alsof hij een klein kind isquote:
gewoon boven de 4000 toeren blijven, dan kicked de turbo inquote:
die nieuwe bestelwagens trekken behoorlijk door tegenwoordig. Moet je alleen geen FIAT hebbenquote:
ja, helaas moet ik toegeven dat zijn geaardheid wss hierin meespeeltquote:
Zelfs de oude sprinters op mijn werk halen nog wel de 150quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die nieuwe bestelwagens trekken behoorlijk door tegenwoordig. Moet je alleen geen FIAT hebben
Mercedes sprinter. Gaat ook als de brandweerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die nieuwe bestelwagens trekken behoorlijk door tegenwoordig. Moet je alleen geen FIAT hebben
welkom in de wereld van knip en plakwerkquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Misschien na 20 keer proberen
klopt. Dan gaat het maar net goed in deze proefquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
ja, 60 is ook niet reeel voor deze proef. Veel te hard.
Dat ja, alleen de automaat is nogal kut(traag en maar 4speed... )quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mercedes sprinter. Gaat ook als de brandweer
klopt. Als de turbo erin komt dan ga je welquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mercedes sprinter. Gaat ook als de brandweer
Echt he, zelfs als hij al helemaal tot inkeer is gekomen gaan ze er gewoon vanuit dat dat niet zo is zodat ze lekker kunnen preken, want hij krijgt toch niet de kans om dat te laten zien.quote:
Of je kijkt maar naar één kant als je geen pijl ziet dan weet je dat je de andere kant op moet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Dan gaat het maar net goed in deze proef
twee rode bordenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of je kijkt maar naar één kant als je geen pijl ziet dan weet je dat je de andere kant op moet.
Inderdaad, of je stelt de spiegels zo in dat je niet eens achterom hoeft te kijken..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of je kijkt maar naar één kant als je geen pijl ziet dan weet je dat je de andere kant op moet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef donald_dick het volgende:
ik kan mij nog wel eens herrineren dat ik bij de ANWB eerst in een simulator moest rijden terwijl ik nuchter was. Daarna ging de machine in de stand alsof je dronken was. Alleen jammer voor de instructeur dat ik 1) sneller de baan aflegde toen ik dronken was en b) niets aanreed
Waarom zou hij hier van onder de indruk zijn?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef DaMart het volgende:
Sterk spul he, dat Fishermans Friend, Diego.
er hangt een zak met uienquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef DaMart het volgende:
Sterk spul he, dat Fishermans Friend, Diego.
Stiekem laten ze bambi zienquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom gaat iedereen daar janken?
geefbaarquote:
erg moeilijk ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze snapt de proef niet eens... Wat een muts...
Ruud heeft geen rijbewijs, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
zo extreem onzeker maar wel aldoor Ruud afzeiken
Gelukkig heb je daar in het verkeer niet zo veel last van *kuch*quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Liesbeth kan moeilijk nieuwe en onbekende situaties handelen.
Ja. Of met iemand die wel rustig kan blijven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef n00b13 het volgende:
Die mirdin, moet die niet eens alleen in de auto?
Oh was jij dat in dat filmpje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef donald_dick het volgende:
He, daar ben ik nog eens in de gracht gesprongen
Autistische trekjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Liesbeth kan moeilijk nieuwe en onbekende situaties handelen.
Omdat Mirdin aan kwam rijdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef donald_dick het volgende:
He, daar ben ik nog eens in de gracht gesprongen
Waarom zeggen die mensen dát niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Of met iemand die wel rustig kan blijven.
Als je elke dag van A naar B rijdt en weer terug, dan valt dat op zich mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar in het verkeer niet zo veel last van *kuch*
nee, was heet en volgens mij had Nederland van Japan gewonnen tijdens het WK van 2010quote:
Ga in de 2 op de snelweg rijdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Hoe doe je dat met die koppeling? Dat is mij nog nooit gelukt?
half intrappen, in een te hoge versnelling en vol gasquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Snap dat ook niet dan mag je wel heel debiel rijdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Koppeling half indrukken en flink gas geven volgens mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
60 in zijn 1 rijenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Gewoon, met veel te veel toeren rijden met een slippende koppeling (dus half ingedrukt)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Misschien voelde het toen wel veilig doordat hij kon ingrijpen bij een fout van haar en deed ze het toen wel aardig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De cbr examinator van sommige mensen moeten ook ontslagen worden.
Die zijn allang over het punt heen van logisch nadenken joh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Kinga het volgende:
Doe toch es RUSTIG. Snappen die mensen nou echt niet dat ze toch echt zelf controle hebben over die rechtervoet....?! Laat het gas gewoon los!
Dat is voor de koppeling geen probleem. Wel voor je motor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ga in de 2 op de snelweg rijden
Ok. Wat ik zeg: Ik heb dat echt nog nooit gepresteerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
half intrappen, in een te hoge versnelling en vol gas
Gewoon een shredder en het rijbewijs...opgelost.quote:
Dansen je klepjes de motor uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is voor de koppeling geen probleem. Wel voor je motor.
Ik wel eens, maar dan zonder de rook..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok. Wat ik zeg: Ik heb dat echt nog nooit gepresteerd.
Dan moet de instructeur van haar lessen haar niet voordragen. Dit soort mensen horen gewoon niet op de weg. Zeker ook omdat ze totaal niet inzien hun gevaarlijk hun gedrag is. Het is niet pas als het misgaat, de meesten zien een heleboel gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien voelde het toen wel veilig doordat hij kon ingrijpen bij een fout van haar en deed ze het toen wel aardig.
Ja maar anders klopt het niet met de sessie die altijd perfect hoort te werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
hartstikke goed? Ze raakte toch wat?
Tijdens de lessen ging het daardoor misschien ook wel goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan moet de instructeur van haar lessen haar niet voordragen. Dit soort mensen horen gewoon niet op de weg. Zeker ook omdat ze totaal niet inzien hun gevaarlijk hun gedrag is. Het is niet pas als het misgaat, de meesten zien een heleboel gewoon niet.
altijd bij het invoegen op de snelwegquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef marcodej het volgende:
Als ik bij elke onzeker moment in mijn leven "Ikkanhetikkanhetikkanhetikkanhet!" moet gaan schreeuwen, dan heb ik geen leven meer.
Bijna gehad een keer.. Op de snelweg teruggeschakeld van 5-->1 i.pv. 3 bij 80km/uquote:
Als ie na 15 seconden nog niet klaar komt is ze trots.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
ze is vast ook trots als haar man haar maar 15 seconden penetreert en er niets van bakt...
Sollicitatiegesprekken worden echt raar dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef marcodej het volgende:
Als ik bij elke onzeker moment in mijn leven "Ikkanhetikkanhetikkanhetikkanhet!" moet gaan schreeuwen, dan heb ik geen leven meer.
Zou mezelf gaan haten en over mezelf heen willen kotsen van walgingquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef marcodej het volgende:
Jij denkt ook alleen daar maar aan hequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
ze is vast ook trots als haar man haar maar 15 seconden penetreert en er niets van bakt...
Op mijn werk zijn ze dol op mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef marcodej het volgende:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
"IKKANHETIKKANHETIKKAAAaahhhhh"quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
Ja nou enquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen daar maar aan he
eerst moeren losdraaien. Kan prima als ie nog niet omhoog staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |