quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:
Probeer eens een kussentje. Ze zeiden niet waar ze dat kussentje moest laten.
Nee klopt, de dader ziet ze meestal niet omdat hij maakt dat hij wegkomt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
ach zulke botsinkjes zie je echt niet.
het lijkt alsof ze 100x geoefend heeft. Ging al een stuk beter, alleen nu de borden nogquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef donald_dick het volgende:
jezus jongens, dit is toch niet te filmen
ik woon in amsterdam, mag jij raden hoe vaak ik fileparkeerquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt alsof ze 100x geoefend heeft. Ging al een stuk beter, alleen nu de borden nog
Eenschquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom doen mensen eigenlijk de handrem erop als er amper helling is? In de 1 laten is net zo nuttig + in de winter heb je geen kans dat je handrem vastvriest als er een beetje vocht in de leiding is gekomen.
ik had het over Mirdinquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik woon in amsterdam, mag jij raden hoe vaak ik fileparkeer
Dat is met 1 streep.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht altijd dat dat bord enkel 'niet parkeren' was.. Dat je er dus wel (kort) mocht stoppen
Ja, lekker fijn; zo al een keer bijna een deuk in een andere taxi gereden..quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom doen mensen eigenlijk de handrem erop als er amper helling is? In de 1 laten is net zo nuttig + in de winter heb je geen kans dat je handrem vastvriest als er een beetje vocht in de leiding is gekomen.
In de 3.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Cornelis83 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:16 schreef DaMart het volgende:
Liesbeth met haar commentaar steeds.
Nee, niet parkeren is met één streep.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht altijd dat dat bord enkel 'niet parkeren' was.. Dat je er dus wel (kort) mocht stoppen
not sure of ninjaedit, maar ik las jequote:
Als je de handrem nooit gebruikt, is de kans groot dat het handremmechanisme vast gaat zitten omdat het nooit beweegt (binnenkabel kan vastrotten in de buitenkabel). Mocht je hem dan ooit nodig hebben, dan werkt hij niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Cornelis83 het volgende:
1 streep was toch enkel niet aan de kant van het bord parkeren? 2 strepen was aan beide kanten van de weg.. Maar ik ben net zo erg blijkbaarquote:
het was een ninjaeditquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
not sure of ninjaedit, maar ik las je
Het geldt altijd alleen voor 1 kant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1 streep was toch enkel niet aan de kant van het bord parkeren? 2 strepen was aan beide kanten van de weg.. Maar ik ben net zo erg blijkbaar
Dit, bovendien, voordat die kabel vastvriest moet het al erg koud zijn. En anders gewoon even de motor laten lopen, word die vanzelf losser..quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als je de handrem nooit gebruikt, is de kans groot dat het handremmechanisme vast gaat zitten omdat het nooit beweegt (binnenkabel kan vastrotten in de buitenkabel). Mocht je hem dan ooit nodig hebben, dan werkt hij niet.
Regelmatig gebruiken dus!
ohquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het geldt altijd alleen voor 1 kant.
Buurt van Enschede.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
De auto doet het zeker weer.![]()
Hellig in de kop....waar komt Timo vandaan want dat ken ik als uitdrukking.
Aha, daarom....ik zit aan de andere kant van Overijssel.quote:
Welke plaats danquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha, daarom....ik zit aan de andere kant van Overijssel.
Grote kans inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Wie krijgt zijn rijbewijs volgens jullie?
Ik denk die stoner.
uhuhquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Ik denk die stoner Diego.
Denk het ook. Die kan gewoon rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Ja want hij ging janken, dus het tot hem doorgedrongen etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Liesbeth natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Valt me niet eens op joh, ik weet niet eens wat hij draagt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat shirt staat Ruben echt niet, of ligt dat aan mij?
Dat had ik op de basisschool aan als de juf jarig was en iedereen mocht verkleed komen als matroosjequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat shirt staat Ruben echt niet, of ligt dat aan mij?
Idd. Dat niet gebruiken krijg je er met dit programma toch niet uit. Althans, niet met dit soort proeven die alleen verkeersinzicht en rijvaardigheid aanpakken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Ze dacht dat ze in de auto zat, de paniek sloeg toe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom steek je dan je vinger op trut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |