quote:
 . Ja, is echt dom
. Ja, is echt dom  . Ik heb iemand mijn gezicht laten zien op TinyChat. Ik dacht eerst dat het PWF was. Kortom, ik deed dom.
. Ik heb iemand mijn gezicht laten zien op TinyChat. Ik dacht eerst dat het PWF was. Kortom, ik deed dom.

Ik heb heel weinig haar op mijn lichaamquote:Op woensdag 11 september 2013 01:30 schreef xminator het volgende:
Hehe je hebt je gezicht aan een behaarde koerd laten zien, nu is je familie eer aangetast. zG moet de eer van zijn familie ook nog eens gaan herstellen.

HAAA, YALANCI. Jij speelt echt een spel denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik zei dat zij dat moest zeggen

Wat is deze? Heb je al een dna test uitgevoerd? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op woensdag 11 september 2013 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig haar op mijn lichaam
heb wel baardje ditdat

Ja, app deed raar.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:32 schreef xminator het volgende:
Ayca kwam dus later en was diegene die hele tijd in het gesprek kwam en weer wegging?

Ja ikquote:Op woensdag 11 september 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders Julis gezien..

Che heeft me gezien.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
ANLAT! Want ik weet nog steeds niet wie het is

Waar en wanneer zei je dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik zei: ben je che? Jij zei nee.

SUS.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef xminator het volgende:
Of heb ik Che een bericht gestuurd dat hij moest zeggen, dat hij het was? Zodat jij gerust kan gaan slapen?

Ik zeg maar wat. Weet niet waar dit over gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik noemde een aantal namen op. En jij zei telkens: nee, nee, nee. Volgens mij zei ik ook Che?

Dat kan ook nog. Ik had een aantal namen opgenoemd in ieder geval (en ik dacht dat jouw naam er ook tussen zat)
 Dat kan ook nog. Ik had een aantal namen opgenoemd in ieder geval (en ik dacht dat jouw naam er ook tussen zat)

!
!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik krijg dit allemaal via dm door om te zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 01:49 schreef Julis het volgende:
Neyse, ik weet het al. Het kan niet anders.

Je foto werkt niet..quote:Op woensdag 11 september 2013 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Maar toch is Dr Oz aan de weg aan het timmeren hoor

Ok. We spreken nog wel wat af!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb jou eerder verteld ustam, benim kapim senin icin her zaman acik..
Ik wil je asap uitnodigen, alleen ivm verbouwing etc.. Beetje onhaalbaar..Insallah binnen 2 weken?

(die ik niet heb) . Dat was wel een nachtmerrie.
 (die ik niet heb) . Dat was wel een nachtmerrie. 

Geloof het of niet, maar de jeugd die wel zijn koptelefoons draagt, weet niet eens wie hij is.quote:Op woensdag 11 september 2013 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Maar toch is Dr Oz aan de weg aan het timmeren hoor

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 10:41:05 ]

Mij valt op dat de westerse landen een daling doormaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:44 schreef zarGon het volgende:
- Turkije doet het op zich best goed. Niet vergeleken met de Westerse wereld, maar vergeleken met zijn omgeving.
- In een stabiele omgeving is het makkelijker om gelukkig(er) te zijn, zo staat Nederland (met zijn stabiele buren) op numero 4.
- Opvallend is de daling in het Midden-Oosten en Noord-Afrika. De 'Arabische Lente' begon in december 2010.
Wat valt jullie op?

Dat denk ik zeker (even landen waar extreme armoede/honger en oorlog etc. heerst niet in beschouwing genomen), alleen de mensen verdoezelen dat graag. Prestatiedrang.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Che_ het volgende:
Wat Levo zegt ja.
Volgens mij is het stressgehalte hier ook veel hoger dan in de rest van de wereld.

Dat viel mij ook op, maar ik vind het niet benoemenswaardig. Mind you, alles in Nederland blijft krimpen sinds 2008 (de rest van West-Europa doet het wat beter geloof).quote:Op woensdag 11 september 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mij valt op dat de westerse landen een daling doormaken.
Zo'n enquête zegt natuurlijk niet alles, maar het schept wel een mooie referentiekader. 'Geluk' is objectief en abstract, het is onmogelijk om 'geluk' te vergelijken. Ik wilde nog een hele tekst gaan typen, maar het kwam op hetzelfde neer wat jij hebt aangegeven.quote:Ik denk dat westerse landen zich gelukkiger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn. 'Geluk' is hier bepaald door verschillende factoren, waaronder welvaart, gezondheid en vrijheid (ha!), wat natuurlijk wel iets bijdraagt maar ook niet alles is. Er is dus sprake van bias omdat de bepaling van geluk gebaseerd is op normen en waarden die vooral in westerse landen als belangrijk worden beschouwd voor geluk. En enquetes en dat soort factoren vind ik nog minder betrouwbaar. Ik denk dat er in de westerse landen veel sprake is van cognitieve dissonantie ("ik heb het goed, ik MOET wel gelukkig zijn"), terwijl ware geluk ontbreekt.
Wat is er bijvoorbeeld krom aan? En is het niet mens-eigen dat het vanzelf krom wordt nadat je een aantal fases qua rijkdom/welvaart hebt doorlopen?quote:Wellicht is de waargenomen daling in westerse landen te wijten aan de daling van het bbp (toch?), maar misschien beseft de westerse bevolking steeds meer dat haar maatstaven voor geluk krom zijn.

Tja, wat is 'geluk'? Zoals Levo net aangaf verandert de gegeven definitie ervan per gebied/regio/land.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:
Had een keer gelezen dat ze in Zuid Amerika het gelukkigst waren en meest stressfree. Toen scoorde West Europa juist erg laag.
 . De rest brengt verantwoordelijkheden en daarmee stress met zich mee.
. De rest brengt verantwoordelijkheden en daarmee stress met zich mee. .
. 

Je bedoelt waarschijnlijk 'subjectief'.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
'Geluk' is objectief en abstract, het is onmogelijk om 'geluk' te vergelijken.

quote:Op woensdag 11 september 2013 09:48 schreef Ayca het volgende:
Bwehehe, borte, ik had gedroomd dat je bij ons in koy op bezoek was gekomen.
En ook dat al mijn foto's en video's op m'n mobiel gelekt waren. Incl. een naaktvideo(die ik niet heb) . Dat was wel een nachtmerrie.

Ja, datte.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk 'subjectief'.
 .
.

Dag mede-Limburgerquote:

Grubbenvorst kom ik ook vaker..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef krokusje31 het volgende:
Haha. We wonen echt dicht bij elkaar. Mijn ouders en zusjes wonen in venlo
 Is inderdaad erg dichtbij..
 Is inderdaad erg dichtbij.. 

Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een geboren brabander. Geboren in den Bosch

Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een geboren brabander. Geboren in den Bosch

Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..

Heddegij nie verwach nie?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.
[..]
Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.

Dat was nog niet publiekelijk bekendquote:Op woensdag 11 september 2013 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grubbenvorst kom ik ook vaker..Is inderdaad erg dichtbij..
hihihihi

Turkije ken ik diequote:Op woensdag 11 september 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.
[..]
Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.

Ik heb 15 jaar in Oss gewoondquote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..

OEPSquote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat was nog niet publiekelijk bekend

je tetten komen mij niet echt bekend voor..quote:

#fuckmylife
 #fuckmylife

Hij heeft een Venlooows accent heur.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verklaart wel je accent.

Ik heb het beste accent van jullie allemaalquote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft een Venlooows accent heur.

Krijg je toch weer terug van de belastingdienst? Zie het als verplicht sparenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Fijn dit. Omdat Manpower een fout heeft gemaakt krijg ik geen loonheffingskorting en verdien ik nu zelfs iets minder dan bij mijn vorige baan, terwijl ik nu ploegen draai.#fuckmylife

Dat wil ik helemaal niet. Ik wil wat mij is beloofd.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Krijg je toch weer terug van de belastingdienst? Zie het als verplicht sparen

Gelijk heb je, stampij maken dus op het kantoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil wat mij is beloofd.

Ik neem aan dat je meteen naar Manpower bent gegaan en dit niet zomaar accepteert? Mits de fout aan hun kant ligt (en dat doet het zo te lezen).quote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Fijn dit. Omdat Manpower een fout heeft gemaakt krijg ik geen loonheffingskorting en verdien ik nu zelfs iets minder dan bij mijn vorige baan, terwijl ik nu ploegen draai.#fuckmylife

Natuurlijk. Ze zeiden dat ze het zouden proberen om te veranderen, maar het niet zeker was.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meteen naar Manpower bent gegaan en dit niet zomaar accepteert? Mits de fout aan hun kant ligt (en dat doet het zo te lezen).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |