quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Wat denk ik wel het probleem is geworden is dat ie is doodgeschoten terwijl ie achter op de motor zat en dus niet doodgeschoten in een levensbedreigende situatie helaas
Precies, dat is geen noodweer te noemen zo'n situatie. Lijkt meer op doodslag zelfs al is de juwelier mogelijk niet helemaal toerekeningsvatbaar vanwege eerder trauma. Jammer dat die vent dood is inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Wat denk ik wel het probleem is geworden is dat ie is doodgeschoten terwijl ie achter op de motor zat en dus niet doodgeschoten in een levensbedreigende situatie helaas
Als het weer zo een cultuurverrijker was , dan zou dat best wel eens kunnen kloppenquote:
Hij had ze daarom beter allebei dood kunnen schieten, als er toch rellen komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef KLTZK het volgende:
De Fransen gaan er komende dagen dus weer flink op los rellen.
Wel slechte timing van de juwelier, die gaat daar waarschijnlijk niet mee wegkomen.
Zal hij waarschijnlijk ook wel geprobeerd hebben, had hij toch maar dat machinegeweer moeten kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij had ze daarom beter allebei dood kunnen schieten, als er toch rellen komen.
Gewoon de buit terug.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef TLC het volgende:
grote kans ook dat die familie van het dodelijke slachtoffer nog om smartegeld gaat vragen ook bij de juwelier![]()
Mwah, denk dat er grote protesten komen als de juwelier geen straf krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef Automatisch het volgende:
Zullen wel weer grote protesten komen als de juwelier een straf krijgt.
Verder: Hulde aan die juwelier, moet veel vaker gebeuren. Hopelijk denken overvallers dan wel 2 keer na voordat ze een overval plegen.
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, dat is geen noodweer te noemen zo'n situatie. Lijkt meer op doodslag zelfs al is de juwelier mogelijk niet helemaal toerekeningsvatbaar vanwege eerder trauma. Jammer dat die vent dood is inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |