Is het 100% zeker dat Sheep huurtoeslag krijgt? Want de regels daarvoor zijn streng tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga me trouwens binnenkort uitschrijven bij 'mijn' appartement in NijmegenHeb alleen nog geen nieuwe woning dus ik zit met twee opties:
• In het GBA blijven staan op dat adres, waardoor Sheep geen huurtoeslag kan aanvragen..
of
• Me inschrijven op het adres van mijn ouders totdat ik zsm kan verhuizen. Maar dit heeft financiële gevolgen voor o.a. GWL, gemeentelijke heffingen, misschien belastingen. Ik wil best het verschil betalen maar niet als dit in de papieren loopt. En mijn vader verliest binnenkort misschien zijn baan. Kan mijn inwonen financiële gevolgen hebben voor zijn ww?
Heeft iemand van jullie hier verstand van? Ik kan het zelf niet terugvinden.
Op zijn precieze inkomen na weet ik zeker dat hij in aanmerking komt. En hij is er zelf heel stellig over.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het 100% zeker dat Sheep huurtoeslag krijgt? Want de regels daarvoor zijn streng tegenwoordig.
En inschrijven bij je ouders, werken je ouders beide? Want als je met zijn 2-en op een adres woont is het al een meerpersoons huishouden en maakt het qua gemeentelijke heffingen etc. niets uit. GWL is gebaseerd op verbruik, dus als jij daar gaat wonen verbruiken ze meer en zal het je geld kosten. Anders ook niet.
Juist op inkomen kan het nog mis gaan, maar goed dat is een kwestie van vertrouwen. Al zou ik de afweging maken om dan zijn huurtoeslag maar te vergoeden als dat goedkoper is dan bij je ouders ingeschreven te staan. Maar dat is ook maar net hoe je dat zelf wilt..quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zijn precieze inkomen na weet ik zeker dat hij in aanmerking komt. En hij is er zelf heel stellig over.
Alleen mijn vader werkt. Het is idd een meerpersoons huishouden. En GWL betaal ik al aan mee, moeten we alleen een eindafrekening van maken.
Dan zit ik dus alleen nog met heffing(skorting)en die mijn ouders ontvangen en de impact op de ww...
Het is de Kerkweg trouwens. Verder heb ik alleen een datum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je de informatie die je hebt eens toesturen? Eens kijken wat ik kan detectiveren
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Net gehoord dat 2 collega's echt heel direct tegen m'n vorige manager hebben gezegd 'je moet nú bellen zodat ze in elk geval iets hoort', toen dat contract geneuzel bezig was. Was best wel fijn om te horen, ook al was het achteraf
Bijna tijd om uit de oven te komen dusquote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Drukke dag gehad, ben een beetje gaar nu.
ja, hoog tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna tijd om uit de oven te komen dus
haha nee die zou ik geen bandje noemenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee die zou ik geen bandje noemenbovendien haat ik U2
Het is een beginnend bandje
moet het wel een goede date zijn als hij 2 uur te laat mag komenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Gezien de radiostilte denk ik zomaar van wel
Mornings!
Je zit in Limburg?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit nu in een mijnstadje waar werkelijk niets te doen is....
De pizzeria waar ik nu zit heeft de uistraling van![]()
Hoe noem je een ruimte met linoleum op de vloer, 3 tuinsets als meubilair, schrootjes aan de wand en felle TL verlichting?
een turks koffiehuisquote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe noem je een ruimte met linoleum op de vloer, 3 tuinsets als meubilair, schrootjes aan de wand en felle TL verlichting?
Uiteraard is daar interesse voor...quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het hotel is nog smeriger maar daar is de prijs dan ook naar.
De Whisky vanochtend was prima. Zeer goed voor 5 jaar oud. Mooi distilleerderijtje ook. Mocht er interesse zijn dan kan ik wel wat foto's uploaden na mijn vakantie.
Wel eens in Italië geweest? Zo ziet een typische Italiaan eruitquote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
een postcodeinvoerveld bij de site van de ANWB laat '1337' zien als je er met je muis bovenhangt
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:42 schreef Etcetera het volgende:
een postcodeinvoerveld bij de site van de ANWB laat '1337' zien als je er met je muis bovenhangt
Nerdy grapjequote:
we hebben het al vaker uitgelegdquote:
Heb ik gedaan en dan nog mis ik de kennelijke humor.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:17 schreef Etcetera het volgende:
als je het niet snapt kun je toch googelen
Maar wat is daar nou leuk aan?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
we hebben het al vaker uitgelegdstaat voor leet, afgeleid van elite. Sla urban dictionary er maar op na.
Ik heb het niet bedachtquote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is daar nou leuk aan?
Laat ik het anders vragen: Was het ook leuk geweest als er bijv. 'deurbel' of 'kaas' of '6539' had gestaan?
De eerste twee hadden op zijn minst een glimlach opgeroepen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is daar nou leuk aan?
Laat ik het anders vragen: Was het ook leuk geweest als er bijv. 'deurbel' of 'kaas' of '6539' had gestaan?
Toch een verlies van 1Gb...quote:Op donderdag 12 september 2013 15:16 schreef B.ertha het volgende:
Niet zo leuke ontdekking: Mijn vervangende toestel heeft maar 3 GB intern geheugen terwijl de oude er 12 had. Dan past er nagenoeg geen muziek op.
Leuke ontdekking: in mijn privételefoon (waar ik toch alleen mee bel) zit nog een micro SD van 8 GB
Uh, dankjewel?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch een verlies van 1Gb...
En graag gedaan nog...![]()
spotify een idee? Kost een tientje in de maand en je hebt beschikking tot (bijna) alle muziek, ik vind het ideaalquote:Op donderdag 12 september 2013 15:16 schreef B.ertha het volgende:
Niet zo leuke ontdekking: Mijn vervangende toestel heeft maar 3 GB intern geheugen terwijl de oude er 12 had. Dan past er nagenoeg geen muziek op.
Leuke ontdekking: in mijn privételefoon (waar ik toch alleen mee bel) zit nog een micro SD van 8 GB
Het is net zoiets als A-118 dat vaak voorkomt in animatiefilms, of de Wilhelm Scream. Gewoon een in-joke en dus moeilijk uit te leggen wat de lol er van is, maar als je ervan op de hoogte bent kan het leuk zijn er toevallig tegenaan te lopen.quote:
Lijkt eerder een pees- of spierprobleem te zijn dan een zenuwprobleem.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje voor wyccie, als je het idee hebt dat er een zenuw knel zit onderaan je duim (zijde wijsvinger) is er dan iets wat je er zelf aan kan doen? Het is pijnlijk als ik mijn duim in bepaalde hoeken heb staan (en : je duim niet op niet op die manier buigen is niet het goede antwoord)
Sorry, het had blijkbaar A-113 moeten zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt eerder een pees- of spierprobleem te zijn dan een zenuwprobleem.
Maar dat is je vraag niet. En het antwoord is waarschijnlijk nee.
Oh, en wat is A-118?
quote:A113 (sometimes A-113 or A1-13) is an inside joke present as an Easter egg in animated films created by alumni of California Institute of the Arts, referring to the classroom number used by graphic design and character animation students at the school that was used by John Lasseter and Brad Bird among others. Brad Bird first used it for a license plate number in the "Family Dog" episode of Amazing Stories. It has since appeared in other Disney movies and every Pixar movie.
de stekende pijn is nu weg. Nu doet knijpen en een aantal andere bewegingen gewoon pijn. Zal het maar een aantal dagen aankijken, hopelijk wordt het niet erger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt eerder een pees- of spierprobleem te zijn dan een zenuwprobleem.
Maar dat is je vraag niet. En het antwoord is waarschijnlijk nee.
Oh, en wat is A-118?
Met benzine geloof ik, volgens twitter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 06:33 schreef TradeMarkie het volgende:
En toen moest ze tanken en is ze ook nog helemaal ondergespoten.
Moguh
Bijna weekend
Toch nog een happy end...quote:Op vrijdag 13 september 2013 06:33 schreef TradeMarkie het volgende:
En toen moest ze tanken en is ze ook nog helemaal ondergespoten.
8,5 uur rijden voor een datequote:Op vrijdag 13 september 2013 04:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
inderdaad....en dat na 3 maanden elke dag 100+ smsjes. Hij was te laat want het was een rit van 8.5 uur en dan kan je ook niet alles plannen... maar het was daarna ook echt een fiasco
Voordeel is dat een hondennaam niet in het Bevolkingsregister is vastgelegd.quote:
oh daar was ik ook niet echt bang voor, het was meer het giftige aspectquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met benzine geloof ik, volgens twitter.
Je hoefde trouwens niet echt bang te zijn voor vuur PS, want de brandbare gassen vervliegen heel snel, kans dat je in de fik was gevlogen was niet groot
hij moest hier toch "in de buurt" zijn (nog 3.5 uur verder). Er was gewoon geen "vonk" (figuurlijk danquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
8,5 uur rijden voor een datehij had wel wat voor je over in ieder geval
maar wat scheelde er dan aan?
Ik heb een nieuwe iPhone besteld
Nou en? Je hoeft niet meteen met hem te trouwen. Je bent nog jong genoeg om oppervlakkig te zijn. Ik geef ook eerlijk toe dat ik dat ben op dit moment.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij moest hier toch "in de buurt" zijn (nog 3.5 uur verder). Er was gewoon geen "vonk" (figuurlijk dan) En een veschrikkelijke zoener, en oppervlakkig als ik ben knap ik daar enorm op af...
![]()
Next please...quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij moest hier toch "in de buurt" zijn (nog 3.5 uur verder). Er was gewoon geen "vonk" (figuurlijk dan) En een veschrikkelijke zoener, en oppervlakkig als ik ben knap ik daar enorm op af...
![]()
daar zou ik ook op afknappenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
![]()
hoe zit het eigenlijk met die jongen die jij aan het daten was?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou en? Je hoeft niet meteen met hem te trouwen. Je bent nog jong genoeg om oppervlakkig te zijn. Ik geef ook eerlijk toe dat ik dat ben op dit moment.
En volgens mij had jij je twijfels van tevoren al maar durfde je daar niet aan toe te geven
Die ben ik nog aan het daten, als je het zo kunt noemen. We zitten voorlopig meer in het 'friends with benefits' spectrum.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met die jongen die jij aan het daten was?
Ik vind het wel creatief, mits je het verhaal er achter kent...quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Het leuke van ergens geen label aan willen hangen en 'leuk zolang het leuk is' vind ik toch wel dat het geen naam hoeft te hebben![]()
Maar noem het zoals jij wilt
En nu wil je het verhaal graag weten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het wel creatief, mits je het verhaal er achter kent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En nu wil je het verhaal graag weten?Nee, ik ken de film met dezelfde titel toevallig al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mw. MM heeft die een tijdje geleden bekeken en ik heb vanuit mijn ooghoeken meegekeken...
Je lijkt ook wel een beetje op de hoofdrolspeelster, maar dat terzijde.
Ahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ken de film met dezelfde titel toevallig al.
Mw. MM heeft die een tijdje geleden bekeken en ik heb vanuit mijn ooghoeken meegekeken...
Dank je, ik vind haar echt heel aantrekkelijkquote:Je lijkt ook wel een beetje op de hoofdrolspeelster, maar dat terzijde.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha
Zij komen uiteindelijk wel samen in de film natuurlijk. Anders zou het Hollywood niet zijn...
Ze heeft een mooie oogopslag...quote:Dank je, ik vind haar echt heel aantrekkelijk
Hamvraag: Zou B.'s vriendje op Jason lijken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Verrek, MM je hebt gelijkB. lijkt wel wat op Mila Kunis
Ik hoop het voor B.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamvraag: Zou B.'s vriendje op Jason lijken?
Als acteur ken ik 'm alleen van die film, dus nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik 'm liever hoor zingen dan zie acteren
Ik bedoelde die wel in ieder geval...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef B.ertha het volgende:
Wacht, wie is Jason? Ik dacht Timberlake maar die heet Dylan in de film.
Oké, dan heb ik naar de juiste gekeken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde die wel in ieder geval...
quote:
Ik hoorde afgelopen week ook ineens over familie die na 30 jaar uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Naast berichten in mijn nabije omgeving over ontslagen en werkloosheid is het momenteel ook verbreek-je-relatie periode. Ook daar hoor ik momenteel veel over van dichtbij en dat is toch wel vreemd in sommige gevallen...
Heb je dan ook zoiets van 'Ja maar... dat kan/klopt helemaal niet...'?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week ook ineens over familie die na 30 jaar uit elkaar gaan
Ik ken ze niet anders dan bij elkaar, dus in zoverre. En ik had het absoluut niet verwacht. Maar het is niet zo dat ik niet kan geloven dat ze problemen hadden of dat ik altijd al heb gedacht hoe perfect ze bij elkaar pasten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dan ook zoiets van 'Ja maar... dat kan/klopt helemaal niet...'?
Sommige mensen lijken zo bij elkaar te horen, dat splitsen niet logisch is...
ja kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou en? Je hoeft niet meteen met hem te trouwen. Je bent nog jong genoeg om oppervlakkig te zijn. Ik geef ook eerlijk toe dat ik dat ben op dit moment.
En volgens mij had jij je twijfels van tevoren al maar durfde je daar niet aan toe te geven
ik ook niet, ik ga zo ook lekker naar huis denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:26 schreef MadMaster het volgende:
En voor vandaag heb ik geen zin meer...
het was echt te ergquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
E. kon in het begin ook niet supergoed zoenen, oefening baart kunst
Maar bij ons vlogen de vonken er wel vanaf, dus dat scheelt al een hoop natuurlijk
nu herinner ik me opeens dat ik vannacht droomde dat mijn ouders me vertelden dat ze gaan scheidenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen week ook ineens over familie die na 30 jaar uit elkaar gaan
Sorry, ik moet toch wel gniffelen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het was echt te erglike ik kan wel wat hebben/sturen, maar er was verdorie voortdurend neus botsen, hoezeer ik het ook probeerde te sturen en nee
*rilt*
terecht. Achteraf kan ik er ook wel om lachen. Echt hij behandelde mijn been alsof het pizza deeg was. Vind het bijna lullig voor hemquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik moet toch wel gniffelen...
Hij stopte je been in de oven?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Echt hij behandelde mijn been alsof het pizza deeg was.
Vandaar de benzine. It's al so clear nowquote:
nee, goot er tomatensaus over en decoreerde het met pepperoniquote:
Gewoon zijn manier om aan te geven dat hij je lekker en om op te vreten vindt. Niets vreemds aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, goot er tomatensaus over en decoreerde het met pepperoni
lekker.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon zijn manier om aan te geven dat hij je lekker en om op te vreten vindt. Niets vreemds aan.
Picsquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of koelvloeistof.quote:
Dat denk ik ook.quote:
Toni Pepperoni...quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja kloptecht het was alsof hij nog nooit iemand gezoend had
![]()
Ik zal je de details dit weekend wel vertellen
ugh dan had ik in elk geval nog wat te eten gehad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toni Pepperoni...
[ afbeelding ]
Dat geloof ik! Geen gewonden hopelijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hij kwam ons tegemoet rijden en ineens brak z'n wiel af, waarna hij half op z'n zij terecht kwam en spinde. Bizar gezicht...
Nee, de bestuurder kwam shaky uit het wrak en is opgevangen door de bewaking v een naastgelegen bedrijf. Toen ik al een stukje aan het wandelen was (bus kon er niet meer langs) kwam de politie aangescheurd...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Geen gewonden hopelijk?
ah wat leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die ben ik nog aan het daten, als je het zo kunt noemen. We zitten voorlopig meer in het 'friends with benefits' spectrum.
Kan je met Jojo mee...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef lubje25 het volgende:
![]()
Ik ga onverwacht een paar dagen naar Dublin eerdaags
![]()
Daarom kan je samen nog wel oversteken...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die gaat er werken, ik vakantie vieren
Dat zou gezellig zijn jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan je samen nog wel oversteken...
Nice! (en Lub ook) Schotland staat hoog op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef MaJo het volgende:
Wat leuk lubje!
Ik heb deze week te horen gekregen dat een vriendin gaat emigreren naar Schotland, nu moet ik er wel heen
Voorlopig is het dus slechts Snotland ipv Schotland...quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice! (en Lub ook) Schotland staat hoog op mijn verlanglijstje.
Het thema hier in huis is 'verkouden met een pesthumeur', zelfs de kat lijkt een neusverkoudheid (en pesthumeur) te hebben.
Wat een straf...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze week te horen gekregen dat een vriendin gaat emigreren naar Schotland, nu moet ik er wel heen
Ach, de bedden zijn er comfortabel en gratis wassen is ook fijn ...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig is het dus slechts Snotland ipv Schotland...
Zijn de autisten nu pas aan de beurt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Lotusss het volgende:
Wilders die en passant mensen met autisme denigreert:
Wilders: btw lager dan in buitenland http://nos.nl/l/550992
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat je hem niet op die manier moet opvatten (alleen al voor je eigen gemoedsrust), meer in de zin van het dagelijks gebruik/ misbruik van het label 'autist', maar een handige opmerking is het niet.
Hij komt vandaagquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh tof, hopelijk komt ie nog wel vandaag!
Tof, waar zitten jullie ergens? Ik wil later dit jaar ook nog een (mid)weekje bungalowparkkneuteren.quote:En sterkte met alle verkouden pesthumeurtjes!vanuit een Landal Greenpark! Gisteravond al fijn de open haard aangehad
Verder is het cliché nog steeds waar: bejaarden, tokkies, en jonge gezinnetjes
Alle artsen zijn autisten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef wyccie het volgende:
Oh, in mijn co-groep noemen we onszelf ook allemaal autisten. Hoort een beetje bij het vak blijkbaar.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag op bezoek in t ziekenhuis, schoonmoeder is vanochtend opgenomen en moet waarschijnlijk een paar dagen blijven![]()
Wat ze precies heeft is me nog niet duidelijk, kreeg in de auto een telefoontje van m'n vriendin over het hoe en wat maar door de regen en de snelheid kon ik er niet heel veel van verstaan.
Verklaart wel e.e.a. ...quote:
Bah, ik hoop dat het puur ter observatie is en meevalt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag op bezoek in t ziekenhuis, schoonmoeder is vanochtend opgenomen en moet waarschijnlijk een paar dagen blijven![]()
Wat ze precies heeft is me nog niet duidelijk, kreeg in de auto een telefoontje van m'n vriendin over het hoe en wat maar door de regen en de snelheid kon ik er niet heel veel van verstaan.
Welke nu dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd afzien.
Tasmanië lijkt wel aardig op Schotland em ze maken er ook nog eens hele fatsoenlijke Whisky
Vandaag distilleerderij nummer 2 bezocht
Dat...quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Minder TM, sterkte voor je vriendin en jou.
Schrale dag voor de forensen dan gisteren. Mijn chauffeur moest gisteren deze ontwijken:quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Zit je in de bus, crasht er voor je een auto...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee klopt ook wel. Vat het niet persoonlijk op, maar als volksvertegenwoordiger hoor je zulke taal niet te bezigen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat je hem niet op die manier moet opvatten (alleen al voor je eigen gemoedsrust), meer in de zin van het dagelijks gebruik/ misbruik van het label 'autist', maar een handige opmerking is het niet.
Oef, sterkte.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Oei, da's minder. Het beste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx allen.
We zijn net terug uit t ziekenhuis, blijkt een behoorlijke nierbekken infectie te zijn en waarschijnlijk ligt ze er nog wel 3 dagen.
kan dat dan? Heb zelf ooit nierbekkenontsteking gehad en het gevoel dat ik sindsdien zwakkere nieren heb maar dacht altijd dat daar verder geen echte relatie tussen wasquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:57 schreef wyccie het volgende:
Oeh. Hoop dat ze er niks aan overhoudt.
Het zou wel iets verklarenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
In theorie is alles mogelijk, hč. Ik schijn het ook te hebben gehad, maar ik heb nooit blaasontstekingen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou wel iets verklarenIk moet binnenkort naar de bekkenbodemfysio omdat ik waarschijnlijk niet goed plas
![]()
![]()
Maar een blaas niet goed leegplassen is toch wel een behoorlijke risicofactor?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
Blaasontstekingen komen van buiten, niet van de nieren. De een is er vatbaarder voor dan de ander.
Klopt, maar het slecht uitplassen komt niet van de nieren. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trusten![]()
![]()
Maar een blaas niet goed leegplassen is toch wel een behoorlijke risicofactor?
Klopt. Doordat je de blaas niet goed leeg plast, blijft er telkens "oude" plas over waarin bacteriën zich kunnen nestelen. Al je je blaas leeg plast dan plas je ook de bacteriën uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trusten![]()
![]()
[..]
Maar een blaas niet goed leegplassen is toch wel een behoorlijke risicofactor?
Klopt, maar slecht uitplassen = meer kans op blaasontsteking.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar het slecht uitplassen komt niet van de nieren. Dat bedoel ik.
Kewlquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uhuh, even een rondje om de kerk. Continu grinnikende baby voorin was het resultaat.
Ook al plannen voor een baby voorin?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat schattig.
Ik heb meegedaan met prijsvragen waarbij je een bakfiets kon winnen. Nu kan ik het dus zelf houden als ik er een win.
Is dit niks voor je?quote:Op zondag 15 september 2013 06:52 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
happy birthday Bart
![]()
Ik wil heel graag een bakfiets, jammer dat ze zo duur zijn
een tikkeltje kleiner? Ok: http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrquote:Op zondag 15 september 2013 07:17 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh C4en ja, O'n soort bakfiets (mag ook een tikkeltje kleiner) is wat ik zoek. Even sparen nog, bovendien binnenkort jarig, hopelijk kan ik dan wat gaan kopen
quote:Op zondag 15 september 2013 07:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
een tikkeltje kleiner? Ok: http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 08:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]dank je! Tinu was afgelopen tijd niet zo overtuigd van het voordeel van een bakfiets ten opzichte van een gewone met zitjes voor de kinderen
quote:Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kunstenares Tinkebell heeft zichzelf weer in de kijker weten te spelen met een controversieel idee: ze heeft zich laten steriliseren voor de kunst.
Haar beste "kunstwerk" tot nu toe. (Zou euthanasie ook kunst zijn vraag ik me nu af ...)
Ik zet het alvast in mijn agendaquote:Op zondag 15 september 2013 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Cobra en Trafassie: Houd volgend jaar 14 september vrij, voor zover jullie dat al niet gedaan hebben...
Hč wat?quote:Op zondag 15 september 2013 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Cobra en Trafassie: Houd volgend jaar 14 september vrij, voor zover jullie dat al niet gedaan hebben...
quote:Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kunstenares Tinkebell heeft zichzelf weer in de kijker weten te spelen met een controversieel idee: ze heeft zich laten steriliseren voor de kunst.
Haar beste "kunstwerk" tot nu toe. (Zou euthanasie ook kunst zijn vraag ik me nu af ...)
Ah.quote:Op zondag 15 september 2013 10:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Loofhut. Houten keet. Joods feest.
Ah!quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Ach, zo'n beetje elke feestdag kun je wel samenvatten met:
1. They tried to kill us
2. We won
3. Let's eat
Niks mis met wat? punt 1, 2 of 3.quote:
2e was Hellyers Road. Aparte ervaring, meer een melkfabriek dan een destilleerderijquote:
dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
Klopt, maar MaJo vroeg zich af of het andersom het geval was.
Neem aan dat ze met 'zwakke nieren' de vele blaasontstekingen bedoelt.
ik ben inderdaad niet bepaald gezegend met een goeie weerstandquote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
Tering MaJo. Wat zal jij blij zijn als jij eens zonder kwaaltjes/ziektes/pijn bent.
B12.quote:Op zondag 15 september 2013 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben inderdaad niet bepaald gezegend met een goeie weerstandmaar ik moet het er maar mee doen
dat is een van de onderdelen inderdaad, maar denk dat de ME er meer invloed op heeft. Maar zal binnenkort mijn shot weer laten zettenquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is een van de onderdelen inderdaad, maar denk dat de ME er meer invloed op heeft. Maar zal binnenkort mijn shot weer laten zetten
Google leert mij dat dat uit palmtak, wilgentak, een citroensoort en myrtetakjes bestaat? Verklaar je nader, hoe wat en waarom? Ik ben nieuwsgierig/geinteresseerd ...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soekotquote:Op zondag 15 september 2013 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Google leert mij dat dat uit palmtak, wilgentak, een citroensoort en myrtetakjes bestaat? Verklaar je nader, hoe wat en waarom? Ik ben nieuwsgierig/geinteresseerd ...![]()
Was je hier?quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Tinuviel het volgende:
Avondritueel gaat weer lekker. Ik zou graag om 20 uur beneden willen zijn voor het nieuws
quote:
Lijkt bijna zo. Hoe lang was jij bezig? Gelukkig heb ik wel eerst lekker gegeten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was je hier?Ik ben eindelijk klaar, heb maar pizza besteld.
[..]![]()
Die ene keer dat ik niet op Wiki kijk staat het er wel uitgelegd ...
Zonder badje dik een uur.quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Lijkt bijna zo. Hoe lang was jij bezig? Gelukkig heb ik wel eerst lekker gegeten.
Ken ik niet, nooit van gehoord ook...quote:Op zondag 15 september 2013 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
2e was Hellyers Road. Aparte ervaring, meer een melkfabriek dan een destilleerderij
quote:Op zondag 15 september 2013 12:12 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Bart!
Ik ga nog even op bed liggen want ik heb een van mijn zeldzame migraine aanvallen
quote:
quote:
Dank jullie welquote:Op zondag 15 september 2013 06:52 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
happy birthday Bart
![]()
Ik wil heel graag een bakfiets, jammer dat ze zo duur zijn
De tora bezitten? Als in fysiek het boek in een kast hebben staan?quote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soekot
Daar staat een heel stuk over het feest. De vier soorten (loelav, etrog, hadasim en aravot) staan symbool voor de vier "soorten" gelovigen:
Palmtakken hebben smaak, maar geen geur en staan voor de mensen die de tora, maar geen goede daden bezitten.
Myrthetakken hebben geen smaak, maar wel geur en staan voor mensen die niet de tora, maar wel goede daden bezitten.
Wilgentakken hebben smaak noch geur en staan voor mensen die noch de tora, noch goede daden bezitten.
De citrusvrucht heeft zowel smaak als geur en staat voor mensen die zowel de tora als goede daden bezitten.
Wat denk je zelf? Bezitten als in de kennis tot je nemen!quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Bart het volgende:
[..]
De tora bezitten? Als in fysiek het boek in een kast hebben staan?
En er ook wat mee doen? Of alleen de kennis tot je nemen is voldoende?quote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Bezitten als in de kennis tot je nemen!
Jouw taart?quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had je mijn taart nog gekregen?![]()
Spellcheckerstopicquote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Jouw taart?
Ik heb een taart gekregen, maar die was van mijn werkgever...
Ja ik zat net te kijkenquote:
nu alles afgehandeld en klaar?quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb gisteren mijn spullen opgehaald in Nijmegen. Niet zo'n leuke dag maar nu heb ik wel weer mijn eigen matras
Hopelijk komt daarmee een einde aan maandenlang rugpijn
quote:Op maandag 16 september 2013 09:05 schreef MaJo het volgende:
Vannacht kon ik niet slapen omdat ik lag te malen over mijn toekomst. Ik word er zo moe van dat ik me uit de naad werk en dat niet krijg uitbetaald. Slecht voor mijn energie en lichaamuiteindelijk maar iets rustgevends ingenomen en geslapen als een roosje
maar ik weet het even niet meer, misschien moet ik maar iets heel anders gaan doen want dit werkt gewoon niet...
Bijna. Ik krijg nog geld en heb nog sleutels tot die tijd. Maar daar verwacht ik geen moeilijkheden mee.quote:Op maandag 16 september 2013 04:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu alles afgehandeld en klaar?
Dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Je werkt toch bij je moeder/ouders?
Kan je niet meer betaald krijgen of ...?
Wat gaan jullie nu met de katjes doen? (of katje? ik weet niet meer of jullie 1 of 2 hadden)quote:Op maandag 16 september 2013 09:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bijna. Ik krijg nog geld en heb nog sleutels tot die tijd. Maar daar verwacht ik geen moeilijkheden mee.
Die blijven bij Sheep. Ik vind het wel jammer maar ik weet nog niet of ik ze mag meenemen en hoeveel ruimte ik dan heb. Daarnaast is Sheep veel vaker thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat gaan jullie nu met de katjes doen? (of katje? ik weet niet meer of jullie 1 of 2 hadden)
quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef Soempie het volgende:
Weekend weggeweest. En straks heeft Wiebel een sollicitatiegesprek: 2e gesprek bij dit bedrijf.![]()
Euhm....quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef Soempie het volgende:
Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm....ben ik weer eens een keer op vakantie (en heb ik eens een keer meer Whisky distilleerderijen bezocht dan MM) en dat is niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef Soempie het volgende:
Weekend weggeweest. En straks heeft Wiebel een sollicitatiegesprek: 2e gesprek bij dit bedrijf.![]()
Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist?
Je hebt er nog lang niet meer bezocht, je hebt alleen wat Aussie distilleerderijen bezocht.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben ik weer eens een keer op vakantie (en heb ik eens een keer meer Whisky distilleerderijen bezocht dan MM) en dat is niets?![]()
Een functie bij UWV zelf dus?quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net gesolliciteerd op een functie bij het UWV, waarbij het (zoals wel vaker bij het UWV) de bedoeling is om anderen aan werk te helpen. Nu mocht ik van de website in eerste instantie niet solliciteren, omdat... ik sinds mijn afstuderen zelf al werk heb gevonden. Ze hebben dus liever iemand die al 1,5 jaar met een diploma op zak thuis zit, dan iemand die werkt. Die redenering kan ik niet helemaal volgen.
Enniewee, ik heb bij de vraag 'Heb je werkervaring' maar aangegeven dat dat niet zo is. Goeie kans dat ik de baan alsnog niet krijg omdat ik dus werkervaring heb, maar ik kom in elk geval een stapje verder in het proces
Beter nieuws dus.quote:Op maandag 16 september 2013 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
met schoonmoeder gaat het weer rustig aan de goede kant op gelukkig
Helaas konden wel ongeveer alle weekendplannen in de prullenbak en was er van tot rust komen weinig sprake. Vanochtend dan ook begonnen met koppijn en 2x een soort van wegtrekker gehad in de auto. Maar nu ik weer genoeg gegeten heb gaat het gelukkig al een stuk beter.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een functie bij UWV zelf dus?
Zouden ze daar voor interne functies misschien een voorkeur hebben voor werklozen boven mensen die al een baan hebben om zo vacatures van onderen af in te vullen i.p.v. te reken op doorstroom vanuit/naar andere banen?
ik heb ook altijd wel wat te knagen in de auto, liga of sultana en meestal ook wel wat drinken. En nu deed een appel wonderen. En ik had nog appeltaart in m'n broodtrommel zittenquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter nieuws dus.
En tip van de dag: Leg dropjes of een Snicker/Mars in de auto voor het geval dat. Suiker doet wonderen...
Ik begrijp je punt v.w.b. de praktijkervaring, heb eerlijk gezegd ook geen idee waarom die voorkeur er is...quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik snap ook wel dat het voor UWV een probleem oplost (werkloze aannemen is 1 werkloze minder, mij aannemen heeft 0 invloed). Voor een interne functie snap ik dat prima, maar bij deze vacature heb je rechtstreeks contact met werkzoekenden. Als slijter zou ik ook geen geheelonthouder in de winkel zetten, maar bijvoorbeeld wel bij de loonadministratie.
's Zomers zijn die dingen sowieso beter, gesmolten Snickers en Marsen zijn geen succes op een warme dag...quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb ook altijd wel wat te knagen in de auto, liga of sultana en meestal ook wel wat drinken. En nu deed een appel wonderen. En ik had nog appeltaart in m'n broodtrommel zitten
daar krijg ik wel voor betaald maar het is niet wat ik wil en het daagt me niet uit. Al het extra werk dat ik doe (interviews, recenseren) vind ik wel leuk maar daar krijg ik geen cent voor. Terwijl ik verdomme gewoon twee studies heb afgerond en er voor gekwalificeerd ben. Resultaat is dat ik veel meer werk dan ik aankan zonder dat ik er echt iets voor terug krijgquote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Je werkt toch bij je moeder/ouders?
Kan je niet meer betaald krijgen of ...?
en er dan tijdens het autorijden 1 open maken en op willen etenquote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Zomers zijn die dingen sowieso beter, gesmolten Snickers en Marsen zijn geen succes op een warme dag...
Oh trouwens, de vraag zoals die letterlijk gesteld werd ging er niet over of ik op dit moment werk had. Er werd alleen gevraagd of ik werkervaring had opgedaan sinds het afronden van mijn studie. Ik ben afgestudeerd in augustus vorig jaar, en kon toen nog tot eind januari bij mijn stagebedrijf blijven. Als ik sindsdien geen ander werk had gevonden was ik nu 7,5 maand werkloos geweest, maar toch niet in aanmerking gekomen. Dat had ik er eigenlijk gelijk al bij moeten zettenquote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt v.w.b. de praktijkervaring, heb eerlijk gezegd ook geen idee waarom die voorkeur er is...
Ah, het is dus meer een 'Ik wil ander werk/een volledige baan.' dan dat je vindt dat je onderbetaald wordt...quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar krijg ik wel voor betaald maar het is niet wat ik wil en het daagt me niet uit. Al het extra werk dat ik doe (interviews, recenseren) vind ik wel leuk maar daar krijg ik geen cent voor. Terwijl ik verdomme gewoon twee studies heb afgerond en er voor gekwalificeerd ben. Resultaat is dat ik veel meer werk dan ik aankan zonder dat ik er echt iets voor terug krijg
Voor je het weet is je sterretje een scheur...quote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en er dan tijdens het autorijden 1 open maken en op willen eten
oh over auto's gesproken, gister bij purmerend een steentje op de voorruit gekregen, pitje in de ruit.
Ik dacht laat ik meteen maar even stoppen om een stickertje te plakken, want dit raam zit er net 2 maanden in. Maar voor ik bij de afrit Zaandijk was zat er al een scheur van 10cm in het raam, dus ik mag weer naar carglass voor een nieuwe ruit. Tip: koop zelf geen skoda fabia zonder dat je de ruiten meeverzekert
dat aantal ga ik zeer waarschijnlijk nooit halenquote:Op maandag 16 september 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt er nog lang niet meer bezocht, je hebt alleen wat Aussie distilleerderijen bezocht.
Als je ook de rest bezocht hebt die ik ook bezocht hebt (beperk ik me gemakshalve even tot Schotland, Japan en de USA), dan spreken we elkaar weer...
Blijft een vreemd verhaal...quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh trouwens, de vraag zoals die letterlijk gesteld werd ging er niet over of ik op dit moment werk had. Er werd alleen gevraagd of ik werkervaring had opgedaan sinds het afronden van mijn studie. Ik ben afgestudeerd in augustus vorig jaar, en kon toen nog tot eind januari bij mijn stagebedrijf blijven. Als ik sindsdien geen ander werk had gevonden was ik nu 7,5 maand werkloos geweest, maar toch niet in aanmerking gekomen. Dat had ik er eigenlijk gelijk al bij moeten zetten
of nog erger, een zonnetjequote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet is je sterretje een scheur...
En ik denk niet dat ik ooit Aussie distilleerderijen zal bezoeken...quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat aantal ga ik zeer waarschijnlijk nooit halen
Maar dat is toch een hobby, niet je werk? je hebt tijd over, dus kan je die hobby uitvoeren.quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
Ik kan even niet quoten dus dan maar zo:
Dat inderdaad, en dat ik het oneerlijk vind dat ik gratis zit te werken voor anderen.
Neem nou morgen. Ik heb een interview met de band die 's avonds in Paradiso staat. Leuk zou je denken, maar ik ben wel een hele dag kwijt aan voorbereiding, interview en uitwerken. Bovendien kost het me ook geld om daar te komen. Ik ben mijn hele vrije dag kwijt die ik eigenlijk hard nodig heb om tot rust te komen. Dat is toch krom?
Waar komt dat interview te staan? Als zij je niet minstens een onkostenvergoeding geven, dan moet je toch eens op je strepen gaan staan hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
Ik kan even niet quoten dus dan maar zo:
Dat inderdaad, en dat ik het oneerlijk vind dat ik gratis zit te werken voor anderen.
Neem nou morgen. Ik heb een interview met de band die 's avonds in Paradiso staat. Leuk zou je denken, maar ik ben wel een hele dag kwijt aan voorbereiding, interview en uitwerken. Bovendien kost het me ook geld om daar te komen. Ik ben mijn hele vrije dag kwijt die ik eigenlijk hard nodig heb om tot rust te komen. Dat is toch krom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |