Doe 1 setje overhand, 1 setje onderhand, 1 setje mixed.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom je BOR mixed grip zou doen, maar we zitten natuurlijk in de Gym.
Lekker hoorrrr,quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
kweenie man, had eerst zon meetlint van de praxis zon gratis papieren en die was vandaag te klein dus tel maar uit
klinkt egt als een sicke workout vertel me meerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe 1 setje overhand, 1 setje onderhand, 1 setje mixed.
Met een max van 50 kg.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
kweenie man, had eerst zon meetlint van de praxis zon gratis papieren en die was vandaag te klein dus tel maar uit
shit ik kan ook nergens anoniem blijvenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
dit is no1ukno
mirin facial aesthetics
ETHA GESPOTTTTquote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ik word qua facial aesthetics vaak vergeleken met Brad Pitt.
Hoi, iedereen ik ben McNulty.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
dit is no1ukno
mirin facial aesthetics
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef no1uknow het volgende:
9/11 de dag dat de TWINTOWERS de TLOSETOWERS werden ghehehehe snapje
nou enquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef no1uknow het volgende:
zeitgeistdie film is al zo hard debunked net broscience gek ok
dat laatste is dan ook gewoon waarquote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
nou en![]()
laat mij lekker geloven dat het een inside job was en de schuld van de joden
Joden maken money heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef no1uknow het volgende:
m'n huisgenoot is joods die doet ook altijd alles fout hier in deze osso er staat gvd zelfs een zevenarmige kandelaar in de woonkamer kkrjoden
doe stiekem varkensvlees door zn etenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef no1uknow het volgende:
m'n huisgenoot is joods die doet ook altijd alles fout hier in deze osso er staat gvd zelfs een zevenarmige kandelaar in de woonkamer kkrjoden
ja maar ook te gierig om te delen snapjequote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Joden maken money heb ik me laten vertellen.
dat eet 'ie gewoon, is verder niet religieus maar een jood blijft een joodquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
doe stiekem varkensvlees door zn eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |