SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-09-2013 22:10:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
en Guppies verslag nog maar een keertje...zonde om al dat werk vlak voor de LaPo te postenquote:Ik was al vroeg wakker, maar omdat het een thuiswedstrijd is voor mij, hoefden we niet vroeg weg. Moeders werd pas om 09:00 uur wakker, en toen sloegen de zenuwen meteen volle bak toe. Het was namelijk haar eerste 10EM wedstrijd!
Het droop van de regen, en het enige wat ik kon denken was "gelukkig niet zo verzengend heet als vorig jaar!" Om 12:00 uur zou het stoppen met regenen, dus dat zou wel leuk zijn, ook voor de toeschouwers. En het werd zelfs al iets eerder droog.
Na 5 wc-bezoekjes van mams zijn we maar naar de start gegaan, want dit schoot ook niet op. Kon ze daar lekker verder zenuwen. Eenmaal bij de start hebben we even de kindjes aangemoedigd (schattig!!) en daarna zijn we naar de kerk gegaan. Daar vonden we Hatsaflats en Slacker al meteen! Even later sloot Serinde ook nog aan. Het was meteen gezellig, maar m'n moeder ging maar vast naar buiten om te stuiteren en los te lopen. En toen weer naar binnen, en weer naar buiten, en naar de start. Oh nee, toch maar een slokje water! Pffff...!
Uiteindelijk is ze toch maar naar de start gegaan met Hats, en wij hebben een plekje opgezocht langs het parcours waar iedereen twee keer langskwam. Al na 15min kwamen de eerste lopers alweer langs! Zo snel! We keken heel aandachtig, op zoek naar Tarahumara, Hats en Mama-Gup. We hadden al snel in de gaten dat we Tarahumara gemist hadden (hoe dat kon...?), en al snel kwam Hats langsjuichen!! En Mama-Gup zat daar niet eens zo ver achter
Ze kwam langsrennen met een soort kaartje in d'r hand, wat ik aan moest pakken. I was like
maar het bleek een kaartje te zijn van een fotograaf
dat je dat aanpakt tijdens een race!
Na m'n moeder zijn we gauw naar de andere kant van de straat gelopen waar iedereen nog een keer langskwam. En daar was Hats alweeren moeders ook
![]()
Toen iedereen voorbij was, zijn we gauw naar de start gelopen. Want als we nu daar de finish nog konden zien, zouden we Tarahumara misschien ook nog kunnen zien. Dat zou ie makkelijk moeten kunnen redden voor de start van de 6EM. En ja hoor, we hebben 'm gezien! En we hebben gejuicht, maar geen idee of ie het gehoord heeft eigenlijk...? Maar op zijn finishfilmpje zie je ons juichen en klappen, dus het bewijs is daar
Wel, toen moest ik zelf naar de start, samen met Archeon, Slacker en mijn niet-Fokkende vriend L. Ik moest, heel vrouwelijk, nog naar de wc, dus dat duurde even. L. moest naar startvak 2, dus die ging vast. Is goed, tot aan de finish!![]()
Na het toiletbezoek had ik Slacker al snel gevonden, dus we konden fijn samen lopen. We zagen Hats ook nog, die was net gefinisht! Mossel en Gogo ook nog even succes gewenst, en toen was de start al! Ik vond het stiekem een beetje eng!!maar dan moet je toch!
De route kende ik, en dus is er geen ontkomen aan, gaan! De eerste brug was er al snel. En héé, daar stond Tarahumara!eenmaal gestart ging het eigenlijk wel lekker. 6:40min/km, eigenlijk wel prima. Brug over, en toen de uiterwaarden in. Ja, ging nog steeds lekker.
Maar toen kwam de zon... Meh! Daar gaan we weer, dacht ik... En het werd al snel warm. Gelukkig stond er in tegenstelling tot vorig jaar nog wel een beetje een windje. En ik wist waar ik moest lopen om de meeste schaduw mee te pakken (parcourskennis for the win!). Na een tijdje passeerden we het punt waar ik vorig jaar instortte. En ik ging nog steeds lekker![]()
Maar na 5km was de schaduw op... En toen viel ik toch even stil... Wat jammer!maar goed, ik heb toch maar een stukje gewandeld, om de warmte een beetje kwijt te raken. En dat lukte ook wel weer gelukkig.
En de hele tijd liep Slacker met me meeen dat was wel fijn, want ik had toch zoiets van "kom op, blijven rennen!" en dus ging ik weer verder. Ach, en het ging hoe dan ook al beter dan vorig jaar, zo was het ook!
Misschien toen iets te snel gestart? Ik weet het niet, maar de laatste helft was wel een beetje een struggle... Toch wel jammer, maar een kniesoor die daarop let. Ik ga nu eenmaal niet zo hard, maar ik ging gelukkig wel! En het ging me beter af dan vorig jaar, daar was ik zo blij mee!
Al snel kwam de finish in zich, en onder aanmoediging van Fokkers, moeder en L. zijn we naar de finish gerend. Een sprint mocht het eigenlijk niet heten, maar het ging gewoon iets sneller dan de rest van de race![]()
Al met al heb ik geen supertijd gelopen (1:10:43), maar toen opzichte van vorig jaar ben ik rond de 7:30min sneller! En ach, dan mag je eigenlijk niet piepen, met zo'n verbetering![]()
Met dank aan Slacker, die de hele weg bij me heeft gelopen![]()
Moeders was ook blij met d'r eerste 10EM tijd (1:41:15) en vriend L. heeft zijn eerste 6EM afgeraffeld in 47:50min. Een maand na een blindedarmoperatie, moet je nagaan wat erin gezeten had als ie zich normaal had kunnen voorbereiden![]()
Toen Serinde ook binnen was na de 3EM zijn we met z'n allen op een terrasje neergestreken voor bier, cola, thee en pasta-salade.
The stats!
2013: http://www.endomondo.com/workouts/243753704/2734897
2012: http://www.endomondo.com/workouts/90445104/2734897
En de medaille! Met m'n stadje erop
afbeelding
afbeelding
Geslaagde dag!! Volgend jaar weer doen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
onverwachts gaat op z'n best!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
9k op tempo 5:28 min/km (met snelle groep mee)
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweest
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Damn, mooi tempo!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweestJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Joepie een Guppy verslag!
Hier vandaag stond er eigenlijk een 14 km gepland, rechterbeen vond 7 km ook een mooi getal. Was eigenlijk wel te verwachten na zaterdag en zondag lopen en gisteren bootcamp.
Heb trouwens echt blaren in mijn normale hardloopschoenen vanaf 4 km. Vroeger toen ze nog mijn enige schoenen waren had ik dat niet. Maar sinds er Kinvara's zijn bijgekomen zijn ze jaloers en pesten ze mij. Mijn techniek moet toch echt wel veranderd zijn dan... Al fladder ik nog lustig met mijn benen en romp en zijn mijn armen veel te gespannen.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wou je linker been de andere 7 niet doen? Dan had je je beoogde 14.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Sjaapje het volgende:
Joepie een Guppy verslag!
Hier vandaag stond er eigenlijk een 14 km gepland, rechterbeen vond 7 km ook een mooi getal. Was eigenlijk wel te verwachten na zaterdag en zondag lopen en gisteren bootcamp.
Heb trouwens echt blaren in mijn normale hardloopschoenen vanaf 4 km. Vroeger toen ze nog mijn enige schoenen waren had ik dat niet. Maar sinds er Kinvara's zijn bijgekomen zijn ze jaloers en pesten ze mij. Mijn techniek moet toch echt wel veranderd zijn dan... Al fladder ik nog lustig met mijn benen en romp en zijn mijn armen veel te gespannen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er zal gerust een anatomsiche verklaring voor zijn als het zo is, maar klopt het dat dames dit meer doen dan heren of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Sjaapje het volgende:
Al fladder ik nog lustig met mijn benen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na grondig overleg met beide benen wou linker been solidair zijn met rechter been... Samen uit, samen hupsen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wou je linker been de andere 7 niet doen? Dan had je je beoogde 14.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ligt een beetje aan de kleding maar mijn beentje fladdert soms ook flink heen en weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zal gerust een anatomsiche verklaring voor zijn als het zo is, maar klopt het dat dames dit meer doen dan heren of lijkt dat maar zo?![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wel netjes van je been.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Na grondig overleg met beide benen wou linker been solidair zijn met rechter been... Samen uit, samen hupsen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Helaas is er voor mij een clash in de agenda ontstaan op de 21e, dus de Vredesloop gaat aan mij voorbij, kan je mij uit de OP halen RD?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wauw super! Dus Vredesloop gaat een mooi PR voor je worden? Als je hier nog een km aan zou plakken kom je op 55 minuten uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweestMooie uitdaging voor mossel ook
En jammer MD!![]()
![]()
no problem!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef MaleDuck het volgende:
Helaas is er voor mij een clash in de agenda ontstaan op de 21e, dus de Vredesloop gaat aan mij voorbij, kan je mij uit de OP halen RD?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet mijn prioriteiten stellen als pappaduckquote:Dus volle hardloopblik op Schoonhoven in Oktober...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik werd van de week door een aangetrouwde neef op FB gevraagd of ik zaterdag nog wat te doen had. Want zijn AV zocht nog mensen voor een etappe tijdens de veluweloop. Ze lopen die met 2 teams waarvan 1 iemand helaas niet meer kon meelopen.
Na wat geregel heb ik dan toch doorgegeven dat ik wel kan lopen, wordt een erg leuk dagje weg, half 9 in Wageningen zijn voor de aftrap en in de avond hebben we nog een etentje. Ik fiets in de ochtend eerst met mijn neef mee, die wel in het andere team zit trouwens. En in de middag loop ik de 8km weer onder begeleiding van mijn neef, dus dat wordt erg gezellig!
Ohja, ik zit in het slome team![]()
Dus mag deze er ook in RD?
1
2[b]15 september 2013 - [url=http://veluweloop.wordpress.com/tag/veluweloop-2013/]Veluweloop Wageningen[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 8 km![]()
ik kom niet zo heel vaak in dit topic maar wat houdt die juli squat challange in?
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
dat moet je aan Guppy vragen... she is the Challenge Queenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Apotheose het volgende:
ik kom niet zo heel vaak in dit topic maar wat houdt die juli squat challange in?
volgens mij zijn dat de aantal squats die je per dag moet doen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
WAAA ik heb even niet hardgelopen maar wel veel meegemaakt: vakantie en een nieuw huis (dus nu klussen en verhuizen!). Mijn achillespees gaat langzamerhand steeds beter, dus binnenkort kan ik er gewoon weer keihard tegenaan.
Maar.
We hebben 3 Dam-tot-Damloop 4 EM startbewijzen 'over'. Wil iemand van jullie ze overnemen of kan ik ze beter ergens anders kwijt? En waar dan?
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.![]()
Ik zag het net, gefeliciteerd met je nieuwe huis!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Twinky het volgende:
WAAA ik heb even niet hardgelopen maar wel veel meegemaakt: vakantie en een nieuw huis (dus nu klussen en verhuizen!). Mijn achillespees gaat langzamerhand steeds beter, dus binnenkort kan ik er gewoon weer keihard tegenaan.
Maar.
We hebben 3 Dam-tot-Damloop 4 EM startbewijzen 'over'. Wil iemand van jullie ze overnemen of kan ik ze beter ergens anders kwijt? En waar dan?
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.Wou eigenlijk net al vragen of je nog wel een beetje aan het hardlopen was, maar je gaat het straks dus wel weer oppakken?
![]()
![]()
Nog steeds die spirit hè! Hardcorequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Twinky het volgende:
Maar.
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.![]()
nogmaals felicidades! Jammer van de DtD dat wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij kunt niet sloomquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik werd van de week door een aangetrouwde neef op FB gevraagd of ik zaterdag nog wat te doen had. Want zijn AV zocht nog mensen voor een etappe tijdens de veluweloop. Ze lopen die met 2 teams waarvan 1 iemand helaas niet meer kon meelopen.
Na wat geregel heb ik dan toch doorgegeven dat ik wel kan lopen, wordt een erg leuk dagje weg, half 9 in Wageningen zijn voor de aftrap en in de avond hebben we nog een etentje. Ik fiets in de ochtend eerst met mijn neef mee, die wel in het andere team zit trouwens. En in de middag loop ik de 8km weer onder begeleiding van mijn neef, dus dat wordt erg gezellig!
Ohja, ik zit in het slome team![]()
Dus mag deze er ook in RD?
[ code verwijderd ]
Vet leuk filmpje trouwens! Vanavond pas bijgelezen.
Ik heb wat informatie opgevraagd bij slimlopen.nl. Ik wil inmiddels toch wel de strijd aan tegen mijn blessure want ik ga niet vooruit met mijn tempo zonder pijn. Ben benieuwd of dat wat oplevert![]()
![]()
Van harte met jullie huis zonder wielen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Twinky het volgende:
Maar.
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.
En tussen het klussen door kan hardlopen vast heel ontspannend werken
Veel klusplezier!
en koop geen ikea laminaat, dat legt kut en zorgt voor een relatiebreuk nog voordat je huis klaar is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Zondag was dus de Bridge to BridgeNa vorig jaar is dat echt m'n angstgegner geworden. Het was toen zo warm en ik ben toen zo kapot gegaan, dat ik er nu best wel flink tegenop zag...
Stiekem denk ik dat we iets te snel zijn gestart. Start op 7:00 bij de Vredesloop en kijk hoe dat gaat. Al is het weer nu totaal niet meer te vergelijken met afgelopen zondag (je weergodenlokroep moet echt wat anders, want ik heb in de stromende regen getraind vandaag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk Twinky![]()
Dank voor de leuke reacties. Hats, 55 min, dát zou wat zijn. Dan mag er een mooi biertje worden gedronken naderhand. Maar die tijd is nog wel ver weg voor mijn idee![]()
![]()
Als je nu tijdens een training 9km met ca 5:30/km (even voor het gemak afgerond naar boven) kunt, zou je dat tijdens een wedstrijd eigenlijk echt wel een km langer vol moeten kunnen houden. Had je nu nog energie over na de training, of was je helemaal op?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:27 schreef Quoi het volgende:
Leuk Twinky![]()
Dank voor de leuke reacties. Hats, 55 min, dát zou wat zijn. Dan mag er een mooi biertje worden gedronken naderhand. Maar die tijd is nog wel ver weg voor mijn idee![]()
Plenty over. Er zitten zelfs gewoon stoplichten tussenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je nu tijdens een training 9km met ca 5:30/km (even voor het gemak afgerond naar boven) kunt, zou je dat tijdens een wedstrijd eigenlijk echt wel een km langer vol moeten kunnen houden. Had je nu nog energie over na de training, of was je helemaal op?Who knows!
Er zijn altijd goede dagen en slechte dagen![]()
![]()
Jero, jij krikt de gemiddelde snelheid van het slome team gewoon wat omhoog!
Gup, leuk om te lezen!Mooie medaille trouwens
![]()
Twinky, gefeliciteerd met jullie huis![]()
Ik ga morgen toch maar eens de sportfysio bellen voor een afspraak. Bovenbeen blijft 'raar'.. of er steeds nieuwe kleine scheurtjes zijn ofzo, maar ook wel gewoon gevoelig littekenweefsel op de spier. Ik weet niet goed.. Moet ik nou wel of niet belasten? wel of niet kracht trainen? hardlopen? duurlopen? kort tempoloopjes? En wat is het nou wat nog zo zeurt?
Zal wel even duidelijk maken dat de Vredesloop opgeven géén optie isdan maar een paar keer extra fysio nodig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Maar een goede dag mag best wel leidend zijn voor mooie toekomstige PR's.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slim inderdaad om dan even naar de fysio te gaan. Dat is natuurlijk nooit fijn om te hebben. Hoop voor je dat het snel weer over gaat in ieder geval! Wel een goeie spirit in ieder geval om dan nog door te zetten, maar kijk wel uit dat het niet een échte blessure wordt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:43 schreef E.T. het volgende:
Jero, jij krikt de gemiddelde snelheid van het slome team gewoon wat omhoog!
Gup, leuk om te lezen!Mooie medaille trouwens
![]()
Twinky, gefeliciteerd met jullie huis![]()
Ik ga morgen toch maar eens de sportfysio bellen voor een afspraak. Bovenbeen blijft 'raar'.. of er steeds nieuwe kleine scheurtjes zijn ofzo, maar ook wel gewoon gevoelig littekenweefsel op de spier. Ik weet niet goed.. Moet ik nou wel of niet belasten? wel of niet kracht trainen? hardlopen? duurlopen? kort tempoloopjes? En wat is het nou wat nog zo zeurt?
Zal wel even duidelijk maken dat de Vredesloop opgeven géén optie isdan maar een paar keer extra fysio nodig
En nee, ik krik de gemiddelde snelheid niet omhoog vrees ik. Ben misschien wel een van de minst snelle uit het team. Zet me meteen weer even op mijn plaats
.
Mijn neef loopt bijvoorbeeld 33/34 op de 10km, die loopt in het eerste team, maar er zijn nog 2 snellere lopers in dat team. Ook nog een vrouw die 17.30 op de 5k loopt. In mijn team zit een vrouw die nog sneller kan, maar die komt net terug van een blessure, dus die moet nog 'rustig' aan doen.
![]()
Het 1e team gaat voor de 1e plek, het 2e team voor een 3e tot 5e plek, ligt aan de concurrentie![]()
.
Dat gaat dus waarschijnlijk meteen een heel leerzaam dagje worden voor mij.
![]()
Dat wordt dus echt een leuke ervaring JeroMaar dat zijn tijden op de baan of weg die jij noemt?
En deze wedstrijd is ook op de weg of offroad?![]()
Denk op de weg, mijn neef doet heel veel Run-Bike-Runs enzo, die anderen weet ik het niet van. De Veluweloop is grotendeels onverhard, dus dat is mooi in mijn straatjequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:54 schreef Nirak het volgende:
Dat wordt dus echt een leuke ervaring JeroMaar dat zijn tijden op de baan of weg die jij noemt?
En deze wedstrijd is ook op de weg of offroad?.
Dit zou de hele route moeten zijn geloof ik.![]()
![]()
zeg... Dat ga ik toch nooit 10km volhouden, dat tempo...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:27 schreef Quoi het volgende:
Leuk Twinky![]()
Dank voor de leuke reacties. Hats, 55 min, dát zou wat zijn. Dan mag er een mooi biertje worden gedronken naderhand. Maar die tijd is nog wel ver weg voor mijn idee
Goed gedaan hoor!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor de smr een maand last gehad van mijn linker knie. Tijdens de smr eventjes zeurderige rechter knie (compensatie?) maar naderhand (klopt af) geen last meer!
Wel leuk Jero, van die estafette wedstrijden, met begeleiding op de fiets. In een grijs verleden nog wel eens paar keer meegeweest met een 'bierteam' tijdens de batavierenrace (en zelfs eigenlijk alleen als chauffeur van de bus toen, zo hopeloos was ik conditioneel toen (al heb ik wel noodgedwongen nog wel een etappe hier en daar gelopen, vanwege sjaak afhakers)). Altijd lachen, al hadden wij natuurlijk niet de ambitie om voor topplaatsen te gaan.
Veel plezier igg!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is wel ontzettend gezellig natuurlijk! Goed dat je toen ook al rendequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Guard het volgende:
Wel leuk Jero, van die estafette wedstrijden, met begeleiding op de fiets. In een grijs verleden nog wel eens paar keer meegeweest met een 'bierteam' tijdens de batavierenrace (en zelfs eigenlijk alleen als chauffeur van de bus toen, zo hopeloos was ik conditioneel toen (al heb ik wel noodgedwongen nog wel een etappe hier en daar gelopen, vanwege sjaak afhakers)). Altijd lachen, al hadden wij natuurlijk niet de ambitie om voor topplaatsen te gaan.
Veel plezier igg!. Hoop dat we inderdaad ook nog erg veel plezier zullen hebben, maar dat zal wel lukken denk ik.
Hier een beetje hetzelfde verhaal, vorige week nog klein beetje last van knie na een snelle training, maar na de SMR ook nergens meer last van gehadquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de smr een maand last gehad van mijn linker knie. Tijdens de smr eventjes zeurderige rechter knie (compensatie?) maar naderhand (klopt af) geen last meer!. Het heeft een helende werking zo'n obstacle-run!
![]()
![]()
Hahaha dat kon je niet rennen noemenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is wel ontzettend gezellig natuurlijk! Goed dat je toen ook al rende. Hoop dat we inderdaad ook nog erg veel plezier zullen hebben, maar dat zal wel lukken denk ik.
[..]Sterk spul he?quote:Hier een beetje hetzelfde verhaal, vorige week nog klein beetje last van knie na een snelle training, maar na de SMR ook nergens meer last van gehad. Het heeft een helende werking zo'n obstacle-run!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is niet waar, als je de duurdere van het Ikea laminaat koopt is het echt super spul! Ligt helemaal mooi bij ons.. En het is zeker betere kwaliteit dan wat je voor vergelijkbare prijs bij Praxis of Leen Bakker krijgt..quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Nirak het volgende:
[..]
Van harte met jullie huis zonder wielen!
En tussen het klussen door kan hardlopen vast heel ontspannend werken
Veel klusplezier!
en koop geen ikea laminaat, dat legt kut en zorgt voor een relatiebreuk nog voordat je huis klaar is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga ik proberen bij de Vredesloopquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat we iets te snel zijn gestart. Start op 7:00 bij de Vredesloop en kijk hoe dat gaat. Al is het weer nu totaal niet meer te vergelijken met afgelopen zondag (je weergodenlokroep moet echt wat anders, want ik heb in de stromende regen getraind vandaag).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteravond hele leuke training gehad.
3 Keer de brug op en af over de IJssel heen, rondje van 2 kilometer en daarna nog 3 keer dezelfde brug op en af.
En continu in de stromende regen. Iedereen was na 10 minuten al helemaal doorweekt. Lekker in de plassen stampen
Opkomst was bijna volledig, was leuk om te zien.
Ook de groep van 27 starters, die voor hun 2e les gingen, was bijna helemaal compleet. Dat vond ik helemaal mooi om te zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:06 schreef Arquero het volgende:
Gisteravond hele leuke training gehad.
3 Keer de brug op en af over de IJssel heen, rondje van 2 kilometer en daarna nog 3 keer dezelfde brug op en af.
En continu in de stromende regen. Iedereen was na 10 minuten al helemaal doorweekt. Lekker in de plassen stampen
Opkomst was bijna volledig, was leuk om te zien.
Ook de groep van 27 starters, die voor hun 2e les gingen, was bijna helemaal compleet. Dat vond ik helemaal mooi om te zienEn je brandwonden gaan dus goed?
![]()
Ja, is helemaal genezen nu. Kan nog wel paar maanden duren voordat alle huid dezelfde kleur heeft, maar ook dat valt heel erg mee. Dus weer vol aan de bak nuquote:![]()
![]()
Mooi man! Ben je er over twee weken ook wel weer bij, bij de Vredesloop?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, is helemaal genezen nu. Kan nog wel paar maanden duren voordat alle huid dezelfde kleur heeft, maar ook dat valt heel erg mee. Dus weer vol aan de bak nu
Net zelf een rondje gedaan weer voor het eerst na de Bridge to Bridge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mooi man! Ben je er over twee weken ook wel weer bij, bij de Vredesloop?
Net zelf een rondje gedaan weer voor het eerst na de Bridge to Bridge.Ja, dan ben ik er zeker bij! Zal waarschijnlijk geen toptijd worden, maar dat vind ik niet zo spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker qua duurlopen is het wel weer even wennen, maar gaat toch sneller dan ik had gedacht gelukkig![]()
![]()
Mooi zo, Arquedinges!
A.s. maandag afspraak bij de sportfysioBen benieuwd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heerlijk die enthousiaste verhalen hier.
Helaas ben ik zelf wat minder enthousiast. Het gaat bij mij gewoon voor geen meter de laatste tijd. Maandag moest ik na één km al omdraaien. Had wel nachtdienst gehad dus hopelijk lag het voor een deel daaraan. Ga zo weer lopen en dan maar weer een stap terug. Zelfs die stukjes van 2,5 minuut waren me al teveel. De ene keer ben ik buiten adem en de andere keer willen mijn benen niet.
Het is nu lekker buiten, doe nu stukjes van twee minuten en hoop dat dit keer een keer redelijk gaat. Ik blijf doorgaan maar eerlijk gezegd is de lol er wel een beetje af. Ga nu echt op discipline twee/drie keer per week lopen en per keer kijk ik hoe het gaat en of ik het geplande rondje kan afmaken. Soms heb ik er zo'n zin in en dan gaat het gewoon niet. Nou ja zo maar eens kijken hoe dit gaat. Ik wil zo graag opbouwen, sta al weken stil en ga zelfs nu weer een stapje terug.
Ik hou me maar voor dat de aanhouder wintThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Misschien dan juist slim, om een weekje of wat helemaal te stoppen. Heb ik in augustus ook gedaan, het ging voor geen meter en ik liep meer omdat het van mijzelf 'moest' dan dat ik het leuk vond. Nu weer langzaam 2x per week aan het lopen en het gaat een stuk beter, en belangrijker ik heb er weer plezier aan.![]()
Hebben ze bij jou in de buurt geen loopvereniging o.i.d.? Dat werkt meestal toch wel motiverend.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef Lula het volgende:
Helaas ben ik zelf wat minder enthousiast. Het gaat bij mij gewoon voor geen meter de laatste tijd. Maandag moest ik na één km al omdraaien. Had wel nachtdienst gehad dus hopelijk lag het voor een deel daaraan. Ga zo weer lopen en dan maar weer een stap terug. Zelfs die stukjes van 2,5 minuut waren me al teveel. De ene keer ben ik buiten adem en de andere keer willen mijn benen niet.
Het is nu lekker buiten, doe nu stukjes van twee minuten en hoop dat dit keer een keer redelijk gaat. Ik blijf doorgaan maar eerlijk gezegd is de lol er wel een beetje af. Ga nu echt op discipline twee/drie keer per week lopen en per keer kijk ik hoe het gaat en of ik het geplande rondje kan afmaken. Soms heb ik er zo'n zin in en dan gaat het gewoon niet. Nou ja zo maar eens kijken hoe dit gaat. Ik wil zo graag opbouwen, sta al weken stil en ga zelfs nu weer een stapje terug.
Ik hou me maar voor dat de aanhouder wint
Bij mij in de groep zijn ook een aantal politie agenten die zeer onregelmatige diensten hebben en dus meer niet meelopen dan wel. Maar zij zeggen dat het toch altijd leuk is om als het kan, wel met de groep mee te doen.
Misschien dat dat wat voor je is.![]()
Video van zondag in de mailquote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef E.T. het volgende:
Mooi zo, Arquedinges!
A.s. maandag afspraak bij de sportfysioBen benieuwd
Ik heb trouwens de trommelstokjes-tip (met de kerstbal) uitgeprobeerd gisteren. Ik moet zeggen dat ik het erg fijn vond. Ik tikte dus alleen vanuit mijn polsen op mijn kerstbal
op het ritme van lopen (die ook ca 180 stappen/min was!). Kwam daardoor ook nog eens in een goed ritme.
Succes bij de sportfysio alvast! Stom, ik had je die van mij kunnen aanraden, alleen wel een klein beetje uit de buurt (015) natuurlijk.![]()
Ik ben een tijdje terug na een blessure bijna twee maanden zo goed als niet wezen lopen en ik ben best geschrokken dat er van mijn conditie niets meer over was. Dus dan heb ik nu zoiets dat ik beter dan maar kleine stukjes kan lopen dan helemaal niets. Misschien moet ik mijn wandelminuutjes verdubbelen of zo. Ik ga maar wat proberenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Remzz het volgende:
Misschien dan juist slim, om een weekje of wat helemaal te stoppen. Heb ik in augustus ook gedaan, het ging voor geen meter en ik liep meer omdat het van mijzelf 'moest' dan dat ik het leuk vond. Nu weer langzaam 2x per week aan het lopen en het gaat een stuk beter, en belangrijker ik heb er weer plezier aan.
Wil ik net de deur uit begint het wel erg te hozen hier, even tien minuten wachten. Een paar spetters heerlijk maar dit is me een beetje te. Vind het te warm voor een jasje en mijn spibelt is niet waterdichtThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Over politie agenten gesproken;
er zitten er bij mij in de groep 3, waarvan er gisteren 2 meeliepen.
Op een gegeven moment liepen we door een redelijk smal straatje op de weg toen er achter ons een auto aan kwam rijden.
Dat werd geroepen dus iedereen ging op de stoep lopen.
Maar de man in de auto vond het leuk om opeens gigantisch gas te geven en dus echt als een malloot rakelings langs ons te rijden. Dus een paar mensen waren zicht echt rot geschrokken.
Maar dus een van de agenten had het kenteken onthouden en zou vandaag nog wel eens even met die man gaan bellen. Praatje over gevaarlijk rijgedrag![]()
![]()
Yeps, eens! + dat als je benen niet meer kunnen na 5 minuten, dan loop je gewoon door. Het tilt je wel op, zo'n groep. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt geen loopvereniging o.i.d.? Dat werkt meestal toch wel motiverend.
Bij mij in de groep zijn ook een aantal politie agenten die zeer onregelmatige diensten hebben en dus meer niet meelopen dan wel. Maar zij zeggen dat het toch altijd leuk is om als het kan, wel met de groep mee te doen.
Misschien dat dat wat voor je is.![]()
Mogguh!
Twinky, nog gefeliciteerd met je huis!
Het was vandaag intervaldag, maar ik liep zo lekker dat ik er nog maar een paar KM achteraan geplakt heb en de laatste KM nog lekker hoog tempo gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/244269130/819185
En nu zo eens even het filmpje van de good form running clinic bekijken![]()
Gisteren toch maar m'n herstelloopje gedaan, 9 kilometer en een beetje nadat ik eerder op de dag al een uur of 4 in de regen m'n werk mocht uitvoeren kon ik dus nu wederom een uurtje verzeikregenen.![]()
Gaat nooit mijn favoriet worden zeg, beetje miezeren is heerlijk, dit weer ...![]()
![]()
Ik heb het niet te gek gemaakt, ik sta vanavond al de hele avond lang in de Heineken Music Hall:
Distance: 5.19 km
Time: 30:42
Avg Speed: 10.1 km/h
Calories: 396 C
En de eerste 200m werd ik opgehouden door een oma die een kerk zocht
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Loopdag vandaag, en spontaan begint m'n buik te rommelen en te krampen... Great...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn loopje ging in ieder geval al stukken beter dan de laatste keren. Misschien nog even zo doorgaan en de opbouw anders aanpakken. Toch nog een regenbuitje onderweg, maar deze was zeer welkom. Qua weer vind ik dit veel fijner in ieder geval.
Bij Endomondo heb ik wel gegevens staan maar geen kaartje en grafiek, hebben jullie daar ook last van? Gelukkig hebben we de Garmin nog
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Soms is een stapje terug juist de grote stap vooruit!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef Lula het volgende:
Ik hou me maar voor dat de aanhouder wint
Vanochtend gebeld door Athletes Foot. Schoenen waren, door een fout op de website ofzo, niet op voorraad. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat de schoenen helemaal niet leverbaar zijn, althans dat zei de beste jongeman.
's Middags een emailtje gekregen dat ze toch mijn maat ergens hebben kunnen scoren, alleen nu duurt het tot op z`n minst begin volgende week dat ze binnen zijn. Dan pas kan ik ze gaan passen en uitproberen.
Gelukkig heb ik ze niet morgen al nodig. Maar prima service wel, ondanks het stomme foutje![]()
Dat is mooi!quote:Op woensdag 11 september 2013 12:44 schreef Lula het volgende:
Mijn loopje ging in ieder geval al stukken beter dan de laatste keren. Misschien nog even zo doorgaan en de opbouw anders aanpakken. Toch nog een regenbuitje onderweg, maar deze was zeer welkom. Qua weer vind ik dit veel fijner in ieder geval.
Bij Endomondo heb ik wel gegevens staan maar geen kaartje en grafiek, hebben jullie daar ook last van? Gelukkig hebben we de Garmin nogHet gaat heus wel weer de goede kant op. Af en toe een weekje rustig aan kan trouwens geen kwaad, dat is wel heel wat anders dan 2 maanden stilzitten natuurlijk. Nu het weer wat frisser wordt loopt het waarschijnlijk ook wel wat makkelijker, dus gewoon doorzetten dan komt het helemaal goed!
Ik heb trouwens iets gevonden!
Hier nog vele andere foto's. Erg gaaf en ga ik zeker aanschaffen!![]()
![]()
Die moet je nemen ja!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is mooi!Het gaat heus wel weer de goede kant op. Af en toe een weekje rustig aan kan trouwens geen kwaad, dat is wel heel wat anders dan 2 maanden stilzitten natuurlijk. Nu het weer wat frisser wordt loopt het waarschijnlijk ook wel wat makkelijker, dus gewoon doorzetten dan komt het helemaal goed!
[ afbeelding ]
Hier nog vele andere foto's. Erg gaaf en ga ik zeker aanschaffen!
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is mooi!Het gaat heus wel weer de goede kant op. Af en toe een weekje rustig aan kan trouwens geen kwaad, dat is wel heel wat anders dan 2 maanden stilzitten natuurlijk. Nu het weer wat frisser wordt loopt het waarschijnlijk ook wel wat makkelijker, dus gewoon doorzetten dan komt het helemaal goed!
[ afbeelding ]
Hier nog vele andere foto's. Erg gaaf en ga ik zeker aanschaffen!
Om vervolgens geen eindtijd te hebben omdat je over de mat heen ben gesprongen.
Je had zo te zien ook wel de juiste techniek te pakken. Want alle andere mensen zaten van top tot teen onder de bagger.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hoop dat ik vanavond vooruit te branden benben echt compleet op, moe, dood...
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien straks nog even een middagdutje doenJa doei.![]()
Lekker in de verflucht...quote:Op woensdag 11 september 2013 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien straks nog even een middagdutje doenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Middagdutjequote:Op woensdag 11 september 2013 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien straks nog even een middagdutje doen![]()
![]()
Voor de finish had je toch echt een modderbad dus vies werdt je daar sowieso.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Om vervolgens geen eindtijd te hebben omdat je over de mat heen ben gesprongen.
Je had zo te zien ook wel de juiste techniek te pakken. Want alle andere mensen zaten van top tot teen onder de bagger.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor het eerst m'n rondje zonder te wandelen gedaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zocht het like-knopjequote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het eerst m'n rondje zonder te wandelen gedaan.
Op naar de Vredesloop!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zocht het like-knopje
Op naar de Vredesloop!
Was wel een korter rondje dan normaal, stomme allergie nog steeds.Maar wel het rondje dat ik in het begin steeds liep, dus die helemaal lopen was nog steeds tof.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Waar zijn jouw foto's, showen!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor de finish had je toch echt een modderbad dus vies werdt je daar sowieso.
En ijsdraakje lekker bezig! Altijd mooi om vooruitgang te zien!
Moblo, welterusten!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het eerst m'n rondje zonder te wandelen gedaan.![]()
Vanmiddag bij AktieSport mooi nieuw Puma windjack gescoordZat er al een tijdje naar te kijken, zo'n hele dunne maar wel speciaal om de wind tegen te houden.. en nu nog verder afgeprijsd... I
it
Ja heerlijk is dat!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het eerst m'n rondje zonder te wandelen gedaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die is echt leukquote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog vele andere foto's. Erg gaaf en ga ik zeker aanschaffen!![]()
![]()
Zo de eerste training van het 5k schema, interval 5x400
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het eerst m'n rondje zonder te wandelen gedaan.keigoed!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hier zijn mijn foto's!
http://www.sportograf.com/de/shop/search/2147
Die met mijn broer ga ik bestellen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dutje is 'm niet meer geworden. Ben niet zo'n middagslaper, hoe graag ik ook zou willenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's, showen!
En ijsdraakje lekker bezig! Altijd mooi om vooruitgang te zien!
Moblo, welterusten!![]()
Zo nog maar een rondje verf plakken...Ja doei.![]()
It ni werk niquote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier zijn mijn foto's!
http://www.sportograf.com/de/shop/search/2147
Die met mijn broer ga ik bestellen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben ergens in de zomervakantie heel fanatiek begonnen met hardlopen en het ging heel goed! Alleen merk ik dat ik nu steeds meer dagen oversla
Hebben jullie tips om mij gemotiveerd te houden? Met dit weer word ik niet heel enthousiast bij het idee van hardlopen terwijl ik dat een paar weken geleden nog wel had!![]()
Het leuk vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef Tree het volgende:
Hebben jullie tips om mij gemotiveerd te houden? Met dit weer word ik niet heel enthousiast bij het idee van hardlopen terwijl ik dat een paar weken geleden nog wel had!Ja doei.![]()
Buienradarquote:Op woensdag 11 september 2013 15:58 schreef Tree het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook leuk! Alleen niet zo heel erg met die stortbuien
"Liever regen dan bloedhitte" is mijn motto
Vanavond ook weer op pad met de club
Oh, ja, bij een hardloopclub gaan rennen zou dus kunnen motiveren
Ja doei.![]()
Schrijf je in voor een loopje binnenkort! Dan moet je welquote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef Tree het volgende:
Ik ben ergens in de zomervakantie heel fanatiek begonnen met hardlopen en het ging heel goed! Alleen merk ik dat ik nu steeds meer dagen oversla
Hebben jullie tips om mij gemotiveerd te houden? Met dit weer word ik niet heel enthousiast bij het idee van hardlopen terwijl ik dat een paar weken geleden nog wel had!![]()
![]()
Heel effectief dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schrijf je in voor een loopje binnenkort! Dan moet je wel![]()
Al werkt voor mij momenteel progressie echt perfect. Vier maanden terug was ik dood na een minibeetje rennen, nu gewoon bijna een half uur gelopen zonder al te veel moeite.
* IJsdraakje is blij
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja daar heb je wel gelijk in! Volgende keer maar gewoon de schoenen aantrekken en doorbijten, uiteindelijk boek ik daar ook resultaat mee en ga ik het denk ik nog leuker vinden!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
"Liever regen dan bloedhitte" is mijn motto
Vanavond ook weer op pad met de club
Oh, ja, bij een hardloopclub gaan rennen zou dus kunnen motiverenIk zit al te wachten tot ik me in kan schrijven voor de CPC. Ook al is het pas in maart, dan heb ik in ieder geval iets om naartoe te trainen!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schrijf je in voor een loopje binnenkort! Dan moet je wel![]()
![]()
Ik zou nu al iets kiezende CPC is nog zo ver weg!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Des te fijner het gevoel als je weer thuis komtquote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef Tree het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in! Volgende keer maar gewoon de schoenen aantrekken en doorbijten, uiteindelijk boek ik daar ook resultaat mee en ga ik het denk ik nog leuker vinden!
[..]
Ik zit al te wachten tot ik me in kan schrijven voor de CPC. Ook al is het pas in maart, dan heb ik in ieder geval iets om naartoe te trainen!
Denk aan de progressie. Die is enorm, vooral in het begin. Denk aan het afzakken van alles dat je in korte tijd hebt opgebouwd door nu niet te gaan. Zonde! Succes!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef Tree het volgende:
![]()
7 Heuvelenloop op 16 en 17 november! Je kunt er op zaterdagavond 5 of 10km lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:07 schreef Tree het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in! Volgende keer maar gewoon de schoenen aantrekken en doorbijten, uiteindelijk boek ik daar ook resultaat mee en ga ik het denk ik nog leuker vinden!
[..]
Ik zit al te wachten tot ik me in kan schrijven voor de CPC. Ook al is het pas in maart, dan heb ik in ieder geval iets om naartoe te trainen!en natuurlijk op de zondag de 15K
![]()
En anders gewoon even kijken (sowieso leuk) op hardloopkalender.nl voor meer en ook lokale loopjes!Ja doei.![]()
En de lokale hardloopclub/atletiekvereninging heeft vaak ook wel een lijstje van evenementen. Staan nog wel eens leuke dingen op die niet op dat soort nationale websites staan.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vredesloop in Den Haag?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef Tree het volgende:
Ik ga nu hardlopen, daarna even kijken of er in de buurt een 5k is binnenkort![]()
![]()
Met slim ^quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kan ook echt een goede demotivator zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Denk aan de progressie. Die is enorm, vooral in het begin. Denk aan het afzakken van alles dat je in korte tijd hebt opgebouwd door nu niet te gaan. Zonde! Succes!![]()
![]()
Hey, een post zonderquote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat kan ook echt een goede demotivator zijn? Altijd feest met jou.
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, een post zonder? Altijd feest met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes uit AustraliëJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Quoi het volgende:
[..]Nu weer lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van mijn endomondo:quote:Op woensdag 11 september 2013 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo de eerste training van het 5k schema, interval 5x400
2.6 km inlopen
Volgens horloge:
1. 1.41.16
2. 1.42.90
3. 1.44.14
4. 1.40.95
5. 1.40.97
(1.40 = 4.10/km)
Hartslag: HOOOG
Temperatuur: HOOOOG (29 graden)
Bij het uitlopen helemaal kapot
http://www.endomondo.com/workouts/244414198/11367364
Dat was zwaaar zeg. Denk ook dat het beter zou zijn om deze training 's middags te doen of iig na het ontbijt, maar ja, het was nu al zo warm! Ik ben op zich wel tevreden over de snelheid van de intervallen. Wel een net vervelend afstandje 400m, na 150m denk je al.. ben ik er al? Vooral als er dan ineens een heuvel voor je neus staat.
Ik besef wel dat ik nu even rustig aan moet doen, al 50 km gelopen de laatste 7 dagen en dat na 2 weken niets doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel handig dat Endomondo erbij vermeldt hoeveel vocht je ongeveer verloren hebtDan ga ik nu 1,5 liter bijdrinken
Leuk! Je kijkt wel heel vaak van 'Huh waar ben ik nu weer beland??'quote:Op woensdag 11 september 2013 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
In den herhaling!
http://www.sportograf.com/shop/search/2147/1374
haha :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
weer bij de fysio geweest. en ze heeft me weer redelijk gemarteld en geknoept. morgen mag ik een klein rondje hardlopen en maandag dan weer een afspraak. ben een klein beetje nerveus! en blij en bezorgd.... Yuno and me and 5 kilometers ahead. Duim duim duim!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Weet niet of iedereen het er mee eens is dat 5km een klein rondje is.
Tevens: vandaag loopdag!
Wordt wel weer tijd na 2 rustdagen. Maar na vandaag komen er weer 2 rustdagen.
yup sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 17:50 schreef Wolve000 het volgende:
Weet niet of iedereen het er mee eens is dat 5km een klein rondje is.![]()
al voelt het alsof ze zei. ga morgen de vasaloppet even 90 kilometer lopen. ben doodsbenauwd eigenlijk.
voor mij gevoel hangt er zoveel vanaf. hardlopen is voor mij nog net geen eerste levensbehoefte, maar ik haal er zoveel genoegen en ontspanning en rust vandaan. samenhangend met mijn stress baan is de balans nu ver gezocht.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Misschien moet je dan niet van tevoren vaststellen dat je 5k gaat doen, maar gewoon een stukje gaan rennen en zodra het nog lekker gaat omkeren? Dan hangt er ook niet zoveel van af of je het rondje nou wel of niet af kunt maken..quote:Op woensdag 11 september 2013 17:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
yup sorry![]()
al voelt het alsof ze zei. ga morgen de vasaloppet even 90 kilometer lopen. ben doodsbenauwd eigenlijk.
voor mij gevoel hangt er zoveel vanaf. hardlopen is voor mij nog net geen eerste levensbehoefte, maar ik haal er zoveel genoegen en ontspanning en rust vandaan. samenhangend met mijn stress baan is de balans nu ver gezocht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoi allemaal. Afgelopen zondag weer eens een rondje gedaan na al paar maanden niet te hebben gelopen (wel op de MTB gezeten dus heb wel m'n conditie op peil gehouden). Merk nu wel wat last in m'n schenen, als ik gewoon loop. Lijkt op spierpijn. Kan ik hier gewoon mee doortrainen, of moet ik echt rust houden tot het volledig over is, wat is jullie advies?
Nog iets wat ik me afvroeg; ik merk dat ik als ik buiten loop veel sneller op ben, dan wanneer ik op de loopband loop. Is dit logisch, of doe ik iets verkeerd?
![]()
Wat heb je gelopen? (afstand, tijd) Klinkt alsof je wat te enthousiast bent geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef Jort227 het volgende:
Hoi allemaal. Afgelopen zondag weer eens een rondje gedaan na al paar maanden niet te hebben gelopen (wel op de MTB gezeten dus heb wel m'n conditie op peil gehouden). Merk nu wel wat last in m'n schenen, als ik gewoon loop. Lijkt op spierpijn. Kan ik hier gewoon mee doortrainen, of moet ik echt rust houden tot het volledig over is, wat is jullie advies?
Nog iets wat ik me afvroeg; ik merk dat ik als ik buiten loop veel sneller op ben, dan wanneer ik op de loopband loop. Is dit logisch, of doe ik iets verkeerd?
![]()
Niet bijster lang of veel, 4KM in zo'n 35/40 minuten. Wel voor het eerst met de app Zombies, Run dus moest af en toe wat versnellen... Misschien dat dat het is geweest, aangezien ook m'n warming up er bij in was geschoten.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat heb je gelopen? (afstand, tijd) Klinkt alsof je wat te enthousiast bent geweest.![]()
Op een loopband hoef je je minder af te zetten: de grond verplaatst zich onder je. Op straat moet je 't allemaal zelf doen.Ja doei.![]()
Ik ervaar het normaal andersom. Buiten lopen gaat me beter af. Ben ik dan abnormaal?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Op een loopband hoef je je minder af te zetten: de grond verplaatst zich onder je. Op straat moet je 't allemaal zelf doen.![]()
![]()
Voor de meeste mensen ben je sowieso abnormaal, want je doet aan hardlopenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Ik ervaar het normaal andersom. Buiten lopen gaat me beter af. Ben ik dan abnormaal?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen ben je sowieso abnormaal, want je doet aan hardlopen![]()
![]()
Zojuist een sportarmband op internet besteld, was nog niet heel makkelijk om een geschikte te vinden voor mijn telefoon waar ook sleutel bij kan. Ben wel benieuwd hoe het is om zo'n armband te gebruiken in plaats van telefoon in m'n broekzak te hebben.![]()
Ja maar je moest ook goed op de grond voor je letten anders ga je zo onderuit. En ik ben doodsbang mezelf te blesseren want dan kan ik niet lopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Je kijkt wel heel vaak van 'Huh waar ben ik nu weer beland??'
haha :pJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was vanmorgen om 07:30 uur begonnen met werken en dan mag je dus ook om 16:00 uur naar huisdus ik dacht, lekker rennen! Maar toen kwam ik thuis en was Mr. Guppy heel lekker aan het koken. En ach, morgen kan ik ook nog rennen
Die Mr GupEn was het ook nog de moeite waard?
Ik heb gelogen gisteren. Die average speed 5:28 was waarschijnlijk de average pace van mijn laatste km gisteren. Ik vind 'm namelijk niet zo terug in mijn EndomondoIk had aan het einde even snel op mijn Garmin gekeken.
@Mossel, je kunt weer rustig ademhalen
alhoewel een 9e km op die snelheid ook best leuk is![]()
Absoluutom nom nom! Het was het niet-rennen wel waard
maar morgen moet ik dan ècht!
Trouwens, stevige snelheid alsnog hoor
Gij faker!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Quoi het volgende:
Ik heb gelogen gisteren. Die average speed 5:28 was waarschijnlijk de average pace van mijn laatste km gisteren. Ik vind 'm namelijk niet zo terug in mijn EndomondoIk had aan het einde even snel op mijn Garmin gekeken.
alhoewel een 9e km op die snelheid ook best leuk isIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ja je hebt gelijk. ik ben mijn grootste vijand he! stresskip modus.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet van tevoren vaststellen dat je 5k gaat doen, maar gewoon een stukje gaan rennen en zodra het nog lekker gaat omkeren? Dan hangt er ook niet zoveel van af of je het rondje nou wel of niet af kunt maken..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Die eerste km brengt je gemiddelde een beetje omlaag, eerst gewandeld of zo? Voor de rest nette snelheid toch!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Quoi het volgende:
alhoewel een 9e km op die snelheid ook best leuk isIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, het was met best wat stoplichten en dan zet ik 'm niet op pauzequote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die eerste km brengt je gemiddelde een beetje omlaag, eerst gewandeld of zo? Voor de rest nette snelheid toch!Thanks.
![]()
Autopause? Al werkt dat bij endomondo ook niet top.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, het was met best wat stoplichten en dan zet ik 'm niet op pauzeThanks.
Nee, ik draag altijd mijn Garmin en upload dan in Endomondo. En ik vind het wel OK als het gewoon laat zien hoe het loopje was. Alleen voor wedstrijden vind ik belangrijk dat de tijd OK is, maar dan pauzeer ik gelukkig doorgaans nooitquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Autopause? Al werkt dat bij endomondo ook niet top.![]()
![]()
Pfew.. er word hard getraind deze dagen hier. Op naar het momentum volgende week zaterdag!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je kunt evengoed wel gewoon proberen de Vredesloop op 5:28/km te lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef Quoi het volgende:
alhoewel een 9e km op die snelheid ook best leuk is
Loopt mr. Q trouwens ook weer mee? Want dan wil ik misschien wel achter hem aan hobbelen, voor als het weer zo hard waait
en voor een PR, stiekem![]()
Haha! Ja hoor hij loopt mee. Hij doet wel ''rustig" aan, want loopt de dag erna de Dam tot Dam gek!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt evengoed wel gewoon proberen de Vredesloop op 5:28/km te lopen
Loopt mr. Q trouwens ook weer mee? Want dan wil ik misschien wel achter hem aan hobbelen, voor als het weer zo hard waait
en voor een PR, stiekem![]()
Haha, wat een baas! Ik gok dat "rustig aan" voor hem nog steeds sub 50 is, en dat is prima!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Haha! Ja hoor hij loopt mee. Hij doet wel ''rustig" aan, want loopt de dag erna de Dam tot Dam gek!![]()
Jaja, rond de 47 zal het dan wel zijn. En dat tegen alle natuurwetten in. Bij de GFR clinic kreeg hij te horen dat hij waarschijnlijk met zijn postuur en techniek nooit zo snel kan worden als Haile Gebrselassie. Hij huilt zich nu elke avond in slaapquote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, wat een baas! Ik gok dat "rustig aan" voor hem nog steeds sub 50 is, en dat is prima!![]()
![]()
joggers......quote:Op woensdag 11 september 2013 15:58 schreef Tree het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook leuk! Alleen niet zo heel erg met die stortbuien'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Och arme. 47 is voor mij nog wel wat ambitieus, maar ik zie wel hoe lang ik het volhoudquote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja, rond de 47 zal het dan wel zijn. En dat tegen alle natuurwetten in. Bij de GFR clinic kreeg hij te horen dat hij waarschijnlijk met zijn postuur en techniek nooit zo snel kan worden als Haile Gebrselassie. Hij huilt zich nu elke avond in slaap![]()
![]()
moest tijdens de brandweeroefening nog even aan je denken Winterstorm... familiarisation visit bij de transformer station.
Toen we met z'n allen onder de transformators en kabels met 100,000 volt door liepen had iedereen toch keurig zijn handen in zijn zakken en was het akelig stil in de groep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Temporondje, wou snel thuis zijn om aan de foto's te beginnen om uit te zoeken op die site.. Goede motivatie dus..![]()
Ook gewoon nog geeneens 3 meter..quote:Personal best Cooper (12 min) of 3.3 km which is a 2.72 m improvement.![]()
![]()
Net pannenkoeken gebakken voor morgenochtend of middag
Tijd om en rondje te doen (heb sinds vorige week erg last van log (loop ontwijkend gedrag)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
tering!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Temporondje, wou snel thuis zijn om aan de foto's te beginnen om uit te zoeken op die site.. Goede motivatie dus..![]()
[..]
Ook gewoon nog geeneens 3 meter..
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
poekie tochquote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja, rond de 47 zal het dan wel zijn. En dat tegen alle natuurwetten in. Bij de GFR clinic kreeg hij te horen dat hij waarschijnlijk met zijn postuur en techniek nooit zo snel kan worden als Haile Gebrselassie. Hij huilt zich nu elke avond in slaap
Ecosia
Vorig jaar bijna gered om 5K aan een stuk door te lopen en toen gestopt![]()
Nu een jaar later de schoenen weer uit de kast gehaald en ga zo maar eens wat lopen om te kijken hoe het gaat.
Hele dag mooi weer geweest en ik kijk naar buiten regent het keihard.
Fuck it, ik ga toch
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
runnersquote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Fuck it, ik ga toch
hehehe! dat geloof ik graag! nooit van mijn leven dat ik daar doorheen loop brr!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
moest tijdens de brandweeroefening nog even aan je denken Winterstorm... familiarisation visit bij de transformer station.
Toen we met z'n allen onder de transformators en kabels met 100,000 volt door liepen had iedereen toch keurig zijn handen in zijn zakken en was het akelig stil in de groep
Welkom! That's the spirit! En daarna lekker de douche onder duiken!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Nu een jaar later de schoenen weer uit de kast gehaald en ga zo maar eens wat lopen om te kijken hoe het gaat.
Fuck it, ik ga toch![]()
![]()
Zaterdag meedoen aan een lokaal 10 KM loopje, de zaankanterloop. Sinds tijden weer een evenementzin in
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Thanks!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom! That's the spirit! En daarna lekker de douche onder duiken!
Ja daarom, nat van het zweet of nat van de regen.
Wat maakt het uit?
Alleen even kijken hoe mijn in-ears het vinden
Precies genoeg voor een bekertjequote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook gewoon nog geeneens 3 meter..![]()
Verwoestend tempo trouwens dat rondje, even een testje voor de Veluweloop?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Top instelling!!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Fuck it, ik ga toch
Nou, ik wou eigenlijk een gewoon 5km rondje doen. Dat begon zo soepel dat ik er een temporondje van wou maken. Maar ik ging steeds maar iets harder zonder heel veel moeite eigenlijk. Op het eind dacht ik nog bijna dat ik misschien wel in de buurt van mijn PR zou kunnen komen, maar daarvoor was het begin toch iets te 'rustig'. Maar proberen kan altijdquote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Precies genoeg voor een bekertje
Verwoestend tempo trouwens dat rondje, even een testje voor de Veluweloop?.
![]()
Waarschijnlijk kun je in een wedstrijd dus nog wel een stukje harder dan je huidige PR op de 5km?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou, ik wou eigenlijk een gewoon 5km rondje doen. Dat begon zo soepel dat ik er een temporondje van wou maken. Maar ik ging steeds maar iets harder zonder heel veel moeite eigenlijk. Op het eind dacht ik nog bijna dat ik misschien wel in de buurt van mijn PR zou kunnen komen, maar daarvoor was het begin toch iets te 'rustig'. Maar proberen kan altijd.
Echt geen idee. Zoals het vanavond ging en dan wat extra adrenaline erbij misschien wel, ligt er ook aan of het een bosloop is (huidige PR) of een wegwedstrijd denk ik. Ze zeiden bij die bosloop dat je op de weg sowieso zo een halve minuut er af kan lopen. Maar nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je in een wedstrijd dus nog wel een stukje harder dan je huidige PR op de 5km?.
![]()
Bij jou gaat alles soepel man.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou, ik wou eigenlijk een gewoon 5km rondje doen. Dat begon zo soepel dat ik er een temporondje van wou maken. Maar ik ging steeds maar iets harder zonder heel veel moeite eigenlijk. Op het eind dacht ik nog bijna dat ik misschien wel in de buurt van mijn PR zou kunnen komen, maar daarvoor was het begin toch iets te 'rustig'. Maar proberen kan altijd.
Zo ik heb al een route gemaakt voor een duurloopje van 10 km in het weekend. Met escapes voor extra afstand
Komt door de schoenen! VFFquote:Op woensdag 11 september 2013 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij jou gaat alles soepel man.en Kinvara
!
![]()
Ik moet weer verder met lange afstanden. Van het weekend maar weer een km om 17Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Moet of mag?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet weer verder met lange afstanden. Van het weekend maar weer een km om 17
soms is alleen moeten een optie...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet bier.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
soms is alleen moeten een optie...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Les 5 van de Keep Running gelopen. Was een duurloopje van 38 minuten. Ik ben lekker rustig aan gestart met als doel eens te kijken of ik dan überhaupt het gevoel krijg kapot te gaan. Nou dat was dus niet het geval waardoor ik de laatste kilometer eens lekker heb doorgetrokken. Mede daardoor mijn "bekertje" op de 5km gebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: Jero_nimo, bedankt voor de aanmoediging onderweg. *I went boss*![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:20 schreef baggerbaas het volgende:
Les 5 van de Keep Running gelopen. Was een duurloopje van 38 minuten. Ik ben lekker rustig aan gestart met als doel eens te kijken of ik dan überhaupt het gevoel krijg kapot te gaan. Nou dat was dus niet het geval waardoor ik de laatste kilometer eens lekker heb doorgetrokken. Mede daardoor mijn "bekertje" op de 5km gebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: Jero_nimo, bedankt voor de aanmoediging onderweg. *I went boss*Goed bezig!
![]()
Dat jij na de sterkemannenrace nu alweer zo soepel loopt jero, best knap
Ik heb vandaag weer lekker in het bis gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/244536728/8270328
4 x 1km waarvan 2 onder de 9 min/km (voor mijn doen is dat tempo maken)
En dat beviel me heel goed, was lekker.
En ik heb een datum gepland voor een privé les van slim lopen.
Nu wil ik ter ondersteuning van deze nieuw te proberen looptechniek ook graag een natural running schoen proberen, en dan het liefste een type die ook geschikt is voor onverhard lopen. Want ik wil daar toch meer naartoe. Ik geniet zoveel meer in het bos en de tijd gaat daar zoveel sneller. En aangezien mijn huidige stappers alweer 8 maanden oud zijn en ik een wenperiode nodig heb vind ik dat ik me al mag gaan orienteren
Welke schoenen zijn voor mij een optie? Iemand tips? (Geen five fingers, dat gaat me te ver)
![]()
Ik denk dat ik ook maar nieuwe schoenen ga kopen volgende week!16 maanden en ik schat zo'n 1200-1400 km oud.. mag wel toch?
En ik heb tot nu toe nog nooit serieus minimalistische schoenen overwogen, maar als iemand me kan overhalen?Maar je kan ook heel snel worden zonder toch?
misschien is Brooks Pure Grit een optie voor je... schoen met 4mm drop maar evengoed redelijk wat demping.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Nirak het volgende:
Ik heb vandaag weer lekker in het bis gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/244536728/8270328
Nu wil ik ter ondersteuning van deze nieuw te proberen looptechniek ook graag een natural running schoen proberen, en dan het liefste een type die ook geschikt is voor onverhard lopen. Want ik wil daar toch meer naartoe. Ik geniet zoveel meer in het bos en de tijd gaat daar zoveel sneller. En aangezien mijn huidige stappers alweer 8 maanden oud zijn en ik een wenperiode nodig heb vind ik dat ik me al mag gaan orienteren
Welke schoenen zijn voor mij een optie? Iemand tips? (Geen five fingers, dat gaat me te ver)
Vind het geen echte schoen voor technische trails maar voor op bospaden is het een fijne schoen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze zeggen (in de hardloopwinkel) altijd na een 1000 km vervangen, dus het mag bestquote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik ook maar nieuwe schoenen ga kopen volgende week!16 maanden en ik schat zo'n 1200-1400 km oud.. mag wel toch?
En ik heb tot nu toe nog nooit serieus minimalistische schoenen overwogen, maar als iemand me kan overhalen?Maar je kan ook heel snel worden zonder toch?
Als je het nooit (serieus) overwogen hebt om minimalistisch te gaan is er m.i. ook geen reden om het te doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En wat is een reden om het wel te doen? Blessures?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb ik wel eens naar zitten kijken, naar de Pure Grit. Tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan om te zeggen, what the heck en te bestellen maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien is Brooks Pure Grit een optie voor je... schoen met 4mm drop maar evengoed redelijk wat demping.
Vind het geen echte schoen voor technische trails maar voor op bospaden is het een fijne schoenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook erg goed gelopen hoor! Beetje tempo maken is altijd erg lekker jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Nirak het volgende:
![]()
![]()
Je zou kunnen kijken naar een overstapmodel, die bijvoorbeeld nog wel genoeg demping heeft, maar al iets minder drop heeft. Brooks Pureflow, Saucony Kinvara, Nike Free. Met zoiets zou ik dan beginnen. Desnoods een muziekje met 180bpm erbij, of een metronoom-app. Dan kan je meteen een beetje aan je paslengte/snelheid werken. Wat wel erg wennen is in het begin trouwens.
Ah, de Pure Grit heb je dus ook. Een soort trailversie ervan? Op zich heb je op gewone bospaden ook genoeg aan 'wegschoenen'. Maar als je ook tijdens regen en dergelijke het bos in gaat is het makkelijk om wat meer grip te hebben inderdaad.
![]()
heb een paar gehad (gister toevallig weg gegooid), dat was Pure Grit 1, een fijne schoen om op te lopen maar veel te weinig grip voor een echte trailschoen, daar hebben ze ondertussen wel het een en ander aan verandertquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens naar zitten kijken, naar de Pure Grit. Tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan om te zeggen, what the heck en te bestellen maar wat niet is kan nog komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Twijfel twijfel.
Ik kan gvd weer naar de fysio met een vage klacht.
Elk loopje nu heb ik pijn in mn knie. Begint na 2 kilometer al. Onafhankelijk van het tempo.
Na een pauze komt het soms terug en soms niet? Net ook super lekker tempo gelopen maar daar goede gevoel is vergald door pijn in mn knie. Kut kut tering tiefus blessures
Ik overweeg serieus om de M van Amsterdam om te zetten naar een hm.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ah, ik ga eens ff kijken wat jullie allemaal geroepen hebbenIk denk idd dat het verstandig is om niet ineens helemaal naar nul drop te gaan. Vooral niet aangezien ik nu volgens mij bijna 1,5 cm drop heb..
![]()
ik denk niet dat je in het algemeen kan zeggen dat minimalistisch meer of minder blessuregevoelig is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
En wat is een reden om het wel te doen? Blessures?
Zal toch ook behoorlijk persoonsgebonden zijn. Voor mij is het meer minimalistisch gaan lopen (wat ik in de toekomst van plan ben) een soort van nieuwsgierigheid, iets wat ik wil proberen. Voor hetzelfde geld vind ik het helemaal klote en loop ik binnen de korste keren met zo'n piepschuim trampolinezool van Adidas...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Jumparound het volgende:
Twijfel twijfel.
Elk loopje nu heb ik pijn in mn knie. Begint na 2 kilometer al. Onafhankelijk van het tempo.
Na een pauze komt het soms terug en soms niet? Net ook super lekker tempo gelopen maar daar goede gevoel is vergald door pijn in mn knie. Kut kut tering tiefus blessures
Ik overweeg serieus om de M van Amsterdam om te zetten naar een hm.Dat is serieus klote inderdaad... Hopen dat de fysio er wat mee kan. Want dat zou wel ontzettend zonde zijn. Al wil je ook geen zware blessure er aan over houden natuurlijk..
![]()
![]()
binnen of buitenkant van je knie?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Jumparound het volgende:
Twijfel twijfel.
Ik overweeg serieus om de M van Amsterdam om te zetten naar een hm.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zit nu een beetje te twijfelen tussen de Cascadia en pure grit als "trailschoen"...quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb een paar gehad (gister toevallig weg gegooid), dat was Pure Grit 1, een fijne schoen om op te lopen maar veel te weinig grip voor een echte trailschoen, daar hebben ze ondertussen wel het een en ander aan verandert
Zijn er andere die je zou aanbevelen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
moet zeggen dat mijn calf sleeves bji mij goed werken tegen "pijntje aan de binnenkant van mijn knie"
voel als ik zonder loop "een zeurtje" terwijl ik met calf sleeves nergens last van heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet! Wantquote:afstand
lekker die kus houden voor de veluweloop. Met tussendoor de Vredesloop nog.
Maarja, moet je dan altijd die dingen aan om geen last te krijgen?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
moet zeggen dat mijn calf sleeves bji mij goed werken tegen "pijntje aan de binnenkant van mijn knie"
voel als ik zonder loop "een zeurtje" terwijl ik met calf sleeves nergens last van hebJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ligt er aan wat je voor trails wilt doen., ik denk dat je met Pure Grit in Nederland prima uit de voeten kunt, gewoon een stevige schoen waarop ik lekker gelopen heb., maar als je meer technische trails wil gaan lopen zal je misschien naar Salamon of Inov8 moeten kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
zit nu een beetje te twijfelen tussen de Cascadia en pure grit als "trailschoen"...
Zijn er andere die je zou aanbevelen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
een typische aanval is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
binnen of buitenkant van je knie?
Rechter knie. Links boven mn knieschijf. Dat is gevoelig maar niet storend. Dan links onder mn knieschijf, bij het gewricht. Daar kan ik doorv heen lopen. En als klap op de vuurpijl; voor op de knie. Dat voel ik bij elke stap, maar trekt weg met rekken.
Ook nog iets in mn knie. Maar dat kan ik zo niet beschrijven.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je zou ook kunnen kijken naar Inov-8 met de trailroc serie. Die hebben verschillende modellen met allemaal een andere drop, 6, 3 en 0 geloof ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
zit nu een beetje te twijfelen tussen de Cascadia en pure grit als "trailschoen"...
Zijn er andere die je zou aanbevelen?![]()
![]()
Wat een reden is om minimalistisch te gaan? Minimalistisch willen gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
En wat is een reden om het wel te doen? Blessures?
Ik heb expliciet aangegeven dat ik niet op zoek ben naar minimalistische schoenen. Mijn Asics zijn 12mm drop en mijn Brooks zijn 10mm drop. Asics zit nu ook op de 10mm drop van wat ik begrepen heb. Anyhows, minimalistisch gaan betekent dat je ook weer veel korte afstanden moet lopen om jezelf te laten wennen aan de minimaalheid van de schoenen. Ik verwacht dat ik over een tijdje wel weer een mindere drop zal aanmeten, maar het zal nooit van 12 naar 4mm gaan of minder. Dat vind ik teveel van het goede.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben weer terug, ging best nog goed eigenlijk.
http://www.endomondo.com/workouts/244538729
1-1-2-2-4-3-4-3-5-1
Laatste 5 minuten waren best zwaar maar het begin is er, nu volhouden
Jerno. Nee inderdaad. Dat zou helemaal zuur zijn.
Guard. Idd
Ecosia
normaal gesproken niet altijd, het is ook meer een zeurtje dan een pijntje maar op dit moment loop ik rond de 70-75km per week met heuvels er in dus dan is het puur prevensief om de boel heel te houden.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maarja, moet je dan altijd die dingen aan om geen last te krijgen?
Ik vind het sowieso lekker lopen, ik hou van loopkleding die strak om me heen zit, ook mijn schoenen strik ik altijd behoorlijk strak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
>> Fysio, klinkt een beetje als een lopersknie.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een typische aanval is.
Rechter knie. Links boven mn knieschijf. Dat is gevoelig maar niet storend. Dan links onder mn knieschijf, bij het gewricht. Daar kan ik doorv heen lopen. En als klap op de vuurpijl; voor op de knie. Dat voel ik bij elke stap, maar trekt weg met rekken.
Ook nog iets in mn knie. Maar dat kan ik zo niet beschrijven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
en dat is het zure van het verhaal. Als dat het is baal ik dubbel want heb toch vrij "normaal" opgebouwd de afgelopen weken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
>> Fysio, klinkt een beetje als een lopersknie.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja bij zoveel km, en hetgeen waar je voor traint is het wellicht wel een goeie. Ik neem aan dat je na (Kepler toch?) sowieso wel een poos rust hebt. Dus dan kan je lichaam ook herstellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
normaal gesproken niet altijd, het is ook meer een zeurtje dan een pijntje maar op dit moment loop ik rond de 70-75km per week met heuvels er in dus dan is het puur prevensief om de boel heel te houden.
Ik vind het sowieso lekker lopen, ik hou van loopkleding die strak om me heen zit, ook mijn schoenen strik ik altijd behoorlijk strakJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shit happens dude.. Rustig opbouwen is helaas geen garantie voor blessurevrij blijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dat is het zure van het verhaal. Als dat het is baal ik dubbel want heb toch vrij "normaal" opgebouwd de afgelopen weken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kan cascadia's in elk geval aanraden![]()
![]()
Clubrun.. blij dat ik geweest ben, maar merk wel dat ik gewoon compleet op ben, slecht slaap, etc. etc. Was niet vooruit te branden..http://www.endomondo.com/workouts/244559393/881511
Maar wel weer -uiteraard- wat heuveltraining voor de 7^^ en m'n HM in the pocket!
Klein gevoelig plekje op de teen waar onlangs het oude blaar-vel toch eraf was gegaan en nu dus weer verse (gevoelige) huid in contact komt met 'vanalles', maargoed. Morgen klein 5K rondje hier om 't dorp heen, zaterdag de 3e ShuffleZin in.
Ja doei.![]()
links van het rechterbeen. Dat is dan de binnenkant toch? Lopersknie is buitenkant knie.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
>> Fysio, klinkt een beetje als een lopersknie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nope. Ik weetst. Maar Kut is het wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Shit happens dude.. Rustig opbouwen is helaas geen garantie voor blessurevrij blijven.
Naja. Ik ga de focus leggen op de halve dan. ..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thanks voor de suggesties mbt trailschoenen. Wil toch wel een paar meenemen uit de States, dus heb ik nu nog even de tijd om me te verdiepen in een aantal merken en modellen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed om te zien dat donker en regen normale omstandigheden zijn om te lopen. Kletsnat en aardedonker mijn LDL gedaan. Eerste keer 12 km sinds maart én netjes aan 10 km/h.
Morgen maar even lampjes halen want voor herhaling vatbaar. Geen last van oververhitting met dit soort omstandigheden, wel zo lekker
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Jumpers knee, ook goed. Het is iig iets waarmee ik een fysio zou gaan raadplegen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
links van het rechterbeen. Dat is dan de binnenkant toch? Lopersknie is buitenkant knie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ja misschien welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja bij zoveel km, en hetgeen waar je voor traint is het wellicht wel een goeie. Ik neem aan dat je na (Kepler toch?) sowieso wel een poos rust hebt. Dus dan kan je lichaam ook herstellen.heb ik gedachte om de rest van December en Januari het wat rustiger aan te doen.
maar als de Kepler bevalt dan heb ik toch nog de Routeburn Classic in gedachte, alleen is de tijd van voorbereiden niet optimaal dus dat is niet het heilige moeten....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren zeiknat geregend (best lekker), waardoor m'n schoenen nog steeds nat zijn. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe VFF uit het vet te halen.
![]()
Of het aan m'n nieuwe schoenen lag weet ik niet, maar ik heb heerlijk gelopen. Had het gevoel dat ik het hele rondje wind mee had. Op het programma stond een 80 minuten extensieve duurloop, hartslag 160-165. Ging erg lekker, ik kon alle kilometers goed onder de 5 minuten houden.
http://www.endomondo.com/workouts/244557797/11291298![]()
Godskolere wat een tempo manquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook gewoon nog geeneens 3 meter..![]()
![]()
![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jumpers knee, ook goed. Het is iig iets waarmee ik een fysio zou gaan raadplegen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Twijfel twijfel.
Ik overweeg serieus om de M van Amsterdam om te zetten naar een hm.
Je ging zo lekker.![]()
Godskolere wat een enorme foto manquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Tarahumara het volgende:
Gisteren zeiknat geregend (best lekker), waardoor m'n schoenen nog steeds nat zijn. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe VFF uit het vet te halen.
[ afbeelding ]
Of het aan m'n nieuwe schoenen lag weet ik niet, maar ik heb heerlijk gelopen. Had het gevoel dat ik het hele rondje wind mee had. Op het programma stond een 80 minuten extensieve duurloop, hartslag 160-165. Ging erg lekker, ik kon alle kilometers goed onder de 5 minuten houden.
http://www.endomondo.com/workouts/244557797/11291298![]()
![]()
Maar gave schoentjes! Welke zijn dat dan, hou ze allemaal niet uit elkaar hoor. Zien er wel lekker soepel uit in ieder geval! Lekker gelopen trouwens, mooi rondje! Maar over de veluwezoom is toch veel leuker.
![]()
heb jij nooit dat je struikeld over de teenuiteinden als je nog een stukje teenruimte overhebt?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/244557797/11291298home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
moest lachen bij the mental picturequote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heb jij nooit dat je struikeld over de teenuiteinden als je nog een stukje teenruimte overhebt?
Misschien moet je toch eens een doorverwijzing vragen naar de orthopeed? Als je zo blijft klungelen is dat niet tof en misschien is er wel wat meer aan de hand?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope. Ik weetst. Maar Kut is het wel.
Naja. Ik ga de focus leggen op de halve dan. ..![]()
Geen idee hoe wat voor model het is eigenlijk... Heb ze voor weinig in Amerika kunnen kopen. Heerlijk soepel in ieder geval. En ook nog beter waterdicht dan m'n Bikila's, daar krijg je toch altijd wel natte voeten in als het regent of geregend heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Godskolere wat een enorme foto man![]()
![]()
Maar gave schoentjes! Welke zijn dat dan, hou ze allemaal niet uit elkaar hoor. Zien er wel lekker soepel uit in ieder geval! Lekker gelopen trouwens, mooi rondje! Maar over de veluwezoom is toch veel leuker.
Veluwezoom pak ik van het weekend wel weer![]()
![]()
Iets meer je voeten optillen en neerzetten in plaats van afzetten en sloffen?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heb jij nooit dat je struikeld over de teenuiteinden als je nog een stukje teenruimte overhebt?![]()
![]()
Show de zool eens, een iets kleinere foto mag wel trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Geen idee hoe wat voor model het is eigenlijk... Heb ze voor weinig in Amerika kunnen kopen. Heerlijk soepel in ieder geval. En ook nog beter waterdicht dan m'n Bikila's, daar krijg je toch altijd wel natte voeten in als het regent of geregend heeft.
Veluwezoom pak ik van het weekend wel weer.
![]()
Nee geen last van struikelen, heb wel wat ruimte over bij m'n buitenste drie tenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
heb jij nooit dat je struikeld over de teenuiteinden als je nog een stukje teenruimte overhebt?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Serinde het volgende:
Toch een foto gevonden![]()
[ afbeelding ]![]()
foto's...altijd leuk!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komodo sport denk ik..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Geen idee hoe wat voor model het is eigenlijk... Heb ze voor weinig in Amerika kunnen kopen. Heerlijk soepel in ieder geval. En ook nog beter waterdicht dan m'n Bikila's, daar krijg je toch altijd wel natte voeten in als het regent of geregend heeft.
Veluwezoom pak ik van het weekend wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat kan inderdaad werken haha! meestal last van met trails. ben nog aan het inwandelen en hele kleine stukjes hardlopen met die dingen(nu even niet met de pees alleen wandelen)quote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Iets meer je voeten optillen en neerzetten in plaats van afzetten en sloffen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
bedankt hequote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moest lachen bij the mental picture
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Show de zool eens, een iets kleinere foto mag wel trouwens.
![]()
Poes Henk vindt ze ook erg interessant.
(Grootte van de foto, hier moet je het mee doen hoor. )![]()
Ja, check iets naarboven. Inderdaad de Komodo sportquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Poes Henk vindt ze ook erg interessant.
(Grootte van de foto, hier moet je het mee doen hoor. ). Mooie dingetjes!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komodo sport denk ik..
Denk t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
first world problems in New Zealand.... een week wachten voordat je nieuwe schoenen binnen zijn.
Hoop dat vandaag toch de telefoon gaat...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes! Ik zou al moeite hebben met slapen dan als er iets onderweg isquote:Op woensdag 11 september 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
first world problems in New Zealand.... een week wachten voordat je nieuwe schoenen binnen zijn.
Hoop dat vandaag toch de telefoon gaat.... Geen last van hoop ik?
En waarom minimalistisch?
Een reclamepraatje.![]()
Op VFF slof ik totaal niet, sterker nog ik sta enorm te stuiteren op die dingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja dat kan inderdaad werken haha! meestal last van met trails. ben nog aan het inwandelen en hele kleine stukjes hardlopen met die dingen(nu even niet met de pees alleen wandelen)![]()
![]()
Daarom val jij ook niet over je uitstekende teendeeltjesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Op VFF slof ik totaal niet, sterker nog ik sta enorm te stuiteren op die dingen.. Maar dat is nog wel iets anders dan met gewoon wandelen he
![]()
![]()
nee dat niet, maar het is typisch iets Nieuw-Zeelands om te zeggen dat ze er maandag zijn en dat je dan donderdag nog zit te wachtenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Succes! Ik zou al moeite hebben met slapen dan als er iets onderweg is. Geen last van hoop ik?
Oké, de twee voordelen die het voor mij zouden kunnen hebben zijn minder koude voeten en sneller lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En waarom minimalistisch?
Een reclamepraatje.De andere 'ongemakken' van normaal hardlopen heb ik niet. Ik zal het eens vragen bij de winkel.
vraagje...ik kwam op Facebook trailschoenen van het merk Karhu tegen, een merk wat in Nederland in de jaren 80 redelijk populair maar toen volgens mij nagenoeg verdween...hoe is dat nu, zijn ze nog ergens te krijgen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
die dingen zitten zo lekker! ik heb ze het liefst de hele dag aan. 1 keer op mijn werk aangehad de hele dag. geen centje pijn of ongemak. alleen vreemde blikken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daarom val jij ook niet over je uitstekende teendeeltjes. Maar dat is nog wel iets anders dan met gewoon wandelen he
vond dit filmpje op een blog.
toch wel herkenbaar.
Een van de comments onder dat eerste filmpje:quote:quote:chiltleazcatzin 1 month ago
los Tarahumara
Ja doei.![]()
wrong......quote:Op donderdag 12 september 2013 01:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een naamtopic is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weggegooid? Ik wil mijn vorige paar schoenen niet weggooien, teveel mee meegemaakt om ze weg te doenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb een paar gehad (gister toevallig weg gegooid), dat was Pure Grit 1, een fijne schoen om op te lopen maar veel te weinig grip voor een echte trailschoen, daar hebben ze ondertussen wel het een en ander aan verandert
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
af en toe gaat bij mij gewoon de bezem door het schoenenrek anders is er geen ruimte voor nieuwequote:Op donderdag 12 september 2013 06:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Weggegooid? Ik wil mijn vorige paar schoenen niet weggooien, teveel mee meegemaakt om ze weg te doen
En die Grits waren niet echt super af maar voldoen niet meer als trailschoen dus in de bak ermee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Whehe, nee gelijk heb je hoor, je kan niet alle schoenen bewaren.quote:Op donderdag 12 september 2013 06:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
af en toe gaat bij mij gewoon de bezem door het schoenenrek anders is er geen ruimte voor nieuwe
En die Grits waren niet echt super af maar voldoen niet meer als trailschoen dus in de bak ermee
Maar mijn eerste paar doe ik in ieder geval niet weg..misschien dat ik er nog iets leuks mee ga doen!
Pff training van gisteren voel ik nog goed in mijn benen en heupen. Gelukkig 2 dagen rust, misschien 3.
Volgende week ook eens de bietensap gaan proberen.. hebben ze niet bij de supermarkt denk ik?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En nog een leuke ookquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Serinde het volgende:
Toch een foto gevonden![]()
[ afbeelding ]
kijk effe bij de reform afdeling, als ze het hebben in je lokale supermarkt staat het daarquote:Op donderdag 12 september 2013 06:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff training van gisteren voel ik nog goed in mijn benen en heupen. Gelukkig 2 dagen rust, misschien 3.
Volgende week ook eens de bietensap gaan proberen.. hebben ze niet bij de supermarkt denk ik?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:21 schreef Guard het volgende:
[..]
kijk effe bij de reform afdeling, als ze het hebben in je lokale supermarkt staat het daarAnders zit er ook nog wel een 'groen winkel' in de straat. Ik ben er nog nooit geweest maar daar kan ik ook wel eens checken.
Of anders oldscool bieten eten
Twijfel twijfel.
Ik overweeg serieus om de M van Amsterdam om te zetten naar een hm.![]()
![]()
Het ging zo goed.
Ook weer dezelfde knie als waar je pas ook last van had?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef junkiexp het volgende:
Ben weer terug, ging best nog goed eigenlijk.
http://www.endomondo.com/workouts/244538729
1-1-2-2-4-3-4-3-5-1
Laatste 5 minuten waren best zwaar maar het begin is er, nu volhoudenMooi stuk om te lopen ook
![]()
Vanavond na het werk mijn Garmin ophalen. Die ligt klaar op het postkantoor. En morgenochtend dan een rondje ermee rennen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Gogo83 het volgende:
Vanavond na het werk mijn Garmin ophalen. Die ligt klaar op het postkantoor. En morgenochtend dan een rondje ermee rennen.veel plezier er mee!
In onze supermarkt staat het in het zonnatura schap.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks.Anders zit er ook nog wel een 'groen winkel' in de straat. Ik ben er nog nooit geweest maar daar kan ik ook wel eens checken.
Of anders oldscool bieten eten![]()
Ik meld mij ook maar aan bij de knie-klachten club...
Begin weer een haat-liefde verhouding te krijgen met hardlopen. De duurlopen gaan nog steeds wel goed en daar heb ik ook nog steeds zin in, maar ik begin de tempolopen vervelend te vinden. Wanneer ik sneller loop dan 5:45 ofzo dan begint mijn knie moeilijk te doen. Normaal ging dat wel over, maar gister stond er een intervaltraining op het programma en die kon ik niet afmaken omdat mijn knie boos werd op mij. Het is vooral bij mijn knieholte eigenlijk, het voelt alsof mijn been niet lang genoeg is om de grond te raken (goede uitleg of niet).
Nog nooit eerder knieklachten gehad. Weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Wil natuurlijk wel mijn eerste HM lopen in oktober, maar misschien wat langzamer dan... Beter langzaam dan niet toch...![]()
![]()
Beter langzaam dan niet inderdaad.. Maar misschien preventief eens naar laten kijken? Voordat het een echte blessure wordt?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:46 schreef Miezziej het volgende:
Ik meld mij ook maar aan bij de knie-klachten club...
Begin weer een haat-liefde verhouding te krijgen met hardlopen. De duurlopen gaan nog steeds wel goed en daar heb ik ook nog steeds zin in, maar ik begin de tempolopen vervelend te vinden. Wanneer ik sneller loop dan 5:45 ofzo dan begint mijn knie moeilijk te doen. Normaal ging dat wel over, maar gister stond er een intervaltraining op het programma en die kon ik niet afmaken omdat mijn knie boos werd op mij. Het is vooral bij mijn knieholte eigenlijk, het voelt alsof mijn been niet lang genoeg is om de grond te raken (goede uitleg of niet).
Nog nooit eerder knieklachten gehad. Weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Wil natuurlijk wel mijn eerste HM lopen in oktober, maar misschien wat langzamer dan... Beter langzaam dan niet toch...![]()
Gisterenavond weer intervaltraining, 10 versnellingen van 30 sec. Ging op zich redelijk goed, zie wel dat gemiddelde tijd gedurende de training op aan het lopen was.. Ik blijf intervaltraining niet echt leuk vinden.. maar volhouden doe ik uiteraard wel
Zaterdag weer een LDL van >10km... daar heb ik dus wel echt zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het grote voordeel van trainen voor een ultra is dat 20km opeens een korte duurloop wordt ivm "rustweek", lekker chill weekend
Heb je al eens 42km gelopen? Of ben je nu in een stap bezig met een ultra?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het grote voordeel van trainen voor een ultra is dat 20km opeens een korte duurloop wordt ivm "rustweek", lekker chill weekendIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Straks 15x 200'jes doen, voor de eerste keer![]()
Het is na weer een lekker warme dag flink afgekoeld, dus dat is heerlijk voor het intervallen.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope. Ik weetst. Maar Kut is het wel.
Naja. Ik ga de focus leggen op de halve dan. ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi kut. Zonde maar he de volgende keer beter en je hebt u al mooi een 30 km in de pocket. Zijn je schoenen eigenlijk nog goed?![]()
Idem! Zeker omdat ik vermoed dat ze niet zo blaargevoelig zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 09:51 schreef streamnl het volgende:
En toch wil ik het een keer proberen om op die wazige badslippers te lopen
Ja doei.![]()
En4 South Yorkshire XC league wedstrijden (6K voor de dames, 10K voor de heren) komen eraan!
Ja doei.![]()
Vrouwen kunnen ook best 10k lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef Wolve000 het volgende:
Vrouwen kunnen ook best 10k lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:07 schreef Guard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat ook publiek geheim is hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al te duur trouwens dat event. £6 entry, maar dat is wel voor alle 4 races.
Eerste is trouwens 5km / 8km. De andere drie zijn 6km / 10km.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een bieten n00b vraag; hoeveel sap drink je en wanneer begin je er mee?
Ik dacht zelf om woensdag donderdag en vrijdag 200cc te drinken, de rest op zaterdagochtend.. omdat zaterdagmiddag wedstrijd.. logisch?
Volgens mij moet je in het begin wel even opbouwen omdat het anders je bloeddruk ineens best sterk kan verlagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik dacht zelf om woensdag donderdag en vrijdag 200cc te drinken, de rest op zaterdagochtend.. omdat zaterdagmiddag wedstrijd.. logisch?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wel grappig dat ik het nu ineens hier terug zie als ondersteuning voor het hardlopen, ik heb het een tijd gedronken i.v.m. acne!
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Je hebt de helft goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap? Appalsap? Of sinaasappelsap?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik dacht zelf om woensdag donderdag en vrijdag 200cc te drinken, de rest op zaterdagochtend.. omdat zaterdagmiddag wedstrijd.. logisch?
Volgens mij mis ik iets...
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je hebt de helft goed.Bieten, staat er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sap? Appalsap? Of sinaasappelsap?
Volgens mij mis ik iets....
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik dacht zelf om woensdag donderdag en vrijdag 200cc te drinken, de rest op zaterdagochtend.. omdat zaterdagmiddag wedstrijd.. logisch?Bron: http://www.prorun.nl/gezo(...)eller-sterker-verderquote:Drie, vier of 6 dagen?
De conclusie van de onderzoekers luidde een halve liter bietensap, verspreid over de dag, gedurende drie dagen zorgt voor een aanzienlijke vermindering van het zuurstofgebruik tijdens inspanning en een duidelijke toename in uithoudingsvermogen tijdens maximale inspanning. De systolische bloeddruk daalde met gemiddeld 6mmHg zonder verandering in diastolische bloeddruk. De beste resultaten werden behaald na 3 dagen. Van dag 4 tot 6 was er geen verdere toename waar te nemen.
Wolve, daar kun je, bij interesse, alle delen lezen
Vriendenprijsje!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:10 schreef Wolve000 het volgende:
Niet al te duur trouwens dat event. £6 entry, maar dat is wel voor alle 4 races.
Eerste is trouwens 5km / 8km. De andere drie zijn 6km / 10km.
Ja doei.![]()
Vandaag intervaltraining gedaan. Ik hoop zo mijn tempo op te trekken voor de langere afstanden. Op de kortere afstanden merk ik alvast het verschil.
Zondag mag ik voor het eerst met mijn schema aan 100% gaan op een afstand van 10km. Ik ga voor een PR![]()
Vervolgens 3 weken later komt mijn eerste HM-wedstrijd ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:23 schreef minimaLL het volgende:
Vandaag intervaltraining gedaan. Ik hoop zo mijn tempo op te trekken voor de langere afstanden. Op de kortere afstanden merk ik alvast het verschil.
Zondag mag ik voor het eerst met mijn schema aan 100% gaan op een afstand van 10km. Ik ga voor een PR![]()
Vervolgens 3 weken later komt mijn eerste HM-wedstrijd ooit.Ga je zondag een wedstrijd lopen, of is het een training?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik las beetje in plaats van bieten. Goedemorgen!quote:![]()
Ik zei al "volgens mij mis ik iets" en dat klopte.
Training. In mijn schema stond 'Run a 10K Race'. Maar ik had het nogal laattijdig gezien en in de regio is niet meteen een 10K te vinden rond die datumquote:Op donderdag 12 september 2013 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga je zondag een wedstrijd lopen, of is het een training?![]()
![]()
oh jammer, een wedstrijd geeft je net dat beetje extra. Maar ja een PR tijdens een training is net zoquote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Training. In mijn schema stond 'Run a 10K Race'. Maar ik had het nogal laattijdig gezien en in de regio is niet meteen een 10K te vinden rond die datum![]()
succes ermee zondag
Je las het een bietje verkeerdquote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik las beetje in plaats van bieten. Goedemorgen!![]()
Ik zei al "volgens mij mis ik iets" en dat klopte..
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je las het een bietje verkeerd.
Ja doei.![]()
Hmm, gaat nog druk worden met loopjes:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1008/09/2013 10k
14/09/2013 4.5m
19/09/2013 6m
12/10/2013 7m
20/10/2013 8k
10/11/2013 10k
17/11/2013 15k
24/11/2013 10k
30/11/2013 4.5m
08/12/2013 10k
Nee hoor, er is hier niet veel te doen. En dat is dan nog niet eens de helft van de loopjes in de kalender van onze club.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je las het een bietje verkeerd.
Dat "iets" ligt denk ik nog in Nederland ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik las beetje in plaats van bieten. Goedemorgen!![]()
Ik zei al "volgens mij mis ik iets" en dat klopte.
Dodworth Valley Dash. En de enige die niet een race is maar een social event.quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hebben jullie die kindermedaille gezien van de Vredesloop?? Wil ik ook
Als je daar aan mee doet, hoef je ook niet zo ver te lopen. Win-win situatie!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie die kindermedaille gezien van de Vredesloop?? Wil ik ook
die is leuk iddquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie die kindermedaille gezien van de Vredesloop?? Wil ik ook![]()
Ben dan wel heel erg benieuwd naar die voor ons
Ik ook! Eigenlijk wil ik ook een medaille met een duifjequote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
die is leuk idd![]()
Ben dan wel heel erg benieuwd naar die voor ons
Kan iemand het plaatje posten? Scheelt zoeken /luidierJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Staat op Facebook, maar ik kan daar niet naar linken (mobiel)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na een pauze van te druk op werk en verhuizing ook maar weer begonnen met hardlopen.
Gisteren 12x200m intervallen gedaan met 5min in- en uitlopen. Ging op zich wel lekker, maar denk dat het tempo nog wel omhoog kan van zowel rust als intensief.
http://www.endomondo.com/workouts/user/6057201
En nog wat motivatie voor de lopers van vandaag.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Met de motivatie zit het wel goed! Want vandaag is het rustdag!
Zo, en dat was 15x200m. M`n doel was eigenlijk om de intervallen rond de 4:40 - 4:50 te lopen en 200m actieve rust om te herstellen.
Ging alleen - achteraf - véél vlotter dan gepland
SPOILER: IntervaltijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, wat ging dat lekker zeg!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/244746178/8850231![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:08 schreef Levitas het volgende:
Zo, en dat was 15x200m. M`n doel was eigenlijk om de intervallen rond de 4:40 - 4:50 te lopen en 200m actieve rust om te herstellen.
Ging alleen - achteraf - véél vlotter dan gepland
Die HM gaat wel goed komen als je trainingen zo lekker lopen!SPOILER: IntervaltijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, wat ging dat lekker zeg!![]()
Oh dan moet ik er nog een fles bijkopen.. pff halve liter per dag...quote:Op donderdag 12 september 2013 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.prorun.nl/gezo(...)eller-sterker-verder
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: