geen slecht loon en ik mag weer aan de slag!
*O* Proficiat
  Moderator / Redactie FP zondag 15 september 2013 @ 13:24:05 #81
Brabo Bastard
pi_131194273
quote:

[..]

[..]

En daar gaat het om. Gefeliciteerd!
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 15 september 2013 @ 13:26:41 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131194350
quote:

[..]

[..]

Ik zat laatst ook al te overwegen daarop te solliciteren :@
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 15 september 2013 @ 22:00:10 #83
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_131216878
quote:

[..]

[..]

Mooi resultaat ... ! Ik 'shop' ook meer buiten mijn werksector, vooral nu het einde van mijn WW naderbij komt en natuurlijk zo min mogelijk wil interen op mijn spaartegoeden. Heb nog een paar sollicitatieprocedures lopen bij overheidsorganisaties, maar heb zojuist nog 'n mail naar een wasserij gestuurd vanwege een vacature productiemedewerker.
pi_131235769
Maar weer eens een brief gemaakt vanmorgen. Enige dingen die ik misschien weg moet laten of anders moet formuleren?

Functie eisen zijn in 't kort:
-Je bent resultaat- en klantgericht en stelt je pro-actief op.
-Je kunt goed samenwerken, organiseren en plannen.
-Het werken met computersystemen gaat je makkelijk af.
-Je hebt een mbo4-opleiding afgerond en minimaal een jaar ervaring in het vakgebied.
-Je bent breed georiënteerd en ondernemend: dat blijkt uit je sociale en/of maatschappelijke nevenactiviteiten.
-Je bent flexibel, toont initiatief en durft boven de massa uit te steken.
-Je durft jezelf te zijn en weet met jouw kwaliteiten anderen te overtuigen en inspireren.
-Je staat open voor feedback op je persoonlijke ontwikkeling en die van de groep.

quote:
Geachte mevrouw XX,

XXX heeft op mij altijd een sterke aantrekking gehad als werkgever. Vrienden van mij werken bij diverse kantoren en zijn altijd zeer positief. Regelmatig heb ik dan ook op de website van de XXX gekeken om te zien of er vacatures beschikbaar zijn. Toen ik de vacature voor Financieel Assistent Particulieren zag staan, sprak deze mij direct aan.

Tussen mei 2012 en juli 2013 heb ik een reis gemaakt door Zuidoost Azië en Australië. De belangrijkste les die ik tijdens deze reis geleerd heb, is dat als je iets gedaan wilt krijgen, je dit zelf moet regelen; zelf initiatief tonen. Het was bijvoorbeeld een uitdaging om werk te vinden in Australië. Door pro-actief bedrijven te benaderen en veel te solliciteren kon ik uiteindelijk kiezen uit diverse baantjes en heb ik de functies kunnen doen die ik wilde doen.

Voordat ik op reis ging heb ik zes maanden gewerkt als Adviseur Particuliere Relaties I bij XXX. In deze functie heb ik veelvuldig klantcontact gehad. Tevens plande ik afspraken met klanten in bij collega's. In dit deel van de functie was een goede samenwerking met collega's zeer belangrijk. De functie heeft me geholpen om de klant centraal te stellen in alles wat ik doe. Op dit moment voel ik dat ik klaar ben voor een andere functie binnen de bancaire wereld. Graag wil ik klantcontact blijven houden in mijn functie, echter wel op een ander niveau; als financieel adviseur houd je je bezig met een belangrijke mijlpaal in het leven van de klant, bij bijvoorbeeld het aankopen van een huis. Om als assistent samen met de adviseur voor de klant maatwerk te leveren is iets wat mij zeer aanspreekt. Het gaat dieper dan 'alleen' het openen van een rekening. Het is een financiële gebeurtenis waar de klant en de bank nog jarenlang de vruchten van plukken.

Het werken met diverse computersystemen is iets wat mij altijd makkelijk is afgegaan. Na terugkomst in Nederland in juli, heb ik nog zes weken gewerkt bij XXX. Inmiddels waren de systemen hier veranderd en is het systeem 'Siebel' geïntroduceerd. Na een korte introductie van een collega ben ik zelf met dit systeem aan de slag gegaan en beheerste ik dit binnen enkele dagen.
Voordat ik op reis ging, ben ik gevraagd om plaats te nemen in het bestuur van de plaatselijke zaalvoetbalvereniging XXX. Vanwege mijn reisplannen kon ik deze functie niet aannemen, echter ben ik nu direct bij terugkomst wel weer aanvoerder geworden van een nieuw zaalvoetbalteam. Door deze activiteiten probeer ik mij ook in een maatschappelijke/sociale rol als persoon te ontwikkelen

De financiële sector vind ik een interessante sector. Het is een sector die momenteel volop in beweging is. In deze sector wil ik me zo breed mogelijk ontwikkelen.
XX als werkgever spreekt mij aan omdat je hier de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Actief meedenken wordt gestimuleerd en ik denk zelf ook graag mee aan manieren om bepaalde processen of afdelingen te verbeteren.

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn motivatie en enthousiasme voor deze functie in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Naam

Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131236706
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:43 schreef kalinhos het volgende:
Maar weer eens een brief gemaakt vanmorgen. Enige dingen die ik misschien weg moet laten of anders moet formuleren?
Persoonlijk denk ik dank je brief misschien iets gestructureerder kan. Je bespreekt nu waarom je de functie wil aan het eind van alinea 3 en dan weer in alinea 5. Ik zou dat zelf bij elkaar zetten, maar dat is misschien persoonlijke voorkeur.

Je zegt dat je op je reis ook gewerkt hebt? Waarom schrijf je dan niet over wat je precies gedaan hebt? Dat zou voor de lezer misschien interessant zijn en geeft aan dat je ook kan werken in een volslagen onbekende omgeving...nu las ik er in eerste instantie overheen.

Zelf heb ik even geteld hoeveel sollicitatiebrieven ik inmiddels verstuurd heb, en de teller staat op 39, waarvan ik nog maar een keer door de brievenronde ben gekomen. Best deprimerend dit...
  maandag 16 september 2013 @ 14:18:21 #86
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131237165
quote:

-Je hebt een mbo4-opleiding afgerond en minimaal een jaar ervaring in het vakgebied.
-Je bent breed georiënteerd en ondernemend: dat blijkt uit je sociale en/of maatschappelijke nevenactiviteiten.
-Je durft jezelf te zijn en weet met jouw kwaliteiten anderen te overtuigen en inspireren.
-Je staat open voor feedback op je persoonlijke ontwikkeling en die van de groep.

[..]

Je brief gaat wel heel duidelijk de genoemde puntjes af. Kan je niet proberen dit iets meer als een geheel te laten lopen, in plaats van een checklist af te werken?

quote:
Dit zijn dingen die uit je CV zullen blijken en lijken me niet de USP's waarop jij jezelf in je brief moet profileren naar dat bedrijf. Dat zijn je assertiviteit (vind ik mooier dan "pro-actief"), je planmatigheid en structuur die je niet alleen voor jezelf hebt, maar ook in het werk van anderen aan weet te brengen.

quote:
Voordat ik op reis ging heb ik zes maanden gewerkt als Adviseur Particuliere Relaties I bij XXX. In deze functie heb ik veelvuldig klantcontact gehad. Tevens plande ik afspraken met klanten in bij collega's. In dit deel van de functie was een goede samenwerking met collega's zeer belangrijk. De functie heeft me geholpen om de klant centraal te stellen in alles wat ik doe. Op dit moment voel ik dat ik klaar ben voor een andere functie binnen de bancaire wereld. Graag wil ik klantcontact blijven houden in mijn functie, echter wel op een ander niveau; als financieel adviseur houd je je bezig met een belangrijke mijlpaal in het leven van de klant, bij bijvoorbeeld het aankopen van een huis. Om als assistent samen met de adviseur voor de klant maatwerk te leveren is iets wat mij zeer aanspreekt. Het gaat dieper dan 'alleen' het openen van een rekening. Het is een financiële gebeurtenis waar de klant en de bank nog jarenlang de vruchten van plukken.
Bovenstaande vind ik qua inhoud een hele sterke alinea overigens.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 16 september 2013 @ 14:20:07 #87
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131237237
En omdat editten bij deze vertyfte IE7 op m'n faculteit niet werkt, dan maar zo een toevoeging:

Die sterke alinea is een duidelijke ambitie, ook daarop moet je jezelf verkopen. Ik zou je reis ook gebruiken om je flexibiliteit aan te geven. Backpackend veranderen je plannen tenslotte elke dag en daar moet je maar net mee om kunnen gaan.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_131238508
Ik vraag me af of werkgevers in deze tijd, waar ze vaak kunnen kiezen uit honderden cv's, nog wel happig zijn op lange sollicitatiebrieven en of het cv er niet meer toe doet dan een mooie brief.
pi_131238560
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vraag me af of werkgevers in deze tijd, waar ze vaak kunnen kiezen uit honderden cv's, nog wel happig zijn op lange sollicitatiebrieven.
Die scannen ze even als het CV goed over komt en bij de laatste selectie wie ze uitnodigen voor een gesprek maakt zo'n brief echt wel uit. Maar als je CV al matig lijkt voor de functie, dan geloof ik niet dat ze zo'n lange brief nog gaan lezen :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131238720
Ik denk wel weer dat bv bij gelijkwaardige CV's, je brief een verschil kan maken. En dan probeer ik 'm altijd wel 1 A4tje te maken (ik heb ook wat moeite met hele korte zinnen maken, ik maak er liever een leuk verhaal van) voor een vacature.

iig thanks voor de tips, ik ga bv zeker het backpacken/flexibel nog ergens erin verwerken
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131254284
Ik kan hier een hele uiteenzetting schrijven waarom de sfeer op mijn werk (waar ik sinds begin juni werk) sinds een paar weken veranderd is en wat er allemaal is gebeurd, maar laat ik het kort samenvatten door te schrijven dat ik er rekening mee houd dat ik binnen nu en een paar weken weer op zoek naar werk kan.

Mijn vraag is de volgende. Als ik weer werkloos word, dan moet ik natuurlijk op zoek naar een andere baan. Als je ergens maar 4 maandjes hebt gewerkt, hoe kun je dat het beste framen bij een potentiële volgende werkgever?

Ik heb gelezen dat je bij sollicitaties en bij sollicitatiegesprekken altijd positief moet zijn, ook over je vorige werkgever. Maar wat is nou een goede reden om bij een bedrijf na 4 maanden weg te gaan?
Copthorne 2.0
pi_131255210
De functie voldeed niet aan je verwachtingen? Ik heb geen idee, eigenlijk...
  maandag 16 september 2013 @ 21:28:39 #93
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131256380
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan hier een hele uiteenzetting schrijven waarom de sfeer op mijn werk (waar ik sinds begin juni werk) sinds een paar weken veranderd is en wat er allemaal is gebeurd, maar laat ik het kort samenvatten door te schrijven dat ik er rekening mee houd dat ik binnen nu en een paar weken weer op zoek naar werk kan.

Mijn vraag is de volgende. Als ik weer werkloos word, dan moet ik natuurlijk op zoek naar een andere baan. Als je ergens maar 4 maandjes hebt gewerkt, hoe kun je dat het beste framen bij een potentiële volgende werkgever?

Ik heb gelezen dat je bij sollicitaties en bij sollicitatiegesprekken altijd positief moet zijn, ook over je vorige werkgever. Maar wat is nou een goede reden om bij een bedrijf na 4 maanden weg te gaan?
Als er geen klik is is er geen klik, daar is toch niks mis mee?
pi_131256499
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef Luco het volgende:

[..]

Als er geen klik is is er geen klik, daar is toch niks mis mee?
Helemaal waar, maar kun je dit op deze manier aan een andere werkgever vertellen? Bovendien willen ze dan meer specifieke dingen weten. "Waarom was die klik er dan niet?" etc.

Ik heb een tijdje terug gelezen dat je altijd positief moet zijn tijdens een sollicitatiegesprek, ook over vorige werkgevers. Dan is het moeilijk uit te leggen waarom je ergens na 4 maanden bent weggegaan.
Copthorne 2.0
  maandag 16 september 2013 @ 22:18:59 #95
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131260118
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Helemaal waar, maar kun je dit op deze manier aan een andere werkgever vertellen? Bovendien willen ze dan meer specifieke dingen weten. "Waarom was die klik er dan niet?" etc.

Ik heb een tijdje terug gelezen dat je altijd positief moet zijn tijdens een sollicitatiegesprek, ook over vorige werkgevers. Dan is het moeilijk uit te leggen waarom je ergens na 4 maanden bent weggegaan.
Je hoeft niks negatiefs te zeggen. Als er geen klik is is die er niet. Klaar. Als ze wel doorvragen kan je het houden dat op er verschillen in visie/inzichten waren. Vervolgens kan je hier je motivatie en initiatief mee laten zien.
pi_131264210
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef Luco het volgende:
En omdat editten bij deze vertyfte IE7 op m'n faculteit niet werkt, dan maar zo een toevoeging:

Die sterke alinea is een duidelijke ambitie, ook daarop moet je jezelf verkopen. Ik zou je reis ook gebruiken om je flexibiliteit aan te geven. Backpackend veranderen je plannen tenslotte elke dag en daar moet je maar net mee om kunnen gaan.
Kheb 'm nu zo iets aangepast.

Wel vind ik het lastig om de lijn te vinden tussen te formeel/formeel/te informeel.

quote:
Geachte mevrouw XX,

XX heeft op mij altijd een sterke aantrekking gehad als werkgever. Vrienden van mij werken bij diverse kantoren en zijn altijd zeer positief. Regelmatig heb ik dan ook op de website van de XX gekeken om te zien of er vacatures beschikbaar zijn. Toen ik de vacature voor Financieel Assistent Particulieren zag staan, sprak deze mij direct aan.

Tussen mei 2012 en juli 2013 heb ik een reis gemaakt door Zuidoost Azië en Australië. De belangrijkste les die ik tijdens deze reis geleerd heb, is dat als je iets gedaan wilt krijgen, je dit zelf moet regelen; zelf initiatief tonen. Het was bijvoorbeeld een uitdaging om werk te vinden in Australië. Door pro-actief bedrijven te benaderen en veel te solliciteren kon ik uiteindelijk kiezen uit diverse baantjes en heb ik de functies kunnen doen die ik graag wilde doen.
Backpacken is iets wat je in grote lijnen wel moet plannen, bijvoorbeeld met vliegtickets. Voor het grootste gedeelte echter, komt het aan op eigen initiatief en flexibiliteit: afhankelijk van mijn budget en van wie ik ontmoette, maakte ik mijn plannen in die veertien maanden. Tegelijkertijd heb ik ook genoeg dingen alleen uitgevoerd. Iedereen verklaarde me voor gek bijvoorbeeld, toen ik aangaf dat ik het plan had om met een motor door Vietnam te rijden. Omdat ik niet met de rest van de massa in een bus wilde reizen heb ik er toen voor gekozen om een motor te kopen en zelf het land te ontdekken.

Voordat ik op reis ging heb ik zes maanden gewerkt als Adviseur Particuliere Relaties I bij XX XX Dordrecht. In deze functie heb ik veelvuldig klantcontact gehad. Tevens plande ik afspraken met klanten in bij collega's. In dit deel van de functie was een goede samenwerking met collega's zeer belangrijk. De functie heeft me nog meer geholpen om de klant centraal te stellen in alles wat ik doe.

Voordat ik op reis ging, ben ik gevraagd om plaats te nemen in het bestuur van de plaatselijke zaalvoetbalvereniging XX. Vanwege mijn reisplannen kon ik deze functie niet aannemen. Door me echter wel beschikbaar te stellen voor zulke activiteiten probeer ik mij ook in een maatschappelijke/sociale rol als persoon te ontwikkelen

Op dit moment voel ik dat ik klaar ben voor een andere functie binnen de bancaire wereld. Graag wil ik klantcontact blijven houden in mijn functie, echter wel op een ander niveau; als financieel adviseur houd je je bezig met een belangrijke mijlpaal in het leven van de klant, bij bijvoorbeeld het aankopen van een huis. Om als assistent samen met de adviseur voor de klant maatwerk te leveren is iets wat mij zeer aanspreekt. Het gaat dieper dan 'alleen' het openen van een rekening. Het is een financiële gebeurtenis waar de klant en de bank nog jarenlang de vruchten van plukken.

De financiële sector vind ik een interessante sector. Het is een sector die momenteel volop in beweging is. In deze sector wil ik me zo breed mogelijk ontwikkelen.
Rabobank als werkgever spreekt mij aan omdat je hier de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Actief meedenken wordt gestimuleerd en ik denk zelf ook graag mee aan manieren om bepaalde processen of afdelingen te verbeteren.

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn motivatie en enthousiasme voor deze functie in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

XX

pi_131272038
Zeg gewoon 'eerlijk' in een gesprek dat de klik er niet was, en benoem direct dat je er van geleerd hebt want je weet nu beter wat je wil enz.
Doe ik ook altijd (ik zit in de interim business en wordt bij gesprekken ook gevraagd naar vorige, niet altijd even interessante opdrachten) en dat wordt altijd positief ontvangen.
pi_131272380
quote:
Functieomschrijving

Je hebt een droom...
In je dromen zie je jezelf werken voor een club behorende bij de "eredivisie". Je ziet jezelf als een inspirerende coach je "spelers" aanmoedigen en doet er ook zelf alles aan om te winnen! Even later zie je jezelf spelers uitzoeken, aannemen en opleiden. Vanzelfsprekend is je oog gericht op het publiek (jouw klanten!) en ben je intensief bezig met hun vermaak tijdens de wedstrijd, zodat zij tevreden en met een volle kar naar huis gaan. Tot slot zie je jezelf verslag doen voor de camera. Je neemt de gouden beker in ontvangst bij het behalen van de overwinning; Prima-klus-Filiaal van jaar!
Met trots sta je daar met een team enthousiaste oscarwinnaars!

Je wordt wakker...en je leest op dit moment het functieprofiel van Assistent Manager Retail.
Deze droom kan voor jou werkelijkheid worden in de retail, bij dé bouwmarktketens van Nederland: GAMMA en KARWEI. In je droom zag je jezelf verschillende dingen doen, dit is nu precies waar het om draait in deze functie. Wij zoeken een allrounder, een ondernemer die om kan gaan met 'vrijheid in gebondenheid'.

Wat ga je doen?
Je bent samen met de bouwmarktmanager en je collega assistent verantwoordelijk voor het opstellen van het bouwmarktjaarplan, de ontwikkeling en het inspireren van jullie medewerkers, de inkoop, voorraadbeheer en het behalen van omzet en rendement. Je kent het belang van goed financieel beleid en het logistieke proces. Je draagt zorg voor een uitstekend winkelbeeld en weet daarmee het maximale uit de lokale markt te halen. Je stelt de klant tevreden en zorgt zo voor winst en continuïteit.
Wij nodigen jou uit om bovenstaande droom bij ons waar te maken en ontvangen daarom graag jouw motivatiebrief en een CV.

Functie-eisen
Je hebt minimaal een MBO diploma.
Je hebt meer dan vijf jaar ervaring in de detailhandel.
Je hebt financieel en beheersmatig inzicht.
Je bent organisatie- en mensgericht.
Je hebt een ondernemersmentaliteit (denken én doen).
Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden.
Je bent een inspirerend people manager.
:') :') :')
know'm sayin?
word? word.
pi_131275286
quote:

[..]

quote:

[..]

Misschien hoort het wel, maar ik vind het een beetje raar je hebt het over initiatief tonen en pro-actief zoeken naar werk maar je wacht wel tot zij op op de site vermelden dat ze een vacature vrij hebt. Ik vind dat een beetje tegenstrijdig.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:04:02 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_131279552
ja wel, twee afwijzingen. het kon ook niet anders. er maar eens achteraan bellen.

twee maanden werkeloos en ik doe he-le-maal niks meer. lamgeslagen. het wordt nooit meer wat, zo lijkt het.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')