abonnement Unibet Coolblue
pi_131078696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... de affaire met de piloot en de danser? tja, als het waar is, Sabia zegt van wel, maar
die zegt zoveel :')
Ik bedoelde dat ze mijns inzien niet zo slim was om zoveel over een voormalige BFF en je toekomstige ex-man te vertellen aan een man (waar je geen toekomst mee ziet) als je nog niet eens weet of hij te vertrouwen is.
Ma Meis zegt hetzelfde over Sabia, dus of Zarka kan goed verhalen gokken of Syl heeft hem die dingen gezegd.
Dat hij het doorlult is niet echt aardig...
pi_131078868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

:D
Jij was eerder :P
weer de helf gemist ik kreeg die fucking TV niet aan _O-
pi_131078920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef kvd het volgende:

[..]


Dat hij het doorlult is niet echt aardig...
Dat kan je wel zeggen ja :')
pi_131080508
En Raf gaat ondertussen gewoon een balletje trappen _O-

http://www.parool.nl/paro(...)tegen-Dortmund.dhtml

Van der Vaart kan spelen tegen Dortmund
11-09-13 20:49 uur



Rafael van der Vaart kan zaterdag meedoen in de topper tegen Borussia Dortmund. De aanvoerder van Hamburger SV haakte vorige week af bij Oranje wegens een dijspierblessure.

Woensdag deed de middenvelder zonder problemen een helft mee in een oefenpartijtje (twee keer 30 minuten) tegen het Hamburgse beloftenteam.

'Ik voel me prima. Dit was een belangrijke test en die ben ik heel goed doorgekomen', zei Van der Vaart naderhand. Hij sluit donderdag aan bij de groepstraining. Trainer Thorsten Fink was nog voorzichtig. 'Het zag er inderdaad goed uit, maar ik wacht toch de komende dagen nog even af.'
  woensdag 11 september 2013 @ 23:13:00 #205
58921 Day
You can fly!
pi_131080651
Nog een raar stukje uit ma Meis' interview. Sylvia zou na het 1e deel van het interview van Willy een kort geding tegen hem het blad hebben aangespannen en heeft die dus ook gewonnen. Daarom ging het in het 2e deel alleen maar over Sabia en Raf. Waarom heeft Syl dat niet tegen gehouden dan? Het gaat toch om je bijna ex-man, de vader van je kind, van wie je nog zo veel houdt (volgens ma) en de vrouw die (zoals ma zegt) 14 dagen per maand voor je kind zorgt en je voormalige BFF? Als je niet met modder wil gooien (ook volgens ma) dan had je toch bij de rechter geëist dat het hele (2e deel) van het interview niet meer gepubliceerd mocht worden? Waarom mocht alles wat Willy nog over haar te zeggen had niet gepubliceerd worden, maar mocht alle dirt over Sabia (en indirect dus ook Rafael) wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door Day op 11-09-2013 23:25:00 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_131080781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef Day het volgende:
Nog een raar stukje uit ma Meis' interview. Sylvia zou na het 1e deel van het interview van Willy een kort geding tegen hem hebben aangespannen en heeft die dus ook gewonnen. Daarom ging het in het 2e deel alleen maar over Sabia en Raf. Waarom heeft Syl dat niet tegen gehouden dan? Het gaat toch om je bijna ex-man, de vader van je kind, van wie je nog zo veel houdt (volgens ma) en de vrouw die (zoals ma zegt) 14 dagen per maand voor je kind zorgt en je voormalige BFF? Als je niet met modder wil gooien (ook volgens ma) dan had je toch bij de rechter geëist dat het hele (2e deel) van het interview niet meer gepubliceerd mocht worden? Waarom mocht alles wat Willy nog over haar te zeggen had niet gepubliceerd worden, maar mocht alle dirt over Sabia (en indirect dus ook Rafael) wel?
Alles draait om Sylvie...wat er met de rest gebeurd kan haar niet zo veel schelen lijkt wel
  woensdag 11 september 2013 @ 23:18:50 #207
58921 Day
You can fly!
pi_131080877
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Alles draait om Sylvie...wat er met de rest gebeurd kan haar niet zo veel schelen lijkt wel
Dan kan niemand Sabia kwalijk nemen dat ze keihard terug sloeg. Ben ook benieuwd of ze op ma Meis' interview zal reageren. Ik hoop ergens van niet, maar ben bang van wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_131080892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef Day het volgende:
Nog een raar stukje uit ma Meis' interview. Sylvia zou na het 1e deel van het interview van Willy een kort geding tegen hem hebben aangespannen en heeft die dus ook gewonnen. Daarom ging het in het 2e deel alleen maar over Sabia en Raf. Waarom heeft Syl dat niet tegen gehouden dan? Het gaat toch om je bijna ex-man, de vader van je kind, van wie je nog zo veel houdt (volgens ma) en de vrouw die (zoals ma zegt) 14 dagen per maand voor je kind zorgt en je voormalige BFF? Als je niet met modder wil gooien (ook volgens ma) dan had je toch bij de rechter geëist dat het hele (2e deel) van het interview niet meer gepubliceerd mocht worden? Waarom mocht alles wat Willy nog over haar te zeggen had niet gepubliceerd worden, maar mocht alle dirt over Sabia (en indirect dus ook Rafael) wel?
Hopen dat ze weer sympathiek wordt gevonden nadat ze leeg en dergelijke was genoemd? Zorgen dat de aandacht in dit verhaal niet meer op haar lag maar op iemand anders?
pi_131081325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef Day het volgende:

[..]

Dan kan niemand Sabia kwalijk nemen dat ze keihard terug sloeg. Ben ook benieuwd of ze op ma Meis' interview zal reageren. Ik hoop ergens van niet, maar ben bang van wel.
het zou wel leuk zijn als kamp Saab/ Raf nu helemaal niets meer zeggen
  woensdag 11 september 2013 @ 23:45:41 #210
6941 APK
Factual, I think.
pi_131081787
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

het zou wel leuk zijn als kamp Saab/ Raf nu helemaal niets meer zeggen
Saab gaat zaterdag gewoon weer die kleine zo vaak mogelijk hooghouden op de tribune, foto's in Bild, team Syl heeft geen woordvoerders meer en Syl gaat zelf los op maandag :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131081940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef kvd het volgende:

[..]

Relatie oke, maar die had ze niet. Dat wilde ze niet. Ze wilde iemand om zich te vermaken, een 'troostman' zoals ze zei, een zakdoek voor haar bebloedde hart waar ze niet serieus iets mee wilde. Daar zou ik zoiets niet tegen vertellen, helemaal niet als je eigenlijk nog niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt

Edit --> ik praat niet goed wat hij gedaan heeft, maar zij was ook niet slim bezig
Een troostman vertel je dan juist alles tegen. Je zit immers ergens mee en wil getroost worden door de troostman.
pi_131082029
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:49 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Een troostman vertel je dan juist alles tegen. Je zit immers ergens mee en wil getroost worden door de troostman.
Welnee ze wilde gewoon sex....zonder gedoe....niks mis mee, maar bouw daar dan geen achterlijk sprookje om
pi_131082151
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef APK het volgende:

[..]

Saab gaat zaterdag gewoon weer die kleine zo vaak mogelijk hooghouden op de tribune, foto's in Bild, team Syl heeft geen woordvoerders meer en Syl gaat zelf los op maandag :Y
Maar Syl gaat dat tegenhouden...is zou al in contact zijn met advocaten daarover

quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:49 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Een troostman vertel je dan juist alles tegen. Je zit immers ergens mee en wil getroost worden door de troostman.
Hij moest voor afleiding zorgen, iemand zijn die haar kon troosten als ze weer eens een moeilijke dag had gehad en als ze Damian weer eens moest missen. Die troost zal op een andere manier zijn geweest ~O> ;) (alleen wilde hij eten en naar de opera )
pi_131084171
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef APK het volgende:

[..]

Saab gaat zaterdag gewoon weer die kleine zo vaak mogelijk hooghouden op de tribune, foto's in Bild, team Syl heeft geen woordvoerders meer en Syl gaat zelf los op maandag :Y
Je vergeet het kort geding dat Team Syl tegen Ma Meis gaat aanspannen - nu kan ze zelfs haar eigen moeder niet meer vertrouwen :'(

Maar alle gekheid: ik vind die moeder wel heel zielig :@ En dan bedoel ik 'zielig' in de betekenis van 'compleet doorgeslagen en in de war'. Maar ze meent het allemaal zo oprecht, terwijl ze feitelijk alleen maar clichématige bullshit uitkraamt. Ik wist serieus niet dat er mensen bestonden die echt zo dachten :@ Zo... naïef en schattig. En ook wel tamelijk dom, maar toch wel op een heel lieve manier. Syl neemt het haar vast niet kwalijk. Ma Meis is de zenuwinstorting nabij, en dat verbaast me echt, want het zijn toch maar roddelbladen? Ik dacht - serieus - dat de meeste betrokkenen (zoals Syl en Raf, en ook ma Meis) daar hard om zouden lachen. Niet, dus ;(

Mijn theorie: ma Meis is de spreekbuis van Syl (zonder dat Syl dit nou per se heeft toegejuicht) en dus is Syl degene die de zenuwinstorting nabij is. Ze hangt elke avond - quote - 'krijsend en gillend' met ma Meis aan de telefoon, ze schreeuwt dat Prinses Diana het maar gemakkelijk had, vergeleken met de medialawine waar zij, Sylvie dus, onder bedolven wordt. en dat het niet lang meer duurt voor ze haar BMW met 200 km per uur in een tunnelmuur ramt.

Ma Meis is hier erg van geschrokken. Zo kent ze haar hardwerkende, sterke, zelfstandige, nooit liegende dochter niet. En toen heeft ze dat interview gegeven. Overigens is het wel een pareltje; ik snap niet dat de Privé er geen boekje van heeft laten maken - collectors item *O*
  donderdag 12 september 2013 @ 08:11:27 #215
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_131085599
Sylvie in tranen om haar moeder!


Van alle liefdes die een mens kent, is slechts die van een moeder onvoorwaardelijk… Dat ondervindt Sylvie Meis dezer dagen. Nadat haar huwelijk op de klippen liep en een wraakzuchtige minnaar plus een ex-hartsvriendin een dolk in haar rug staken, is het nu mama Rita Meis die haar thuis tot tranen roert. Tranen van geluk om zoveel moederliefde, wel te verstaan…
Dit is Sylvie van der Vaart… gísteren thuis, in Hamburg. Met in haar handen: de editie van Weekblad Privé , die de afgelopen 24 uur in Nederland en Duitsland voor zoveel opwinding zorgde. Haar moeder Rita Meis onthult daarin immers namelijk alle geheimen van de ronduit bewogen laatste maanden. Op zestien pagina’s doet zij uit de doeken wat zich allemaal afspeelde achter de schermen van de scheiding van het jaar!

Dolk

2013 is voor Sylvie een buitengewoon turbulent jaar. Dat zij daarin de scheiding van Rafael te verwerken zou krijgen, daarmee had zij rekening gehouden. Begin december had ze, volgens moeder Rita, zelf aan Rafael kenbaar gemaakt van hem te willen scheiden. Maar dat de liefdesperikelen zo uit de hand zouden lopen, dat haar beste vrienden haar een dolk in de rug zouden steken én dat de huwelijksbreuk deze herfst nóg volop in het nieuws zou zijn… dát had Sylvie, eenzaam woelend in haar bed, toch nooit kunnen bedenken!
Eerst was er de, volgens moeder Meis, ‘in zijn eer gekrenkte Franse fantast’ Guillaume Zarka; de verrader. Toen ‘duivelin’ Sabia, met haar vuile was. Maar nu is zij het die, vanuit België en door open kaart te spelen, de regie van het scheidingsdrama naar zich heeft toegetrokken. Rita Meis legt in Privé eenmalig uit hoe de vork in de steel zit, wat er vóór en ná de scheiding allemaal voorviel, en hoe het kon dat Sylvies voormalige vriendin Sabia Engizek (‘hartsvriendin is een te groot woord voor wat die twee hadden’) zo een voorname rol ging spelen.

Spontaan

In Hamburg kreeg Sylvie gisteren een van de eerste exemplaren aangereikt, en kon zij voor het eerst zelf kennisnemen van haar moeders actie, die zonder overleg met haar, spontaan had plaatsgevonden. Ze leest over Rita’s angst dat Sylvie nog eens zou eindigen als Diana, wanneer de hetze in de pers en de achtervolgingen door Duitse paparazzi nog langer zo zouden doorgaan. En ze leest hoe haar moeder over haar denkt, en haar beschrijft als een sterke, jonge vrouw die haar ziekte te boven kwam en die dit alles op den duur, samen met zoontje Damián, ook wel een plaatsje zou kunnen geven: „Al huilt Sylvie op dit moment veel. Niet eens uit zelfmedelijden maar om de vraag waarom dit alles gebeurt; ze heeft immers niemand wat gedaan, niemand bedrogen of bestolen.”
Uit het verhaal spreekt, van honderden kilometer verderop, de onvoorwaardelijke (groot)moederliefde voor Sylvie en Damián. En dat is niet alleen wat haar, op zichzelf teruggeworpen dochter kan gebruiken, maar ook wat haar zíchtbaar ontroert – als in dat grote, Hamburgse penthouse een dikke traan over haar wang rolt.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 12 september 2013 @ 08:28:10 #216
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_131085768
Ooooh een kijk mij nu geraakt zijn en emotie tonen foto! Dit is dus afgesproken werk. Woensdag Ma Meis in de Privé en 's middags meteen een fotograaf over de vloer die de emotionele reactir kan vastleggen. Het blijft allemaal zo geregisseerd.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_131085805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Sylvie in tranen om haar moeder!

[ afbeelding ]
Van alle liefdes die een mens kent, is slechts die van een moeder onvoorwaardelijk… Dat ondervindt Sylvie Meis dezer dagen. Nadat haar huwelijk op de klippen liep en een wraakzuchtige minnaar plus een ex-hartsvriendin een dolk in haar rug staken, is het nu mama Rita Meis die haar thuis tot tranen roert. Tranen van geluk om zoveel moederliefde, wel te verstaan…
Dit is Sylvie van der Vaart… gísteren thuis, in Hamburg. Met in haar handen: de editie van Weekblad Privé , die de afgelopen 24 uur in Nederland en Duitsland voor zoveel opwinding zorgde. Haar moeder Rita Meis onthult daarin immers namelijk alle geheimen van de ronduit bewogen laatste maanden. Op zestien pagina’s doet zij uit de doeken wat zich allemaal afspeelde achter de schermen van de scheiding van het jaar!

Dolk

2013 is voor Sylvie een buitengewoon turbulent jaar. Dat zij daarin de scheiding van Rafael te verwerken zou krijgen, daarmee had zij rekening gehouden. Begin december had ze, volgens moeder Rita, zelf aan Rafael kenbaar gemaakt van hem te willen scheiden. Maar dat de liefdesperikelen zo uit de hand zouden lopen, dat haar beste vrienden haar een dolk in de rug zouden steken én dat de huwelijksbreuk deze herfst nóg volop in het nieuws zou zijn… dát had Sylvie, eenzaam woelend in haar bed, toch nooit kunnen bedenken!
Eerst was er de, volgens moeder Meis, ‘in zijn eer gekrenkte Franse fantast’ Guillaume Zarka; de verrader. Toen ‘duivelin’ Sabia, met haar vuile was. Maar nu is zij het die, vanuit België en door open kaart te spelen, de regie van het scheidingsdrama naar zich heeft toegetrokken. Rita Meis legt in Privé eenmalig uit hoe de vork in de steel zit, wat er vóór en ná de scheiding allemaal voorviel, en hoe het kon dat Sylvies voormalige vriendin Sabia Engizek (‘hartsvriendin is een te groot woord voor wat die twee hadden’) zo een voorname rol ging spelen.

Spontaan

In Hamburg kreeg Sylvie gisteren een van de eerste exemplaren aangereikt, en kon zij voor het eerst zelf kennisnemen van haar moeders actie, die zonder overleg met haar, spontaan had plaatsgevonden. Ze leest over Rita’s angst dat Sylvie nog eens zou eindigen als Diana, wanneer de hetze in de pers en de achtervolgingen door Duitse paparazzi nog langer zo zouden doorgaan. En ze leest hoe haar moeder over haar denkt, en haar beschrijft als een sterke, jonge vrouw die haar ziekte te boven kwam en die dit alles op den duur, samen met zoontje Damián, ook wel een plaatsje zou kunnen geven: „Al huilt Sylvie op dit moment veel. Niet eens uit zelfmedelijden maar om de vraag waarom dit alles gebeurt; ze heeft immers niemand wat gedaan, niemand bedrogen of bestolen.”
Uit het verhaal spreekt, van honderden kilometer verderop, de onvoorwaardelijke (groot)moederliefde voor Sylvie en Damián. En dat is niet alleen wat haar, op zichzelf teruggeworpen dochter kan gebruiken, maar ook wat haar zíchtbaar ontroert – als in dat grote, Hamburgse penthouse een dikke traan over haar wang rolt.

Telegraaf
Fok...dus Ma Meis is bang voor alle media aandacht en dan voor het oog van de camera het stuk lezen én daar nog iets over laten publiceren? Hoe triest is dat?
pi_131085863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef Day het volgende:
Nog een raar stukje uit ma Meis' interview. Sylvia zou na het 1e deel van het interview van Willy een kort geding tegen hem het blad hebben aangespannen en heeft die dus ook gewonnen. Daarom ging het in het 2e deel alleen maar over Sabia en Raf. Waarom heeft Syl dat niet tegen gehouden dan? Het gaat toch om je bijna ex-man, de vader van je kind, van wie je nog zo veel houdt (volgens ma) en de vrouw die (zoals ma zegt) 14 dagen per maand voor je kind zorgt en je voormalige BFF? Als je niet met modder wil gooien (ook volgens ma) dan had je toch bij de rechter geëist dat het hele (2e deel) van het interview niet meer gepubliceerd mocht worden? Waarom mocht alles wat Willy nog over haar te zeggen had niet gepubliceerd worden, maar mocht alle dirt over Sabia (en indirect dus ook Rafael) wel?
Is er wel een kort geding geweest? Zo ja, dan zou het wel in de openbaarheid moeten zijn geweest.

En dat er ook nog een gewonnen rechtszaak is, is alleen maar in de belevingswereld van moeder Meis.
pi_131085890
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:28 schreef Uccie het volgende:
Ooooh een kijk mij nu geraakt zijn en emotie tonen foto! Dit is dus afgesproken werk. Woensdag Ma Meis in de Privé en 's middags meteen een fotograaf over de vloer die de emotionele reactir kan vastleggen. Het blijft allemaal zo geregisseerd.
En in een rock 'n roll t-shirt. :? She will never be clever.
pi_131085980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Sylvie in tranen om haar moeder!

[ afbeelding ]
En dat is niet alleen wat haar, op zichzelf teruggeworpen dochter kan gebruiken, maar ook wat haar zíchtbaar ontroert – als in dat grote, Hamburgse penthouse een dikke traan over haar wang rolt.

Telegraaf
Ze heeft de pers weer gebeld met haar droefsnoet?
Volgende week in de Privé de reportage over Sylvie die de 16 pagina's leest, met exclusieve beelden.
"Hoe word ik een Diana in 21 dagen?"
Go hard or go home
pi_131086014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze heeft de pers weer gebeld met haar droefsnoet?
Volgende week in de Privé de reportage over Sylvie die de 16 pagina's leest, met exclusieve beelden.
"Hoe word ik een Diana in 21 dagen?"
We zullen haar binnenkort wel op de kinderafdeling van een ziekenhuis zien ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131086056
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

We zullen haar binnenkort wel op de kinderafdeling van een ziekenhuis zien ;(
:D Ja, en ze zal binnenkort ook wel naar buiten treden met een eetstoornis.
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2013 @ 08:53:41 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_131086131
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef APK het volgende:

[..]

Saab gaat zaterdag gewoon weer die kleine zo vaak mogelijk hooghouden
Krijg je al snel met een voetballer als partnerr.

±P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131086159
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Fok...dus Ma Meis is bang voor alle media aandacht en dan voor het oog van de camera het stuk lezen én daar nog iets over laten publiceren? Hoe triest is dat?
Tegenwoordig heb je geen BB meer op TV waar de camera de hele dag kon doorlopen.
Deze 'soap' is de plaatsvervanger van BB-7 of 8.
pi_131086383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Sylvie in tranen om haar moeder!

Uit het verhaal spreekt, van honderden kilometer verderop, de onvoorwaardelijke (groot)moederliefde voor Sylvie en Damián. En dat is niet alleen wat haar, op zichzelf teruggeworpen dochter kan gebruiken, maar ook wat haar zíchtbaar ontroert – als in dat grote, Hamburgse penthouse een dikke traan over haar wang rolt.

Telegraaf
Bij haar thuis? Ligt er iemand voor het keukenraam om die foto te nemen? :? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')