quote:
Ik heb heel weinig haar op mijn lichaamquote:Op woensdag 11 september 2013 01:30 schreef xminator het volgende:
Hehe je hebt je gezicht aan een behaarde koerd laten zien, nu is je familie eer aangetast. zG moet de eer van zijn familie ook nog eens gaan herstellen.
HAAA, YALANCI. Jij speelt echt een spel denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik zei dat zij dat moest zeggen
Wat is deze? Heb je al een dna test uitgevoerd? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op woensdag 11 september 2013 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig haar op mijn lichaam![]()
heb wel baardje ditdat
Ja, app deed raar.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:32 schreef xminator het volgende:
Ayca kwam dus later en was diegene die hele tijd in het gesprek kwam en weer wegging?
Ja ikquote:Op woensdag 11 september 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders Julis gezien..
Che heeft me gezien.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
ANLAT! Want ik weet nog steeds niet wie het is
Waar en wanneer zei je dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik zei: ben je che? Jij zei nee.
SUS.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef xminator het volgende:
Of heb ik Che een bericht gestuurd dat hij moest zeggen, dat hij het was? Zodat jij gerust kan gaan slapen?
Ik zeg maar wat. Weet niet waar dit over gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik noemde een aantal namen op. En jij zei telkens: nee, nee, nee. Volgens mij zei ik ook Che?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |