Scherpe knieënquote:
Het zijn idd wel hele lelijke kleuren. Maar het is dan ook niet echt de bedoeling dat mensen hem aantrekkelijk gaan vinden.quote:
Sja apple afzeiken zijn al zoveel andere topics voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, vegetariërs/nep-mensen afzeiken
Als ik een iPhone krijg zal ik hem ook niet kopen nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Pheno het volgende:
Ik zal het niet kopen, zoals ik nog nooit een iPhone gekocht heb. Al moet ik zeggen dat ik tevreden ben met de iPhone 5, ding werkt nog steeds snel.
lenen is anders dan krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een iPhone krijg zal ik hem ook niet kopen nee.
Of een mannennaamquote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
Zwarte bes
of braam, wat was het ook alweer_!
Ik heb geen ervaring met de verschillende soorten stank.quote:
Jij ruikt altijd naar bloemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de verschillende soorten stank.
Jawel, alle vrouwen stinken. Ze stinken naar vrouwquote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mijn leeftijd niet.
Jouw piemel stinkt naar poep.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen stinken. Ze stinken naar vrouw
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gatquote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar poep.
Dat verkeerd is wel heel subjectiefquote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gat
daarom staat er '' omheenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verkeerd is wel heel subjectief
Ik was mijn piemel, daarbij heeft hij vanochtend nog in de punani van mrs. gezeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar poep.
Zodra je hem er in kunt 'hangen' gaat er al iets verkeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gat
Ondanks de stank?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was mijn piemel, daarbij heeft hij vanochtend nog in de punani van mrs. gezeten.
Jongen, dat was toch gewoon puur om te stangen.quote:
Dat doet ze niet van nature?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongen, dat was toch gewoon puur om te stangen.
Hoewel mrs. zo 's ochtends vroeg, eigenlijk nog niet eens echt wakker, ook niet echt naar bloemen ruikt
Nee, dit is niet zo'n zelfreinigend type. Deze moet onder de douche 's ochtends. Een beetje zoals iedereen eigenlijk.quote:
Die van mij stinkt niet in de ochtend. fact!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit is niet zo'n zelfreinigend type. Deze moet onder de douche 's ochtends. Een beetje zoals iedereen eigenlijk.
Stinken is ook een groot woord. Maar naar bloemen ruikt ze niet echt.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij stinkt niet in de ochtend. fact!
En daarna slaap je tot 13:40quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Ochtend seks. Pleur op en druk op snooze, lulhannes!
Snooze is erger voor je dan het goed doet. Je gaat weer slaapstofjes aanmaken zoals je lichaam altijd doet als je in slaap moet komen. Je zal dus duffer wakker worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had al een keer gesnoozed (wat ik normaal nooit doe)!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Op de knoppen van je vriendin drukken dan blijft ze in snoozen en dan mag je even?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had al een keer gesnoozed (wat ik normaal nooit doe)!
maar dat is juist lekker!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snooze is erger voor je dan het goed doet. Je gaat weer slaapstofjes aanmaken zoals je lichaam altijd doet als je in slaap moet komen. Je zal dus duffer wakker worden.
Weet ik, en dat merk ik ook echt wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snooze is erger voor je dan het goed doet. Je gaat weer slaapstofjes aanmaken zoals je lichaam altijd doet als je in slaap moet komen. Je zal dus duffer wakker worden.
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op de knoppen van je vriendin drukken dan blijft ze in snoozen en dan mag je even?
Dat kun je doorbreken. Echt!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, en dat merk ik ook echt wel.
Maar ik ben zwak.
Newbiequote:Op woensdag 11 september 2013 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun je doorbreken. Echt!
Kijk naar mij, 250 dagen gestopt met roken
Ja, maar roken is dan ook gewoonweg smerig van origine en slapen niet. Nogal een verschilquote:Op woensdag 11 september 2013 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun je doorbreken. Echt!
Kijk naar mij, 250 dagen gestopt met roken
Spoel dan ook gvd eens, luiwammes!quote:
Wordt dat vaker gezegd tegen je? Hij is niet zo groot, wel komisch?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee joh! Hastikke klein. Blijft ook zo.
Ze is niet zo groot. Wel komisch.
Ze! Niet hij.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt dat vaker gezegd tegen je? Hij is niet zo groot, wel komisch?![]()
Je hebt een vagientje?quote:
Ze heeft geen naamquote:Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt een vagientje?
Hoe heet je bunny trouwens?
......................................... owquote:
* MissMSX smelt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
ja dat vind ik wel jammer aan die dingen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Mijn orchideeën zijn allemaal uitgebloeid. Treurige toestand op de vensterbank zo.
Ik knip de boel gewoon kort.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel jammer aan die dingen hoor
Ik heb nu gewoon 2 stokken staan
Ik flikker ze gewoon weg.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Mijn orchideeën zijn allemaal uitgebloeid. Treurige toestand op de vensterbank zo.
Ik heb altijd planten en bloemen in huisquote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik schaf ze gewoon niet aan.
That's 'cause you need protein!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, en dat merk ik ook echt wel.
Maar ik ben zwak.
Doorroken of snoozen is allebei slecht voor je. En je weet het ook nog eens. En toch ga je er mee door.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar roken is dan ook gewoonweg smerig van origine en slapen niet. Nogal een verschil
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is best lekker, maar die totale adoratie heb ik nooit begrepen.
Ik was verbaasd dat de mijne het na 2 jaar weer ging doenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef CherryLips het volgende:
2 jaar zonder bloemen en met stokjes in de vensterbank?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat de mijne het na 2 jaar weer ging doen
Het is een stokloze orchideequote:Op woensdag 11 september 2013 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 jaar zonder bloemen en met stokjes in de vensterbank?
Oh dat flikker ik echt zo weg. Deze zomer ook eentje weggebrand in de zon.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een stokloze orchidee
En ja, zonder bloemen. Ik kan ze niet wegdoen, plantjes...
Hij doet het verder nog prima. Overleefd enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat flikker ik echt zo weg. Deze zomer ook eentje weggebrand in de zon.
Snoozen is niet slecht voor je. Je voelt je alleen slaperiger. Maar slecht is iets anders. Het is niet dodelijk of levensverkortend of zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doorroken of snoozen is allebei slecht voor je. En je weet het ook nog eens. En toch ga je er mee door.
Is daar ooit onderzoek naar gedaan dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snoozen is niet slecht voor je. Je voelt je alleen slaperiger. Maar slecht is iets anders. Het is niet dodelijk of levensverkortend of zo.
Vast welquote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is daar ooit onderzoek naar gedaan dan?
Ik wil ook helemaal niet de gevolgen vergelijken. Het gaat erom dat bij beiden je weet dat het niet helpt/niet goed voor je is, maar dat veel mensen het toch dom door doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snoozen is niet slecht voor je. Je voelt je alleen slaperiger. Maar slecht is iets anders. Het is niet dodelijk of levensverkortend of zo.
En ik vind dus de gevolgen daarbij wel ff van groot belang, bij een vergelijkingquote:Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet de gevolgen vergelijken. Het gaat erom dat bij beiden je weet dat het niet helpt/niet goed voor je is, maar dat veel mensen het toch dom door doen.
Ik ben chagrijniger met dan zonder snoozen. Dat is mijn enige graadmeterquote:Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet de gevolgen vergelijken. Het gaat erom dat bij beiden je weet dat het niet helpt/niet goed voor je is, maar dat veel mensen het toch dom door doen.
Onweerquote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH onweeeeer!
Het zou me niks verbazenquote:
Get ooooooooouuuuuuuuuuta here!quote:
Ze zijn hier al de hele dag zwembaden aan het legen. Da's geen regen meer, da's echt een hele bakquote:Op woensdag 11 september 2013 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onweer
Hier is het zomaar mooi weer
Bezuinigd op de afvoer?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn hier al de hele dag zwembaden aan het legen. Da's geen regen meer, da's echt een hele bak
O da's in Eindhoven sowieso altijd al een ramp geweestquote:
Die liepen in Malaga ook veel rond, we hebben nog overwogen om de cd te kopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij hebben nog wel eens hare krishna's aan de deur
Hier komen ze alleen maar vragen of je een buitenlandse student bent. Net als de Jehova's.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die liepen in Malaga ook veel rond, we hebben nog overwogen om de cd te kopen.
Maar nu eerst de schok van 35 naar 15 graden te boven komen.
Dat is het voor mij pas rond 23:30 en 30,- eur parkeergeld .....quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo weer tijd om Amsterdam achter mij te laten.
Ruik jij iets?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets moois kan toch onmogelijk stinken?
Ik ga naar de stadsschouwburg. Rouw siert elektra.quote:
Ik niet. Ik ga naar huisquote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar de stadsschouwburg. Rouw siert elektra.
O. Lijkt me minder leuk.quote:
Mja, maar jij hoeft morgen niet weer hierheenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het voor mij pas rond 23:30 en 30,- eur parkeergeld .....
Niet onaardig koppie, maar veel te iel.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meisjes die mooi zijn, zijn automatisch sloeries?
Niet ieler dan degene van wie ik die verkoudheid heb.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet onaardig koppie, maar veel te iel.
veel veel veel te ielquote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet onaardig koppie, maar veel te iel.
Jaloezie ftw.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is vooral 'jonger en mooier dan mij!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vriendin lijkt soms letterlijk in staat een slankere vrouw ter plekke te executeren. Pure haat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vooral 'jonger en mooier dan mij!' wat ze sloeries maakt volgens mij.
Frietsloeries!quote:
Fascinerend is dat hè? Die haat en nijd bij vrouwen onderling.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin lijkt soms letterlijk in staat een slankere vrouw ter plekke te executeren. Pure haat.
nou liever een sloerie dan een frigide mutsquote:
En dan bied jij heel joviaal aan die slanke dame wel even neer te willen sabelen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin lijkt soms letterlijk in staat een slankere vrouw ter plekke te executeren. Pure haat.
Omver stoten met je 'lans'quote:Op woensdag 11 september 2013 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan bied jij heel joviaal aan die slanke dame wel even neer te willen sabelen? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef Seikcid het volgende:
Onzekere vrouwen laten zich makkelijker douwen.
Fascinerender nog is het gegeven dat mannen altijd meteen roepen dat het jaloezie isquote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fascinerend is dat hè? Die haat en nijd bij vrouwen onderling.
...wat is het dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fascinerender nog is het gegeven dat mannen altijd meteen roepen dat het jaloezie is
Ach kom, dat kun je zelf wel verzinnenquote:
Pure afgunst?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, dat kun je zelf wel verzinnen
...alle mooie/jonge vrouwen hebben je gepest toen je op de basisschool zat?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, dat kun je zelf wel verzinnen
Ja, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...alle mooie/jonge vrouwen hebben je gepest toen je op de basisschool zat?
Dat is een conclusie die haast onontkoombaar wordt als de vrouw in kwestie elk rationeel argument waarom ze een hekel zou moeten hebben aan X schuldig blijft.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fascinerender nog is het gegeven dat mannen altijd meteen roepen dat het jaloezie is
Zoals ik al zei: haat en nijd!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:19 schreef Seikcid het volgende:
En andersom is dat kleine grut jaloers op die lekkere bubble butt.
In dit geval was het uitlokkerij van me, maar in het geval ik iemand al echt een sloerie vind, dan is het omdat ik vind dat die persoon er in zo'n geval anders bijloopt / zich anders gedraagt dan ik zou doen. Als ik een opmerking maak over de buurman die in zijn witte sokken met sandalen loopt, ben ik daar dan ook jaloers op?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die haast onontkoombaar wordt als de vrouw in kwestie elk rationeel argument waarom ze een hekel zou moeten hebben aan X schuldig blijft.
Lees: iets draagt waarin jij er belachelijk of kolossaal uit zou zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval was het uitlokkerij van me, maar in het geval ik iemand al echt een sloerie vind, dan is het omdat ik vind dat die persoon er in zo'n geval anders bijloopt / zich anders gedraagt dan ik zou doen. Als ik een opmerking maak over de buurman die in zijn witte sokken met sandalen loopt, ben ik daar dan ook jaloers op?
Ja hoor, ik zal nog eens serieus antwoorden. Wat een niveauquote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Lees: iets draagt waarin jij er belachelijk of kolossaal uit zou zien.
Whehe.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal nog eens serieus antwoorden. Wat een niveau
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval was het uitlokkerij van me, maar in het geval ik iemand al echt een sloerie vind, dan is het omdat ik vind dat die persoon er in zo'n geval anders bijloopt / zich anders gedraagt dan ik zou doen. Als ik een opmerking maak over de buurman die in zijn witte sokken met sandalen loopt, ben ik daar dan ook jaloers op?
Vooruit, hij kan het goed hebbenquote:
Waarom probeer je het nogquote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal nog eens serieus antwoorden. Wat een niveau
Ik heb wel eens de behoefte aan een aardige discussie, maar daar hoef ik hier inderdaad op de meeste momenten niet te zijn.quote:
Hier natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de behoefte aan een aardige discussie, maar daar hoef ik hier inderdaad op de meeste momenten niet te zijn.
Where to go then?
Et tu, Litho...quote:
Beetje krom vergelijk of niet? Dit meisje ziet er goed uit en heeft geen 'rare' kledingstukken volgens het gemiddelde smaak gevoel van dit land.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei er ook bij dat het in het geval van het geplaatste plaatje uitlokkerij/onzin van me wasquote:Op donderdag 12 september 2013 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje krom vergelijk of niet? Dit meisje ziet er goed uit en heeft geen 'rare' kledingstukken volgens het gemiddelde smaak gevoel van dit land.
Witte sokken in sandalen worden over het algemeen gezien als not done.
Als een heel gezond afgetraind type een wortel eet en jij noemt hem een uitslover of aansteller zal de reactie ook eerder op jaloezie lijken. Als je een papzak die een donut in zijn mond propt uitmaakt voor smeerlap zal dat op meer sympathie kunnen rekenen.
Ik wilde ook maar eens serieus reagerenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei er ook bij dat het in het geval van het geplaatste plaatje uitlokkerij/onzin van me was
Met het vergelijk dat ik later maakte doelde ik op andere gevallen
Dan moet je wel eerst goed lezenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar eens serieus reageren
Dat is te veel moeite. Dan ga ik wel puppies posten.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst goed lezen
Misschien wel beter hier jaquote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is te veel moeite. Dan ga ik wel puppies posten.
Waar wil je graag een gesprek over aangaan? Of de PVDA stemmen gaat verliezen bij de komende verkiezingen en of de CDA er ooitweer bovenop komt? Is de PVV een eendagsvlieg en zal het Rita Verdonk achterna gaan? Waar is Roemer? De beste man al weken/maanden niet gezien? Is het de eerste rat die het zinkende SP schip heeft verlaten?quote:
Nee, over vrouwen die zich anders kleden dan ik zou doenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar wil je graag een gesprek over aangaan? Of de PVDA stemmen gaat verliezen bij de komende verkiezingen en of de CDA er ooitweer bovenop komt? Is de PVV een eendagsvlieg en zal het Rita Verdonk achterna gaan? Waar is Roemer? De beste man al weken/maanden niet gezien? Is het de eerste rat die het zinkende SP schip heeft verlaten?
Wat zijn je favorieten en je minst favorieten kledingstukken?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, over vrouwen die zich anders kleden dan ik zou doen
Dan had ik er DRIVE van gemaakt, als autostickerquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto sticker voor je
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een schattige softie soms hequote:
ja jij! Maar jij bent jij!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had ik er DRIVE van gemaakt, als autosticker
One of a kiiiiiind!quote:
Jep. Na vandaagquote:
Sugarlands in belgiequote:
Ik welquote:
Je woont toch in Drenthe?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga in oktober naar Drenthe en Ameland op vakantie
Ook gezelligquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga naar. Daar ben ik morgen!
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit pillen genomen (buiten medicijnen) en dat zal ook nooit gebeurenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Jij gaat hard op pillen en sex op een gay bash?
Ah jij bent die ene op dit feestje!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pillen genomen (buiten medicijnen) en dat zal ook nooit gebeuren
Ik ga hard op muziek.
Nee, die ene van de tweequote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah jij bent die ene op dit feestje!
Eigenlijk niet. Dan zou Amsterdam in Utrecht liggen, Rotterdam in Zeeland of Noord-Brabant en Nijmegen in Limburg. Zwolle - Drenthe is 25km. De bovengenoemde plaatsen (kleine keuze uit alle mogelijkheden), liggen allemaal op (veel) minder dan dat van de provinciegrens.quote:
Ik noem 25 km een klein stukje en er tegen aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dan zou Amsterdam in Utrecht liggen, Rotterdam in Zeeland of Noord-Brabant en Nijmegen in Limburg. Zwolle - Drenthe is 25km. De bovengenoemde plaatsen (kleine keuze uit alle mogelijkheden), liggen allemaal op (veel) minder dan dat van de provinciegrens.
Goed dan ligt Amsterdam vanaf nu in Utrecht. Praktisch gezien dan he.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem 25 km een klein stukje en er tegen aan.
Het verschil tussen dichtbij en er in is een concept wat je nog niet helemaal snapt?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed dan ligt Amsterdam vanaf nu in Utrecht. Praktisch gezien dan he.
Dat is wat jij suggereert maat. Als je zegt dat ik in Drenthe woon, terwijl ik in de flipping hoofdstad van een andere provincie woon.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil tussen dichtbij en er in is een concept wat je nog niet helemaal snapt?
Nee dat was een vraag knul. Na je antwoord zei ik er tegen aan. En met 25km noem ik dat zo. Zoals ik Haarlem tegen Amsterdam aan vindt liggen (21km)quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat jij suggereert maat. Als je zegt dat ik in Drenthe woon, terwijl ik in de flipping hoofdstad van een andere provincie woon.
En volgens mij heb ik nu een ticketquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik net onder het mom van No day but today JA gezegd op een week New York.:o
Dure tickets in die periode denk ik?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik nu een ticket
Christmas in New Yooooork!
Nee was dus een soortement van aanbieding. Waren nog maar 4 tickets beschikbaar ook. Vlieg wel de 31e terug dus dat is HAPPY NEW YEAR letterlijk in het vliegtuigquote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dure tickets in die periode denk ik?
Wel tof een keer! En leuk zo met kerstquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was dus een soortement van aanbieding. Waren nog maar 4 tickets beschikbaar ook. Vlieg wel de 31e terug dus dat is HAPPY NEW YEAR letterlijk in het vliegtuigAch. Ook leuk!
Wauw dat is vast heel tof rond kerstquote:Op donderdag 12 september 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik nu een ticket
Christmas in New Yooooork!
its alive!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wauw dat is vast heel tof rond kerst
quote:
Ja, lekkerquote:
Om me heen aan het kijken maar ben kritisch. Komende 3 weken vakantie dus had ook weinig zin om iets op te starten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lekker
Nog aan het solliciteren eigenlijk?
Costa rica.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh je gaat naar iets ver-wegs toch?
Aah cool zeg!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Costa rica.
En hoe vul jij je dagen?
Geen samenwoon plannen? En waar is kind als jij naar Utrecht gaat?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah cool zeg!
Ik? Tja, vooral werk, kind en op en neer naar Utrecht
Geen concrete plannen nog, mijn vriend moet sowieso eerst afstuderen dit jaar, hij zit ook met een (te klein voor 3) koopappartement, dus het heeft nogal wat voeten in aarde.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen samenwoon plannen? En waar is kind als jij naar Utrecht gaat?
Ah ok. Dacht dat je niet veel contact had met zijn pa. Maar ze zien elkaar dus wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen concrete plannen nog, mijn vriend moet sowieso eerst afstuderen dit jaar, hij zit ook met een (te klein voor 3) koopappartement, dus het heeft nogal wat voeten in aarde.
Zoon zit bij zijn vader als ik in Utrecht zit, om het weekend.
Mjah, buiten die weekends ook weinig hoor, maar ik vind het wel belangrijk dat ze elkaar zien. Toch zijn vader hequote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok. Dacht dat je niet veel contact had met zijn pa. Maar ze zien elkaar dus wel.
Hoe oud is je vrind ook alweer? En koop huizen zijn nu kut te dumpen.
Wel alweer lang samen toch?
Wat voor werk doet hij dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, buiten die weekends ook weinig hoor, maar ik vind het wel belangrijk dat ze elkaar zien. Toch zijn vader he
Mijn vriend is 36, doet hbo naast zijn baan.
En idd, een drama is het, qua woonruimte, zal mij benieuwen wanneer we ooit zover komen..
IT'er, hij doet nu dus ook hbo informatica.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij dan?
En idd belangrijk dat een kind zijn vader ziet. Mits vader een beetje normaal doet.
Maar volgens mij is kind oud genoeg om dat zelf te beslissen?
Ik ben er al 1x 3d geweest (2005) en dat was 34 graden zoietsquote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel tof een keer! En leuk zo met kerst
Wat ook nog iets met elkaar te maken heeft, vanwege de economische binding.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dat was een vraag knul. Na je antwoord zei ik er tegen aan. En met 25km noem ik dat zo. Zoals ik Haarlem tegen Amsterdam aan vindt liggen (21km)
Wordt nog even flink rekenen dan, wanneer het precies 0:00 isquote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er al 1x 3d geweest (2005) en dat was 34 graden zoietsNiet fijn in een stad!
Nu zal t wel IETS kouder zijnBen benieuwd hoe t daar is met kerst.
Oke, O&N op Times Square was ook mooi geweest, maar lukte niet met werk.
Dus dan maar zo, IN het vliegtuig!
Daar heb ik toch stewardessen voor zeg!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt nog even flink rekenen dan, wanneer het precies 0:00 is
Ja maar dat is geen Nederland, dat hoef je niet te weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Zwolle, Drenthe, Daarachter, Ginder zo ergens. Ik hou 't ook nooit uit mekaar
Maar dat hebben mensen ook met Brabant en Limburg
Als je gaat zeggen dat 's-Hertogenbosch in Limburg ligt, heb je ECHT niet opgelet in groep 6...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Zwolle, Drenthe, Daarachter, Ginder zo ergens. Ik hou 't ook nooit uit mekaar
Maar dat hebben mensen ook met Brabant en Limburg
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat 's-Hertogenbosch in Limburg ligt, heb je ECHT niet opgelet in groep 6...
Wij hebben in 3 dagen die 8 euro er al uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef Seikcid het volgende:
Hier ook bijna weekend. Vanavond Netflix eens proberen.
Ja zoiets verwacht ik bij ons ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben in 3 dagen die 8 euro er al uit.
Verschilt wat je al gezien hebt. lost, dexter en wat bbc series heb ik nooit gezien. Documentaires ook niet. Daarnaast loop ik toch overal mee achter dus het voldoet uitstekend.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
ik hoor iedereen alleen maar zeggen dat het aanbod zo matig is?
Bier?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:55 schreef Q. het volgende:
WEEKEND!!
Tijd voor FOK! Hele week cursus gehad, ik ben dood.
En wij waren al uitgekeken op de US versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
ik hoor iedereen alleen maar zeggen dat het aanbod zo matig is?
Allemaal patserige verhalen over weekendlang neuken maar in werkelijkheid waren jullie alleen maar series aan het kijken via Netflix. Booooring.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:19 schreef missbehavin het volgende:
En wij waren al uitgekeken op de US versie
Doggy style, mijn beste Airquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal patserige verhalen over weekendlang neuken maar in werkelijkheid waren jullie alleen maar series aan het kijken via Netflix. Booooring.
So we can both watch X Filesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] That way we can fuck and both watch TV
Da's een ander liedje dan ik bedoel.quote:
Van jouw hand toevallig?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Netflix heeft wel goede ondertiteling trouwens
Het ging dan ook niet zozeer om XFilesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef CherryLips het volgende:
X Files heeft me echt nooit kunnen boeien
Bier!quote:
123456789quote:
Sculder en/of Mullyquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet zozeer om XFiles
quote:
Google werkt ook niet op Linux?quote:Op zondag 15 september 2013 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus ik toch even op netflix kijken... werkt het niet op linux____
Account -> schredder.
Vertel mij eens hoe dat makkelijker is dan The Pirate Bay?quote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google werkt ook niet op Linux?
http://how-to.wikia.com/wiki/How_to_watch_Netflix_(Watch_Instantly)_in_Linux
Jij deed het voorkomen alsof het helemaal niet werkte, maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Vertel mij eens hoe dat makkelijker is dan The Pirate Bay?
Het werkt prima onder Linux. Je moet wat moeite doen. Maar hey, dat moet je toch, want je draait Linux.quote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het slechter werkt dan een willekeurige torrentdownload, werkt het niet.
Toen ik nog Linux gebruikte, lang geleden, was het gebruikelijk om het handmatig te moeten doen, dagen lang in de source code van andere mensen kutten om die ene obscure GCC versie (die uiteraard op je systeem stond vanwege je distro) werkend te krijgen om er na dagen lang achter te komen dat het een brak klote stukje software is en weer te verwijderen.quote:Using Ubuntu 12.04 simply follow the steps below:
sudo add-apt-repository ppa:ehoover/compholio
sudo apt-get update && sudo apt-get install netflix-desktop
TLDR: Dagen lang bezig zijn om software werkend te krijgen, er achter komen dat het niet werkt of voldoet en dan weer verwijderen.quote:
Vroeger.quote:Op maandag 16 september 2013 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
En echt, serieus, dit is al moeilijk?
[..]
Toen ik nog Linux gebruikte, lang geleden, was het gebruikelijk om het handmatig te moeten doen, dagen lang in de source code van andere mensen kutten om die ene obscure GCC versie (die uiteraard op je systeem stond vanwege je distro) werkend te krijgen om er na dagen lang achter te komen dat het een brak klote stukje software is en weer te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |