Staan ze allemaal buiten te roken. hahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe de singel is wel dichter bij huis voor mij dan
Je bedoeld de tweelingbroer van de dochter van de baas, Pascalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:02 schreef Hier het volgende:
[..]
Die blonde gozer (van bijna 40 jaar) is de oudste Dokter telg. Een andere gozer met een sikje en wat langer krullend donker blonde haar is de middelste.
En zucht, de dochter van de baas. Die kan helemaal niet draaien, sfeer aanvoelen of inmixen.
Woensdag is het foute verzoekjesdag en vaak heel druk.
Zijn die tweelingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoeld de tweelingbroer van de dochter van de baas, Pascal
Pascal draait cool
Pascal's naam is nou niet echt een groot geheim.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef Hier het volgende:
Jep, tweeling. Ik ken alle namen en toenamen, wilde ik hier juist niet noemen.
Jasper Bos ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pascal's naam is nou niet echt een groot geheim.
Dat zei ik al, Candela.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
ahum we gaan hier niet met naam en toenamen gooien is geheel niet nodig
ze gebruiken als DJ een DJnaam gebruik die dan.
Vind je? Ik ken collega's die gingen er met 55 der uit en dat is niet eens zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Huidige leeftijd:
32
jaar
AOW-leeftijd:
70,5
jaar
Aantal jaar tot
AOW-leeftijd:
39
jaar
valt eigenlijk nog best mee
Ik heb zelf een beetje ingecalculeerd dat ik zo rond m'n 60ste overlijdt dan hoef ik nog maar 30 jaar...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind je? Ik ken collega's die gingen er met 55 der uit en dat is niet eens zo heel lang geleden
Naja wat negatief, waar is je pa aan gestorven dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb zelf een beetje ingecalculeerd dat ik zo rond m'n 60ste overlijdt dan hoef ik nog maar 30 jaar...
Z'n hart, is toch niet zo negatief...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja wat negatief, waar is je pa aan gestorven dan?
Zit het in de familie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Z'n hart, is toch niet zo negatief...
Geen idee eigenlijkquote:
Als dat zo is heb ik toch nog 25 jaar van mijn pensioen genoten.quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik toch nog 25 jaar van mijn pensioen genoten.
Ik ben wetenschapper, moleculaire biologie.quote:
Dat klinkt best gaaf! Krijg je dan niet steeds vragen of een soort zombie apocalyps ooit kan gebeuren? Zoals nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben wetenschapper, moleculaire biologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |