SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.![]()
Ik vond hem vroeger wel erg stoerquote:Op woensdag 11 september 2013 09:39 schreef Poit het volgende:
En TMNT the next mutation.. Kwam daar laatst die uber slechte Power Rangers crossover gif niet van?
Die serie? Ik heb het nooit gekeken volgens mijquote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel erg stoer
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef Reintji het volgende:
Oom Poit raadt aan:
https://maps.google.nl/ma(...)uid-Holland&t=m&z=16
Oude TMNT (de tekenfilm) was wel vet ja!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel erg stoer
Ik was vroeger helemaal idolaat van de Turtlesquote:Op woensdag 11 september 2013 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oude TMNT (de tekenfilm) was wel vet ja!
Ja, maar ik raad je niet aan het nogmaals te kijken.. Laatst seizoen 1 gekeken.. En daaaaamn.. Wat slecht is het eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oude TMNT (de tekenfilm) was wel vet ja!
Lol, hier ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 11 september 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal idolaat van de TurtlesIk las alle strips, keek de tekenfilms, de live-action serie. Had en heb nog steeds tientallen action figures, speelriool en heli (helaas niet de auto/bus) etc etc.
Ik ben vroeger een keer naar Duinrell geweest omdat de Turtles daar live kwamen optreden
Die-hard fan hoor hierzo!
nee, ik kijk uit naar over vijf dagen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Poit het volgende:
Nog een weekje he..
GEEJ TEEJ AAA FEIF!!
Vakantie zeker?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik kijk uit naar over vijf dagen.
Heb heel Beyond 2 souls niet gevolgd tot op heden. Eens in verdiepenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:49 schreef Pheno het volgende:
Precies.Na de preview van beyond ben ik daar nog zeker benieuwd naar, meest interessante titel voor PS3. Emoties, alles. Niet om te janken, maar als je ingame gepest bent op een feestje waar eerst hele andere emoties aan de gang waren, wil, nee, moet je gewoon wraak nemen
Voor de rest heb ik geen day one op het moment, eigenlijkWel een hoop "wil ik eens spelen"maar niet hyped of zo.
Nu zie ik alleen nog dit in die kaart...quote:
Samequote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu zie ik alleen nog dit in die kaart...
Heb hetzelfde.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Vakantie zeker?
Ik ben ook nog niet enorm hyped.. Het ziet er gruwelijk uit maar GTA4 heb ik ook maar een paar uurtjes gespeeld..
Ik zit nog in dubio, het was aardig aan de prijs toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Poit het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Retro game experience? Ik ga er zondag heen
15 jeurow inderdaad..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio, het was aardig aan de prijs toch?
DOUBLEDATEquote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
15 jeurow inderdaad..
Vriendinlief leek het ook leuk dus we gaan sowieso saampjes.
Hahaquote:
Leek mij wel leuk, ff oppas hosselen. Anders kom ik met paar Pikmins.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Poit het volgende:
Ga zelfs naar de nachtlaunchquote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AbsoluutStaat al weken lang in de pre-order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ga zelfs naar de nachtlaunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja als je dan toch wakker bent
Please sir. When moon? When Mustang?
Ik zal u op de hoogte houden via de sociale mediaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]Tsja als je dan toch wakker bent
Da's altijd leuk!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk, ff oppas hosselen. Anders kom ik met paar Pikmins.
Dan lees ik het 's ochtend wel als ik moet gaan werkenquote:Op woensdag 11 september 2013 13:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik zal u op de hoogte houden via de sociale media
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:17 schreef Reintji het volgende:
Aha wanneer ik GTA speel bedoel je?
Haha hell no, ga geen vrij nemen voor een gamequote:
Wanneer komt die launchtrailer?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha hell no, ga geen vrij nemen voor een game
Ik spaar alle vrije dagen en uurtjes op voor wanneer de kleine geboren is. Stukkie belangrijker lijkt me
Ik gok niet dat je een video van de launch wil zien. Ik heb zelf al besloten dat ik tijdens de launch aan het hoofdeind van het bed wil staanquote:
QFT!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha hell no, ga geen vrij nemen voor een game
Ik spaar alle vrije dagen en uurtjes op voor wanneer de kleine geboren is. Stukkie belangrijker lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort ga ik ook naar Utrecht, je werk bewonderen!
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
QFT!
Mijn gametijd is wel wat ingeperkt, maar overdag vrij door avonddienst biedt altijd leuke mogelijkheden. Echt mazzel dat de release zo uitkomt, of andersom dan. Haha
Ps,Alleen nog kleertjes, voor de rest hebben we alles wel volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort ga ik ook naar Utrecht, je werk bewonderen!
Tof (staat maar één dingetje van ons hoor)
Ik ga zelf pas wanneer mijn vriendin weer een beetje op de been is. Zal wel eind november of december worden
Please sir. When moon? When Mustang?
Mischien wel , weet nog niet zeker.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Poit het volgende:
Voor mij is het ook ongeveer drie kwartier.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Mischien wel , weet nog niet zeker.
Het is dik een uur rijden voor me..
Maar als ik ga , ga ik sowieso ook op een zondag.
En wat voor een vraag is het!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, retro-prijsvraag online. Een tijdje geleden die prijsvragen. Drukte
Van?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Morgen- het volgende:
Iemand in Rotterdam die naar de nachtrelease gaat?
GTA V OFC !!!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Van?
De ultra mecha uber tarzan 2014?
mensen die daar wakker voor blijvenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Morgen- het volgende:
Iemand in Rotterdam die naar de nachtrelease gaat?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
mensen die daar wakker voor blijven
Je vakantie ervoor annulerenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]jij gaat op vakantie en neemt geen GTA mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |