Beetje doorstampen en de vertraging is eruit op Almere c.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:32 schreef Igen het volgende:
[..]
* Steekt hand op
8 minuten te laat weg uit Zwolle richting Lelystad omdat de machinist niet op tijd was. Gelukkig heb ik geen haast en hoef geen aansluiting te halen.
De buschauffeurs hier kunnen er ook wat van. Komt al 5 minuten te laat naar buiten lopen, gaat vervolgens nog eens 5 minuten staan babbelen met collega's en is verontwaardigt wanneer iemand vervolgens "Je bent te laat" naar 'm roept wanneer hij eindelijk eens de bus start.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
personeel mag 5 minuten voor vertrek aankomen op het werk?....
Personeel komt misschien van een andere trein af?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja dat was 'm. Maar ik moest op Duivendrecht eruit. Paar minuten te laat maar.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje doorstampen en de vertraging is eruit op Almere c.
Edit: ik ga op Schiphol in jouw trein stappen denk ik. 12:26 v Schiphol richting Den Haag?
Op tijd op Schiphol, met +7 op Leiden. Gemiddelde snelheid zal niet boven de 60 gelegen hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja dat was 'm. Maar ik moest op Duivendrecht eruit. Paar minuten te laat maar.
zo snel wordt er ook ongeveer op de Zuidtak geredenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Op tijd op Schiphol, met +7 op Leiden. Gemiddelde snelheid zal niet boven de 60 gelegen hebben.
dan is dat de reden dat de vertraging er daar uitgereden werd, want normaal is het veel stilstaan en langzaam rijden op dat stukjequote:Op woensdag 11 september 2013 13:03 schreef b2py het volgende:
Zuidtak ging als een raket daarentegen. Ging op Schiphol nog even naar een knappe wc :p
Personeel moet vijf minuten voor vertrek bij de trein zijn, geloof ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Nergens last van, gewoon naar Utrecht zondagquote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef James1988 het volgende:
Die lijst met werkzaamheden voor komend weekend...
Bij één ervan:quote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef James1988 het volgende:
Werkzaamheden met méér treinen als gevolg! Wonderlijk.quote:tussen Utrecht Centraal-Tiel rijden drie in plaats van twee Sprinters per uur
Positief is dit. Appelpop is namelijk dit weekend in Tiel!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Bij één ervan:
[..]
Werkzaamheden met méér treinen als gevolg! Wonderlijk.
precies. Er wordt gewoon handig gebruik van gemaakt door na 20.00 uur 4 sprinters per uur naar Tiel te sturen en na 22.00 uur 3 per uur.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Positief is dit. Appelpop is namelijk dit weekend in Tiel!
Gaat prima de laatste tijdquote:Op woensdag 11 september 2013 10:39 schreef Peter het volgende:
Is de achterhoek eigenlijk al zo'n tijd storingsvrij of missen we de wisselstoringen gewoon?
Nieuwbouw wil nog wel eens relais zijn, ja. Den Bosch weet ik niet zeker, maar is volgens mij gewoon relais geworden hoor, volgens mij Zwolle (als dat ooit weer verder gaat) ook. Veel degelijker, goedkoper, energiezuiniger en minder storingsgevoelig dan elektronische interlockings.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:09 schreef James1988 het volgende:
Maakt ProRail nog steeds gebruik van relais (ook bij nieuwbouw) of is men inmiddels overstag gegaan voor elektronische interlockings?
Niks aan de hand hoor, zondag gewoon Oldenzaal-Amersfoort zonder werkzaamhedenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef James1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |