Grubbenvorst kom ik ook vaker..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef krokusje31 het volgende:
Haha. We wonen echt dicht bij elkaar. Mijn ouders en zusjes wonen in venlo
Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een geboren brabander. Geboren in den Bosch
Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een geboren brabander. Geboren in den Bosch
Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..
Heddegij nie verwach nie?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.
[..]
Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.
Dat was nog niet publiekelijk bekendquote:Op woensdag 11 september 2013 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Grubbenvorst kom ik ook vaker..Is inderdaad erg dichtbij..
hihihihi
Turkije ken ik diequote:Op woensdag 11 september 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ken je de Bossche bollen van Jan de Groot wel denk ik.
[..]
Ik heb aardig wat dagen op ons kantoor @ Brandevoortsedreef gewerkt.
Ik heb 15 jaar in Oss gewoondquote:Op woensdag 11 september 2013 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in Brabant gewoond, Brandvoort..
OEPSquote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat was nog niet publiekelijk bekend
je tetten komen mij niet echt bekend voor..quote:
Hij heeft een Venlooows accent heur.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het verklaart wel je accent.
Ik heb het beste accent van jullie allemaalquote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft een Venlooows accent heur.
Krijg je toch weer terug van de belastingdienst? Zie het als verplicht sparenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Fijn dit. Omdat Manpower een fout heeft gemaakt krijg ik geen loonheffingskorting en verdien ik nu zelfs iets minder dan bij mijn vorige baan, terwijl ik nu ploegen draai.#fuckmylife
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil wat mij is beloofd.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Krijg je toch weer terug van de belastingdienst? Zie het als verplicht sparen
Gelijk heb je, stampij maken dus op het kantoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil wat mij is beloofd.
Ik neem aan dat je meteen naar Manpower bent gegaan en dit niet zomaar accepteert? Mits de fout aan hun kant ligt (en dat doet het zo te lezen).quote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Fijn dit. Omdat Manpower een fout heeft gemaakt krijg ik geen loonheffingskorting en verdien ik nu zelfs iets minder dan bij mijn vorige baan, terwijl ik nu ploegen draai.#fuckmylife
Natuurlijk. Ze zeiden dat ze het zouden proberen om te veranderen, maar het niet zeker was.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meteen naar Manpower bent gegaan en dit niet zomaar accepteert? Mits de fout aan hun kant ligt (en dat doet het zo te lezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |