Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Geen idee...gelden de "mannelijke" kapsters ook mee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Maar hoezo hebben kapsters er ook last van, ook door het water?
Eh vorige vraag was niet echt voor jou.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Ja, dat heet dan kappersexeem. Oh damn, ik weet niet meer hoe je ecceem schrijft. Zal komen door de pijnstillers, ben een beetje duf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
tramadol icm een wijntje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat heet dan kappersexeem. Oh damn, ik weet niet meer hoe je ecceem schrijft. Zal komen door de pijnstillers, ben een beetje duf.
haha, ach ja ik ken het. Nam er wel eens een paar zo voor de lol. Ook slecht maja je komt toch in een soort roes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt moet ik tot mijn grote schande bekennen
Ga ik doen. Dankjewel B en tot morgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, ach ja ik ken het. Nam er wel eens een paar zo voor de lol. Ook slecht maja je komt toch in een soort roes.
Ga lekker slapen wijfie. Zien we je morgen weer.
Maakt niet uit pik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik vaak zo praat ja.
Weinig tijd gehad vandaag ben druk aan het sporten en werk toch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maakt niet uit pik.
GTA1 al uit
Ook belangrijk. En werk kan druk zijn. Eindelijk eens een paar dagen vrij deze week. Niet dat het werken erg is maar een beetje vrije tijd is af en toe ook wel lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weinig tijd gehad vandaag ben druk aan het sporten en werk toch.
Krijg ineens een rare visualisatiequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon one of the guys .
Prima hoor
Kaasverpakken, ga nu 6 maanden werken en dan weer verder studeren of andere studie doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook belangrijk. En werk kan druk zijn. Eindelijk eens een paar dagen vrij deze week. Niet dat het werken erg is maar een beetje vrije tijd is af en toe ook wel lekker.
Wat doe je eigenlijk voor werk(had ik miss al eens gevraagd maar vergeten)
ow even lekker 6 maanden cashen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kaasverpakken, ga nu 6 maanden werken en dan weer verder studeren of andere studie doen.
Ik kan mij heel slecht concentreren dus over 1 week geef ik weer dingen uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ow even lekker 6 maanden cashen.
Volgende week gta5 dus daarna geef je toch niks meer uit want zit je alleen maar op de ps3
haha ken het.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan mij heel slecht concentreren dus over 1 week geef ik weer dingen uit.
Zit ik straks alleen met lavje.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ken het.
Maar toch gta v ga ik me wel een poosje mee vermaken...zal wel rustig worden in deze SC.
Volgens jou ben ik hommo, dus heb er niks aan tochquote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das toch leuk man! Zo'n aardige jonge meid.
echt waar?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik hommo, dus heb er niks aan toch
huhquote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oh shit ik las volgens mij. haha
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ipv volgens jou las ik volgens mij...vandaar
Later pikquote:Op woensdag 11 september 2013 00:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar ik ben ook slapen man. De rust.
Is dat vandaag Ferdo?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:16 schreef Ferdo het volgende:
Ah, kijk, al helemaal op niveau op Wansmaak Woensdag
In de lappenmand jongen? Beterschapquote:Op woensdag 11 september 2013 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
lig ook eens een dag in mijn nest... de wutte?
owkeee, dan vind niet zo gek dat sommigen wel een een ban hebben gehad.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de lappenmand jongen? Beterschap![]()
Ja, ik zag dat er gisteren nogal met kut en pik gegooid werd dus ik dacht; laat ik eens meedoen in die stijl. Maar dan netjes
Ik hoop dat helpt.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt.
Ik smeer nog steeds met Ice Power.
Het is altijd lente in de ogen van de dokters-assistentequote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat helpt.
Mijn huisartsassistente is wel een schatje trouwens.
Mooi verhaal.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
ik ben naar de musical geweest, 1 maart
ge-wel-dig
Die Chantal Janzen heeft een stem, niet te geloven
Jij ook? Wanneer?quote:
Uhh toen hij net uit was.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Wanneer?
Die ouders werden ook goed gespeeld he?
Het was echt grappig en af en toe een traan wegslikken.
Die koelkast op het podium tot de nok vol met bier
Ja, hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uhh toen hij net uit was.
Ouders waren zeker goed gespeeld ja. Mijn broertje zegt nog heel vaak, ik pak even een biertje hoor dat praat net even wat makkelijker.
Wel trek in nuquote:Op woensdag 11 september 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hahaha
Alles ging makkelijker met een biertje.
Of twee
of drie
of de hele dag door
Vanavond welquote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel zei m'n moeder altijd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan? Etappe gewonnen?
Bedanktquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Your enthousiasm is killing me
Boy > Danny. Die overwinning op jou was ik in zijn geheel vergeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Your enthousiasm is killing me
Goed was dat he?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boy > Danny. Die overwinning op jou was ik in zijn geheel vergeten.
Dagelijkse struggle. Dagelijks is Grolsch het sterkst.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Tjacka het volgende:
Verloren van het bier. Toch een open gemaakt.
Oh ja, mijn boy Danny.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee mijn Boy, jij volgde die loser van een Danny.
Al heeft hij het nog lang volgehouden zie ik
Zo goed dat je hem zelfs was vergeten. Juist ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, mijn boy Danny.
Jij was van Boy.
Loser, nee hoor. Hij heeft wel een paar heel goede uitslagen gereden.
Volgend jaar gaan ze allebei knallen in de Tour. Wedden
Werkt die shit al of not.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, mijn boy Danny.
Jij was van Boy.
Loser, nee hoor. Hij heeft wel een paar heel goede uitslagen gereden.
Volgend jaar gaan ze allebei knallen in de Tour. Wedden
Ja jij hebt al gewonnen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo goed dat je hem zelfs was vergeten. Juist ja.
Ik sta al met 1-0 voor.
Mag maar 2x per dag insmeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jouw zalf. Nah, kun je nu nog niks van zeggen natuurlijk.
14 oktober?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
volgende maand over 3 dagen jarig
oke gr
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
14 oktober?
*in agenda schrijft
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
14 oktober?
*in agenda schrijft
waarquote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef theguyver het volgende:
[..]feestje bij Insomnia_
![]()
mag ik organiseren
btw lav weet je ook gelijk de reden
hoeveel man hoeveel dames hoeveel ruimte heb je beschikbaar makkelijk te bereiken per openbaar vervoer.quote:
Wij hadden vorig jaar bij een vriend wel stripsters.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoeveel man hoeveel dames hoeveel ruimte heb je beschikbaar makkelijk te bereiken per openbaar vervoer.
wil je een dj of gewoon relaxte muziek. strippers?
genoeg ruimte voor een zooi mensen, prima te bereiken per vliegtuig, trein en bus.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoeveel man hoeveel dames hoeveel ruimte heb je beschikbaar makkelijk te bereiken per openbaar vervoer.
wil je een dj of gewoon relaxte muziek. strippers?
wrom niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genoeg ruimte voor een zooi mensen, prima te bereiken per vliegtuig, trein en bus.
en muziek maakt niet uit als er maar geen strippers zijn
Heb jij al vaak gemeet?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
wrom niet?
wou net copycat lavenderr en motorbloempje vragen er voor.... al denk ik dat je alleen lavenderr dat wil zien doen...
Maar je geeft dus een feestje in Engeland?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genoeg ruimte voor een zooi mensen, prima te bereiken per vliegtuig, trein en bus.
en muziek maakt niet uit als er maar geen strippers zijn
Ja. Al had je de uitnodiging inmiddels allang en breed binnen moeten hebben. Kennelijk ben je niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je geeft dus een feestje in Engeland?
Wel heel leuk!
En theguyver organiseert het?
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al had je de uitnodiging inmiddels allang en breed binnen moeten hebben. Kennelijk ben je niet uitgenodigd.
Wie verdenk je? Insomnia of toch Theguyver.
hooo eem ik heb me pas net aangemeld dat ik dat wil doen..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al had je de uitnodiging inmiddels allang en breed binnen moeten hebben. Kennelijk ben je niet uitgenodigd.
ontmoet nee?quote:
iedereen is welkom toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien wel toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij durft toch niet meet had ik gehoord
en met mij?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien wel toch.
Iig wel met LB.
Ik morgen al. Sta jij even voor lulquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien wel toch.
Iig wel met LB.
wait a second.... GBquote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je geeft dus een feestje in Engeland?
Wel heel leuk!
En theguyver organiseert het? Dan zit je gebeiteld, die heeft ervaring in overgetelijke feesten. Hopelijk ben je niet té gehecht aan je meubilair![]()
waar woont zequote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef theguyver het volgende:
denk dat ik gelijk maar ff ex van me daar ga opzoeken![]()
ze gaat naar school momenteel in Coventry en woont nog in weekend in Rugby ( ja zoals het spelletjequote:
stukje uit de richtingquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ze gaat naar school momenteel in Coventry en woont nog in weekend in Rugby ( ja zoals het spelletje)
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik morgen al. Sta jij even voor lul
Dat maakt me niet uit..quote:
duur ritje..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit..
Ben al tijd niet geweest, kan maar zo zijn dat ik sjikker een taxi aan houd en er heen rijd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Ohja van Yvonne moest ik ajacied4lf vermoorden. Dan mag ik misschien mod worden.
lief aanbodquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Ohja van Yvonne moest ik ajacied4lf vermoorden. Dan mag ik misschien mod worden.
nope insomnia_ betaald zijn feestje.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
The Guyver heeft geld als water.
Dat is een FOK! kwaal. Mods krijgen spontaan een leven als ze mod zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope insomnia_ betaald zijn feestje.
ajacied4lf ik zie m de laatste tijd wel erg weinig posten..
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef theguyver het volgende:
nope insomnia_ betaald zijn feestje.
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat jij zoveel trollt?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had beloofd dat ik dan minder in andere fora zou trollen.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat jij zoveel trollt?
Ho hoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een FOK! kwaal. Mods krijgen spontaan een leven als ze mod zijn.
Mooie complottheorie.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb soms mijn buien.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat jij een troll bent, maar misschien kijk ik op de verkeerde subforums.
Sommige mensen hanteren nu eenmaal een aparte definitie van het begrip troll. Zonder dat ze dat (herhaaldelijk) desgevraagd onder woorden kunnen nemen trouwens.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat jij een troll bent, maar misschien kijk ik op de verkeerde subforums.
ogh meisie toch...quote:
Dit gaat wel heel hard... Gezien ik het als eerste mocht aanschouwen, mag ik dan de beste man zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ogh meisie toch...![]()
kom gaan we trouwen en huisje kopen en zo..
je weet wel leuk leven opbouwen![]()
Zelfs ik word met regelmaat een troll genoemd. Kun je het je indenken.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sommige mensen hanteren nu eenmaal een aparte definitie van het begrip troll. Zonder dat ze dat (herhaaldelijk) desgevraagd onder woorden kunnen nemen trouwens.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sommige mensen hanteren nu eenmaal een aparte definitie van het begrip troll. Zonder dat ze dat (herhaaldelijk) desgevraagd onder woorden kunnen nemen trouwens.
hmmm misschien..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel hard... Gezien ik het als eerste mocht aanschouwen, mag ik dan de beste man zijn?
Mark en Diederik zullen blij met je zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ogh meisie toch...![]()
kom gaan we trouwen en huisje kopen en zo..
je weet wel leuk leven opbouwen![]()
Alleen als je Dannyquote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel hard... Gezien ik het als eerste mocht aanschouwen, mag ik dan de beste man zijn?
Vreemd inderdaad LR.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs ik word met regelmaat een troll genoemd. Kun je het je indenken.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als je Dannyen Boy meeneemt
Trollquote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lavenderr heeft geen cockring nodig hoor?
En zeker geen twee.
Scoreeee. Ik schaf direct een maatkostuum aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als je Dannyen Boy meeneemt
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Troll
[..]
Scoreeee. Ik schaf direct een maatkostuum aan.
Niet zo ouderwets joh. Lavenderr heeft al ja gezegd, dus laat de vrouw het maar een keer doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
moet zeker eerst op mijn knieën.
Trollquote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo ouderwets joh. Lavenderr heeft al ja gezegd, dus laat de vrouw het maar een keer doen.
ben beetje ziekjes...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo ouderwets joh. Lavenderr heeft al ja gezegd, dus laat de vrouw het maar een keer doen.
Ga nu eerst maar eens beter worden, dat is nu het belangrijkste.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben beetje ziekjes...
maar als dat zo is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Emancipatie = Emancipatie. Dit soort achterhaalde tradities mogen weleens worden ingehaald door de tijd.quote:
dag pikquote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar eens beter worden, dat is nu het belangrijkste.
Ik duik er ook in, want het was een hectisch dagje om verschillende redenen, dus een nacht goed slapen zal me goed doen.
Truste allemaal en tot morgen
okequote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Emancipatie = Emancipatie. Dit soort achterhaalde tradities mogen weleens worden ingehaald door de tijd.
- Huisvader Littlerabbit
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik duik er ook in, want het was een hectisch dagje om verschillende redenen, dus een nacht goed slapen zal me goed doen.
LB heeft een zus.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Emancipatie = Emancipatie. Dit soort achterhaalde tradities mogen weleens worden ingehaald door de tijd.
- Huisvader Littlerabbit
Welterusten L!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ben weer beter.quote:
Paar vraagjes noem je datquote:Op donderdag 12 september 2013 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben weer beter.![]()
Paar vraagjes Lav.. ga je in het wit?
Ik dacht zelf aan huwelijksreis naar Ierland.
Hoeveel kids wil je?
En nemen we een hondje of een kat
ja, niet goed?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paar vraagjes noem je dat![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
Muziekje om bij wakker te worden voor degenen die vrij of ziek zijn en natuurlijk voor de harde werkers onder ons
Ik dacht dat je nog ziek thuis was. Nou, gelukkig weer hersteldquote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja, niet goed?
en thnxvoor lekker muziekje
niet dat ik er wat aan heb op kantoor
Ja moest wel.. van jou..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog ziek thuis was. Nou, gelukkig weer hersteld
Mogguh all.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paar vraagjes noem je dat![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
Muziekje om bij wakker te worden voor degenen die vrij of ziek zijn en natuurlijk voor de harde werkers onder ons
Waar was je ziek van theguyver? Teveel feestjes?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja, niet goed?
en thnxvoor lekker muziekje
niet dat ik er wat aan heb op kantoor
Koppijn van te veel naar scherm grefiekjes excel turen + ff kleine burnout ( Lav weet de reden wel ga ik hier niet rond spammen )quote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waar was je ziek van theguyver? Teveel feestjes?
Wat een schijnhuwelijk al niet kan bewerkstelligen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Koppijn van te veel naar scherm grefiekjes excel turen + ff kleine burnout ( Lav weet de reden wel ga ik hier niet rond spammen )
maar mijn aanstaande Huwelijk hielp mij uit deze burnout..![]()
zo klopt ie weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een schijnhuwelijk al niet kan bewerkstelligen.
De kinderen mogen ook mee en aangezien BNW haar kindje is gaan wij gezellig met z'n allen mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
zo klopt ie weer.
Jullie moeten het straks ff met een modje minder doen huwelijksreis enzo.
Op de bruiloft, inderdaad blaadjes jij staat op de nominatie als getuige voor Lavenderr.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De kinderen mogen ook mee en aangezien BNW haar kindje is gaan wij gezellig met z'n allen mee.
Oh, zijn die 4 dagen vrij nu alweer om? Jemig wat gaat dat hardquote:Op donderdag 12 september 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh all.![]()
2 nachtdiensten nu en dan maandag 1400 uur pas weer.
Jij lekker aan het werk?
Jeetje, het is allemaal al in kannen en kruiken zie ik .quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Op de bruiloft, inderdaad blaadjes jij staat op de nominatie als getuige voor Lavenderr.
Tribalwars word bruidsjonker.
En zoetwaterzonnebaars die van mij... moet m nog ff vragen
tuurlijk mogen jullie op de bruiloft zijn alleen huwelijksreis die is voor ons 2.
en jullie mogen logeren bij lambiekje
Nee de helft is voorbij. Nu 2 werken en dan weer 2 vrij. Ik doelde eigenlijk op 4 vrij in 1 week.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, zijn die 4 dagen vrij nu alweer om? Jemig wat gaat dat hard![]()
Ja, lekker bezig
Ja, we zouden er een groepsgebeuren van makenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De kinderen mogen ook mee en aangezien BNW haar kindje is gaan wij gezellig met z'n allen mee.
Met z'n allen op 1 hotelkamer vanaf de dag dat het huwelijk beklonken is.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, we zouden er een groepsgebeuren van maken
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met z'n allen op 1 hotelkamer vanaf de dag dat het huwelijk beklonken is.
Tja maar L vindt dat leuk en aangezien jij na het ja woord niks meer te vertellen hebt zul je je er bij neer moeten leggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]hoo wacht ff...
Dat soort dingen lijkt me toch iets voor achter gesloten deuren.
plus sommige mensen zijn me toch iets te handig met camera's en zo...
das ook wel beetje zo..quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja maar L vindt dat leuk en aangezien jij na het ja woord niks meer te vertellen hebt zul je je er bij neer moeten leggen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
das ook wel beetje zo..
Lavenderr heeft de hotpants aan in huis![]()
Helpt de zalf al?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje verkouden.
En geen zin meer om te werken.
Jammer, maar zal misschien even duren voor het aanslaat.quote:
Hoe duur was hij?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, maar zal misschien even duren voor het aanslaat.
De IcePower heeft wel goed geholpen, de spierpijn is een stuk minder.
Gelukkig maar, want als ik lees wat er allemaal geplanned wordt op hotelkamers enzo zal ik die tube icepowergel hard nodig hebben
how meid... jij kan ingrijpen he...quote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, maar zal misschien even duren voor het aanslaat.
De IcePower heeft wel goed geholpen, de spierpijn is een stuk minder.
Gelukkig maar, want als ik lees wat er allemaal geplanned wordt op hotelkamers enzo zal ik die tube icepowergel hard nodig hebben
Hoezo niet? Gewoon gezellig monopoly spelen. Wat maakt die camera dan uit?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
how meid... jij kan ingrijpen he...
bedoel je weet wel stropdas aan de deur klink...
zoals blaadjes al zei jou keuze
maar huwelijks nacht hoor je met zijn 2e door te brengen he.. niet 5 man en 3 snorrende video camera's.
Monopoly. Bazenspel!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon gezellig monopoly spelen. Wat maakt die camera dan uit?
Of wist je niet dat L een geheel onthouder is?
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon gezellig monopoly spelen. Wat maakt die camera dan uit?
Of wist je niet dat L een geheel onthouder is?
onze huwelijks nacht... en dan monopoly... kan dat niet ehm een andere dag schatje liefjequote:Op donderdag 12 september 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Monopoly. Bazenspel!
Heb nog een oud spel, al eens gepost op MLN.
Even zoeken.
Ow gaaf! Is het nog compleet?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
MLN / (Oude) Bordspellen die je vroeger speelde
voilá
Ja, helemaal compleet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow gaaf! Is het nog compleet?
niks van gelogen tochquote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dat bordspel nog jonger dan ik is
Oh dan weet ik het niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zit er maar een paar jaartjes naast
idd, van 54 niet 54 jaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zit er maar een paar jaartjes naast
Tja de tijd gaat steeds sneller he naarmate je ouder wordt. Zeggen ze...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word hier met de minuut ouder
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoooooooo eeehmmm
Lavenderr is een jonge godin.![]()
Hier op BNW iig wel whehehehequote:Op donderdag 12 september 2013 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja de tijd gaat steeds sneller he naarmate je ouder wordt. Zeggen ze...
Hoe lang ben jij al mod?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier op BNW iig wel whehehehe
Nog even en je hebt sinterklaas ingehaald.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier op BNW iig wel whehehehe
Zal maar een baard kweken dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog even en je hebt sinterklaas ingehaald.
Ik probeer het wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal maar een baard kweken dan.
Stoppelbaardje vind ik wel leuk staan altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik probeer het wel.
Ik heb nu zo'n heel lief sikje, maar er komt niet meer bij.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stoppelbaardje vind ik wel leuk staan altijd.
Bij een man dan he
nope lav is jaartje ouderquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:29 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het trouwens nog niet verteld maar kan het nu wel doen. Ik ga dinsdag trouwen.
Nog voor dat GTA uit komt niet zo handig ingepland blaadjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:29 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het trouwens nog niet verteld maar kan het nu wel doen. Ik ga dinsdag trouwen.
Wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:29 schreef Blaadjes het volgende:
3 mannen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat?![]()
Wat leuk zeg!
Vertel eens wat over de gelukkige bruid .
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3 mannen.
Ja ja en ja
[ afbeelding ]
dus vanaf dinsdag heb jij helemaal geen leven meer..quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3 mannen.
Ja ja en ja
[ afbeelding ]
Oh je trouwt met een game. Hoop dat het een gelukkig huwelijk wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
3 mannen.
Ja ja en ja
[ afbeelding ]
Klopt, niks in te brengen. diensten van 14 tot 22 uur en dan verplicht spelen de hele nacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus vanaf dinsdag heb jij helemaal geen leven meer..
Waarschijnlijk groeien we na een poosje wel wat uit elkaar hoor. En natuurlijk kom ik jou ook nog wel even gedag zeggen zo nu en dan als het mag van ze. Ze zijn nogal jaloers en bezitterig...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je trouwt met een game. Hoop dat het een gelukkig huwelijk wordt![]()
Oh damn, gaan jullie natuurlijk allemaal gamen en laten jullie me hier in de steek
nope ik niet...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh damn, gaan jullie natuurlijk allemaal gamen en laten jullie me hier in de steek
Ik heb echt een mega probleem.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
overstappen op tennis. Alles in 1.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt een mega probleem.
GTA en FIFA die gelijk bijna uitkomen wat moet ik nu.
het zijn er idd wel uit als een 3 tal assholes..quote:Op donderdag 12 september 2013 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk groeien we na een poosje wel wat uit elkaar hoor. En natuurlijk kom ik jou ook nog wel even gedag zeggen zo nu en dan als het mag van ze. Ze zijn nogal jaloers en bezitterig...
huhquote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
overstappen op tennis. Alles in 1.
Ik wil gewoon een poosje van ze profiteren. Vind ze ook wel leuk hoor maar ja alles wordt saai op den duur.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
het zijn er idd wel uit als een 3 tal assholes..
maar goed, als ze je gelukkig maken... staat de liefde niks in de weg..
btw.. je gaat trouwen maar je voorziet nu al een scheiding... das niet goed he
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een poosje van ze profiteren. Vind ze ook wel leuk hoor maar ja alles wordt saai op den duur.
Vertel het ze maar niet aub.
GTA onlinequote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]zwijg als het graf, btw dat gebeurt ook met me als ze er achter komen gok ik.
Ik ben niet zo van de singel player..
zit liever met vrienden op de bank potje smash bross mario kart fifa guitar hero te spelen.
nu ook dansmatjes XD vanaaf ff met een vriendin doen, ff kijken of echt zo is dat meisjes die super goed kunnen dansen ook erg goed zijn op zo'n matje
Is het wat ja, zo'n Oppo? Wil daar ook voor gaan als mijn huidige telefoon het begeeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
welk merk is dat?
[ afbeelding ]
heb zelf een OPPO find 5 .... most awesome phone ever
owh yeah quad core hd beeld hd camera 10 MP titanium behuizing 16 gb geheugen etc etc zoek specs maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het wat ja, zo'n Oppo? Wil daar ook voor gaan als mijn huidige telefoon het begeeft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
welk merk is dat?
[ afbeelding ]
heb zelf een OPPO find 5 .... most awesome phone ever
hmm ken ik niet ... mijn work phone is een Huawei ook top simpel toestel voor weinig tussen de 120 en 150 euro.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Jiayu G3T
Heb te weinig geld voor een G4 en een Oppo.
Zat nog te kijken voor een Iocean 7 maar ga toch voor jiayu denk ik.
Echt een BNW drankjequote:The official LifeInvader page for fans of America’s #1 soft drink, Sprunk!
Bursting with 800 calories of glucose, fructose, guarana, caffeine, pesticides, benzene and just enough chemicals for you to forget the pain – nothing beats a belly full of bubbly Sprunk.
Stalk us here on LifeInvader for the chance to get Sprunked on with a free can at participating retailers.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
pesticides en benzeen...ja, dat lusten we wel hier
super..quote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik kook. Maar gebruik wel andere ingrediënten als je het goed vindt
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is het uit ofzo met je huidige vriendin?
shit happens eigen schuld dikke bult.quote:
Time to wake up!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
shit happens eigen schuld dikke bult.
mat lavje ga ik alle foutjes rechtzetten
dus als ik met lavje ga trouwen word ik gedroned?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Time to wake up!
[ afbeelding ]
Hey Oompa, jij hierquote:Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef oompaloompa het volgende:
Als jullie nou eens wat vragenlijsten invullen kijk ik wel of jullie compatibel zijn
nazwetend van het sporten en wachten tot robinson begintquote:
Ik wacht op Eastenders.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nazwetend van het sporten en wachten tot robinson begint
eigenlijk moet ik werken maar ik heb geen zin
Bestaat dat nog?quote:
Ja, dat bestaat nog steeds en ik denk dat als we dood en begraven zijn het nog steeds doorgaatquote:Op donderdag 12 september 2013 20:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Hoe oud ben je eigenlijk Lavenderr, of in welke generatiereeks val je?
Vind het moeilijk bij je in te schatten maar onder dwang heb ik wel een vermoeden
mijn generatie dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat nog steeds en ik denk dat als we dood en begraven zijn het nog steeds doorgaat
Oh, jouw generatie .
Kijk jij ook eastenders?quote:
Iemand heeft het advies in de 9-11 thread gevolgd en doet een replicatiepoging.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef theguyver het volgende:
er vliegt een klein eenmotorig vliegtuigje boven mijn huis ...
dudes?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Iemand heeft het advies in de 9-11 thread gevolgd en doet een replicatiepoging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
arme theguyver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |