Klopt, maar die halen het vaak niet in kwaliteit en lengte. Tevens gebruiken die nog vaker ouder materiaalquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Terechte klacht. Gelukkig zijn er op youtube talloze andere failcompilaties.
quote:TwisterNederland
20 June
Sorry for not telling everyone what's going on and why there's no new compilation. The main reason: I don't have any time left to make one. Second reason: Things aren't going as planned around here which I need to fix first.
Hopefully the next compilation will be online soon. But I won't garantee anything.
https://www.facebook.com/TwisterNederland/posts/566504403402557
Dit, waar is deze manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, maar die halen het vaak niet in kwaliteit en lengte. Tevens gebruiken die nog vaker ouder materiaal
Vergeet niet de vaak zo ongelooflijk goede kwalitiet van die filmpjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Jmsls het volgende:
Mensen die altijd van die fucking lange fail/win-compilaties laten zien die na drie minuten al saai worden.En dan klikken ze er nog één aan...
dat ligt meer aan jou dan aan onsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
Nooit van gehoord.
Derhalve klacht afgewezen.
Volgende!
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Hiervoor stof ik mijn account voor af.
Ja, sorry TS. Ik heb het op het moment erg druk. Verder kan ik het even niet opbrengen om na een lange dag nog bezig te gaan met een compilatie. Mijn vrije tijd is me ook wat waard en op het moment gaat het niet in het leven zoals ik zou willen. Een combinatie van dit kost me net wat teveel tijd en moeite om op het moment verder te gaan.
Maar wees niet getreurd. Ik kom ooit terug, waarschijnlijk binnen een maand. Het is ook voor het eerst in 4 jaar dat ik een paar maand ertussen uit ben.
Keihard die batterijen opladen en na die tijd nog harder terugkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Ja, sorry TS. Ik heb het op het moment erg druk. Verder kan ik het even niet opbrengen om na een lange dag nog bezig te gaan met een compilatie. Mijn vrije tijd is me ook wat waard en op het moment gaat het niet in het leven zoals ik zou willen. Een combinatie van dit kost me net wat teveel tijd en moeite om op het moment verder te gaan.
Maar wees niet getreurd. Ik kom ooit terug, waarschijnlijk binnen een maand. Het is ook voor het eerst in 4 jaar dat ik een paar maand ertussen uit ben.
je compis zijn tof maar je leven moet er niet onder lijden natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Lol whutquote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondertussen vermaak ik mij met Straatveger Simulator 2011
Speel op dit moment Utility Vehicle Simulator, is Straatveger Simulator net zo'n dijk van een game?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondertussen vermaak ik mij met Straatveger Simulator 2011
holy shit wat een bazenspelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit niet spelen
[ afbeelding ]
Zieke LAN-parties gehad dit weekend
Kijk deze danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
holy shit wat een bazenspel
Bijna net zo vet als 18 wheels of steel
je vergeet overbodig commetaar, ouwe meuk en reclame elke 15 minuten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:34 schreef Jivis het volgende:
Je kunt ook gewoon Funny Video's gaan kijken op SBS, dan krijg je Hans Kraay jr. er nog gratis bij ook.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Of Train Simulator
Wejow, deze boii heeft gewoon een FOK! accountquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
je vergeet overbodig commetaar, ouwe meuk en reclame elke 15 minuten.
Volgens mij gaat dat om youtubequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef bulldogking123 het volgende:
TwisterNL mag volgens mij niet meer uploaden?
Tuurlijk wel, als het op de ene plek niet meer kan dan gewoon op een andere plek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef bulldogking123 het volgende:
TwisterNL mag volgens mij niet meer uploaden?
Daar ga ik wel vanuit. Bepaalde dingen duren altijd even.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]De legende in het topic
Goed, begrijpelijk allemaal en ik hoop dat het allemaal ten positieve voor je veranderen zal en de hele wereld snel weer van je prachtcompilaties genieten mag!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit niet spelen
[ afbeelding ]
Iemand met smaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit niet spelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit niet spelen
[ afbeelding ]
quote:TwisterNederland · 43,732 like this.
27 minutes ago ·
I think there will be a compilation this week. Stay tuned
https://www.facebook.com/TwisterNederland/posts/584732488246415
quote:
Dat scheelt al wat jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die likes zijn betreft zijn pagina
quote:TwisterNederland
I think there will be a compilation this week. Stay tuned
Vind ik niet meer leuk · · Delen · 20317 · 32 minuten geleden ·
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)atie_zomer_2013.html
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Als Twister een vrouw was was ik nu getrouwd.
Je kent me niet eens. Wie weet ben ik wel de grootste klootzak op aarde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Als Twister een vrouw was was ik nu getrouwd.
Je filmpjes geven je waarschijnlijk een soort in marriage status apartequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Wie weet ben ik wel de grootste klootzak op aarde.
Ik zie jou als een onbereikbare droom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Twister hoeveel geld maak je met je video's?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vrouwquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie jou als een onbereikbare droom.
Zo'n meid met lange blonde haren, bounty eilandje, diepblauwe zee. Hmmmmmm.
Twister
Ik zal het zo zeggen. Rijk word je er niet van maar voor student is het prima te doen. Op het moment gaat het ff wat minder want ik was er ff tussenuit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Twister hoeveel geld maak je met je video's?
Niet terugkrabbelen hmmmmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vrouw
[..]
mooi om te horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef Rijssi het volgende:
Wel weer kostelijk vermaak, die laatste compilatie
Hoiquote:
quote:
Dan vraag ik me af waarom zij wel op YT mogen blijven en onze TNL wordt verbannen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Beavis het volgende:
Doe mij FailArmy maar. Lekker wekelijks een filmpje en net zo goed, zo niet beter, dan TwisterNL.
Vroeger was TwisterNL leuk maar zodra je niet meer (of veel minder) actief bent, wordt je heel snel ingehaald door de concurrentie. Nu denk ik dus dat hij de wekelijkse filmpjes van FailArmy verkort naar een maandelijkse filmpje van hemzelf en dat zullen wij snel genoeg zien
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
TwisterNederland in levende lijve op FOK!
hier moet ik gepost hebben![]()
niets dan hulde voor deze man
Deze dan:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Of Train Simulator
Ik had het de laatste tijd even wat drukker. Dus ja, geen tijd meer voor compilaties. Failarmy wordt gerund door een bedrijf (ze adverteren via het Failarmy kanaal dus makkelijk op te zoeken) en hebben dus veel meer mankracht, tijd en geld beschikbaar. Voor hun is wekelijks mogelijk. Ik heb er de tijd niet voor (buiten het feit dat ik de compilaties voor nop doe en er toch brood op de plank moet komen).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Beavis het volgende:
Doe mij FailArmy maar. Lekker wekelijks een filmpje en net zo goed, zo niet beter, dan TwisterNL.
Vroeger was TwisterNL leuk maar zodra je niet meer (of veel minder) actief bent, wordt je heel snel ingehaald door de concurrentie. Nu denk ik dus dat hij de wekelijkse filmpjes van FailArmy verkort naar een maandelijkse filmpje van hemzelf en dat zullen wij snel genoeg zien
Interessante vraag waar ik het antwoord op weet!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom zij wel op YT mogen blijven en onze TNL wordt verbannen.
Deze mannetje is een levende legendequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik had het de laatste tijd even wat drukker. Dus ja, geen tijd meer voor compilaties. Failarmy wordt gerund door een bedrijf (ze adverteren via het Failarmy kanaal dus makkelijk op te zoeken) en hebben dus veel meer mankracht, tijd en geld beschikbaar. Voor hun is wekelijks mogelijk. Ik heb er de tijd niet voor (buiten het feit dat ik de compilaties voor nop doe en er toch brood op de plank moet komen).
De suggestie dat ik die compilaties van failarmy inkort is onzin. ik zoek alles zelf bij elkaar en anders valt de failarmy logo wel op. Ik heb zelf meestal meer video's dan failarmy (alleen niet opgerekt tot 10-20 seconden per video dus qua lengte zie je het niet terug).
Het bij elkaar zoeken kost veel tijd (zeker nu youtube de search functie verkracht heeft). Krijg af en toe wel hulp hier en daar, maar grootste gedeelte is toch eigen werk. Dus als ik weg val gebeurt er niks aan.
Ik vind mezelf nog steeds de beste. Zij zitten met bepaalde restricties welke ik niet heb. Maar dat leg ik later deze post nog wel uit.
[..]
Interessante vraag waar ik het antwoord op weet!!
Youtube is een plaats geworden van het grote geld en commercie. Verschillende kanalen leven van het inkomen via youtube. Failarmy is een van die kanalen (op het moment nog verliesgevend heb ik me laten vertellen). Ze zijn aangesloten bij een van de grotere netwerken (fullscreen). En als iets commercieel gaat is het de bedoeling de concurrentie uit te moorden (later daarover meer).
Failarmy werd eerst gerund door een Duitser (hij schijnt het nog steeds te doen maar nu in opdracht van). Zijn resultaten waren wisselend voordat het overgenomen werd door hun (gezien de kijkers bij mij vs hem). Het was toch wel enigszins bekend bij het grotere publiek met af en toe een succes. Zo waren er nog wel meer kanalen met wisselend succes. Allen zijn op het moment verwijderd.
Nu weer terug. Het bedrijf handelt in youtube video's. Lees: het kopen van rechten van viral (fail) video's. Het bedrijf achter Failarmy koopt deze rechten op gebruikt deze voor de compilaties en aanhangende kanalen. Iedereen welke deze video dan gebruikt krijgt of advertenties op de betreffende compilatie of het wordt verwijderd. Dan staat er "Deze video is verwijderd na een klacht van fullscreen2 oid".
Mocht je fanbase groot genoeg zijn dan word de video verwijderd samen met je kanaal. Elke vorm van concurrentie wordt zo in de kiem gesmoord. Dat is dan ook de reden waarom ik niet meer op youtube kan zijn.
Ik heb geen blik met geld, geen mankracht om achter al die video's aan te gaan en ze op te kopen. Nu zit ik op dailymotion en dumpert en dat bevalt me ook prima. Zolang ik maar bekend ben in Nederland is dat meer dan genoeg. Op deze manier kan ik de video's gebruiken welke ik wil en kan iedereen de fail compilaties zoals ze bedoeld zijn. Zoveel mogelijk achter elkaar, elke maand weer.
Tering, dat commerciële gedoe is dan nog erger dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Interessante vraag waar ik het antwoord op weet!!
Youtube is een plaats geworden van het grote geld en commercie. Verschillende kanalen leven van het inkomen via youtube. Failarmy is een van die kanalen (op het moment nog verliesgevend heb ik me laten vertellen). Ze zijn aangesloten bij een van de grotere netwerken (fullscreen). En als iets commercieel gaat is het de bedoeling de concurrentie uit te moorden (later daarover meer).
Failarmy werd eerst gerund door een Duitser (hij schijnt het nog steeds te doen maar nu in opdracht van). Zijn resultaten waren wisselend voordat het overgenomen werd door hun (gezien de kijkers bij mij vs hem). Het was toch wel enigszins bekend bij het grotere publiek met af en toe een succes. Zo waren er nog wel meer kanalen met wisselend succes. Allen zijn op het moment verwijderd.
Nu weer terug. Het bedrijf handelt in youtube video's. Lees: het kopen van rechten van viral (fail) video's. Het bedrijf achter Failarmy koopt deze rechten op gebruikt deze voor de compilaties en aanhangende kanalen. Iedereen welke deze video dan gebruikt krijgt of advertenties op de betreffende compilatie of het wordt verwijderd. Dan staat er "Deze video is verwijderd na een klacht van fullscreen2 oid".
Mocht je fanbase groot genoeg zijn dan word de video verwijderd samen met je kanaal. Elke vorm van concurrentie wordt zo in de kiem gesmoord. Dat is dan ook de reden waarom ik niet meer op youtube kan zijn.
Ik heb geen blik met geld, geen mankracht om achter al die video's aan te gaan en ze op te kopen. Nu zit ik op dailymotion en dumpert en dat bevalt me ook prima. Zolang ik maar bekend ben in Nederland is dat meer dan genoeg. Op deze manier kan ik de video's gebruiken welke ik wil en kan iedereen de fail compilaties zoals ze bedoeld zijn. Zoveel mogelijk achter elkaar, elke maand weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |