Daardoor is de VS al uit de crisis en zitten wij er nog inquote:Op woensdag 11 september 2013 01:16 schreef MrSweets het volgende:
Wat ook echt fkdup is he $550 kost die C in europa ..... 599 euro LOL
550 dollar is 414 eurotjes, dat is nog wel te doen.
Ja precies nu snap ik het wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Daardoor is de VS al uit de crisis en zitten wij er nog in
Heb ik net zelf ook gedaan en ja, vanuit een iCloud-backup worden ook je apps teruggezet. Je moet dan wel bij de installatiewizard kiezen om te herstellen vanuit een iCloud-backup.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:10 schreef CoExist het volgende:
Enfin, de proef op de som genomen en mijn iPhone 4S draait nu iOS 7 GM
Heb wel al mijn contacten e.d. terug maar mis al mijn Apps. Ik heb uiteraard een back-up gemaakt in iTunes en in iCloud. Echter herkent iTunes 11.05.5. mijn iPhone niet meer en heb ik iTunes 11.1 nodig. Kunnen mijn Apps worden terug gezet op mijn iPhone van uit de iCloud?
Vergeet niet dat die $550 zonder salestax is dus er komt nog wel wat bij. Alsnog goedkoper, daar niet van.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:16 schreef MrSweets het volgende:
Van die 10 miljard is zeker 1 miljard belastinggeld. Omdat NSA backdoors wilt en toegang tot alle diensten en data van MS' gebruikers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neejoh, die 10 miljard aan research die ze er doorjagen gaat op aan koffiede NT kernel hebben ze niet zelf gemaakt. Lekker kinderachtig weer.
Dat is om eigen import te ontmoedigen volgens mij. Plus de leverancier verdient er nogeens flink op.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:16 schreef MrSweets het volgende:
OA Dave Cutlerquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een aantal ontwikkelaars van het eerste uur was afkomstig van het team dat voor Digital Equipment Corporation aan hun VMS-besturingssysteem had gewerkt. Sommige aspecten van VMS zijn in Windows NT nog enigszins te herkennen. Er werd dan ook gegrapt dat de afkorting WNT per letter net één verder in het alfabet stond dan VMS.
Jij snapt het concept van een camera in je telefoon niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sneller, betere camera, vingerafdrukscanner..
Het is een mooie update, maar niet eentje die ik per se moet hebben. De camera zal ongetwijfeld beter zijn dan de camera van de iPhone 5, maar komt niet in de buurt van wat ik met de Sony QX100 op mijn iPhone kan krijgen. Dan stop ik m'n geld liever hierin:
[ afbeelding ]
En koop ik de iPhone 5S wel als hij voor minder op marktplaats terecht komt.
Ik denk dat het een primeur is, maar ik ben het met al jouw bovenstaande punten volledig eens.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:44 schreef very het volgende:
Paar dingen hoor:
1) Die prijzen van de iPhone 5C
2) De iPhone 5 er compleet uithalen vind ik ook een rare zet, al begrijp ik het wel gezien de prijs van de iPhone 5C.
3) 16GB nog steeds? Waarom niet eens een keer beginnen met 32GB?
Vind dat tegenwoordig, ondanks het hele cloud gedoe, echt armoedig.
4) Ik vind die metalen ring om de home knop niet mooi, maar een beetje goedkoop ogend.
Ik ben ook erg benieuwd hoe lang het duurt om met die scanner te unlocken, vooral aangezien o.a. tweakers met hun hands-on die ontgrendelmethode niet mochten proberen
5) Ook vind ik het erg jammer dat er geen totaal zwarte iPhone meer is. Temeer vanwege die cheap uitziende ring.
6) De 5 iWork apps: waarom zijn die app-icons niet in IOS7 stijl?
7) Die chubby die de iPhones aankondigt; het kwam de hele tijd op mij over alsof hij zelf ook veel moeite had om enthousiast over te komen. Het zag er een beetje ongemakkelijk uit. Het publiek bleef bij een hoop aankondigingen dan ook redelijk stil (en terecht).
8) John Ive is een geniale ontwerper, maar ik begin een beetje jeuk te krijgen van zijn rol in promotie-filmpjes.
9) En is het nou echt zo ontzettend moeilijk om de batterijduur een flinke upgrade te geven? dat is wat veel mensen het liefst zouden zien in hun nieuwe telefoon. Ik weet dat het praktisch een laptop is op zakformaat, en dat het logisch is dat zo'n batterij het zwaar krijgt, maar toch.
Ik vind die 5S verder zo op het eerste gezicht een prima toestel, maar wederom is het weer geen upgrade waar je mee wordt weggeblazen. Ik had stiekem toch gehoopt op een f2.0 camera en een betere frontcam. Ook de geruchten over een nieuw scherm waren erg welkom, en ik vond het wel tijd om de 8GB versie eindelijk eens te vervangen met een 16GB, 16GB met 32GB enzovoorts.
Jawel hoor. Wat jij niet snapt, is dat zo'n extra lens voor serieuzere foto's nog altijd veel minder moeite is om mee te nemen dan een dedicated camera.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij snapt het concept van een camera in je telefoon niet.
Stop die 400 euro aub in een goede standalone.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sneller, betere camera, vingerafdrukscanner..
Het is een mooie update, maar niet eentje die ik per se moet hebben. De camera zal ongetwijfeld beter zijn dan de camera van de iPhone 5, maar komt niet in de buurt van wat ik met de Sony QX100 op mijn iPhone kan krijgen. Dan stop ik m'n geld liever hierin:
[ afbeelding ]
En koop ik de iPhone 5S wel als hij voor minder op marktplaats terecht komt.
Dezelfde combinatie van sensor en lens in een standalone camera kost 700 euro.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Stop die 400 euro aubb in een goede standalone.
Kan best. Maar daar kun je meer mee dan dit ding. Je kunt niet eens de basic-instellingen wijzigen zoals de sluitertijd of apature. Daarbij is het nog een heel gestuntel eer je daadwerkelijk een foto kunt maken.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dezelfde combinatie van sensor en lens in een standalone camera kost 700 euro.
Ik snap heel goed dat je die extra lens na een paar weken nadat je hem gekocht hebt niet altijd bij je zal hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat jij niet snapt, is dat zo'n extra lens voor serieuzere foto's nog altijd veel minder moeite is om mee te nemen dan een dedicated camera.
Voor de momenten dat ik de lens niet gebruik, heeft de iPhone 5 nog steeds een van de betere camera's op de markt.
Om maar te zwijgen van het feit dat je een PC erin hebt zitten qua functionaliteit.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan best. Maar daar kun je meer mee dan dit ding. Je kunt niet eens de basic-instellingen wijzigen zoals de sluitertijd of apature. Daarbij is het nog een heel gestuntel eer je daadwerkelijk een foto kunt maken.
http://www.theonion.com/a(...)t-launch-even,33814/quote:Apple Unveils Panicked Man With No Ideas
CUPERTINO, CA—At a highly anticipated press event at its Silicon Valley headquarters Tuesday afternoon, tech giant Apple officially unveiled to the public a panicked and completely idea-free man.
The white, ultrathin man, who exhibited such features as artificial excitement, a fully quavering voice, and what appeared to be a near total lack of inspiration, was put on full display for thousands of shareholders, industry insiders, reporters, and fans today in what Apple hopes will be a game-changer for the multinational corporation.
“This is the future of Apple,” announced the lightweight, 75-inch desperate man while being presented on stage. “We are indeed staking our company’s reputation on what you see here on this stage. And as always with Apple, you are getting a glimpse of the entire tech industry’s future today.”
“Our customers expect the best products from Apple, and that is what we will continue to deliver,” continued the feckless man, offering a tedious, innovation-free display and a high rate of perspiration.
Experts told reporters the success or failure of the hapless, perplexed man will have an enormous impact on Apple’s profits and revenues for the foreseeable future. The completely ineffectual male human, reportedly priced at roughly $4.17 million per year, is also expected to both shape and inform all Apple products and their design for years to come.
However, early reports suggest that a majority of the event’s attendees were unimpressed by the panicked man, with critics complaining that the creatively bankrupt individual is “largely useless” and a stark departure from the company’s visionary and industry-leading ethos.
“In terms of reliability, functionality, performance, and overall quality, I’m very underwhelmed by what Apple put out today,” said TechCrunch blogger Daniel Keison, noting that the utterly uninspiring man was noticeably lower-end, lagged considerably, and came equipped with little to no vision. “Apple had set the bar really high in the past, and I can’t say they’re living up to that.”
“Maybe our expectations for them have just become unrealistic at this point,” Keison said of Apple, which also unveiled a line of other lower-quality panicked men during the event. “But frankly, what the company showed us today is not really very different from what other tech companies have shown us.”
Industry sources reported that while many loyal Apple customers were largely unenthusiastic about the panicked man, they remained quite happy with the previous model, discontinued in 2011.
Wat een onzin, je kan toch best een telefoon op zak willen die gewoon een goede kwaliteit foto's kan maken.. waardoor je niet altijd je dslr oid nodig hebt om de hobby 'fotografie' te beoefenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van het feit dat je een PC erin hebt zitten qua functionaliteit.
Camera is fotografie, telefooncamera is gemak.
Onzinquote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van het feit dat je een PC erin hebt zitten qua functionaliteit.
Camera is fotografie, telefooncamera is gemak.
maakt toch geen klap uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Even een vraag: De Iphone 5 gaat nu uit de handel, als je een leasecontract hebt kun je hem aan het eind van de periode overkopen voor een bepaald percentage van de dagwaarde. Hoe wordt die dagwaarde bepaald als de telefoon niet meer verkocht wordt?
Zucht.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Tuurlijk wordt die telefoon nog verkocht.
De iphone 4 kun je toch ook nog steeds kopen. Zelfs de iphone 3gs is bij sommige winkels te koop.
Vind hem wel mooi, voor een plastic telefoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
De 5C. Wat een lillik ding.
[ afbeelding ]
En ik las ergens geruchten dat hetzelfde geldt voor KPN.quote:Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5
10-09-2013
Vodafone klanten met een iPhone 5 én een RED-abonnement kunnen vanaf 18 september gebruik gaan maken van het 4G-netwerk. Na de iOS 7 update is het razendsnelle netwerk ook voor hen toegankelijk in het grootste gedeelte van Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Maastricht en de stad Utrecht. Daarmee is Vodafone de eerste telecomaanbieder van Nederland die tegemoet komt aan de wens van Apple-gebruikers om de mogelijkheden van 4G te benutten. iPhone 5 bezitters die nog geen klant zijn bij Vodafone maar wel gebruik willen maken van 4G kunnen een RED Sim Only abonnement afsluiten. Het Vodafone aanbod van 4G toestellen wordt uitgebreid met de iPhone 5s en 5c zodra deze in Nederland op de markt zijn.
quote:"It's the most forward-thinking phone we've ever created."
Je zal dat maar verzonnen hebben, ben je echt een geniequote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
iemand een overzicht van nietszeggende slogans waarmee de voorgaande iphones zijn aangekondigd?
[..]
Ja idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
iemand een overzicht van nietszeggende slogans waarmee de voorgaande iphones zijn aangekondigd?
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
[..]
quote:10:30:38 AM PDT
It's a classic Jony Ive design monologue. "We took the same fanatical care of how the iPhone 5C feels in your hand."
iCloud maakt automatisch elke dag een back-up. Oftewel, bij je nieuwe telefoon inloggen, zeggen dat je back-up terug wil zetten en je hebt alles weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg een nieuwe iPhone, maar hoe krijg ik nu makkelijk alles wat ik op mijn huidige heb staan over naar de volgende?
iCloud reservekopiequote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg een nieuwe iPhone, maar hoe krijg ik nu makkelijk alles wat ik op mijn huidige heb staan over naar de volgende?
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
iCloud maakt automatisch elke dag een back-up. Oftewel, bij je nieuwe telefoon inloggen, zeggen dat je back-up terug wil zetten en je hebt alles weer.Controleer wel even of je het maken van de back-up niet per ongeluk uit hebt gezet (Instellingen > iCloud > opslag en reservekopie).
Een andere mogelijkheid is via iTunes een backup maken. Ik raad je aan om dat te doen met encryptie (is een vinkje in iTunes), dan worden namelijk ook al je wachtwoorden (o.a. van wifi netwerken) opgeslagen. Bij een iCloud backup moet je die opnieuw invoeren.
Bedankt! Maar is dat inclusief foto's en dingen die via bijv. Whatsapp zijn binnengekomen?quote:
Ja dat is echt alles, op muziek en wachtwoorden na. Voor muziek moet je even opnieuw syncen uiteraard.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Maar is dat inclusief foto's en dingen die via bijv. Whatsapp zijn binnengekomen?
Je mist het punt: als je puntgave fotos wilt maken dien je een camera te kopen, als je tevreden bent met minder volstaat alles vanaf de 4.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onzin
juist door met beperkingen te werken wordt je creatief. Goede foto's komen door de fotograaf, niet door de camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |