Scherpe knieënquote:
Het zijn idd wel hele lelijke kleuren. Maar het is dan ook niet echt de bedoeling dat mensen hem aantrekkelijk gaan vinden.quote:
Sja apple afzeiken zijn al zoveel andere topics voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, vegetariërs/nep-mensen afzeiken
Als ik een iPhone krijg zal ik hem ook niet kopen nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Pheno het volgende:
Ik zal het niet kopen, zoals ik nog nooit een iPhone gekocht heb. Al moet ik zeggen dat ik tevreden ben met de iPhone 5, ding werkt nog steeds snel.
lenen is anders dan krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een iPhone krijg zal ik hem ook niet kopen nee.
Of een mannennaamquote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
Zwarte bes
of braam, wat was het ook alweer_!
Ik heb geen ervaring met de verschillende soorten stank.quote:
Jij ruikt altijd naar bloemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de verschillende soorten stank.
Jawel, alle vrouwen stinken. Ze stinken naar vrouwquote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die van mijn leeftijd niet.
Jouw piemel stinkt naar poep.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen stinken. Ze stinken naar vrouw
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gatquote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar poep.
Dat verkeerd is wel heel subjectiefquote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gat
daarom staat er '' omheenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verkeerd is wel heel subjectief
Ik was mijn piemel, daarbij heeft hij vanochtend nog in de punani van mrs. gezeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar poep.
Zodra je hem er in kunt 'hangen' gaat er al iets verkeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hang je hem toch in het 'verkeerde' gat
Ondanks de stank?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was mijn piemel, daarbij heeft hij vanochtend nog in de punani van mrs. gezeten.
Jongen, dat was toch gewoon puur om te stangen.quote:
Dat doet ze niet van nature?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongen, dat was toch gewoon puur om te stangen.
Hoewel mrs. zo 's ochtends vroeg, eigenlijk nog niet eens echt wakker, ook niet echt naar bloemen ruikt
Nee, dit is niet zo'n zelfreinigend type. Deze moet onder de douche 's ochtends. Een beetje zoals iedereen eigenlijk.quote:
Die van mij stinkt niet in de ochtend. fact!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dit is niet zo'n zelfreinigend type. Deze moet onder de douche 's ochtends. Een beetje zoals iedereen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |