Zou kunnen, de nachtopening in Gouda was van de lokale gameboer in het centrum. Maar mijn nachtrust is me momenteel liever dan GTA5.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:42 schreef Paladijn het volgende:
En Duvel: het kan natuurlijk elders wel goed geregeld zijn. Ik kwam 00:10 aan en heb een uur buiten in de regen gestaan met de rest van de kudde, terwijl je dan zicht hebt op minstens drie medewerkers die een kwartier of langer staan te lanterfanten tot de winkel weer leeg is. Het is voor mij in voorlopig de laatste keer dat ik naar een nacht-opening daar toe ga, maar het was wel interessant om mee te maken (en bovendien wel gezellig buiten ondanks de regen).
Net gebeld met de verzekering, en ja, kledingen en helm zijn verzekerd, maar waarom moeten ze mijn spullen verkloten? nu moet ik mijn helm claimen en krijg ik maar een deel van mijn jas en broek, terwijl als mijn helm goed was geweest, ik mijn jas en broek had kunnen claimenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
Damn, dat zuigt. Waren je kleren wel verzekerd? Anders even kijken of het op de berger te verhalen valt. Vooral je helm, damn.
Ik hoorde het vanmiddag idd, valt nog vies tegenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Anne het volgende:
Nou.. de rekening voor de Ibiza zal tegen de 2000 euro aan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd voor een positieve noot in het topic dan?Ik had vandaag een rondleiding bij de fabriek waar deze speeltjes gebouwd worden
[ afbeelding ]Spaghettimack met shovelwielen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wat zeg je? Ik kan het amper lezen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Anne het volgende:
Test. Test. Ik heb een toetsenbordje gekocht voor bij mijn tablet, maar het werkt eigenlijk niet zo heel erg soepel. Een kwestie van wennen hoop ik.
De laatste Titan met Iveco cabine is begin jaren '80 gebouwdquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spaghettimack met shovelwielen ja?
Gewoon ziektewet hoor, zitten wel een paar haakjes aan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef densmee het volgende:
Klote sd, wel een groot nadeel als je bij een uitzendbureau werkt dat je geen geld krijgt als je stuk bent
en hoe bepalen ze dan wat je uit gekeerd krijgt, gaat dat over de laatste 3 weken ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
Gewoon ziektewet hoor, zitten wel een paar haakjes aan.
Gemiddelde laatste 3 maanden meen ik, ik heb een tijd geleden ook een forse tijd zonder inkomen thuis gezeten, ik dacht ook dat ik nergens recht op had. Bleek gewoon ZW te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:20 schreef densmee het volgende:
[..]
en hoe bepalen ze dan wat je uit gekeerd krijgt, gaat dat over de laatste 3 weken ofzo
schiet voor SD dan niet hard op waarschijnlijk, want bij dat vorige bedrijf zat hij ook meer thuis dan werk meen ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef blup het volgende:
[..]
Gemiddelde laatste 3 maanden meen ik, ik heb een tijd geleden ook een forse tijd zonder inkomen thuis gezeten, ik dacht ook dat ik nergens recht op had. Bleek gewoon ZW te kunnen krijgen.
Ik stond er een halve minuut... kwamen zusje en vriendje aanlopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Barcaconia het volgende:
Om 0.00 in de rij gaan staan in de regen voor GTA5
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
En om nog een positieve noot aan dit topic toe te voegen: net de brief ontvangen met mededeling dat vriendin de komende vijf jaar mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |