Raf zat aan mijn staf!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee.. ik hou niet van plastic
Maar het zou briljant voor de gate zijn als hij zegt dat hij nu als troefkaart naar voren wordt geschoven met een soort "Raf keek me altijd zo geil aan en heeft me betast"-verhaal.... gewoon als potsierlijke kers op die faketaart
Ben jij betoeterdquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je het 16 pagina vullende relaas ook gelezen?
( ja Starlie ik heb de rest uitgelezen)
Dan had je wel begrepen dat zij net zo toeter is als de rest van Sylvie haar entouragequote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij betoeterdik lees de commentaren hier wel, veel leuker
Maar de vraag is, is het dan verstandig om ook iets te gaan vertellen waardoor er nog een vlek gaat ontstaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tja, doet mij toch nog steeds denken aan de moeder van Jantje Smit. ik vind het wel
sneu voor die moeder, maar ik zal wel weer de enige zijn
![]()
Het is wel waar wat ze zegt,, iemand roept iets en het wordt ene grote vlek, dat is hier ook zo in
dit topic![]()
Ze spreekt trouwens wel aardig over Raf viel mij op, geen kwaad woord![]()
Raffie moet eens gaan vertellen hoe de vork in de steel zit eigenlijk, maar misschien wordt het
dan nog wel sneuer
Ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan had je wel begrepen dat zij net zo toeter is als de rest van Sylvie haar entourage
Nee, zal wel niet, dat blijkt welquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar de vraag is, is het dan verstandig om ook iets te gaan vertellen waardoor er nog een vlek gaat ontstaan?
Het is wel lekker kliederen met al die vlekken hierquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, zal wel niet, dat blijkt wel
ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de wereld draait om Sylviequote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Als haar eigen entourage de mond dicht had gehouden was deze gate al maanden geleden uitgedoofd
ik ga eens even googelen of er iets te vinden isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Het is wel lekker kliederen met al die vlekken hier
Nah, weten we dat ook weer en hij heet dus Fernandoquote:do 03 jan 2013, 19:43
Broer Rafael van der Vaart gelooft klap niet
van onze redactie
AMSTERDAM -
Fernando van der Vaart heeft gereageerd op de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart.
Het jongere broertje van Rafael had het totaal niet zien aankomen. Van zijn vader hoorde hij dat Rafael en Sylvie uit elkaar zouden gaan. Zo vertelt hij donderdag aan RTL Boulevard.
"Met kerst waren we thuis gezellig cadeautjes aan het doen, lekker aan het praten over dingen. En 's avonds gingen we uit eten met nog meer familieleden, alles was gewoon goed en normaal."
Over het nieuws dat de voetballer zijn vrouw tijdens oud en nieuw zou hebben geslagen zegt Fernando: "Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik kan niet geloven dat hij heeft geslagen. Dat kan gewoon niet."
Woensdagochtend werd bekend dat presentatrice en de voetballer gaan scheiden. Het stel trouwde in 2005. Een jaar later werd hun zoon Damián geboren.
Dat is zijn broer hequote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah,,, dat enge broertje gelooft het ook niet van die klap
http://www.telegraaf.nl/p(...)oft_klap_niet__.html
[..]
Nah, weten we dat ook weer en hij heet dus Fernando
Eehh, dat is het broertje van Rafael. De broer van Sylvie heet Daniel.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah,,, dat enge broertje gelooft het ook niet van die klap
http://www.telegraaf.nl/p(...)oft_klap_niet__.html
[..]
Nah, weten we dat ook weer en hij heet dus Fernando
Liever Fernando dan Danielquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ownou ja, wist ik ook niet
quote:
Maar het was Battle of the brothers, dus Daniel of Fernandoquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]voor jou misschien wel
ik heb dan toch liever Raf, qua uiterlijk dan, want ik ken de goeie
jongen verder ook niet
Dan sla ik de hand wel aan mezelf als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar het was Battle of the brothers, dus Daniel of Fernando
Zarka hoorde niet bepaald meer bij haar entouraaaaaaaaaagequote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Als haar eigen entourage de mond dicht had gehouden was deze gate al maanden geleden uitgedoofd
Maar daar heeft ze vind ik echt een fout gemaakt door hem zoveel te vertellen. Helemaal als het waar is wat Ma Meis zegt dat ze niemand vertrouwd. Dan ben ik benieuwd wat ze vertelt aan iemand die ze wel vertrouwd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zarka hoorde niet bepaald meer bij haar entouraaaaaaaaaage
Als ik tussen hem of zusje Meis moest kiezen wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]voor jou misschien wel
ik heb dan toch liever Raf, qua uiterlijk dan, want ik ken de goeie
jongen verder ook niet
Dat was volgens mij ná die Franse Lul en toen deed Saab er nog een schepje bovenopquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze vind ik echt een fout gemaakt door hem zoveel te vertellen. Helemaal als het waar is wat Ma Meis zegt dat ze niemand vertrouwd. Dan ben ik benieuwd wat ze vertelt aan iemand die ze wel vertrouwd.
Ik had hem niet gezien, wat een scheef bekkie trekt Saabquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie deze al gezien? Is wel foto van 3 dagen terug
Zoja dan haal ik hem wel weer weg, had hem zelf zo snel niet gezien
Ze zou al jaren op haar hoede zijn voor andere mensen volgens mama.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ná die Franse Lul en toen deed Saab er nog een schepje bovenop
of het was in omgekeerde volgorde kan ook![]()
Ja, dan loop je wel een deuk op volgens mij, als ik haar was zou ik die Toernia ook maar niks
vertellen
Nou niet goed genoeg dus ... maar wie verwacht zoiets nou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze zou al jaren op haar hoede zijn voor andere mensen volgens mama.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Op je hoede zijn voor andere mensen past niet echt bij binnen 2 minuten bij iemand in bed liggen. Lijkt mij.
Voor doekjes voor het bloeden wordt een uitzondering gemaaktquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Op je hoede zijn voor andere mensen past niet echt bij binnen 2 minuten bij iemand in bed liggen. Lijkt mij.
Relatie oke, maar die had ze niet. Dat wilde ze niet. Ze wilde iemand om zich te vermaken, een 'troostman' zoals ze zei, een zakdoek voor haar bebloedde hart waar ze niet serieus iets mee wilde. Daar zou ik zoiets niet tegen vertellen, helemaal niet als je eigenlijk nog niet weet wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou niet goed genoeg dus ... maar wie verwacht zoiets nou?
Nou ja, misschien moet je dat wel verwachten, maar als je verkering krijgt, sjezus dan ga
je toch pratenje kan ook met iemand getrouwd zijn ie achteraf met modder gaat gooien,
ga maar eens in R&P lezen op FOKdan heeft ze weer mazzel met Raf, die doet dat in elk geval niet, maar zij ook niet naar hem, het zijn meer de mensen eromheen eigenlijk.
Nou ja, dat heeft Mams ervan gemaakt geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Relatie oke, maar die had ze niet. Dat wilde ze niet. Ze wilde iemand om zich te vermaken, een 'troostman' zoals ze zei, een zakdoek voor haar bebloedde hart waar ze niet serieus iets mee wilde. Daar zou ik zoiets niet tegen vertellen, helemaal niet als je eigenlijk nog niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt
Oh FFS, ga toch GVD een keer normaal op de fotoquote:
Leuke foto!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie deze al gezien? Is wel foto van 3 dagen terug
Zoja dan haal ik hem wel weer weg, had hem zelf zo snel niet gezien
Gruwelijke neplachquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Oh FFS, ga toch GVD een keer normaal op de foto![]()
Ik trek dit niet meer
Echt he... elke fucking foto inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik trek dit niet meer
Nee, slim was het niet, maar ook geen doodzonde, tenslotte was ze vrijgezel, ja oké nog niet officieel maar toch, Raf lag ook al Saab af te lebberen. Ik weet het ook niet meer hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Edit --> ik praat niet goed wat hij gedaan heeft, maar zij was ook niet slim bezig
En dan valt het in die quote nog mee omdat je maar de helft van de foto ziet.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Echt he... elke fucking foto inderdaad
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik trek dit niet meer
Ik had het niet over de 2 minuten en het parijse matrasquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, slim was het niet, maar ook geen doodzonde, tenslotte was ze vrijgezel, ja oké nog niet officieel maar toch, Raf lag ook al Saab af te lebberen. Ik weet het ook niet meer hoor
ah... de affaire met de piloot en de danser? tja, als het waar is, Sabia zegt van wel, maarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik had het niet over de 2 minuten en het parijse matrasDat moet ze zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |