abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 08:57:52 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131050691
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 september 2013 @ 08:59:03 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131050706
Deze mag wel even herhaald worden!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En daarom doe ik Jillian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor! _O_
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 september 2013 @ 09:12:12 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131050921
Nice Sarabi :D

Nou, de overnight oats zijn geen doorslaand succes... Ik had 30 gr. havermout en 150 ml melk, maar het was bij lange na geen papachtige substantie, meer water waar vlokken in dreven. Volgende week herkansing met minder melk :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131050988
Ik gooi mn havermout altijd in kwark als ik overnight oats maak. Dat smaakt eg goed. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131051026
Dankjewel O+
En toch gewoon niet blij zijn met de weegschaal he....

SPOILER
  woensdag 11 september 2013 @ 09:25:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051172
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
pi_131051199
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
Ik hoop het niet :D
Maar goed genoeg gezeurd, nu positief en blij zijn met de resultaten *O*
pi_131051207
Mooi resultaat Sarabi!

Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt :D
  woensdag 11 september 2013 @ 09:27:37 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051211
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison :') /pussy
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 11 september 2013 @ 09:28:33 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Zeester het volgende:
Mooi resultaat Sarabi!

Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt :D
Oeh, dat kan ik vanmiddag wel eens nemen idd. Boterham met hagelslag :9

Wilde vandaag sporten, zou dan 5x op rij zijn, mijn knie zegt "doe maar even niet" :')
pi_131051244
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Qwea het volgende:
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison :') /pussy
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk -O-
  woensdag 11 september 2013 @ 09:31:30 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk -O-
;( Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff :')
pi_131051313
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

;( Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff :')
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.

Moet je na de injectie ook geen rust houden?
  woensdag 11 september 2013 @ 09:34:11 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.

Moet je na de injectie ook geen rust houden?
Geen idee of ik rust moet houden, dat heb ik niet gevraagd. Maar goed, dan zat dat ws 1 of 2 dagen zijn. Dus dan doe ik wel aangepaste shit in den sportschool.
pi_131051355
Rustig aan Q :* je lichaam moet nog langer mee.
En inderdaad genoeg wat je met je onderlichaam kan doen.
pi_131051573
Succes Qwea, naalden zijn niet leuk!
  woensdag 11 september 2013 @ 09:54:46 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051743
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.

quote:
Het succes van Stabiele Cavitatie
Stabiele Cavitatie werkt met geluids- en drukgolven. Hierdoor ontstaan luchtbelletjes in het vocht rondom de vetcellen. Door de druk op de celwand wordt het membraan van de vetcel doorlatend. Omdat de vetcel doorlatend is, kan uw lichaam hem gemakkelijk afvoeren. De nieuwe techniek van Stabiele Cavitatie zorgt ervoor dat u ontspannen op de behandelstoelligt, terwijl de geluidsgolven uw vetcellen afbreken. U voelt niets. U kunt direct na de behandeling weer alles doen en u meet al na 10 dagen de eerste resultaten. Deze techniek is samen met professor Dr. Kreiger, een arts uit Israel, ontwikkeld. Uit zijn driejarig onderzoek bleek dat Stabiele Cavitatie de enige veilige methode is om definitief af te rekenen met hardnekkige vetophopingen en verandwoord afvallen.

Stabiele Cavitatie is veilig
De inhoud van de vetcellen en de celwand worden op een natuurlijke manier uit uw lichaam afgevoerd. Vetcellen die behandeld zijn, zijndefinitief weg en komen nooit meer terug. Wij voeren de behandelingen heel precies uit volgens uw persoonlijke verbeterplan. Daarom heeft u meerdere behandelingen nodig, afhankelijk van welk deel van uw lichaam we behandelen, de hoeveelheid vet en het resultaat dat u voor ogen heeft.

Fantastische resultaten
Eén behandeling duurt maximaal een uur. Afhankelijk van uw situatie zijn gemiddeld tussen de 3 en 8 behandelingen noodzakelijk. Na de behandeling kunt u gewoon weer alles doen. Er zijn geen beperkingen, deze techniek heeft als voordeel ten opzichte van een chirurgische ingreep, zoals liposuctie dat niet het totale weefsel maar alleen de vetcellen worden verwijdert. Lovehandles, zadeltassen, zwembandjes, binnenkant dijen, knieën, armen, buik en onderkin. De Stabiele Cavitatie techniek helpt u op een fantastische manier om uw probleemzones definitief aan te pakken.
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling. 8)7 :o

Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
  woensdag 11 september 2013 @ 10:04:06 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131051900
Cavitatie..ik moet dan aan de tandarts denken :') Het klinkt wel ideaal, lekker een uurtje liggen relaxen en daarna nog afvallen ook :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 11 september 2013 @ 10:05:59 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051940
Uhuh, but if it sounds too good to be true... :D
Maar voor 7 euro wil ik het wel eens een keer meemaken, wie weet. :P
pi_131051965
Qwea, wat is nu eigenlijk jouw streven ten aanzien van afvallen, op gewicht blijven en sporten? Een tijdje geleden wou je nog wat meer eten omdat je niet meer per se af wou vallen. Je zit nu zo rond de 1800 kcal per dag terwijl je veel sport. Is dat niet sowieso weinig? En kun je dan dus niet juist heel goed wat minder light producten eten en 's avonds vaker iets calorierijker eten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131052998
Vandaag weer een kilo eraf op de weegschaal. O+ yay voor ziek zijn.

Ik ga vandaag weer werken, van 14:00 tot 23:00, voel me eigenlijk nog niet geweldig. Maar ik zit in mijn proeftijd en ben bang dat ik anders mijn baan sowieso kwijt ben. :') Hopelijk gaat het een beetje goed, in ieder geval proberen iets meer te eten, ookal heb ik geen trek. En ik hoop dat mijn chef me af en toe even wat pijnstillers laat innemen of even 5 minuten laat zitten.
pi_131053253
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.

[..]

Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling. 8)7 :o

Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
Bij een sportschool in de buurt hadden ze een nieuw apparaat waar je ook zoiets kreeg volgens mij. M'n moeder is voor de grap eens heengegaan met zo'n 'probeer 1 keer gratis' (niet dik, maar wel flubbers door 5 kinderen) en die was toch na 30 minuten liggen met dat ding op haar buik meer dan 4 cm kwijt. En ze hebben lijntjes gezet voor het meten dus dat kan gewoon niet bedrog zijn geweest. :P

Dat kost ook volgens mij voor 10 keer rond de 250 euro.
pi_131053337
En sarabi! *O* *O* Hoeveel tijd (dus was het alleen jillian of ook het hoepelen en meerdere keren trainen voor je buikdans optreden) zit er tussen de voor en na foto?

Ik word gek van school. Voor 1 oktober moet ik uitgeschreven zijn want anders moet ik schoolgeld betalen en ze doen er gewoon niks aan om dat te laten gebeuren. Ze regelen niks van "ze waren te druk met de verhuizing in de vakantie" man, je hebt meer dan 8 weken de tijd gehad. :')
En leraren mailen ook gewoon niet terug na verschillende mails te hebben gestuurd. Word er een beetje moe en gestrest van. :{

/dagboek
pi_131053594
Weegdag: stabiel
lekker gesport, vanavond nieuw schema.
  woensdag 11 september 2013 @ 11:20:34 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131053862
Ik zit nu de docu sixonesix te kijken over een personal trainer die na het zien van supersize me dacht 'ja, je bent dik geworden, dat was te verwachten, maar dan?'
En die jongen gaat dus eerst een maand lang stoppen met sporten en zijn dieet omgooien naar veel fastfood etc. etc om dan vervolgens de boel weer terug om te gooien om zo te kijken hoe je effectief zo'n foute leefstijl kan doorbreken.
Op zich leuk, maar na 1 maand is iets natuurlijk niet een leefstijl denk ik dan.
Maar goed, wel aardig om te zien. Http://www.sixonesix.nl en via youtube ook te vinden.

(Overigens, tekenend is al dat hij op dag 2 ofzo al over zijn nek gaat van een mcdonalds menu... Daar heb ik dus echt geen last van. :@ Hoewel het nu wel lang geleden is dat ik bij de mac at overigens hoor.)

Jillian omgekeerd:

:o

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 11-09-2013 11:30:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')