hoe kwam ze erbij dan dat er een spoor 10 zou zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Zojuist een meisje moeten uitleggen dat Schiphol écht geen platform number 10 heeft
Interlocking is by far goedkoper in aanschaf dan een relais. Die dingen kosten een fortuin.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Nieuwbouw wil nog wel eens relais zijn, ja. Den Bosch weet ik niet zeker, maar is volgens mij gewoon relais geworden hoor, volgens mij Zwolle (als dat ooit weer verder gaat) ook. Veel degelijker, goedkoper, energiezuiniger en minder storingsgevoelig dan elektronische interlockings.
De laatste tijd zijn er verder vooral veel VPI's bijgekomen: Vathorst, Lewedorp, Sloe, Hilversum, Enschede.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Interlocking is by far goedkoper in aanschaf dan een relais. Die dingen kosten een fortuin.
Daar had ze afgesproken met een vriend. Ik hoop maar dat ze niet voor een prank-date naar Nederland gekomen isquote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoe kwam ze erbij dan dat er een spoor 10 zou zijn?
En ohja, relais hebben geen ondersteuning voor ERTMS, en interlocking wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Anno1982 het volgende:
[..]En je dacht dat Siemens en Alstom hun spullen gratis weggaven? En daarbij: ook al heb je een elektronische interlocking, dan nog heb je interfacerelais nodig.
"de trein naar kuttendam komt aan op spoor 0 OF 1"quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoe kwam ze erbij dan dat er een spoor 10 zou zijn?
Ik mis werkzaamheden bij Heemskerk. Hier stopt de sprinter van (Amsterdam Centraal-)Beverwijk NAAR Uitgeest (Voor de gelegenheid door naar Hoorn) niet te Heemskerk. In de andere richting wel...quote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef James1988 het volgende:
Die lijst met werkzaamheden voor komend weekend...
Het is wel zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat echt zo debiel klinken he. Alsof er echt 5 meter voor het perron nog een wissel zit met een randomkabouter die bepaalt of de trein op spoor 5 OF 6 komt
Er is echt een randomkabouter?quote:
Het is vooral moeilijk irritant. Iedereen blijft bij de trap staan om op het bord te kijken waar zijn trein vertrekt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat echt zo debiel klinken he. Alsof er echt 5 meter voor het perron nog een wissel zit met een randomkabouter die bepaalt of de trein op spoor 5 OF 6 komt
Truequote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is vooral moeilijk irritant. Iedereen blijft bij de trap staan om op het bord te kijken waar zijn trein vertrekt.
Hebben ze tegenwoordig bij perron 1/2 wel een mooie "no parking" zone onderaan de trap afgebakend, maar dat is natuurlijk symptoombestrijding die gewoon niet werkt.
En maar klagen dat de reiziger niet klaarstaat om zich optimaal te verspreidenquote:
Nee zes. Aan allebei de kanten van alle drie de perronsquote:
Als een sjoelbak waar ze in rollenquote:
Den Helder ftw!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als een sjoelbak waar ze in rollen
En de echte sjoelbak op het Nederlandse spoor is natuurlijk Den Haag CS
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nergens wordt zo hard gesjoeld als in Stavoren.
n zo'n geval svp altijd een klacht indienen bij de vervoerder onder vermelding van lijn, plaats, tijd en wagennummer. En een inhoudelijk antwoord eisen en dat ook bewaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De buschauffeurs hier kunnen er ook wat van. Komt al 5 minuten te laat naar buiten lopen, gaat vervolgens nog eens 5 minuten staan babbelen met collega's en is verontwaardigt wanneer iemand vervolgens "Je bent te laat" naar 'm roept wanneer hij eindelijk eens de bus start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |