Ik ben door de Hoge Vucht en de HB gereden. Was niet de enigequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik reed om 6:45 uur over de Backer en ruebweg en toen had de politie de boel nèt afgesloten. Was toen al een chaos
Ik hoorde dat een dronken shauffeur een agent heeft aangeredenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben door de Hoge Vucht en de HB gereden. Was niet de enige.
Vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Waarom is er op dit soort festivals altijd bijna alleen maar van die pannekoekenhouse.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:09 schreef Nucky het volgende:
Wat een fucking goed feestje op de markt gisteren
ja belagelijk duur op sommige plaatsenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Waarom is er op dit soort festivals altijd bijna alleen maar van die pannekoekenhouse.
En 2,30 voor pils![]()
Ja geld. Niet op gelet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja belagelijk duur op sommige plaatsen
Er is veel meer gebeurd maar ik laat het verder gaan anders is je hele weekend weer verpest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:40 schreef AMangold het volgende:
Ik hoorde dat een dronken shauffeur een agent heeft aangereden
Ah, ik win. Mooi.quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef JDude het volgende:
Kijken jullie allemaal nog even naar post nr. 49 van dit topic trouwens? De respons is tot op heden bedroevend.
Ik pass, kom net kijkenquote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef JDude het volgende:
Kijken jullie allemaal nog even naar post nr. 49 van dit topic trouwens? De respons is tot op heden bedroevend.
haha, slechtquote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Welke bredatopiquer werkte bij een tuincentrum ? Die vraag mis ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |