Oh. In dat geval: geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vergat 'enigszins gezond'.
Garnalen zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat die man gewoon niet goed bij z'n hoofd is? Dat is niet bewust, dat is gewoon omdat hij echt zo is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Mourinho is niet voor niks een leerling van Van Gaal
aardappel is ook puur natuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
met de beschrijving erbij dan, alleen de foto ziet er inderdaad wel vaag uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het beter smaken dan dat het eruit ziet.
tilburg valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet ik die halen? Brabanders en vis wittewel...
Ik moest hierom lachen.quote:
Wittegeit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Appie vriesvakquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil de Rails terug in de treinWaar is dat blad toch gebleven.
De rails ligt tegenwoordig onder de treinquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, witteniet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Iemand tips. Niet te duur doch smaakvol en niet te veel werk?
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.
Soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.
Barbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.
Ik ben geen hippie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |