Nee, vleeshaken onder je bed verstoppen voor een chick met grote schaamlippen die het knakken van piemels uit sadistische overwegingen als iets "leuks" ziet.quote:
Wat denk jij dan? Dat ze zeggen : SOOW Jouw piemeltje is klein zeg, waajooww.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef GwaiLow het volgende:
IK heb niet het hele topic doorgelezen, maar...ben een jongen/man van 25. Ik heb zelf een redelijk forse piemel. Niet TE groot, maar ook zeker niet te klein. De dames die 'm tot nu toe hebben mogen zien/voelen hebben er gelukkig altijd erg van genoten. Altijd leuke complimenten gehad, en te horen gekregen dat 'ie ideaal is. Maar toch is het een gedeelte van mn lichaam waar altijd wat onzekerheid bij zit in mijn geval![]()
Hahaha, ik waardeer je reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat ze zeggen : SOOW Jouw piemeltje is klein zeg, waajooww.
Tuurlijk niet, dat gaat naar vriendinnen. "Wat een kleine lul heeft GwaiLow, en hij denkt dat hij een grote piemel heeft xD"
Voelde je daar überhaupt iets van? Een vriendin van mij had ooit een man waarbij ze niet eens voelde of hij er in zat, zo klein en dun was hij.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
ik heb helaas ervaring met een te kleine piemel, zeker korter dan 10 cm, en dat was niet fijn. dat doe ik dus niet meer. te lang is ook niet handig want dan kan het inderdaad pijn gaan doen, dat was ook geen fijne ervaring
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef Myrr het volgende:
Verder is vooral je richtingsgevoel dus belangrijk, tempo, snelheid, hardheid. Je hebt geen vriendin dus je kunt niet oefenen, maar zodra het zover is, probeer verschillende hoeken uit en kijk hoe zij reageert daarop. Wat ook wel wil helpen is om niet met je hele lichaam tegen d'r aan te liggen maar d'r alleen te raken met je pik, dan is ieder gevoel op daar beneden gericht.
Klinkt als serieus werken in de slaapkamer van Myrrquote:Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Net alsof je het over een sport hebt... Het kan zo over voetbal, tennis of boksen gaan
Ik heb het anders wel eens meegemaakt ( twee keer overigens) dat een man een te dunne of te korte penis had. Na een paar keer stoten voelde ik hem niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Sorry TS![]()
OT: niet echt hoor, tenzij superklein of supergroot, maar dat komt volgens mij niet zo heel vaak voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; penerts die bij elke stoot écht pijn doen, zijn anders ook niet erg tof.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Bij bazen gaat dit uiteraard als vanzelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:21 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Klinkt als serieus werken in de slaapkamer van Myrr. Krijg je cijfer achteraf?
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het anders wel eens meegemaakt ( twee keer overigens) dat een man een te dunne of te korte penis had. Na een paar keer stoten voelde ik hem niet meeren kon ik gewoon wachten tot het over was
Maar dat waren dan ook penerts die je met gemak achterin je strot kon duwen zonder enige moeite.
Dus het maakt wmb wel uit. Maar TS, ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.hey, hebben wij seks gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; penerts die bij elke stoot écht pijn doen, zijn anders ook niet erg tof.
Maar leuk, spontaan en af en toe beetje aanklungelen is er in huize Myrr niet bij begrijp ik?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bij bazen gaat dit uiteraard als vanzelf.
Natuurlijk welquote:Op maandag 12 mei 2014 12:28 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Maar leuk, spontaan en af en toe beetje aanklungelen is er in huize Myrr niet bij begrijp ik?
Dus als je penislengte groter is dan 10% van je lichaamslengte dan heb je een kleine lans? Waar ligt dan de grens waar je van klein naar groot gaat?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Als penislengte >10% van lichaamslengte heb je een kleine lans.
Als de omtrek > omtrek elleboog, heb je een kleine lans.
Simple as that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus als je penislengte groter is dan 10% van je lichaamslengte dan heb je een kleine lans? Waar ligt dan de grens waar je van klein naar groot gaat?Als pener kleiner dan 10% lichaamslengte is heb je een kleine. wel in erectie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groter dan 15% is een forse.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Als penislengte >10% van lichaamslengte heb je een respectabele lans.
Als de omtrek > omtrek elleboog, heb je een respectabele lans.
Simple as that.
Dan had je dus < moeten gebruiken in plaats van > want nu zeg je groter dan 10% is een kleine.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als pener kleiner dan 10% lichaamslengte is heb je een kleine. wel in erectie natuurlijk
Groter dan 15% is een forse.
Klopt, maar je snapt wat er bedoeld wordtquote:Op maandag 12 mei 2014 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan had je dus < moeten gebruiken in plaats van > want nu zeg je groter dan 10% is een kleine.
hahahahaha heb je deze van Theo maassen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
als hij te klein in omtrek is, is het als een hotdog door een gang gooien
Kom ik daar met mn 17 cmquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind 15 cm echt prima qua lengte. Ik heb gemerkt dat alles vanaf 12/13 cm aan lengte wel genoeg is voor mij. Een goede dikte is belangrijker. Een omtrek van 13-14 cm is helemaal perfect voor mij.
Worden de heren na gemeten door jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind 15 cm echt prima qua lengte. Ik heb gemerkt dat alles vanaf 12/13 cm aan lengte wel genoeg is voor mij. Een goede dikte is belangrijker. Een omtrek van 13-14 cm is helemaal perfect voor mij.
Kreeg je een mental image?quote:
Ja, heb 't een paar keer gedaan. 't Was dat zij er zelf ook benieuwd naar waren hoor...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Worden de heren na gemeten door jou? Krijg bijna de neiging om met meetlint aan de slag te gaan
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, heb 't een paar keer gedaan. 't Was dat zij er zelf ook benieuwd naar waren hoor...
Echt? Djeezzz Nog exemplaren afgekeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, heb 't een paar keer gedaan. 't Was dat zij er zelf ook benieuwd naar waren hoor...
Nou ik heb niet zoveel sekspartners gehad. Eentje had een pikkie van 9 centimeter omtrek (maar 19 cm lang). Dat wil ik nooit meer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:37 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Echt? Djeezzz Nog exemplaren afgekeurd?
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou ik heb niet zoveel sekspartners gehad. Eentje had een pikkie van 9 centimeter omtrek (maar 19 cm lang). Dat wil ik nooit meer.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou ik heb niet zoveel sekspartners gehad. Eentje had een pikkie van 9 centimeter omtrek (maar 19 cm lang). Dat wil ik nooit meer.
Kennelijk zien jullie meteen het probleem. Ik niet helemaal maar wat een opluchting om te horen dat mijn (geschatte, nooit meetlint ter hand genomen, ook nooit opgemetenquote:
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk zien jullie meteen het probleem. Ik niet helemaal maar wat een opluchting om te horen dat mijn (geschatte, nooit meetlint ter hand genomen, ook nooit opgemetenbinnen de gewenste maten valt.
Kan genoeg ergere dingen bedenken, maar er zijn vooral fijnere dingen dan dat..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
Ja.
Er is niets erger dan een penis in je te hebben zonder hem te voelen. Nee dank u.
Nee voor mij niet, dat is al erg genoeg!.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan genoeg ergere dingen bedenken, maar er zijn vooral fijnere dingen dan dat..
Wel geneukt worden, kerel bovenop je of in je nek aan het hijgen maar geen gevoel. Nee dat klink niet fijn. Zou ik ook voor passen. Compenseren met hand en of mond geen optie, gewoon tot ziens?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja.
Er is niets erger dan een penis in je te hebben zonder hem te voelen. Nee dank u.![]()
Nee valt niet de compenseren, ook niet als hij als een god kan beffen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Wel geneukt worden, kerel bovenop je of in je nek aan het hijgen maar geen gevoel. Nee dat klink niet fijn. Zou ik ook voor passen. Compenseren met hand en of mond geen optie, gewoon tot ziens?
Als hij echt heel leuk is valt het voor mij wel te compenseren hoor. Moet hij inderdaad wel heel goed hand en mondwerk verrichten. Ik zou wel balen als een stekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Wel geneukt worden, kerel bovenop je of in je nek aan het hijgen maar geen gevoel. Nee dat klink niet fijn. Zou ik ook voor passen. Compenseren met hand en of mond geen optie, gewoon tot ziens?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee valt niet de compenseren, ook niet als hij als een god kan beffen.
Hmm, hoewel ik dus binnen de gewenste range val, staat YouCanLeaveYourHeadOn nu wel op punten voor. Dus ik vat samen, bij compicate kom je er zonder juist gereedschap niet in, bij YCLYHO is een workaround denkbaar. En natuurlijk ben je bij YCLYHO met het juiste gereedschap en skills spekkoper!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Als hij echt heel leuk is valt het voor mij wel te compenseren hoor. Moet hij inderdaad wel heel goed hand en mondwerk verrichten. Ik zou wel balen als een stekker.
Bij complicate moet je ook salsa dansen en Vlaamse biertjes meenemen anders wordt het helemaal niets...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
[..]
Hmm, hoewel ik dus binnen de gewenste range val, staat YouCanLeaveYourHeadOn nu wel op punten voor. Dus ik vat samen, bij compicate kom je er zonder juist gereedschap niet in, bij YCLYHO is een workaround denkbaar. En natuurlijk ben je bij YCLYHO met het juiste gereedschap en skills spekkoper!
Alsof dat het wat uitmaakt wat complicate denkt. Negeer me dan maar , is ook een optie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij complicate moet je ook salsa dansen en Vlaamse biertjes meenemen anders wordt het helemaal niets...
Kortom, Belgische vrouwen leggen de lat pas echt hoog. Vooral achter het toetsenbord
Haha wat een conclusie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:09 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
[..]
Hmm, hoewel ik dus binnen de gewenste range val, staat YouCanLeaveYourHeadOn nu wel op punten voor. Dus ik vat samen, bij compicate kom je er zonder juist gereedschap niet in, bij YCLYHO is een workaround denkbaar. En natuurlijk ben je bij YCLYHO met het juiste gereedschap en skills spekkoper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |