Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef darkmond het volgende:
Let eerst op het feit dat je wanneer je download, iets naar de hardeschijf wordt geschreven. En als jouw hdd niet zo snel is zal een snelheid van 120mb/s echt niet gehaald worden want daar heb je een ssd voor nodig. n
Daarmee haal ik MAX 5.5mb/squote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef smegmanus het volgende:
http://mirror.widexs.nl/ftp/pub/speed/1000mb.bin
Deze dan?
Dat is bij niet het geval gelukkigquote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.
Megabyte neem ik aan.quote:
Dan zit je op 1/3e van de maximale snelheid. Factoren als afstand tot de centrale zijn overigens ook nog van belang.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef darkmond het volgende:
Let eerst op het feit dat je wanneer je download, iets naar de hardeschijf wordt geschreven. En als jouw hdd niet zo snel is zal een snelheid van 120mb/s echt niet gehaald worden want daar heb je een ssd voor nodig. n
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.quote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef Me_Wesley het volgende:
Is dat spotnet? Zo ja, welke snelheid krijg je van je usenet provider?
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.
Geeft niet, Me_Wesley welquote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Spenkie01 het volgende:
[..]
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.
Ik had hier helemaal niet aan gedacht![]()
Het verklaart nog steeds niet helemaal waarom je maar 5.5MB/s haalt bij die andere test-downloads, terwijl je met speedtest wel gewoon ~15MB/s haalt. Zet even al je downloads uit en probeer dan nogmaals zo een testbestand te downloaden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Spenkie01 het volgende:
[..]
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.
Ik had hier helemaal niet aan gedacht![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het verklaart nog steeds niet helemaal waarom je maar 5.5MB/s haalt bij die andere test-downloads, terwijl je met speedtest wel gewoon ~15MB/s haalt. Zet even al je downloads uit en probeer dan nogmaals zo een testbestand te downloaden.
Waardeloze provider heb je dan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef ArmandvanHelden het volgende:
In de piek uren zal je sowieso een langzamere download hebben. Zelf kan ik soms dan amper een spel spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |