Is er een dokter in de zaal?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Was je daar met Dick Nanninga?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Was je daar met Dick Nanninga?
Ik was er met Dr. Dentzquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is er een dokter in de zaal?
Ja, hier!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is er een dokter in de zaal?
Heb ik toch geen geld voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je gemist had je op kunnen bieden alors!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets om te ruilen toch? Een koe of zo
Renske toen met Jortquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Straks na de afterparty kruipt hij beschonken achter het stuur en scheurt met zijn Rolls de gracht in.
Zo op het dek van de Megalomaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
Straks na de afterparty kruipt hij beschonken achter het stuur en scheurt met zijn Rolls de gracht in.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]Ik heb niets van waarde. Een gouden ring, maar die markt is ook in elkaar gedonderd
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Pauw weet er alles van hoe dat gaat met konijnen.
Is er al ergens een filmpje opgedoken van het interview?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet straks nog de grote Hans vs. Louis show zien.
ZZ Top.quote:
quote:Paul Witteman is door een medewerker van de VARA gevraagd of hij een uitzending wilde bijwonen van zijn eigen programma Pauw en Witteman.
De vrouwelijke studente droeg een T-shirt van de omroep en sprak Witteman aan op het Centraal Station in Amsterdam. Ze vroeg hem of hij een keer een opname wilde bijwonen en probeerde hem ook een lidmaatschap van de omroep te verkopen.
Geen genoegen
Witteman schrijft in zijn column in de VARA-gids over het voorval. De studente nam geen genoegen met de opmerking van de presentator dat hij al VARA-lid is. Pas toen Witteman zijn zonnebril afzette en zijn naam noemde, gaf ze op.
Ze wenste Witteman nog een fijne dag en draaide zich om naar een andere voorbijganger, die het lidmaatschapsformulier ondertekende om van de werkstudente af te zijn.
Gezien de hippe kleding van Niels Roelen was hij erbij.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Op het Ibn hebben ze vandaag feest gevierd.
Daar moet ik wel even voor sparen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een bazenbaard
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, de moslims die kort van stof zijn brengen vaak ook een onvrijwillig levenseinde met zich mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer zo'n moslim die lang van stof is.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
Wat is het toch een lieve moslim en wat kijkt hij vriendelijk, laten we die school maar open houden.
En een paar kilo.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Enige verschil is de bril
Hij was een stuk donkerder van haar toen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Enige verschil is de bril
Nee maar moslims die er tegen zijn werden er wel op aan gekeken door tokkie Nederland.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Er zaten immers ook moslims in de twin towers?!
Zo kan je alles episch maken.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Die muziek, lekker dramatisch weer.
Hij kijkt niet eens zijn gesprekspartners aan...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander Terphuis blijft me irriteren, net als vorig seizoen.
Omdat Europa geen eenheid vormt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:23 schreef Kenju het volgende:
Waarom eigenlijk niet gewoon een Europees leger?
militair toch wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Hierro het volgende:
[..]
Omdat Europa geen eenheid vormt.
Discriminatie!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef OProg het volgende:
Het grote slachtofferrolgebeuren gaat bijna beginnen.
popcorn bij?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef OProg het volgende:
Al die ouders uitgenodigd, baardmeneer heeft zijn vriendelijkste baard opgezet.. ze zitten er klaar voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef OProg het volgende:
Mij hieraan. Kreeg ik ook de kriebels van.quote:
Misschien als je daardoor je eigenlijk huwelijk sloopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen versieren, wat een hel moet dat zijn
Je hebt ook bepaalde hosselskills ervoor nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwen versieren, wat een hel moet dat zijn
Is ook niet fijn denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar losse flodders ertussen stoppen
Ies Raciesme!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel toevallig dat het net die ene Islamitische school is
Soort Stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je midden in zit valt wel mee!!!
Mogen niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef Rickario het volgende:
Waarom laten ze niet even wat moeders aan het woord?
PROPOGANDAquote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef Wopper1 het volgende:
eeeeeuhhhh hoe zeg je dat?
Waarom gasten uitnodigen die amper normaal Nederlands kunnen spreken?
Dit was te verwachten. Het grote westen heeft het weer gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
Het gaat er niet om dat die school islamitisch is, besneden lul. Het gaat erom dat de kwaliteit ondermaats is.
Omdat ze ouders wilde hebben en ze konden ze niet vinden die dat wel konden.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef Wopper1 het volgende:
Vorige week die tokkies, nu weer dit groepje... Pauw heeft zijn wekelijkse portie LOL nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pauw probeert zijn lach in te houden
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
Het gaat er niet om dat die school islamitisch is, besneden lul beste man. Het gaat erom dat de kwaliteit ondermaats is.
Nou ja konden de leraren blijkbaar ook niet dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef Wopper1 het volgende:
eeeeeuhhhh hoe zeg je dat?
Je krijgt geen huis omdat je Fries bent... Vuile racisten.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Ik ga morgen handtekeningen verzamelen om een nieuw huis te krijgen van de overheid. En anders raciesme!
Niet nodig, hij geeft toch geen Nederlands?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
waarom leert deze man geen fatsoenlijk nederlands?
Hoe heeft hij hier ooit een school kunnen oprichten?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
Hij is om bij te leren Nederlandse les op het ibn ghaldoun gaan volgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
nee maar het is wel handig als je de taal spreekt om een fatsoenlijke discussie te voeren als je in de grootste late night show van nederland zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nodig, hij geeft toch geen Nederlands?
Vergeet propaganda niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Arugmenten
- racisme
- valt wel mee
- leraren hoeven geen nederlands te kunnen
- mijn kind komt op straat en de jouwe niet
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Ali Osram daarachter heeft nog niks mogen zeggen
Daar zitten allemaal kafirs.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef Rickario het volgende:
Wat is er mis met een openbare school
Hij gaat moeilijker krijgen...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef Rickario het volgende:
Wilde net zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Ali Osram daarachter heeft nog niks mogen zeggen
Is haram, je weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef Rickario het volgende:
Het is een meisje geloof ik dus want denk je zelf.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Kind terugsturen naar Turkijewtf mogen ze zelf ook nog kiezen of wat?
Weet ik, ik wens hem welkom.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op de gasten daar.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Sander Terphuis gaat deze week voor het eerst proberen iemand met 2 ogen aan te kijken.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Sander Terphuis gaat deze week voor het eerst proberen iemand met 2 ogen aan te kijken.
Ik reed langs ik dacht waarom krijgen islamitische kinderen geen school???quote:Op woensdag 11 september 2013 23:55 schreef Wopper1 het volgende:
Overleven in Capelle aan de IJssel, je weet toch!
[ afbeelding ]
En als ze nou nog goede argumenten hadden.. maar dat komt er ook niet echt vlekkeloos uitquote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig praten die ouders wel vloeiend Nederlands.
Godvergetese haatbaarden, als die school niet voldoet dan houdt het op.
Buiten het slechte Nederlands was het gewoon een heel slecht verweer wat nergens op sloeg. Het was gewoon nooit een gelijkwaardig debat en dat is wel treurig om te zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En als ze nou nog goede argumenten hadden.. maar dat komt er ook niet echt vlekkeloos uit
Flashbacks naar vorige week woensdag... Tokkies uit Deventer. Dit wordt een vast itemquote:Op woensdag 11 september 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Buiten het slechte Nederlands was het gewoon een heel slecht verweer wat nergens op sloeg. Het was gewoon nooit een gelijkwaardig debat en dat is wel treurig om te zien.
Als men zich op een openbare school gewoon gedraagt zoals men verwacht dat een scholier zich gedraagt, dan worden deze jongeren echt niet in een hokje geplaatst. We zijn inmiddels al zo ''verislamiseert'' dat men echt niet meer met een argument als ''racisme'' hoeft aan te komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:57 schreef Kenju het volgende:
Vreemd genoeg vond ik die laatste opmerking van die baard eigenlijk wel een goeie. Ik kan me voorstellen dat je met een specifieke aanpak een dergelijke groep wel beter kan aanspreken en stimuleren om te studeren. Dit waar ze op een openbare school eerder weggezet worden als onderdeel van een groep en in de relatief verdergaande anonimiteit hun stof moeten leren waarmee ze minder kans hebben op betere resultaten en zich minder gemotiveerd voelen.
Genoeg organisaties in rijke oliestaatjes die de boel hier willen islamiseren.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Gewoon even de schoen rond laten gaan in de moskee.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe wou die eigenlijk aan geld komen dan om er een particuliere school van te maken ?
Aan de andere kant hebben ze ook geld om een moskee te bouwen , dus het zou wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |