Klopt, maar die halen het vaak niet in kwaliteit en lengte. Tevens gebruiken die nog vaker ouder materiaalquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Terechte klacht. Gelukkig zijn er op youtube talloze andere failcompilaties.
quote:TwisterNederland
20 June
Sorry for not telling everyone what's going on and why there's no new compilation. The main reason: I don't have any time left to make one. Second reason: Things aren't going as planned around here which I need to fix first.
Hopefully the next compilation will be online soon. But I won't garantee anything.
https://www.facebook.com/TwisterNederland/posts/566504403402557
Dit, waar is deze manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, maar die halen het vaak niet in kwaliteit en lengte. Tevens gebruiken die nog vaker ouder materiaal
Vergeet niet de vaak zo ongelooflijk goede kwalitiet van die filmpjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Jmsls het volgende:
Mensen die altijd van die fucking lange fail/win-compilaties laten zien die na drie minuten al saai worden.En dan klikken ze er nog één aan...
dat ligt meer aan jou dan aan onsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
Nooit van gehoord.
Derhalve klacht afgewezen.
Volgende!
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Hiervoor stof ik mijn account voor af.
Ja, sorry TS. Ik heb het op het moment erg druk. Verder kan ik het even niet opbrengen om na een lange dag nog bezig te gaan met een compilatie. Mijn vrije tijd is me ook wat waard en op het moment gaat het niet in het leven zoals ik zou willen. Een combinatie van dit kost me net wat teveel tijd en moeite om op het moment verder te gaan.
Maar wees niet getreurd. Ik kom ooit terug, waarschijnlijk binnen een maand. Het is ook voor het eerst in 4 jaar dat ik een paar maand ertussen uit ben.
Keihard die batterijen opladen en na die tijd nog harder terugkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Ja, sorry TS. Ik heb het op het moment erg druk. Verder kan ik het even niet opbrengen om na een lange dag nog bezig te gaan met een compilatie. Mijn vrije tijd is me ook wat waard en op het moment gaat het niet in het leven zoals ik zou willen. Een combinatie van dit kost me net wat teveel tijd en moeite om op het moment verder te gaan.
Maar wees niet getreurd. Ik kom ooit terug, waarschijnlijk binnen een maand. Het is ook voor het eerst in 4 jaar dat ik een paar maand ertussen uit ben.
je compis zijn tof maar je leven moet er niet onder lijden natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Lol whutquote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondertussen vermaak ik mij met Straatveger Simulator 2011
Speel op dit moment Utility Vehicle Simulator, is Straatveger Simulator net zo'n dijk van een game?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondertussen vermaak ik mij met Straatveger Simulator 2011
holy shit wat een bazenspelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit niet spelen
[ afbeelding ]
Zieke LAN-parties gehad dit weekend
Kijk deze danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
holy shit wat een bazenspel
Bijna net zo vet als 18 wheels of steel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |