SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En daarom doe ik JillianGoed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
Oeh, dat kan ik vanmiddag wel eens nemen idd. Boterham met hagelslagquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Zeester het volgende:
Mooi resultaat Sarabi!
Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Qwea het volgende:
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison/pussy
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).quote:Op woensdag 11 september 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff
Geen idee of ik rust moet houden, dat heb ik niet gevraagd. Maar goed, dan zat dat ws 1 of 2 dagen zijn. Dus dan doe ik wel aangepaste shit in den sportschool.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.
Moet je na de injectie ook geen rust houden?
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling.quote:Het succes van Stabiele Cavitatie
Stabiele Cavitatie werkt met geluids- en drukgolven. Hierdoor ontstaan luchtbelletjes in het vocht rondom de vetcellen. Door de druk op de celwand wordt het membraan van de vetcel doorlatend. Omdat de vetcel doorlatend is, kan uw lichaam hem gemakkelijk afvoeren. De nieuwe techniek van Stabiele Cavitatie zorgt ervoor dat u ontspannen op de behandelstoelligt, terwijl de geluidsgolven uw vetcellen afbreken. U voelt niets. U kunt direct na de behandeling weer alles doen en u meet al na 10 dagen de eerste resultaten. Deze techniek is samen met professor Dr. Kreiger, een arts uit Israel, ontwikkeld. Uit zijn driejarig onderzoek bleek dat Stabiele Cavitatie de enige veilige methode is om definitief af te rekenen met hardnekkige vetophopingen en verandwoord afvallen.
Stabiele Cavitatie is veilig
De inhoud van de vetcellen en de celwand worden op een natuurlijke manier uit uw lichaam afgevoerd. Vetcellen die behandeld zijn, zijndefinitief weg en komen nooit meer terug. Wij voeren de behandelingen heel precies uit volgens uw persoonlijke verbeterplan. Daarom heeft u meerdere behandelingen nodig, afhankelijk van welk deel van uw lichaam we behandelen, de hoeveelheid vet en het resultaat dat u voor ogen heeft.
Fantastische resultaten
Eén behandeling duurt maximaal een uur. Afhankelijk van uw situatie zijn gemiddeld tussen de 3 en 8 behandelingen noodzakelijk. Na de behandeling kunt u gewoon weer alles doen. Er zijn geen beperkingen, deze techniek heeft als voordeel ten opzichte van een chirurgische ingreep, zoals liposuctie dat niet het totale weefsel maar alleen de vetcellen worden verwijdert. Lovehandles, zadeltassen, zwembandjes, binnenkant dijen, knieën, armen, buik en onderkin. De Stabiele Cavitatie techniek helpt u op een fantastische manier om uw probleemzones definitief aan te pakken.
Bij een sportschool in de buurt hadden ze een nieuw apparaat waar je ook zoiets kreeg volgens mij. M'n moeder is voor de grap eens heengegaan met zo'n 'probeer 1 keer gratis' (niet dik, maar wel flubbers door 5 kinderen) en die was toch na 30 minuten liggen met dat ding op haar buik meer dan 4 cm kwijt. En ze hebben lijntjes gezet voor het meten dus dat kan gewoon niet bedrog zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.
[..]
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling.![]()
Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |