Dat bedacht ik me ook netquote:
Geen motion blur is kut? Interessant, nooit bekeken zo.quote:
Daarom plasma.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef WH141 het volgende:
[..]
Geen motion blur is kut? Interessant, nooit bekeken zo.
Yessirrrquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef o.us2.0 het volgende:
Hey jongens dit wordt mijn nieuwe telefoon
Omdat het niet van Apple is, duh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd hoever dit ontwikkeld is, op m'n oude laptop zat die vingerprint troep ook, werkte van geen kanten
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan je niet meer in je phone als je je vingers brandt.
Ik neem aan dat je altijd de unlock-code kunt invoeren als backup.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef remlof het volgende:
Kan je niet meer in je phone als je je vingers brandt.
Regen is al een probleem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
Niet eens waterdicht idd
Ik wil kunnen opnemen appen onder water
Dat is op verzoek van de NSA.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Nickjet het volgende:
dus apple heeft van iedereen die een iphone 5s heeft een vingerafdrukjekom er maar in privecy complot doom denkers
Leuke reclame voor Sire dit jaar: "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" en dan zo'n mongol die z'n iPhone niet meer aan krijgt om 112 te bellenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Qunix het volgende:
En wat als je geen vingers hebt? Kan je het met je lul ook doen?
Inderdaad, die 360 readabilityquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het niet van Apple is, duh.
Nu gaat Apple een moord plegen en de vingerprint van een user gebruiken OMG!1quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Nickjet het volgende:
dus apple heeft van iedereen die een iphone 5s heeft een vingerafdrukjekom er maar in privecy complot doom denkers
Kankerskeere optie jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Luigi het volgende:
Waarom wordt iedereen zo geil van een vingerafdrukscanner?.
Godverquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuke reclame voor Sire dit jaar: "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" en dan zo'n mongol die z'n iPhone niet meer aan krijgt om 112 te bellen
Omdat het totaal nooit eerder is neergezet op een telefoon. Dus ook niet op een 2.5 jaar oude Motorola Atrix ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Luigi het volgende:
Waarom wordt iedereen zo geil van een vingerafdrukscanner?.
Ksst wegwezenquote:
Nee hoor, wordt ongetwijfeld vergeleken met een hash van je vingerafdruk. Net als een website niet je wachtwoord weet, maar alleen maar of wat je invoert goed is of niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Nickjet het volgende:
Maat van mij heeft die waterdichte sony, cancernice opnames tijdens vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Regen is al een probleem.
En onderwater filmen... Je hoeft niet alleen te bellen!
Ik bied 50euquote:
Die hebben ze vast al.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Qunix het volgende:
Oh, nu kan de NSA ook vingerafdrukken sparen!
Slim!
GoProquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maat van mij heeft die waterdichte sony, cancernice opnames tijdens vakantie
Ik vind het he-le-maal niks, die gouden iPhone.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Ziet er goed uit hoor
Pubers hebben de iPhone 5C. Die heeft dat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet maar als je tele word gejat kan die er niks mee. Ook als er - voor de pubers onder ons - telefoon afgepakt word door je ouders kunnen hun niet je berichten lezen.
Ik kan niet wachten tot de eerste afgehakte vingers in het nieuws.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet maar als je tele word gejat kan die er niks mee. Ook als er - voor de pubers onder ons - telefoon afgepakt word door je ouders kunnen hun niet je berichten lezen.
voor die pubers is er de 5cquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
cast pubers die alles krijgen van pa en ma.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pubers hebben de iPhone 5C. Die heeft dat niet.
Heeft geen zin, zit warmtedetectie in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de eerste afgehakte vingers in het nieuws.
Connecten met iTunes en herstellen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Je moet je gewoon beseffen dat je alles met je telefoon doet, en wat je nu niet doet doe je morgen wel. Nu e-mail, morgen betalen, overmorgen is het je reisdocument en heb je geen paspoort meer nodig. Daar hoort goede beveiliging bij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
10 seconden in de magnetron en hopsakee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft geen zin, zit warmtedetectie in.
waar is het 4kantje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Boh. Ziet er goed uit hoor
Ja en BlackBerry was ook niet te hacken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Scrummie het volgende:
It's never stored on Apple servers or backed up to iCLoud. That's great news.
Juist, niet op de apple servers, maar wss wel op die van de nsaquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef Scrummie het volgende:
It's never stored on Apple servers or backed up to iCLoud. That's great news.
dus in de winter gaan de eerste problemen komen =Dquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
10 seconden in de magnetron en hopsakee.
Herinstallatie is zo gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gewoon je passcode invoeren dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Wat nou als je een litteken krijgt op je vinger? Het nieuwe bricken?
Oja, tuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon je passcode invoeren dan.
16 zit zo vol man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Te weinig?
jupquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik vind wit icm iOS7 mooier dan zwart man.
Wordt nou toch wel tijd voor 32/64/128quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Te weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |