Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef darkmond het volgende:
Let eerst op het feit dat je wanneer je download, iets naar de hardeschijf wordt geschreven. En als jouw hdd niet zo snel is zal een snelheid van 120mb/s echt niet gehaald worden want daar heb je een ssd voor nodig. n
Daarmee haal ik MAX 5.5mb/squote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef smegmanus het volgende:
http://mirror.widexs.nl/ftp/pub/speed/1000mb.bin
Deze dan?
Dat is bij niet het geval gelukkigquote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.
Megabyte neem ik aan.quote:
Dan zit je op 1/3e van de maximale snelheid. Factoren als afstand tot de centrale zijn overigens ook nog van belang.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef darkmond het volgende:
Let eerst op het feit dat je wanneer je download, iets naar de hardeschijf wordt geschreven. En als jouw hdd niet zo snel is zal een snelheid van 120mb/s echt niet gehaald worden want daar heb je een ssd voor nodig. n
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.quote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef Me_Wesley het volgende:
Is dat spotnet? Zo ja, welke snelheid krijg je van je usenet provider?
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waardeloze HDD heb je dan als 15MB/s niet gehaald kan worden.
Geeft niet, Me_Wesley welquote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Spenkie01 het volgende:
[..]
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.
Ik had hier helemaal niet aan gedacht![]()
Het verklaart nog steeds niet helemaal waarom je maar 5.5MB/s haalt bij die andere test-downloads, terwijl je met speedtest wel gewoon ~15MB/s haalt. Zet even al je downloads uit en probeer dan nogmaals zo een testbestand te downloaden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Spenkie01 het volgende:
[..]
Je hebt helmaal gelijk :/ Ik heb namelijk 30 mbps.
Ik had hier helemaal niet aan gedacht![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het verklaart nog steeds niet helemaal waarom je maar 5.5MB/s haalt bij die andere test-downloads, terwijl je met speedtest wel gewoon ~15MB/s haalt. Zet even al je downloads uit en probeer dan nogmaals zo een testbestand te downloaden.
Waardeloze provider heb je dan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef ArmandvanHelden het volgende:
In de piek uren zal je sowieso een langzamere download hebben. Zelf kan ik soms dan amper een spel spelen.
Als we het nog steeds over een kabel verbinding hebben is dit bullshit, kabel verbindingen zoals die van UPC / Ziggo hebben geen invloed op lengte van kabel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan zit je op 1/3e van de maximale snelheid. Factoren als afstand tot de centrale zijn overigens ook nog van belang.
adsl of kabel? Adsl is soberzo kakquote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef ArmandvanHelden het volgende:
In de piek uren zal je sowieso een langzamere download hebben. Zelf kan ik soms dan amper een spel spelen.
Met verbindingen voor particulieren kan je gewoon dit soort gezeik hebben, helaas is er niet heel veel aan te doen.
Heb ook een vermoeden dat de TS via torrents probeert te downloaden. Op zich niks mis mee (er zijn genoeg legale torrentsquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Catch22- het volgende:
Eerst maar eens uitsluiten of je pc niet brak is.
En aangezien ts zijn snelheid test met een torrent denk ik dat dat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |