Geen dank. Ik heb het en dacht je er een plezier mee te doen omdat het hier toch maar ligt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, jammer. Ik heb eigenlijk een DDR PC2700 (200 pins SODIMM) nodig, en dan liefst 1GB per stickje aangezien ik al 1x 512MB en 1x 256MB er in heb zitten.
Maar ik heb er - redelijk goedkoop - al op internet gevonden, toch bedankt
Las ik inderdaad op Tweakers ook. Had dus deels gelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:48 schreef mschol het volgende:
de hoop dat ik misschien kans maak is wel gereduceerd tot bijna 0, rij langs het gebouw en vervolgens om de parkeerplaats heen
Om 9:13 kreeg ik via via bericht dat de pc's uitverkocht waren
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Tweakers review betrouwbaarheid.
net als bij imdb: bij een paar reviews niet altijd betrouwbaar, maar zodra het er meer zijn: prima betrouwbaarheid..quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Tweakers review betrouwbaarheid.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
beetje door de rotte appels heen prikken..
niks mis mee toch, mijn telefoon is ook zeker 4 jaar oud en zou het, met een nieuwe accu en een goeie android rom, nog best een tijd uit kunnen houden denk ik..quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Heb een mailtje naar Huifkar gestuurd en ben heel erg benieuwd wanneer ik antwoord heb.
Stiekem voelt het best slecht om zo veel geld uit te geven. Ik ben gewoon heel erg gierig. Op school koop ik nooit wat bij de kantine en neem ik altijd stiekem chocomel uit de docentenkamer omdat ik het zonde vind van mijn geld om chocomel te kopen.
Verder heb ik al 4 jaar mijn Samsung Galaxy S en dat was ook nog eens een tweedehandsje.
Vind je? Ik sta daar niet zo veel bij stilquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem voelt het best slecht om zo veel geld uit te geven.
Nu pas? Hij is wel wat goedkoper ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef robin007bond het volgende:
Zo toch maar de Nexus 4 bestellen. Als de Nexus 5 uitkomt kan ik hem nog altijd proberen te verkopen mocht de Nexus 4 niet bevallen.
Een gratis Nokia N96 van een kennis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu pas? Hij is wel wat goedkoper ja.
Welke telefoon had je voor je SGS?
Ik heb ook de Nexus 4 besteld, het is misschien wel laat, maar hij krijgt nog steeds de nieuwste updates en is snel. Verwacht jij dat de telefoon niet lang meer mee gaat, dat de software te zwaar wordt voor de Nexus 4?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu pas? Hij is wel wat goedkoper ja.
Welke telefoon had je voor je SGS?
Neuh dat zeker niet. Hardware is prima.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb ook de Nexus 4 besteld, het is misschien wel laat, maar hij krijgt nog steeds de nieuwste updates en is snel. Verwacht jij dat de telefoon niet lang meer mee gaat, dat de software te zwaar wordt voor de Nexus 4?
Dat dacht ik ook al overal te lezenquote:Op zondag 15 september 2013 15:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat zeker niet. Hardware is prima.
Ik heb zelf een Nexus 4, het is een telefoon met genoeg specs om voorlopig wel mee te kunnen met alle komende Android versies. Genoeg werkgeheugen, voldoende opslagruimte en ruim voldoende processorkracht.quote:Op zondag 15 september 2013 15:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al overal te lezenIk geloof dat ik wel een goede keuze heb gemaakt, kan niet wachten tot hij binnen is
Heb nog nooit zo'n dure telefoon gekocht.
De ervaring leert dat inderdaad, heb tot nu toe altijd een clean install gedaan bij een dergelijke vervanging. Vroeger vond ik het nog wel leuk om zo af en toe een schone pc te hebben, maar tegenwoordig ben ik er echt te lui voor. Ik twijfel alleen nog of ik er weer Windows 8 Pro op zet of terug ga naar 7 Ultimate.quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou sowieso alles opnieuw installeren. Zo overzetten gaat nooit optimaal
ik zou wennen aan win8.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De ervaring leert dat inderdaad, heb tot nu toe altijd een clean install gedaan bij een dergelijke vervanging. Vroeger vond ik het nog wel leuk om zo af en toe een schone pc te hebben, maar tegenwoordig ben ik er echt te lui voor. Ik twijfel alleen nog of ik er weer Windows 8 Pro op zet of terug ga naar 7 Ultimate.
Hmm, misschien toch maar weer Windows 8 Pro als ik zo naar de life cycle kijk.
http://support.microsoft.com/lifecycle/?p1=14498
http://support.microsoft.com/lifecycle/?p1=16799
Ik draai Windows 8 al sinds de release dus wat dat betreft ben ik daar wel aan gewend. En je hebt gelijk, een verse installatie is beter. Alleen even zoeken waar ik de iso heb gelaten, heb Windows 8 online gekocht via windows.com.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou wennen aan win8.
Beetje zonde om zoveel geld kapot te slaan op hardware en dan niet even een uurtje te nemen om de software ook goed te krijgen.
sinds vista al niet..quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef Catch22- het volgende:
Welke iso je gebruikt maakt volgens mij sinds win7 niet meer uit
Dank, dit maakt mij alleen maar meer blij met mijn keuze voor de Nexus 4. Ik heb de 16gb variant gekozen, de 8gb leek me weinig aangezien er geen extra sd kaart in kan.quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Nexus 4, het is een telefoon met genoeg specs om voorlopig wel mee te kunnen met alle komende Android versies. Genoeg werkgeheugen, voldoende opslagruimte en ruim voldoende processorkracht.
En hoelang houdt de batterij het uit gedurende de dag als je het om pak 'm beet 06:00 uur uit de muur haalt?quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef robin007bond het volgende:
Een gratis Nokia N96 van een kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |