Mooi dat Lars z'n eerste dag ook leuk vond Karin!
Heel veel plezier met kennismaken morgen Sorbootje!
Tyler zijn eerste week op school zit er ook op. Hij vind het hartstikke leuk en stoer dat hij nu naar de marskramer gaat.
De eerste 2 dagen kregen we nog veel te horen wat hij allemaal had gedaan, gisteren was het belangrijkste dat hij had gegymd ipv buitengespeeld en van vandaag was voor de eerste keer overblijven. De rest was hij "vergeten", wist hij niet meer.
In zijn broodtrommeltje had ik naast 2 broodjes ook nog cakepops gestopt die hij met zijn mama had gemaakt. De cakepops waren op vanmiddag, 1 broodje was blijven liggen. Ik geef hem groot gelijk

!
Ben hartstikke trots op hem, eerste week op school. En lijkt net of hij er al veel langer heen gaat.
Wel heel leuk is dat 2 vriendjes/klasgenootjes van hem op nog geen 2 minuten lopend van huis hier wonen. Dat worden nog veel speelafspraakjes. Leuk!!!
Vrijdag is een vrije dag voor groep 1, dan kan hij gelukkig een beetje bijslapen.
Bezoekjes van juf hebben wij niet met Tyler, Kim haar school (sbo) doet wel elk jaar huisbezoeken van juffen of meesters.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.