?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
LN probeer je me erbij te lappen vieze rat?
Inderdaad. 'Chickenwings Olé Olé' was gepaster geweest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Rens, leer dit soort TT eens af, je wilt toch geen kindje blijven.
Hij was al paar minuten dicht en ik wist niks beters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Rens, leer dit soort TT eens af, je wilt toch geen kindje blijven.
nee nee neequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
LN probeer je me erbij te lappen vieze rat?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verder zit in de TT wel een vorm van sarcasme in.
Ja want als je ziet wat voor topics ik heb gemaakt over het begrip YOLO dan kan je daar wel één lijn in vinden.quote:
Hij gaat zich even gedeisd houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Smoofie het volgende:
JR post nu trouwens in R&P zag ik, hebben we hem nu weggejaagd?
Wat heeft die mocro gezegd dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een beetje dood, zowel geestelijk als lichamelijk momenteel. Zou dit door mijn vleesconsumptie kunnen komen InZanity?
hoe weet je datquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp vindt het een topshow.
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begrijp dat jullie de topper Oezbekistan tegen Jordanië missen? Boskamp vindt het een topshow.
Dat klopt. Terwijl een SV topshow hoogstens een 6/10 kan halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.
Al houdt een VI flopshow alsnog een keurige 7/10 in.
ze missen het idee van Van Gaal dan ook een beetjequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was gister ook een flopshow. De Van Gaal bash werd wel erg ver en lang doorgetrokken.
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reizigerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje wasabi en sojasaus.
Waarom staat dit in het GTA topicquote:Watermelon, also known as Niggermelon, is a fruit which along with chikins and Kool-aid, is beloved by niggers and monkeys alike. Watermelonz can be used 100% effectively to lure hordes of niggers. Aided by their large noses, niggers can smell watermelons miles away and upon sighting a watermelon, their fat lips start a-trembling as the nigger is powerless to resist its urge. The nigger has to attain and consume it, regardless of whatever they were doing previously.
Ik hang overal rond, op de uitzonderingen naquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hoorWat minder aan het gamen ivm drukte enzo.
Maar de wintermaanden komen er weer aan dus ik ga weer lekker gamen
En met jou? Hang je alleen in GAM rond of nog andere topics
dat zijn gewoon nuttige posts, wat typisch deed kon écht nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat dit in het GTA topic
wat deed de typquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zijn gewoon nuttige posts, wat typisch deed kon écht niet
Ik lig echt dubbelquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Was juist heerlijk. Die man kan niet genoeg afgezeken worden zolang hij debiel blijft doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jep, in de kerstvakantie voor de 2e keerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reiziger
och god, nu gaan we een discussie krijgen wat de beste sushibar van Osaka isquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij was toch ook naar Japan geweest. Hallo mede-reiziger
Kapiteintje en ik zitten weer goed op een lijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was juist heerlijk. Die man kan niet genoeg afgezeken worden zolang hij debiel blijft doen.
Gvd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat dit in het GTA topic
Wat deed typ dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Neuh, anders smeet ik wel harpoenen naar walvissenquote:
Ik ben nu enthousiast over de sushi in Dusseldorf. Voortreffelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
och god, nu gaan we een discussie krijgen wat de beste sushibar van Osaka is
Geen scheerlijn iig, want die is al bezet door Tyron.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje en ik zitten weer goed op een lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 17:08:09 ]
kwam door de sfeer in die stad, dan smaakt het eten altijd beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu enthousiast over de sushi in Dusseldorf. Voortreffelijk.
Tyron moet nu huilen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet de scheerlijn, want die is al bezet door Tyron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |